Pereiti prie turinio

TLC 100 keleta klausimu


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, po truputi dairausi i TLC  100 .Visureigio niekada neturejau, todel atsiprasau jei, kai kurie klausimai pasirodys kvaili.Domina 4.2td.Masina bus naudojama  daugiausiai asfaltu, trumpiau tariant jokiu liftu, purviniu padangu ir t.t.

1.Kiek skaiciau forume modelyje nuo 2003 metu greciu deze jau 5 begiu automatas? Ar jauciamas didelis skirtumas palyginus su senaja? Patvarumo atzvilgiu.

2.Taip pat elektrine dalis, kitokia po atnaujinimo. Ar vargina dazni elektros gedimai pirmuosius modelius?

3. Kaip supratau priekinio reduktoriaus gedimas yra gan dazna siu automobiliu problema, po 2003 ji ispresta? Kokia mazdaug remonto kaina.

4. Kokios kuro sanaudos?

5.Kiek +- kainuoja pagrindinio dirzo keitimas, koks variklio resursas? Ar nesibaidyti automobilio su 350-400 000 rida

6.Autopliuse prasideda nuo 9000e, uz kiek galima tiketis rast tvarkinga? Ieskosiu Lietuvoje, Latvijoje.

7. Galbut yra  daugiau esminiu skirtumo  po atnaujinimo? Nes kaina gerokai aukstesne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 101
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na 100 tik porą metų gainioju, bet kitas ilgiau iš tos serijos, taip sakant pradėjau nuo prosenelio HJ60, paskui 80, dabar 100... :) tai turiu su kuom lyginti ir nuo savęs nuomonę pateiksiu:

1. taip, naujesnė dėžė , ekonomiškesnė mašina... patikimumas - viskas priklauso kaip buvo su ja elgiamasi... bet bet kokiu atveju džipo automatai, tai patvarumu lenkai lengvųjų mašinų

2. na maniškė nors ir 2001m bet nevargina... 

3. tas gedimas daugiau bekelėj draskantis pasireiškia... taigi neturėtų kelti rūpesčiu asfaltu važinėjant

4.  nuo 11 iki 16 trasoje, daug nuo ko priklauso...

5. keitimas nepamenu... servisan paskambink, pasakys.. .. su tokia rida ruoškis investicijoms... jei nori ilgam mašiną turėti...

6. jei po 2003m, tai manau be 15t.e geros vargiai rasi... 

7. skirtumai ne esminiai... kaina dėl šviežumo, nes visi ieško po reistalingo naujesnės... tai ir laiko kainą... 

 

jeigu kur klystų, pataisys kas daugiau nusimano :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1  visos aisin dezes patvarios

2 su elektra tirai nera daug problemu.aukscio davikliai blokiruotes varikliukas.

3 reduktorius liko tas pats.neikaitant kad perdavimo santykis pasikeite

4 dizelis nuo 14ltr benzas nuo17ltr.

5 dirzo keitimas pigus tiek dizeliui tiek benzui

6normalus stovis prasideda nuo 15000 su tikrai mazu prabiegu nuo 2000

7 esminis skirtumas kad labai daug daliu netinka del nezimiu pakeitimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui, Vyrai, uz atsakymus. Dabar jau esu isitikines, kad modelis po 2003 ne mano kisenei:) Klausiau del 4.2 td nes benzininiu prakiskai nera skelbimuose. O su  realia 200 000 rida Lietuvoje ar kur pas kaimynus manau labai labai sunku rast. Noretusi suzinot ar variklis turi kokiu daznesniu gedimu, tarkim kaip TLC 120 D4D kuro purkstukai? Ir kokios dazniausiai Investicijos nupirkus su didele rida, , masina pirkciau tikrai ne vienems metas, tad gal geriau tiesiog pirkt viena is pigesniu apie 10 000e ir atgaivint po truputi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su dauztu vel daug niuansu, is isores smugis gali nestiprus atrodyt.. Reikia suprantima turet,  del pirkimo JAV, kazkaip esu yprates pirma gyvai paciupinet, tada pinigus moket.Skelbimuose pasidairau senokai jau, tiesiog neturiu laiko pastoviai juos sekt , o geresni varianta  perekupai greitai nuperka manau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne dekui,anglas nedomina, geriau atidesiu pirkini tolesniam laikui. Klausimas gal daugiau Dragon, kaip su  TLC 100 kainom? Ar greit nuvertejantis automobilis? Suprantu kad viskas priklauso nuo stovio, bet siaip kokie pastebejimai? Siuo metu vairuoju VW Multivan 2000 m,  galiu teigti , kad mazai nuvertejantis automobilis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TLC kaina ilgai laikosi :) nes dažnai į ją šeimininkas investuoja, keičia normalias dalis ne fufelį, taigi tas visureigis nuolat "apynaujis" lieka... nes iš principo tai "ilgai grojantis" variantas... 

 

p.s. dėl kuro sąnaudų, įkaliau nuo 11 l čia su mechanine dėže... neskubant... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man ir tema aktuali, as ir pradejau dairytis. Klausimas is technines puses. Ar jauciasi visureigiuose tas vadinamas "muftas"? teko ziuret viena, tai atleidus gaza jauciasi labai nemalonus smugis (pvz lengvajam automobili to visai nesijaucia) kiek ten laisvumo turi but kardane, tilte ir t.t. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

1. Dėl dėžių pritariu aukščiau išsakytoms mintims, negirdėjau, kad turėtų bėdų nei vienos, nei kitos. Dėl penkiabėgės ekonomiškumo - niekas tiksliai nepasakys, keturbėgėj bėgiai tiesiog ilgesni.

2. Elektra padaryta labai kokybiškai, gal tik laidų pynė iki automobilio galo galėtų eiti ne tarp rėmo ir kėbulo, bet viduj...

3. Priekinį reduktorių sulaužyt labai nesunku pasikarščiavus. Aš sulaužiau Impulso aikštelėje Vilniuje, nes prisiparkavau į sustumtą sniego krūvą... Dabar toje situacijoje nebesulaužyčiau. Viso man remontas atsiėjo ~3000Lt

4. Dėl sąnaudų galiu pasakyti tik tiek, kad benzininis variklis galingesnis ir ekonomiškesnis (važiuojant dujomis)

5. Ne daug kainavo, nebepamenu. Pompos nekeičiau, nors priklausytų...

6. Nespjauk į benzinines, tikėtina rast su žymiai mažesne rida.

7. Daugiau bendrą stovį žiūrėk...

 

 

Sveiki, po truputi dairausi i TLC  100 .Visureigio niekada neturejau, todel atsiprasau jei, kai kurie klausimai pasirodys kvaili.Domina 4.2td.Masina bus naudojama  daugiausiai asfaltu, trumpiau tariant jokiu liftu, purviniu padangu ir t.t.

1.Kiek skaiciau forume modelyje nuo 2003 metu greciu deze jau 5 begiu automatas? Ar jauciamas didelis skirtumas palyginus su senaja? Patvarumo atzvilgiu.

2.Taip pat elektrine dalis, kitokia po atnaujinimo. Ar vargina dazni elektros gedimai pirmuosius modelius?

3. Kaip supratau priekinio reduktoriaus gedimas yra gan dazna siu automobiliu problema, po 2003 ji ispresta? Kokia mazdaug remonto kaina.

4. Kokios kuro sanaudos?

5.Kiek +- kainuoja pagrindinio dirzo keitimas, koks variklio resursas? Ar nesibaidyti automobilio su 350-400 000 rida

6.Autopliuse prasideda nuo 9000e, uz kiek galima tiketis rast tvarkinga? Ieskosiu Lietuvoje, Latvijoje.

7. Galbut yra  daugiau esminiu skirtumo  po atnaujinimo? Nes kaina gerokai aukstesne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

I bezinines nespjaunu, tiesiog ju pasirinkimo LT ar LV nera, nebent keletas varianiantu PL .Jei pirkti benza , reiktu ieskot be duju manau.  Apskritai jau pradejau dvejot ar 100-ne mano kisenei, nesinori issokt auksciau bambos :mellow: biudzetas apie 12 000e ,  pasvarstau gal pasidairyt i 120 modeli? Zinau, kad klase jau visai kita..

Kas liecia pravazuma , man pilnai uztektu  eilines 4x4 masinos, taciau noriu visureigio del saugumo, aukstesnes sedesenos ir t.t Na ne man  jums pasakot apie ju privalumus..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

Sveiki, aš kip naujokas trip pat prisidėsiu quails klausimais. 

Skelbime yra pora 100. Vienam iš jų nesikilnoja galas, nors mygtukai reguliavimui yra. Masina stovi tiesiai. Davikliai, dar kas nors?

Kitas 100, irgi nesireguliuoja, bet pardavėjas sako, kad ten niekas ir nwturi reguliuotis. Ar buvo išleista modifikacijų be AHC? Auto 2001 metų. Taip pat yra rūdžių. Ar taireiškia, kad mašina greičiausiai po įvykio, ar TLC vis gi  parūdyja irgi. Auto iš Austrijos.

 

 

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, aš kip naujokas trip pat prisidėsiu quails klausimais. 

Skelbime yra pora 100. Vienam iš jų nesikilnoja galas, nors mygtukai reguliavimui yra. Masina stovi tiesiai. Davikliai, dar kas nors?

Kitas 100, irgi nesireguliuoja, bet pardavėjas sako, kad ten niekas ir nwturi reguliuotis. Ar buvo išleista modifikacijų be AHC? Auto 2001 metų. Taip pat yra rūdžių. Ar taireiškia, kad mašina greičiausiai po įvykio, ar TLC vis gi  parūdyja irgi. Auto iš Austrijos.

 

 

Ačiū

Sveikas.

Visos auto rūdyja daugiau ar mažiau. Kalbam apie 14 metų automobilį, tai ko stebėtis?

 

TLC100 buvo modifikacijos su hidrauline pakaba arba paprastos. Abiem atvejais priekyje torsionai, gale spyruoklės, tik hidro pakabos atveju dalį apkrovos prisiima hidro sistema, atitinkamai automobiliuose su ta sistema torsionai ir spyruoklės daug plonesni, nei pas modelius be hidros.

 

Sėdint automobilyje modelį su hidra atskirti lengva pagal du požymius:

Prietaisų skydelyje yra nupieštas automobiliukas su 3 aukščio lygiais.

Centrinėje konsolėje kairiau bėgių perjungimo svirties yra du jungikliukai, kurių vienas leidžia pasirinkti aukšti, o kitas reguliuoja amortizatorių kietumą (Comfort, normal, sport, nebepamenu, 4 padėtys viso).

 

Šiame automobilyje atskirai galas nesikilnoja, keliasi arba leidžiasi visas automobilis (tiesa, keliasi pirma viena ašis, paskui kita, tačiau eiliškumo nebepamenu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam, kad patikrinti ar auto  kilnojasi, reikia atlikti tokius veiksmus: užvestame automobilyje uždaryti visas duris, paspausti mygtuką žemyn, tada pradės mirksėti indikatorius apatinėje padaloje, o mašinai nusileidus lemputė degs apatinėje padaloje, vidurinėje užges. Norint pažiūrėti iš išorės kaip kyla automobilis reiktų atidaryti dureles, paspausti į padėtį "Hi", lemputė pradės mirksėti ties "Hi" padėtimi, tačiau auto nekils, kol durys atidarytos. Tada išlipti iš automobilio ir užtrenkti dureles. Automobilis turi pakilti į padėtį "Hi". Važiuojant automobilis automatiškai turi sugrįžti į padėtį "normal" (iš Low padėties nuo 20km/h, iš Hi padėties nuo 40km/h greičio).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam, kad patikrinti ar auto  kilnojasi, reikia atlikti tokius veiksmus: užvestame automobilyje uždaryti visas duris, paspausti mygtuką žemyn, tada pradės mirksėti indikatorius apatinėje padaloje, o mašinai nusileidus lemputė degs apatinėje padaloje, vidurinėje užges. Norint pažiūrėti iš išorės kaip kyla automobilis reiktų atidaryti dureles, paspausti į padėtį "Hi", lemputė pradės mirksėti ties "Hi" padėtimi, tačiau auto nekils, kol durys atidarytos. Tada išlipti iš automobilio ir užtrenkti dureles. Automobilis turi pakilti į padėtį "Hi". Važiuojant automobilis automatiškai turi sugrįžti į padėtį "normal" (iš Low padėties nuo 20km/h, iš Hi padėties nuo 40km/h greičio).

 

kažkaip sudėtingai :) sėdint mašinoje matosi kaip kilnojasi, o jei iš lauko, tai paprasčiausi išlipi, palikęs nuleistą stiklą ir valdai nedarinėdamas durelių... jei nori su kompu patikrinti slėgio parametrus, tai reikia matuoti ant tuščios mašinos su pilnu baku. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko paciam apziureti ta 2001 is Austrijos,tai akis uzkliuvo del rudeliu pagrinde,siaip auto tvarkingas,tiesa diff lock nesijungia galiniame tilte,o hidraulika veikia tvarkingai. Kiek teko pastebeti visos auto is Austrijos parudije,juk ziema pastoviai druskos kelyje pas juos,taciau techniskai auto buna priziuretos. Sita konkreciai tlc kiek sake buvo naudojama slidinejimo trasu prieziurai kalnuose,todel ir parudijus.

Mazvydai, tai ta is Austrijos su tuo AHC ar be?      Ir tada jei tas diff lock nesijungia, kas cia per remontas bresta?

 

Beje, masina Kaune, ar žinote kokį draugišką džipams servisą, kur pakratytų ją?

 

 

UPS....   Turbūt parduota...

 

Ačiū

Redagavo jokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.