darj6 Sukurta Lapkričio 2, 2014 Dalintis Sukurta Lapkričio 2, 2014 Vaziuojam su seima naujiems metams i Laplandija. Niekada nebuvau kur taip salta:) Taigi svarbiusias klausimas yra ar dizeline auto vazios normaliai prie temperaturos zemiau 30 laipsniu, gal reiktu koki prieda kurui pilt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gezatron Atrašyta Lapkričio 2, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2014 (redaguota) http://www.agabaltija.com/popup_item.php?lang=lt&cat=05vd&item=SMT3612 Rekomenduoju Tik sita. iki -40 pats tas. toliau jau tai nzn, arba zibalas arba spec kuras. Redagavo Lapkričio 2, 2014 Gezatron Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danvida Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Arba Salerka sumaisai su benzu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Vaziuojam su seima naujiems metams i Laplandija. Niekada nebuvau kur taip salta:) Taigi svarbiusias klausimas yra ar dizeline auto vazios normaliai prie temperaturos zemiau 30 laipsniu, gal reiktu koki prieda kurui pilt?Važiavau su savo VW 1.9 TDI, kura pyliausi kolonkėj Taline, Pas senį šaltį sėdėjom savaitę prie -30-34 laipsnių .... nebuvo jokių broblemų. Svarbiausia kad visos sistemos veiktų taip, kaip jos privalo veikti. Kuro filtras, pakaitinimo žvakės, akumas geras, nuir šiaip variklis kad būtų nepavargęs. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
habas Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 dar prie viso šito pasiimk naują, nenaudotą kuro filtrą… vietos užims nedaug, o pagelbės kritiniu atveju, mažą kas… Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 dar prie viso šito pasiimk naują, nenaudotą kuro filtrą… vietos užims nedaug, o pagelbės kritiniu atveju, mažą kas…ir ką tu su tuo filtru veiksi ant kelio prie -30 ??? baisesnis dalykas yra, jei keliausi traukiniais (mašina krausiesi ant platformos). Jei pats planuoji važiuoti iki poliarinio rato tada dzin, bet jei traukiniu, tai reikia pasaugoti kad mašina neapšaltų ir nepasidarytų dideliu "čiulpinuku" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darj6 Atrašyta Lapkričio 3, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2014 traukiniu ir planuoju veztis masina, nes kartu mazas vaikas vaziuja, taigi manau taip patogiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Lapkričio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2014 (redaguota) Dėl traukinių problema būna tokia: Helsinkyje paprastai būna pliusinė temperatūra, o važiuojant šiauriau apie 1000km, įvažiuoji į didelį minusą.Kas gaunasi, jei važiuojant būna lietus (o jis dažnai būna).... mašina stovi ant atviros platformos, važiuojant į variklio skyrių patenka vanduo.paprastai važiuojant, kadangi variklis šiltas, vanduo nubėga, o šiuo atveju, viskas užšąla .... Rovaniemi miestelyje (šiaurėje) tu pasiimi automobilį su ledo gabalu variklio skyriuje, priekyje apie radiatorių ir t.t.Vienais metais mano pažystamiems užkalė variklis po užkūrimo (na tarkim pats kaltas dėl to), kai aš važiavau, iš vienos platformos minimum 1 mašinos neužsivesdavo. Kaip to išvengti:1.pasiseks, jei tavo mašina bus galu į važiuojamą kryptį, bet šito prognozuoti neįmanoma, nes kaip lieps reguliuotojas gel.stotyje, taip ir pastatysi, apsisukinėti nebus sąlygų. Be to pakraudinėjant nežinai į kurią pusę judės platforma.2. Kas dažnai važinėja, turi uždangalus ant mašinos priekio, kad drėgmė nepatektų į variklio skyrių. kur tokį gauti nežinau, nesidomėjau. Gal galima paprasta neperšlampamą užtiesalą užtiesti, tik reikia gerai pritvirtinti, nes visgi 1000km ...3. Platformos būna atviros ir uždaros. Geriausia uždara. Įvažiavai, duris uždarė ir Rovaniemyje miestelyje pas Senį pasijami sausą automobilį. Užsakinėjant pabandyk pasidomėti, turėtų būti pasirinkimas. Visos tos bėdos nutinka dėl oro sąlygų. Gal tavo atveju tokių nesusidarys, bet ... dažniausiai susidaro, nes 1000km į šiaurę nuo + į didelį minusą. P.S. Dar momentas, mašinoje nepalikite daigtų, kurie bijo šalčio. Mes iš įpročio palikom, nes tipo mašina, tipo kaip važiuojant mašina nebus šalta .... susirinkom sutrukusius suvenyrus su vandeniu ir kai ką iš maisto, nes ant platformos mašinoje temperatūra tokia kaip ir lauke Redagavo Lapkričio 4, 2014 Linelis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
habas Atrašyta Lapkričio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2014 ir ką tu su tuo filtru veiksi ant kelio prie -30 ??? baisesnis dalykas yra, jei keliausi traukiniais (mašina krausiesi ant platformos). Jei pats planuoji važiuoti iki poliarinio rato tada dzin, bet jei traukiniu, tai reikia pasaugoti kad mašina neapšaltų ir nepasidarytų dideliu "čiulpinuku" savo laiku dalyvavom kariniuose apmokymuose Pskovo srity, tada dar buvo tikros "geros" žiemos, tai prie tokio šalčio remontavom Zil'us ir Ural'us miško/lauko sąlygom… taip, kad čia daug kas priklauso nuo bendro "išlepimo" laipsnio, jeigu tepalų nekeiti pats, o veži tai daryti į servisą, tada jo, tai bus košmaras… na, o jei vistik draugauji, bent minimaliai su technika, tai bus kaip du pirštus apmyžti… cheers… Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Lapkričio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2014 Zinai, as irgi viska remontuojuosi pets, bet ziema filtro bagazineje nesivezioju, nes kas susidures, tas zino kad is jo mazai naudos... Na bet tema ne apie tai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar