Hellios Sukurta Spalio 4, 2014 Dalintis Sukurta Spalio 4, 2014 (redaguota) Sveiki, nebežinau kur ieškoti bėdos, dūmina baisiausiai ir nieko negaliu padaryti, tris servisus apvažiavau Vilniuje, nieko nerado... Kas padaryta:1) Nuimta galva, nušlifuota pakeista tarpinė, prispausta taip kaip turi būti su niutonmetriniu raktu.2) Pakeisti visi filtrai, šlangos, kuro vamzdeliai3) Prie įėjimo į siurblį dėjau permatomą šlangą pažiūrėti ar oro netraukia - nėra jokių burbuliukų.4) Kuro siurblys padarytas bosho servise sakė kaip naujas (Sureguliuotas pagal gamyklinius parametrus)5) Turbina prieš 2 metus padaryta turbo servise, neturi liufto ir dabar6) Purkštukai patikrinti ir du padaryti naujom galvutėm, visi atsidaro prie tokio pat slėgio ir užsidaro baigus ciklą.7) Variklio kompresija kaip naujo.8) Kuro siurblio kampas išstytas servise dalies laipsnių tikslumu.9) Pakeistas į naują vienas vienintelis temperatūros daviklis kur sukasi prie purkštukų. Trauka gera, kaip naujo sakyčiau, bėgėjasi gerai, sukasi švelniai. Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. Praskridus 80-100 km greičiu ir sustojus ant laisvų pirmas 3 sekundes dar nedūmina, o po to vėl pradeda kaip Dodge Cummins pūsti viską ką turi. Dūmų spalva neaiški, lyg ir antifryzo saldumo neturi. Taip pat važiuojant nustoja dūminti, bet tik prie sankryžos sustoji, vėl paskandinu visą gatvę. Ką praleidžiu? Gal kas parekomenduos kokį servisą? Užmačiau kad prie Spaudos Rūmų Vilniuje yra 4x4 servisas kažkoks dar nebuvau ten nuvažiavęs, gal ten varyti? Gal kas savų turi kurie padarytų? Pats esu nebe Lietuvoj, brolis galėtų padėt sutvarkyt finansus ir kur nors nuvešti, kad sutvarrkytų. Taip pat kai šitas bus sutvarkytas jis keliaus pardavimui. E mail P.Naujalis@gmail.com Ačiū Redagavo Spalio 4, 2014 Windy Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Spalio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2014 Gal interkuleris pilnas tepalo nuo seniau klebancios turbinos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Spalio 4, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2014 Be intercoolerio :/ TD 2,5 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kactuz Atrašyta Spalio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2014 Man mazdoje buvo uzstriges voztuvas ir visa laika praviras EGR. Tai dumino tikra yspudingai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantos Atrašyta Spalio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2014 Kad jai net interkulerio nera tai jauciu ir egr dar nebuvo israstas tuo metu . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 4, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2014 Sveiki, nebežinau kur ieškoti bėdos, dūmina baisiausiai ir nieko negaliu padaryti, tris servisus apvažiavau Vilniuje, nieko nerado... Kas padaryta:1) Nuimta galva, nušlifuota pakeista tarpinė, prispausta taip kaip turi būti su niutonmetriniu raktu.2) Pakeisti visi filtrai, šlangos, kuro vamzdeliai3) Prie įėjimo į siurblį dėjau permatomą šlangą pažiūrėti ar oro netraukia - nėra jokių burbuliukų.4) Kuro siurblys padarytas bosho servise sakė kaip naujas (Sureguliuotas pagal gamyklinius parametrus)5) Turbina prieš 2 metus padaryta turbo servise, neturi liufto ir dabar6) Purkštukai patikrinti ir du padaryti naujom galvutėm, visi atsidaro prie tokio pat slėgio ir užsidaro baigus ciklą.7) Variklio kompresija kaip naujo.8) Kuro siurblio kampas išstytas servise dalies laipsnių tikslumu.9) Pakeistas į naują vienas vienintelis temperatūros daviklis kur sukasi prie purkštukų. Trauka gera, kaip naujo sakyčiau, bėgėjasi gerai, sukasi švelniai. Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. Praskridus 80-100 km greičiu ir sustojus ant laisvų pirmas 3 sekundes dar nedūmina, o po to vėl pradeda kaip Dodge Cummins pūsti viską ką turi. Dūmų spalva neaiški, lyg ir antifryzo saldumo neturi. Taip pat važiuojant nustoja dūminti, bet tik prie sankryžos sustoji, vėl paskandinu visą gatvę. Ką praleidžiu? Gal kas parekomenduos kokį servisą? Užmačiau kad prie Spaudos Rūmų Vilniuje yra 4x4 servisas kažkoks dar nebuvau ten nuvažiavęs, gal ten varyti? Gal kas savų turi kurie padarytų? Pats esu nebe Lietuvoj, brolis galėtų padėt sutvarkyt finansus ir kur nors nuvešti, kad sutvarrkytų. Taip pat kai šitas bus sutvarkytas jis keliaus pardavimui. E mail P.Naujalis@gmail.com Ačiū Kaip su tepalo lygiu? Jei dėl tepalo taip dūmytų, turėtų sparčiai jo mažėti, jei lygis nesikeičia, tai kažkas kažkur su kuro sistema pramazino. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Spalio 4, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2014 (redaguota) Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo. Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra. Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti? Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti. Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko Redagavo Spalio 4, 2014 Windy Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarkenas Atrašyta Spalio 5, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2014 Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo. Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra. Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti? Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti. Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko :D/> Turiu tokį meistrą Tautvydas. Labai jau senai dirba Mitsubishi servise, vakarais pas save garažiuke. Žmogus turi ir "galvą ir rankas", DID siurblius remontuoja. Žino tuos mitsubus kaip nuluptus. Tik sunku pas jį įsiprašyt. Bet aš visad įsiprašau. Tai pabandyk 8 682 45881. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Spalio 5, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2014 Aciu, Sarkenai, pabandysiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Spalio 5, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2014 O gal duslintuvo bačioke visokio gėrio prilindo ir kai užkaista , pradeda dūmyti.. ? Be juoko, bet pas mane panašus atvejas ... Pakeičiau vamzdį ir viskas pasibaigė..... ??? :/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Spalio 5, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2014 Dėl duslintuvo tai įtariu, kad minant iki dungo tik daugiau dūmintų, nes daugiau kaistų, o čia nustoja dūminti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vaidutis Atrašyta Spalio 5, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2014 Neparasai kos dumas,jei baltas tai i degimo kamera pakliuna atifrizo ir turetu issipletimo bakeli burbuliuoti.jei melsvas tai nesudega kuras bus problema su purkstukais.Dar patikrink voztuvu tarpelius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Spalio 6, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2014 Aš tai tikrinčiau tą grybą ant kuro siurblio, kuris padidina kuro padavimą, kai turbina sukelia slėgį. Panašu, kad ten gali būti kas nors įstrigę padidinto kuro padavimo padėtyje. Kai kurių modelių grybas yra reguliuojamas, kai kurių - ne. A. Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo. Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra. Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti? Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti. Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko :D/> Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Spalio 6, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2014 .................Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. iš sito teksto aiskiai matosi kad varikliui arba trūksta oro, arba per daug paduodama kuro.jeigu kaip aprasei uz kuro aparatura garantuotas, ieškok kur dingsta oras....gal oro filtre skuduras apsigyveno, gal snorkelis uzlaustas ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Spalio 6, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2014 iš sito teksto aiskiai matosi kad varikliui arba trūksta oro, arba per daug paduodama kuro.jeigu kaip aprasei uz kuro aparatura garantuotas, ieškok kur dingsta oras....gal oro filtre skuduras apsigyveno, gal snorkelis uzlaustas ir t.t. nebutu oro, nebutu galios ir pan. man cia kazko tai kvepia kad dirbant tusciaja eiga nesudega kuras iki galo, turetu buti baltai melsvi dumai ir smirdeti saliarka... manau ziurek tik siurbli... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Spalio 6, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2014 nebutu oro, nebutu galios ir pan. man cia kazko tai kvepia kad dirbant tusciaja eiga nesudega kuras iki galo, turetu buti baltai melsvi dumai ir smirdeti saliarka... manau ziurek tik siurbli...bet raso kad kol saltas ir traukos nera ir uzsiveda prastai (tuo metu riebinamas misinys) o kai issigazuoja (turba max'imuma pucia - trauka yra), bet vercia dumus - o tai nesudegusi saliura, autorius sako kad visa kuro magistrale sutvarkyta - isvada reikia daugiau oro p.s. man tokia nuojauta kad cia kaip senose audi ar volvo "oro srauto matuokle" islekusi, kadangi tokios nera, reiskia bus pagedes analogas (jeigu taip galima issireiksti) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 6, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2014 Šiaip tai panašus vaizdas būna kai siurblį ant pusės apsisukimo nepataikai ; t.y. kurą įpurškia ne suspaudimo laipsnio gale bet prieš vožtuvų perdengimą.. O kai statai vien tik į siurblio galą įsistatęs indikatorių ir žiūri tik pagal mietkas ant škyvo tai tokios diversijos gali ir nepastebėt nors įpurškimo pradžią gali ir idealiai tiksliai pastatyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Spalio 8, 2014 Dalintis Atrašyta Spalio 8, 2014 Pilnai pritariu Klevui. Pats savo akim mačiau tokį, nu tiesa buvo tai VW, bet čia nesvarbu. Reikia pakeisti ant diržo siurbly 180 laipsnių kampu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar