Pereiti prie turinio

MP I 2,5TD dūmina kaip pirmo pasaulinio traukinys


Hellios

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, nebežinau kur ieškoti bėdos, dūmina baisiausiai ir nieko negaliu padaryti, tris servisus apvažiavau Vilniuje, nieko nerado...

Kas padaryta:

1) Nuimta galva, nušlifuota pakeista tarpinė, prispausta taip kaip turi būti su niutonmetriniu raktu.

2) Pakeisti visi filtrai, šlangos, kuro vamzdeliai

3) Prie įėjimo į siurblį dėjau permatomą šlangą pažiūrėti ar oro netraukia - nėra jokių burbuliukų.

4) Kuro siurblys padarytas bosho servise sakė kaip naujas (Sureguliuotas pagal gamyklinius parametrus)

5) Turbina prieš 2 metus padaryta turbo servise, neturi liufto ir dabar

6) Purkštukai patikrinti ir du padaryti naujom galvutėm, visi atsidaro prie tokio pat slėgio ir užsidaro baigus ciklą.

7) Variklio kompresija kaip naujo.

8) Kuro siurblio kampas išstytas servise dalies laipsnių tikslumu.

9) Pakeistas į naują vienas vienintelis temperatūros daviklis kur sukasi prie purkštukų.

 

Trauka gera, kaip naujo sakyčiau, bėgėjasi gerai, sukasi švelniai.

Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. Praskridus 80-100 km greičiu ir sustojus ant laisvų pirmas 3 sekundes dar nedūmina, o po to vėl pradeda kaip Dodge Cummins pūsti viską ką turi. Dūmų spalva neaiški, lyg ir antifryzo saldumo neturi. Taip pat važiuojant nustoja dūminti, bet tik prie sankryžos sustoji, vėl paskandinu visą gatvę.

 

Ką praleidžiu? Gal kas parekomenduos kokį servisą? Užmačiau kad prie Spaudos Rūmų Vilniuje yra 4x4 servisas kažkoks dar nebuvau ten nuvažiavęs, gal ten varyti? Gal kas savų turi kurie padarytų?

 

Pats esu nebe Lietuvoj, brolis galėtų padėt sutvarkyt finansus ir kur nors nuvešti, kad sutvarrkytų.

 

Taip pat kai šitas bus sutvarkytas jis keliaus pardavimui.

 

E mail P.Naujalis@gmail.com

 

Ačiū

Redagavo Windy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, nebežinau kur ieškoti bėdos, dūmina baisiausiai ir nieko negaliu padaryti, tris servisus apvažiavau Vilniuje, nieko nerado...

Kas padaryta:

1) Nuimta galva, nušlifuota pakeista tarpinė, prispausta taip kaip turi būti su niutonmetriniu raktu.

2) Pakeisti visi filtrai, šlangos, kuro vamzdeliai

3) Prie įėjimo į siurblį dėjau permatomą šlangą pažiūrėti ar oro netraukia - nėra jokių burbuliukų.

4) Kuro siurblys padarytas bosho servise sakė kaip naujas (Sureguliuotas pagal gamyklinius parametrus)

5) Turbina prieš 2 metus padaryta turbo servise, neturi liufto ir dabar

6) Purkštukai patikrinti ir du padaryti naujom galvutėm, visi atsidaro prie tokio pat slėgio ir užsidaro baigus ciklą.

7) Variklio kompresija kaip naujo.

8) Kuro siurblio kampas išstytas servise dalies laipsnių tikslumu.

9) Pakeistas į naują vienas vienintelis temperatūros daviklis kur sukasi prie purkštukų.

 

Trauka gera, kaip naujo sakyčiau, bėgėjasi gerai, sukasi švelniai.

Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai. Praskridus 80-100 km greičiu ir sustojus ant laisvų pirmas 3 sekundes dar nedūmina, o po to vėl pradeda kaip Dodge Cummins pūsti viską ką turi. Dūmų spalva neaiški, lyg ir antifryzo saldumo neturi. Taip pat važiuojant nustoja dūminti, bet tik prie sankryžos sustoji, vėl paskandinu visą gatvę.

 

Ką praleidžiu? Gal kas parekomenduos kokį servisą? Užmačiau kad prie Spaudos Rūmų Vilniuje yra 4x4 servisas kažkoks dar nebuvau ten nuvažiavęs, gal ten varyti? Gal kas savų turi kurie padarytų?

 

Pats esu nebe Lietuvoj, brolis galėtų padėt sutvarkyt finansus ir kur nors nuvešti, kad sutvarrkytų.

 

Taip pat kai šitas bus sutvarkytas jis keliaus pardavimui.

 

E mail P.Naujalis@gmail.com

 

Ačiū

 

Kaip su tepalo lygiu? Jei dėl tepalo taip dūmytų, turėtų sparčiai jo mažėti, jei lygis nesikeičia, tai kažkas kažkur su kuro sistema pramazino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo.

 

Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra.

 

Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti?

 

Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti.

 

Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko :D

Redagavo Windy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo.

 

Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra.

 

Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti?

 

Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti.

 

Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko :D/>

 

Turiu tokį meistrą Tautvydas. Labai jau senai dirba Mitsubishi servise, vakarais pas save garažiuke. Žmogus turi ir "galvą ir rankas", DID siurblius remontuoja. Žino tuos mitsubus kaip nuluptus. Tik sunku pas jį įsiprašyt. Bet aš visad įsiprašau. Tai pabandyk 8 682 45881.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal duslintuvo bačioke visokio gėrio prilindo ir kai užkaista , pradeda dūmyti.. ? Be juoko, bet pas mane panašus atvejas ... Pakeičiau vamzdį ir viskas pasibaigė..... ??? :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai tikrinčiau tą grybą ant kuro siurblio, kuris padidina kuro padavimą, kai turbina sukelia slėgį. Panašu, kad ten gali būti kas nors įstrigę padidinto kuro padavimo padėtyje. Kai kurių modelių grybas yra reguliuojamas, kai kurių - ne.

 

A.

 

Tepalo lygis nemažėja išvis, kaip ir antifrizo.

 

Dėl EGR tai nežinau, jis turėtų būt sujungtas su išmetimo koletorium ir kažkaip valdomas, ten yra tik pritvritintas kžkoks cilindriukas ant metalinės kojos ir turi ploną šlangelę greičiasiai vakumui. Įtariu kad turbinos reguliavimui. Prie išmetimo kolektoriaus daugiau nieko nėra.

 

Turiu dar įtarimą, kad gal ne pagal gamyklinius parametrus kuro siurblį reikia reguliuot kai jau mašinai trečia dešimtis... Ką manot? Kaip kuro siurblius tikrina? Degimo kampas geras, viduriai sveiki, bet gal mišinį kažkaip reik nuo gamyklinio reguliuoti? Ar MPI yra koks nors kuro paankstinimas šaltam automobiliui lengviau užkurti? Kaip jis veikia? Gal toje sistemos dalyje gali būt problema. Nuo temperatūrinio vožtuvo turi būt signalas? Jei siurblys pilnai perrinktas ir patikrintas ir jame viskas veikia, kur dar bėda gali būti?

 

Nesugebu suvokti kodėl greit važiuojant jis nemeta nė dumelio, o ant laisvų nėra kuo kvėpuoti.

 

Gal kas kokį dyzelista parekomenduotų kas galėtų visą kuro kelią prasekti įranga? Akimis kol kas niekam nepavyko :D/>

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

.................Šaltas vos vos vedasi iš 5-6 prasukimų vasarą, ant laisvų dūmų tiek kad kieme kaimynai langus užsidaro. Vasarą net po 3 min darbo dar iš vietos reikia pajudėti keliant apsukas iki 1500 kad neužgesti. Kai labai gerai sušyla tada važiuoja gerai bet dūmina nežmoniškai.

 

iš sito teksto aiskiai matosi kad varikliui arba trūksta oro, arba per daug paduodama kuro.

jeigu kaip aprasei uz kuro aparatura garantuotas, ieškok kur dingsta oras....

gal oro filtre skuduras apsigyveno, gal snorkelis uzlaustas ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iš sito teksto aiskiai matosi kad varikliui arba trūksta oro, arba per daug paduodama kuro.

jeigu kaip aprasei uz kuro aparatura garantuotas, ieškok kur dingsta oras....

gal oro filtre skuduras apsigyveno, gal snorkelis uzlaustas ir t.t.

 

nebutu oro, nebutu galios ir pan. man cia kazko tai kvepia kad dirbant tusciaja eiga nesudega kuras iki galo, turetu buti baltai melsvi dumai ir smirdeti saliarka... manau ziurek tik siurbli...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebutu oro, nebutu galios ir pan. man cia kazko tai kvepia kad dirbant tusciaja eiga nesudega kuras iki galo, turetu buti baltai melsvi dumai ir smirdeti saliarka... manau ziurek tik siurbli...

bet raso kad kol saltas ir traukos nera ir uzsiveda prastai (tuo metu riebinamas misinys) o kai issigazuoja (turba max'imuma pucia - trauka yra), bet vercia dumus - o tai nesudegusi saliura, autorius sako kad visa kuro magistrale sutvarkyta - isvada reikia daugiau oro :rolleyes:

p.s. man tokia nuojauta kad cia kaip senose audi ar volvo "oro srauto matuokle" islekusi, kadangi tokios nera, reiskia bus pagedes analogas (jeigu taip galima issireiksti) :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai panašus vaizdas būna kai siurblį ant pusės apsisukimo nepataikai ; t.y. kurą įpurškia ne suspaudimo laipsnio gale bet prieš vožtuvų perdengimą..

O kai statai vien tik į siurblio galą įsistatęs indikatorių ir žiūri tik pagal mietkas ant škyvo tai tokios diversijos gali ir nepastebėt nors įpurškimo pradžią gali ir idealiai tiksliai pastatyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.