Pereiti prie turinio

MPII vs MPIII


Dusk

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, domina jusu nuomone koki modeli geriau rinktis MP2 2,8d 2 duru 98-99 metu kur eina su pustais sparnais ar MP3 3,2d 2duru 00-02 metu bus naudojamas pagrinde vazineti i turizmo renginius aisq ir asfaltu bus lakstoma daznai:) Kokie pliusai minusai ?

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as tai pasirinkau MP2 2,8 2 duru metai 99.Pasirinkau MP2,o ne MP3,todel,kad pas ji kuro siurblys mechaninis,elektronikos minimum,srote dalys pigesnes,bekelej patvarumas didesnis,galu gale ir ziurisi man jis geriau negu MP3.MP3 is pliusu,tai,kad komfortiskesnis,daugiau as pliusu nepamaciau,todel ir pasirinkau MP2.Na dar reiketu pripazint,kad pravazumu nenusileidzia MP2.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

abudu geri, jei vaziuosi tik pakatuskese, jei noresi rimciau vziuoti netinka nei vienas is tavo norimu varikliu, mes su Role isbande 2,8 ir 3,2 gerai lekia bet siuo metu abudu vaziuojam su 3,5 benzinais II MP ir III MP, skirasi nuo dyzelio kaip diena ir naktis. II remas rudija, III ratu guoliai nelaiko varzybiniu apkrovu, del 3,2 siurbliu viskas ten gerai neperki lavono ir vaziuosi, pries pardedamas eksplotuot pasitikrink kuro padavimo sistema ir jokiu bedu nebus. 2,8 plaktukas paprastas, 2,5 net nerekomenduociau truksta galios. Ratu blokavimas identiskas jei super selekt razdatke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

MP2 achilo kulnas – rėmas. Mėgsta juos rūdys.

 

Turizmo renginiams nebūtinas visureigis. Landžioti po misškus ir pievas pilnai užtektų ir kokio crossoverio, o ir ant asfalto komfortas nepalyginamai geresnis. Na, jei jau po duobes ir balas, tada kitas reikalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Nebus bėdų, nebent dujas norėsi įsidėti, brangus malonumas :)

Pas mane toks variantas - reikia dujų įrangą kokybišką dėt ir nebus problemų (pas mane BRC dėtos). Už tai variklis, kai prižiūrimas, turi didelį resursą ir yra patikimas. Dujų sąnaudos ( MP II ilgas 99m. rida 190000 km. 31x10.5 BFG  AT, žiema-vasara, tiek 4wd, tiek 2wd) 20L/16.5L 

Dujų įranga kainuoja berods virš 3 tūkst. Lt - tiksliai nepamenu. 

Kitaip tariant kuro sąnaudos atsieina pigiau nei dyzelis* (na šiandienos kainomis gal jau susivienodino), bet važiavimo skirtumas akivaizdus.

 

*- pats dyzeliu nevažinėjau - duomenys iš interneto ir šio forumiečių pasisakymų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane toks variantas - reikia dujų įrangą kokybišką dėt ir nebus problemų (pas mane BRC dėtos). Už tai variklis, kai prižiūrimas, turi didelį resursą ir yra patikimas. Dujų sąnaudos ( MP II ilgas 99m. rida 190000 km. 31x10.5 BFG  AT, žiema-vasara, tiek 4wd, tiek 2wd) 20L/16.5L 

Dujų įranga kainuoja berods virš 3 tūkst. Lt - tiksliai nepamenu. 

Kitaip tariant kuro sąnaudos atsieina pigiau nei dyzelis* (na šiandienos kainomis gal jau susivienodino), bet važiavimo skirtumas akivaizdus.

 

*- pats dyzeliu nevažinėjau - duomenys iš interneto ir šio forumiečių pasisakymų.

Kolega ATIDUMO truputį, čia užklausta buvo apie MP III 3,5 benzą, ten jau GDI eina. Aš pats su MPII 3,5 benzu važinėju jei ką :) ir beje be dujų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega ATIDUMO truputį, čia užklausta buvo apie MP III 3,5 benzą, ten jau GDI eina. Aš pats su MPII 3,5 benzu važinėju jei ką :) ir beje be dujų :D

Iš tiesų tą reikėjo paminėti, ačiū už patikslinimą. Tačiau tamsta ne visai teisus - MP III ėjo ir su senesniu variklio modeliu kaip ir MPII, ir su GDI. Koks vieno ir kito paplitimas aš deja nežinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų tą reikėjo paminėti, ačiū už patikslinimą. Tačiau tamsta ne visai teisus - MP III ėjo ir su senesniu variklio modeliu kaip ir MPII, ir su GDI. Koks vieno ir kito paplitimas aš deja nežinau.

Na nemažai aš apie juos skaitęs (3,5 benzas), bet negirdėjau kad III Pajere būtų paprastas atmosferikas, šiaip jie labai panašūs išvaizda, gal kas tiesiog įsimetė paprastą 3,5 į trečios kartos Pajerą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nemažai aš apie juos skaitęs (3,5 benzas), bet negirdėjau kad III Pajere būtų paprastas atmosferikas, šiaip jie labai panašūs išvaizda, gal kas tiesiog įsimetė paprastą 3,5 į trečios kartos Pajerą ?

Na, nesakysiu, kad pats esu matęs paprastą 3.5 variklį MP III-iam. Tačiau tikrai esu skaitęs kažkuriam forume apie tokį variantą. Dabar greit neprisimenu kur skaičiau, vienintelis greitas šaltinis:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero#Third_generation_.281999.E2.80.932006.29 

 

Visgi susidaro įspūdis, kad mūsuose 3.5L tik GDI...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo MPIII ir ne GDI, tik nelabai aišku kur ir kokiai rinkai skirti.

"..and the 3.5 L engine was given gasoline direct injection, increasing power to 162 kW (217 hp/220 PS) in the Japanese market (export versions kept the standard EFI engine, now with 149 kW (200 hp/203 PS)."

Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo MPIII ir ne GDI, tik nelabai aišku kur ir kokiai rinkai skirti.

"..and the 3.5 L engine was given gasoline direct injection, increasing power to 162 kW (217 hp/220 PS) in the Japanese market (export versions kept the standard EFI engine, now with 149 kW (200 hp/203 PS)."

Jie skirti amerikos rinkai ir neturi mechaniniu greiciu deziu, dar turi beda tie varikliai su galvom, ir buna tik 4 duru

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

o kaip del razdatkes turetu buti super selec ? na stabilumo gerai kontrole as kai su bmw lakstau tai patenkintas ypac ziema ! :) o kai noriu padurniuot palaikau knopke ji atsijunge tai tada gali daryti ka nori :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...
  • po 4 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.