Pereiti prie turinio

WJ priekinis kardanas


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 806
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tai va, vyručiai, jau prisidariau su tuo 2"liftu sau bėdų :(/>/>. Tik pavasarį buvau pasikeitęs granatą su guma prie razdatkės. Nu ir ką, po liftavimo pravažiavau berods 2 tūkstantėlius km. ir parėjo apsauginė guma bei granata. Va tau blyn ir liftas. Jei ateity taip reiks keitinėt kas kelis tūkstantėlius, bankrotan sueisiu ;)/>/> .

o negalejo buti taip, kad guma parejo, pvz del kokios sakos, laiku nepastebejai,tada prisirinko visokio brudo ir suede granata, o liftas ne prie ko?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Granatos guma suplyšo bevažinėjant, o apsauga metalinė pažeista keičiant priekines spyruokles, atjungus amortikus tiltas nusileido tiek kol kardanas atsiremė, o jei dar dedant spyruoklę tiltas paspaustas žemyn tai nėr ko norėt kad ji tiek sulinko, prie tokių sūkių guma jau išbalansuota todėl ir plyšo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gero stovio originalas. apie naujas granatas istoriju as prisiklauses... kiek suprantu 2000 km su nauja nera blogas rezultatas biggrin.gif

as sita granata keiciau pats, pravaziavau virs 12000 km, tai kaip pavadinti mano rezultata? :D/>

Tiesa, parsisiunciau ja is JAV, kaina isejo gal siek tiek virs 200 lt.

post-10913-14124257358832_thumb.jpg

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as sita granata keiciau pats, pravaziavau virs 12000 km, tai kaip pavadinti mano rezultata? :D/>/>

Tiesa, parsisiunciau ja is JAV, kaina isejo gal siek tiek virs 200 lt.

Tai va parsisiuntei. Nemanau, kad parsisiuntei kitaiską gaminį ;) . Rezultatas puikus. Net apsauginės gumos kevalas skiriasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, vyručiai, jau prisidariau su tuo 2"liftu sau bėdų :(/>/>. Tik pavasarį buvau pasikeitęs granatą su guma prie razdatkės. Nu ir ką, po liftavimo pravažiavau berods 2 tūkstantėlius km. ir parėjo apsauginė guma bei granata. Va tau blyn ir liftas. Jei ateity taip reiks keitinėt kas kelis tūkstantėlius, bankrotan sueisiu ;)/>/> .

O tai nauja guma netiko?? :( ar kaip ten yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai nauja guma netiko?? :(/>/>/> ar kaip ten yra

Netiko. Tipo Laredinė, ar dar kažkokia, nes skylė mažesnė nei limited ar overland. Kol kas net nededu.

 

O geriausias variantas būtų toks: http://www.ebay.com/itm/2003-Grand-Cherokee-WJ-4X4-UP-GRADE-Front-Drive-Shaft-/170619882900?hash=item27b9bccd94&item=170619882900&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr , tik kaina kandžiojasi ;)/> .

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Klausimas keitusiems tą granatą apie kurią čia kalbam - ar pakeitus jums ji nors kiek kliba kai laikai granatą ir bandai sukiot ašį? Nes man pirmą kart pakeitus vis tiek šiek tiek ūžė ir vos vos klibėjo (granata iš tilto pusės nekliba visiškai), tai galvoju vėl gal granata bloga, po kiek laiko vėl naują nusipirkau ir pakeičiau - žiūriu vis tiek kliba... Matosi kad kliba ten kur granata užsimauna ant ašies ("šlicų") - kaip suprantu ašies šlicai padilę? Ar yra koks būdas standžiau tą granatą užmaut kad neklibėtų, ar jau reikia naują kardaną pirkt?

Pagalvojau - jei "ant durniaus" pabandyt tokį dalyką - aptepliot šlicus "šalta svarke" ir įkišt kad užpildytų visus mikro tarpelius? (čia tuo atveju jei jau be kardano keitimo nėra kitos išeities).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už patarimą, reikės paprašyt meistriuko kad tą patį padarytų (pats kempo neturiu).

 

Dar vienas dalykas - kaip patikrint ar ūžia tiltas ar razdatkė? Ar gali razdatkė ūžt su abiem kardanais, ir neūžt nuėmus priekinį kardaną? (pas mane nuo 80-90 km/h atsirado ūžimas, atrodo lyg grynai iš priekinio tilto, bet nuėmus priekinį kardaną beveik nebeūžia). Gal tiltas arba razdatkė ūžia kai gauna apkrovą per kardaną? (abu ar taip ar taip visada sukasi, bet kažkodėl be kardano ūžimas dingsta).

Iš pradžių galvojau, kad čia vėl ta granata, tai pakeičiau nauja - vistiek ūžia. Kaip sakiau vos vos kliba, bet nemanau kad šitaip gali ūžt dėl tokio nedidelio šlicų laisvumo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už patarimą, reikės paprašyt meistriuko kad tą patį padarytų (pats kempo neturiu).

 

Dar vienas dalykas - kaip patikrint ar ūžia tiltas ar razdatkė? Ar gali razdatkė ūžt su abiem kardanais, ir neūžt nuėmus priekinį kardaną? (pas mane nuo 80-90 km/h atsirado ūžimas, atrodo lyg grynai iš priekinio tilto, bet nuėmus priekinį kardaną beveik nebeūžia). Gal tiltas arba razdatkė ūžia kai gauna apkrovą per kardaną? (abu ar taip ar taip visada sukasi, bet kažkodėl be kardano ūžimas dingsta).

Iš pradžių galvojau, kad čia vėl ta granata, tai pakeičiau nauja - vistiek ūžia. Kaip sakiau vos vos kliba, bet nemanau kad šitaip gali ūžt dėl tokio nedidelio šlicų laisvumo...

Bele koks laisvumas duoda pašalinį ūžesį. Taip, kad nesnarvuok- gi turi DŽIPĄ , o ne parketniką .... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš suprantu kad tas ūžimas ne tragedija, nu bet erzina vis tiek, net radiją permuša, gi norisi kad tvarkinga būtų (ar čia tipo nesinervuok - turi ūžt :D). Kad pas mane tiltas pradėjo ūžt tai faktas - dėl šito dalyko diagnostikos net buvau pabandymui nuėmęs abu kardanus, ir paprašiau kad mane patemptų (variklis buvo užgesintas, o dėžė/razdatkė visiškai atjungta) - ties 60 km/h prasideda toks "lengvas" ūžimas, po 80 km/h jis lyg dingsta. O uždėjus kardanus (jau pačiam važiuojant) nuo 80 km/h dasideda dar daug stipresnis ūžimas - čia gali būt tas šlicų laisvumas, reiks pirmiausiai pabandyt tavo variantą su kempu.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiltas priekinis uzia, gali net neieskoti slieku razdatkej ar granatose. Ant wj/wg tai iprastas dalykas. Srotuose gali pabandyti paklausineti apie priekini tilta, pamatysi kiek jie kainuoja ir suprasi, kad esi ne vienisas su savo problemom :D . Pradzioj tepalus paziurek reduktoriuje, jei to dar nedarei, gal jo ten is viso nera. Be to tepalai reduktoriuose yra keiciami, tai keisdamas tepala, apziurek kaip krumpliai atrodo, jei pavirsiai nublizginti ir krumliai uzapvalintais kampais, daug struzkiu ant kamscio magneto, tai apsiginkluok kantrybe ir lauk kol renas vel geruli granda ardys, nes is dabar pradeto ardyti as tilta jau paemiau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš beveik tikras tuo kad tiltas ir ūžia, na gal tas kardano šlicų laisvumas kažkiek dasideda, bet turbūt labai nedaug. Kadangi čia tema ne apie tiltus/diferencialus, tai nenoriu toliau apie tai čia kalbėt. Ryti - PM'ą tau nusiunčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.