Pereiti prie turinio

MP klausimai susije su turbina


Rekomenduojami pranešimai

meistrai ziurejo ir sake kad tokios aseles neturi is kur paimt.todel buvo nupirkta kita turba.sitai turbinai asele klibet negali nes nuo sparnuotes iki kriaukles vos kelios desimtosios atstumas.jeigu tik klibes iskart liesis.bet sita lygtai nekliba.o garsas pagazavus ziaurus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 4 savaičių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 4 mėnesių...

Sweiki noreciau patarimo del turbinos, uzdejau turbina nuo lance delta taciau ji man nenori pusti jei pariebinciau siurbi ar man padetu ?

tikrai nepadetu... reikia ziureti valdyma, ir abskritai galvoju kad gausis nesamone, kokia turba, auksto zemo slegio? mazos ar dideles inercijos? kodel cia taip sugalvojai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turbinos modeli gali parasyt? ir koks tavo variklio galingumas. bet gali but "truputi" ji tau netinka, gali tiesiog but per maza salta ar perdidele karsta dalis, o gal per mazi sukiai kad pradetu dirbti.

o bent sparnuociu dydziu "santykis" su senosios panasu?

siurblio reguliavimas nepadetu, nes jei dirbtu tai ir jau turetu dirbt

o valdymas nevakuminis pas ja? nes itariu pas tave slegiminis wg

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Taip gavosi, kad pirkdamas Opel Frontera, dovanų gavau labai geros būklės turbiną(KKK k14) nuo 2,3td variklio. Ji yra didesnė už Pajero (4d56) turbiną, todėl norėdamas paeksperimentuoti pastačiau turbiną nuo Fronteros į Pajerą. Likau labai patenkintas efektu: variklis nesunkiai suka 33 ratus ir nebedūmija juodais/melsvais dūmais. Lengviau kyla apsukos.

 

Statant turbiną teko pasidaryti perėjimą nuo išmetimo kolektoriaus iki pačios turbinos, nes originali turbina sukasi 3-mis varžtais, o naujoji 4-iais. Toliau sekė kėbulo pjaustymas, nes turbina atitolo nuo pačio variklio ir netilpo į savo vietą. Perdariau tepalo padavimo ir grįžimo vamzdelius. Paskutinis darbas buvo perdaryti išmetimo kolektorių nuo pačios turbinos iki plonasienio duslintuvo vamzdžio.

 

Dirbau vienas ir viską pasidariau per vieną dieną. Atsiradusia trauka likau labai patenkintas. :)

 

P.S. Ant tos vietos, kurią išpjoviau prisukau plastmasinę lenktą plokštelę, kad galėčiau pareguliuoti turbiną ar lengviau nusukti. Visos originalios dalys liko sveikos, ko reikėjo panaudojau nuo donoro.

post-8974-1403282712068_thumb.jpg

post-8974-14032827687865_thumb.jpg

post-8974-1403282993742_thumb.jpg

post-8974-14032830275058_thumb.jpg

post-8974-14032831901116_thumb.jpg

Redagavo Pauliuskdb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...
  • po 2 savaičių...

Radau atsakima i savo klausima. Tu viska gerai sakai tik kaskodel pas mane yra tokie isejimai ir turbinoi ir ant alkunes. Yra kokiu minciu kodel taip gali buti? Paziurekit kas netingit kaip pas jus. Maniciau kad turbina nuo kito auto :wacko:

post-12121-0-33048800-1456769174_thumb.jpg

Redagavo Dima72
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.