Pereiti prie turinio

VW multivan t4 syncro


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Darbui nupirkom t4 syncro busika.Suprantu, kad tai ne visureigis, bet noretusi truputi kilstelt ir uzdet piktesnes padangas. Taigi noriu paklausti gal kas jau su tuo susidure, kokios didziausios padangos tilptu?(dabar stovi 205x65x15, ar tilptu 215x75x15) ir kaip pakelti?(kist kazka po spyruoklem ar keist spyruoklias i kazkokios kitos auto ar dar kaip nors)P.S. siandie isbandem tai vaziuoja pagal galimybes, plius plikos padangos, tai sakyciau net ir nustebino savo pravazumu.Padangas galvociau bfg at deti.Zodziu atviras visiems pasiulymams.Aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzdejes 215,70 r15 .standartas,nekeltas.bet dar vietos yra.jei galvoji kelt tai prieki torcionai(tuos suversi)i gala nuo transporterio spiruokles susidek ,tos kietesnes ir kazkiek aukstesnes.bet dar pagalvok ar to reik,kaip sakei,nedzipas juk :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Pas mane transporteris. As pas savo sudejes 235/65 r16, dar nesiekia, bet jau per plauka.

 

Dar klausimas, del ko gali paprastam atmosferiniam dyzeliui 2.4 ant laisvu pulsuoti apsukos kartais? Buves savininkas sukiojo kuro varzta sake, is su pakaitinimo zvakem kazkokia hujnia padaryta, 3 tik pajungtos, o tos "gerosios" kur uz siurblio aisku seniai sudege ir atjungtos. Truputi duodant gazo graziai lygiai dirba, sakau gal ir apsukas nusukiojo? Ant laisvu dabar kazkur 700 rpm, kiek turi but?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, del ko gali paprastam atmosferiniam dyzeliui 2.4 ant laisvu pulsuoti apsukos kartais? Buves savininkas sukiojo kuro varzta sake, is su pakaitinimo zvakem kazkokia hujnia padaryta, 3 tik pajungtos, o tos "gerosios" kur uz siurblio aisku seniai sudege ir atjungtos. Truputi duodant gazo graziai lygiai dirba, sakau gal ir apsukas nusukiojo? Ant laisvu dabar kazkur 700 rpm, kiek turi but?

Sūkių panašiai tiek ir turi būt , siurblys šiek tiek durnavoja po kuro varžto sukinėjimo ir tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • 3 metų...

Sveiki,toks klausimėlis iškilo,T4 caravelė syncro su 2,4 d. važiuojant 90km/h greičiu tachometras rodo 3000 apsukų,prie 110 greičio- apie 3600.Ar tai normalu? Nieks normaliai paaiškinti negali,sako dėžė tokio tipo.Nu gerai,gali būti,nes pirmas bėgis kaip ir nereikalingas,antru laisvai iš vietos juda,net trečiu ymanoma,bet kaip tokios aukštos apsukos,ar neužmuš variklio? Nes prie 100km/h jau kaukia normaliai,ar su ja daugiau 80 negalima spausti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad pagal knyga sita masina 136km/h max vaziuoja. Keista tik tai kad 20 metu senumo masina kurioje gal ir like kokie 30kw i ratus dar pasiekia 110km/h ir neissiardo gabalais.

Apsijokti galyma.... pagal tamstos nuomone keliai LT turetu virsti savartinais  :D

Mano L300 1994 m. spaudžia iki 130 km/h, optimalus greitis 90km/h prie 2500

post-140-0-94828500-1535978518_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ka tu nori su tokia masina ikatiliuoti? savo hiace sena 55kw, pagal gps buvau max igines 128km/h kai vaziavau autostradoj. nu kauke kai lektuvas bet nepakilo, kiek apsuku nzn nes skydeli nebuvo tokio daciko.  kruizinis greitis pagal garsa 80-85km/h paskui pradeda "kilti". irgi 2 is vietos judedavau jei ne staciai i ikalne, ir be priekabos.

tos kartos tokie greiciai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka knygutėj rašo,tai viena,o faktas tas,kad su ja dirvas arti,plūga pritaisius,galima,o vat palėkti greičiau-matomai neišeina .Čia mano metu projektas,galima sakyti iš metalo laužo prikėliau,variklis pilnai naujai perrinktas,važiuoklė nauja,amortikai nauji,kitamet kėbulo eilė ;) .Užvakar išbandžiau ekstremaliom salygom [kelias nežinomas palei bebryna,traktoriais išmaltas,plius dar naktis] tai  buvau nustebes, ne tas žodis, pravažumu.Ir dar standartinėm padangom :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,toks klausimėlis iškilo,T4 caravelė syncro su 2,4 d. važiuojant 90km/h greičiu tachometras rodo 3000 apsukų,prie 110 greičio- apie 3600.Ar tai normalu? Nieks normaliai paaiškinti negali,sako dėžė tokio tipo.Nu gerai,gali būti,nes pirmas bėgis kaip ir nereikalingas,antru laisvai iš vietos juda,net trečiu ymanoma,bet kaip tokios aukštos apsukos,ar neužmuš variklio? Nes prie 100km/h jau kaukia normaliai,ar su ja daugiau 80 negalima spausti

Pasikeisk 5-tos pavaros dantračius ir nekauks .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Sveiki,ačiu forumiečiams už patarimus,dėžė sėkmingai pertvarkyta,viskas puikiai veikia.Kitas klausimelis iškilo: noriu pakeisti priekinius amortikus,tai pasiūla tiek kainu,tiek prekių plati,gal kas pasidalintu patirtimi koks variantas būtų optimaliausias,kad nereiktu keisti tik įdėjus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Nesikrauk ieškodamas "hi-end" medžiagų, nusipirk kelis ritinius Soudal 30cm x 10m juostos Soudaband. Iš esmės tai ta pati vibroizoliacinė medžiaga, kurią naudoja audio aparatūros montuotojai, tik įpakavimas kitoks.

Klijavimas kaip lipdukai - viena pusė lipni. Nesunkiai formuojasi, kai reikia įlinkimus visokius apklijuoti.

 

http://soudal.lt/lentas/item/549-soudaband-alu-1

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereik super hi-end. Uztenka dedikuotu kaip pvz STP (bitumines dangos lopas 750x500mm nuo 5eur kainuoja) - pirkau senolei kazkada is milgretos.

O naudojimas paprastas - klijuoji probleminese vietose arba visur. Nusilupi apdailas, nuriebalini - kantriai klijuoji. 

Ir aplamai pradeti reiketu ka tu nori uzgesinti - kuriuos garsus (koloneliu vibracijas, kelio truksma, padangu triuskma ir t.t.) 

Daugiausiai apie izoliacijas aplamai tau forumietis "Klaustukas" patartu manau. Pas mane buvo tik durys, galines arkos, stogas paklijuoti. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

Dramblys,na aš pas dėžių meistrą kreipiausi,jis jau buvo daręs tokį ,ne viena.Tai sudėjo dantračius iš T5,kokius konkrečiai,nelabai ir domejaus.Jis rekomendavo greitinti 4-5 pavaras,aš nusprendžiau,kad užteks tik 5-os.Dabar galvoju,kad be reikalo,reikėjo abi greitinti.Tos jėgos ir trimis per akis,o užkaukinus 4 ir permetus5,biški pridusta.Bet ir penktos pagreitnimas "mačijo" labai.Kokios,konkrečiai,apsukos dabar nepamenu,kovo mėn.kai grišiu,galiu pažiūrėti,bet skiriasi labai,kaip buvo prieš tai ir dabar.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.