Pereiti prie turinio
baukus

VW multivan t4 syncro

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Darbui nupirkom t4 syncro busika.Suprantu, kad tai ne visureigis, bet noretusi truputi kilstelt ir uzdet piktesnes padangas. Taigi noriu paklausti gal kas jau su tuo susidure, kokios didziausios padangos tilptu?(dabar stovi 205x65x15, ar tilptu 215x75x15) ir kaip pakelti?(kist kazka po spyruoklem ar keist spyruoklias i kazkokios kitos auto ar dar kaip nors)P.S. siandie isbandem tai vaziuoja pagal galimybes, plius plikos padangos, tai sakyciau net ir nustebino savo pravazumu.Padangas galvociau bfg at deti.Zodziu atviras visiems pasiulymams.Aciu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzdejes 215,70 r15 .standartas,nekeltas.bet dar vietos yra.jei galvoji kelt tai prieki torcionai(tuos suversi)i gala nuo transporterio spiruokles susidek ,tos kietesnes ir kazkiek aukstesnes.bet dar pagalvok ar to reik,kaip sakei,nedzipas juk :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane transporteris. As pas savo sudejes 235/65 r16, dar nesiekia, bet jau per plauka.

 

Dar klausimas, del ko gali paprastam atmosferiniam dyzeliui 2.4 ant laisvu pulsuoti apsukos kartais? Buves savininkas sukiojo kuro varzta sake, is su pakaitinimo zvakem kazkokia hujnia padaryta, 3 tik pajungtos, o tos "gerosios" kur uz siurblio aisku seniai sudege ir atjungtos. Truputi duodant gazo graziai lygiai dirba, sakau gal ir apsukas nusukiojo? Ant laisvu dabar kazkur 700 rpm, kiek turi but?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palėtintojo nėra, tai padangų didinimas garantuoja sankabos svilimą.

Be to labai maža važiuoklės eiga - labai greitai vienas ratas ore kabo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, del ko gali paprastam atmosferiniam dyzeliui 2.4 ant laisvu pulsuoti apsukos kartais? Buves savininkas sukiojo kuro varzta sake, is su pakaitinimo zvakem kazkokia hujnia padaryta, 3 tik pajungtos, o tos "gerosios" kur uz siurblio aisku seniai sudege ir atjungtos. Truputi duodant gazo graziai lygiai dirba, sakau gal ir apsukas nusukiojo? Ant laisvu dabar kazkur 700 rpm, kiek turi but?

Sūkių panašiai tiek ir turi būt , siurblys šiek tiek durnavoja po kuro varžto sukinėjimo ir tiek.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,toks klausimėlis iškilo,T4 caravelė syncro su 2,4 d. važiuojant 90km/h greičiu tachometras rodo 3000 apsukų,prie 110 greičio- apie 3600.Ar tai normalu? Nieks normaliai paaiškinti negali,sako dėžė tokio tipo.Nu gerai,gali būti,nes pirmas bėgis kaip ir nereikalingas,antru laisvai iš vietos juda,net trečiu ymanoma,bet kaip tokios aukštos apsukos,ar neužmuš variklio? Nes prie 100km/h jau kaukia normaliai,ar su ja daugiau 80 negalima spausti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad pagal knyga sita masina 136km/h max vaziuoja. Keista tik tai kad 20 metu senumo masina kurioje gal ir like kokie 30kw i ratus dar pasiekia 110km/h ir neissiardo gabalais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad pagal knyga sita masina 136km/h max vaziuoja. Keista tik tai kad 20 metu senumo masina kurioje gal ir like kokie 30kw i ratus dar pasiekia 110km/h ir neissiardo gabalais.

Apsijokti galyma.... pagal tamstos nuomone keliai LT turetu virsti savartinais  :D

Mano L300 1994 m. spaudžia iki 130 km/h, optimalus greitis 90km/h prie 2500

post-140-0-94828500-1535978518_thumb.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ka tu nori su tokia masina ikatiliuoti? savo hiace sena 55kw, pagal gps buvau max igines 128km/h kai vaziavau autostradoj. nu kauke kai lektuvas bet nepakilo, kiek apsuku nzn nes skydeli nebuvo tokio daciko.  kruizinis greitis pagal garsa 80-85km/h paskui pradeda "kilti". irgi 2 is vietos judedavau jei ne staciai i ikalne, ir be priekabos.

tos kartos tokie greiciai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka knygutėj rašo,tai viena,o faktas tas,kad su ja dirvas arti,plūga pritaisius,galima,o vat palėkti greičiau-matomai neišeina .Čia mano metu projektas,galima sakyti iš metalo laužo prikėliau,variklis pilnai naujai perrinktas,važiuoklė nauja,amortikai nauji,kitamet kėbulo eilė ;) .Užvakar išbandžiau ekstremaliom salygom [kelias nežinomas palei bebryna,traktoriais išmaltas,plius dar naktis] tai  buvau nustebes, ne tas žodis, pravažumu.Ir dar standartinėm padangom :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rasim ka pasiuliti imetu kelis pavisdzius 1foto 205/70R15 , 2foto 215/75R15

post-2581-0-39191800-1536049915_thumb.jpg

post-2581-0-91273500-1536049929_thumb.jpg

Redagavo svajunas001

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,toks klausimėlis iškilo,T4 caravelė syncro su 2,4 d. važiuojant 90km/h greičiu tachometras rodo 3000 apsukų,prie 110 greičio- apie 3600.Ar tai normalu? Nieks normaliai paaiškinti negali,sako dėžė tokio tipo.Nu gerai,gali būti,nes pirmas bėgis kaip ir nereikalingas,antru laisvai iš vietos juda,net trečiu ymanoma,bet kaip tokios aukštos apsukos,ar neužmuš variklio? Nes prie 100km/h jau kaukia normaliai,ar su ja daugiau 80 negalima spausti

Pasikeisk 5-tos pavaros dantračius ir nekauks .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikeisk 5-tos pavaros dantračius ir nekauks .

Klevas kaip iš patrankos....trumpai ir aiškei   :liux:  :liux:  :liux:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Pasikeisk 5-tos pavaros dantračius ir nekauks .

O gal galetumet plačiau paaiškinti ką ir kaip ir kuo pakeisti?Būčiau labai dekingas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,ačiu forumiečiams už patarimus,dėžė sėkmingai pertvarkyta,viskas puikiai veikia.Kitas klausimelis iškilo: noriu pakeisti priekinius amortikus,tai pasiūla tiek kainu,tiek prekių plati,gal kas pasidalintu patirtimi koks variantas būtų optimaliausias,kad nereiktu keisti tik įdėjus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,dar karta,vėl reikėtu protingos minties.Gal kas esat bande montuoti garso izoliacija busui.Butu idomu suzinoti kokia naudojot,iš kur pirkot ir išvis kas tai per daiktas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesikrauk ieškodamas "hi-end" medžiagų, nusipirk kelis ritinius Soudal 30cm x 10m juostos Soudaband. Iš esmės tai ta pati vibroizoliacinė medžiaga, kurią naudoja audio aparatūros montuotojai, tik įpakavimas kitoks.

Klijavimas kaip lipdukai - viena pusė lipni. Nesunkiai formuojasi, kai reikia įlinkimus visokius apklijuoti.

 

http://soudal.lt/lentas/item/549-soudaband-alu-1

Redagavo Jeep-V8

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereik super hi-end. Uztenka dedikuotu kaip pvz STP (bitumines dangos lopas 750x500mm nuo 5eur kainuoja) - pirkau senolei kazkada is milgretos.

O naudojimas paprastas - klijuoji probleminese vietose arba visur. Nusilupi apdailas, nuriebalini - kantriai klijuoji. 

Ir aplamai pradeti reiketu ka tu nori uzgesinti - kuriuos garsus (koloneliu vibracijas, kelio truksma, padangu triuskma ir t.t.) 

Daugiausiai apie izoliacijas aplamai tau forumietis "Klaustukas" patartu manau. Pas mane buvo tik durys, galines arkos, stogas paklijuoti. 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Andre, pas mane irgi 2,4 sincro. Kur gavai 5-ta begi ir kokio perdavimo, kokios dabar apsukos prie 100km/h ir kaip atsiliepe pagreitejimui su 5 pavara?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dramblys,na aš pas dėžių meistrą kreipiausi,jis jau buvo daręs tokį ,ne viena.Tai sudėjo dantračius iš T5,kokius konkrečiai,nelabai ir domejaus.Jis rekomendavo greitinti 4-5 pavaras,aš nusprendžiau,kad užteks tik 5-os.Dabar galvoju,kad be reikalo,reikėjo abi greitinti.Tos jėgos ir trimis per akis,o užkaukinus 4 ir permetus5,biški pridusta.Bet ir penktos pagreitnimas "mačijo" labai.Kokios,konkrečiai,apsukos dabar nepamenu,kovo mėn.kai grišiu,galiu pažiūrėti,bet skiriasi labai,kaip buvo prieš tai ir dabar.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.