Pereiti prie turinio

MP nera traukos/kuro siublio/kuro padavimo problema/EGR voztuvas


Rekomenduojami pranešimai

Mitsubishi Pajero 2.8 turbo dyzelis su interculeriu, vaziuoja tarsi priristas, patikrino turbina - pucia 1.0-0.9 sake viskas ok , meistras patare paankstinti kuro siurblio degima, gal kam buvo tokia problema? Kuro ima 14l trasoj nevirsijus 100km/h greicio.

 

buvo ir man kad vaziavo kaip priristas, bet problema buvo su EGR. Gal ir pavelavau su atsakymu keliais menesiais, bet jei kam kils klausimu - patarsiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...
  • Atsakymus 100
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sveiki turiu mp2 bedos prasidejo kai ipiliau zalia kura pradejo netraukti apsukos pakila iki 3000 ir viskas ilgiau pavazinejus pradeda uzgesineti. kuro filtras naujas dumo juodo nemeta toks jausmas kaip kuro nebepaduotu. ka pirmiausia reiktu pasitikrinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Klausimelis irgi butu del mp2 2.8 gal kam buvo pradejo nuo 1500 iki 2000 apsuku kazkoks tai stabdis isijungia masina pridusta tas labiausiai jauciasi 2 arba 3 begiu paskui virs 2000 apsuku tik pirsterna juodu dumeliu ant veidrodziu gerai matyt ir ok a cia siurbli reguliuot ar purkstukus ziuret oro kuro filtrai lyg ok

Redagavo sponka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Analogiškų problemų forume su mp 1 kuro siurbliu neradau tai klausiu naujoje temoje. Po keletos metu variklio gulėjimo patvory, ikroviau ji i vieta. Iki to pakeičiau žiedus voztuvu gumeles prislifavau voztuvus. Tai va, pagaliau užvedus variklio apsukos max 1500 tai yra galiu pagazuot nuo pradžiu iki apytikriai kojelės eigos vidurio. Toliau spaudziant gaza apsukos mazeja o kojeles eigos pabaigoje matoras dirba laisva eiga. Visi oro gaudymo iki siurblio klausimai patikrinti ir atmesti. Kuro siurblys taip pat keleta metu nedirbo tai kyla klausimai- kas per gedimas, ar ji imanoma šalinti be meistro, be siurblio išemimo, ar gali problema isnykti tarkim matorui ilgeliau padirbus galbut panaudojus kokio kuro priedo. Pasidalinkit gal ka panasaus mate girdeje ar turit minciu aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusimauk slangute nuo grazinimojo stucerio , pabreziu kad nusimauk bet neatsukinek stucerio , ir pasiziurek ar uzvestam varikliui is siurblio bega kuras . Jei ne tai keisk kalibruota stuceri ba bus uzsikises , pakeitus i svaru viskas atsistoja i savo vietas.

 

P.s. Cia vienas is tu "egzotisku" kuro aparaturos gedimu del kuriuo kartais zmones pakeicia kelis siurblius bet vistiek galu neranda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kokio marmalo ipilt. Siandien dirbo apie pusvalandi ir apsukas pavyko uzkelt iki 2500 ir paskui vel tik iki pusantro. Ir sveikatos neturi. Dūmyt nedūmyja. Del egzotinio gedimo tai taip, esu turejes užsikimšusį štucerį, tiesa sunkiojoje technikoje. Važiuoja, gazuojasi gerai, o kai sunkiau ir užgęsta. Vizualiai tvarkinga grazu ir po 2 paieškos dienų randi užbombinta pienių pūkais štucerį.

Redagavo nerijus69
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kokio marmalo ipilt. Siandien dirbo apie pusvalandi ir apsukas pavyko uzkelt iki 2500 ir paskui vel tik iki pusantro. Ir sveikatos neturi. Dūmyt nedūmyja.

blogiau tikrai nebus jeigu kokio priedo ipilsi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

MPII 2.8td trūksta galios 4-5pavara.bandziau keisti filtrus.turbina lyg pučia na bent slangos sukietėja paspaudus.vaziuojant tokio šuolio nesijaučia kai įsijungia turbina.labiai panašu lyg mašina būtų paprastas dyzelis..Pasiekus 100km/h nustoja begetis..Nesenai turiu ši aparatą tai nelabai suvokiu nuo ko pradėt.pazystami meistrai galvas kraipo (tai gal tas gal anas gal dar koks s...) Jokio konkretumo..

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dūmų daug, kai netraukia, o duodi gazo? Jei daug juodų dūmų (bet žiauriai daug), trūksta oro-bėdos su turbina, intercooleriu, oro filtru, oro padavomo šlangomis. Jei juodų dūmų nedaug-trūksta kuro. Bėdos su kuro filtru (vienas ,turbūt, yra pačiame aukšto slėgio siurblyje), baku, kuro vamzdeliais, purkštukais, siurbliu.

Man galloperyje buvo taip dėl filtriuko , to, kur kuro siurblyje stovi, net ant laisvos pavaros variklis iki raudono sūkių nesukeldavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dūmų nėra.seip pirmą antrą pavarą tankas o toliau vis mažėja galios.sendien filtrą kuro vėl keiciau.Bet nepadėjo.kur siurbly filtras neturiu žalio supratimo.o ir meistrai mūsų kaime (Jonava) nelabai gaudos pajerike toks vaizdas.kurias šaltas šiltas vos pajudinus rakteli.ir sakyčiau šaltas variklis geriau važiuoja..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai ne lengvosios pagreitis. Man teko vargti su oru kuro sistemoje, dar atjungiau EGR, - nu atrodo neblogai traukia... Bet pirma patikrinkit ar nestringa stabdžių suportai...priekinius perinkt tenka rečiau, na o galinius po kiekvieno rimtesnio pasivažinėjimo....

post-6861-0-48374400-1488219109_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakumo slangeles patikrink, pakeitus varikli isvaziavau, iki 70 dar dar vaziuoja , paskui automatas tik begius meto zemyn aukstynir daugiau 100 nevaziuoja, pasirodo pamirsau pajungti vakuma nuo kuro siurblio i turbina. Viska sutvarkius ciki puki nuvaziavo  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 mėnesių...

Sveiki, pastaruoju metu gerokai sumažėjo maniškio 2,8TD galia, vos užlipa į statesnį kalniuką, atrodo kad koks rankinis būtų užtrauktas ar su prikabinta priekaba važiuočiau... Tepalas smarkiai lyg nemažėja, kartais pasimato mėlynas dūmelis ir keistas kvapas, bet ne saliarkos. Antifrizas nemažėja, tepalas švarus. Ilgiau nekūrus, pvz. 2 savaites, užsikuria bet apsukos nekyla daugiau kaip 1200 rpm, kad ir kaip spaustum gazą. Papompavus su pompike viskas susitvarko. Nuo ko pradėt ieškoti problemos? 

Redagavo Buziukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.