Pereiti prie turinio

Unimogo deze


Edvard

Rekomenduojami pranešimai

turbut tiltu neprisuksi,406 storesni vamzdziai,o kam tau juos jungt su 404 deze,ka sugalvojas esi?

Turiu unimoga 406 be dezes,kolkas planuoju kaip daryt,arba pirkt 406 deze arba daryt flansus tiltams ir gaz arba btr razdatke,na ir pakaba perdarinet.Kolkas nezinau,galvoju :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pritaikyt viskas galima tik klausimas ar verta ir ar apsimoka pinigine prasme,

aš jungiau MB 124 matarą 3l td 6cil su 404 unimogo dėže,kitakart

daryčiau su šešygos razdatke,tada lieka,daugiau erdvės kombinacijoms varikliu,greičių dėžių,gaunas visi paletinti bėgiai ne taip kaip unimogo tik 2.

.....bet tada nelieka unimogo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Joo,tada unimogo nebelieka,bet ka padarysi.Varyklis dizelinis 5.7 litru,sankabos nera,ir dar neaisku kaip jis dirba,sake kad sunkiai kuresi tad ir aparde ji,vieno zodziu padare kaip donoru,gerai kad tiltu nenueme,ir galinio kardano nera,iseme padlos :angry:

Turiu merso 3 litrini atmosfernika 5 kausu su deze,mintis tokia kolkas,bet aisku pakaba perdarinet,daryt flansus,reaktivines traukes ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebus gerai tas mataras-slabnas bus

geriau jau 4TD nuo MB sunkvežimiukų eina,jų bent gabaritai geresni-trumpesni yra,bet anie brangūs padlos

tu geriau prikelk tą 5,7

pasuk man pakalbėsim gal ka protingo pakišiu,ir 406 dėžę jaučiu,kur yra,ir dar su atboru buvo,jai dar yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 7 mėnesių...

pavežt tai paveš,žiūrimt kur ta uniką kiši.

pagaliau maniškis po visų negandų važiuoja.tai va ka noriu pasakyt šitas MB mataras mėgsta sūkius ir prie didesnių sukių gan maloniai traukia,bet prie žemesnių mažoka sveikatos,jai norint tikro darbinio arklio geriau koks letapėdis variklis,manau butent NP matoras geriau tiktų unimogui,nu čia tik mano spėlionė,gal geriau patrulistai pakomentuos

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
  • po 5 mėnesių...
  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Zinok,tiksliai nepasakysiu.Mano unikas 406 dyzelis 5.7 litro, 1980 metu.Kiek skaiciau jame stovi 20-ties begiu ,daug paletintoju yra, ir sankaba dvidiskine,bet buna ir kitu variantu, pvz. 416 ,jis ilgesnis,  pavaru maziau,nera situ paletintoju kaip 20-ties begiu dezei.Yra voketijoj tokia bet kaip pargabent, ir kainos ten neparasyta,radau per autoline.lt .

Bet skelbime parasyta kad 406 ,bet dar nera kronsteinu tiltams tvirtint,va kame irgi problema.

Redagavo Edvard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau ta unika uz 3000 litu su dokais.Nera dezes,sankabos,galinio kardano.Sitie isvardinti dalykai man daugiausiai ir rupi.Ten smulkmenu nevardiju,galima nuo kitu pritaikit.

Foto pasistengsiu ikelt savaitgali.

Matau kad per ebay galima surast viska tokiems aparatams,tai gerai,bet kaip su atvezimu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 6 mėnesių...

Sveiki kolegos,

Darbai po biski pajudejo is vietos,atgaivinau savo unimogo varykli,suremontavau,galva,kuro siurbli,purkstukus,starteri ir uzkuriau,dirba graziai lygiai,kuriasi labai gerai,tepalo slegis ant laisvu 5 barai,

po truputi renku detales,sankaba irgi radau.

Po biski darbai eina i prieki,kiek laikas leidzia :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.