Pereiti prie turinio

NP Y61 variklio keitimas


Rekomenduojami pranešimai

Vis del to apsistojau su om606 varikliu, minimum elektronikos ir nemazas potencialas.

O tai kaip su tvirtinimu prie dezes, kaip su sankaba? Dar kazkaip skaiciau kad jo karteris specifinis - jauciu reik pritaikyt prie balkinio pr. tilto.

Siaip mano tevokas svarsto isimesti is savot Y61, viwtoj 3.0 koki BMW varikli, kad ir 135kw, tik vat kaip su tais kompais?..

 

Pats paprasciausias ir patikimiausias variantas TD42, tik ne pigiausias :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 207
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tai kad sujungti pav.deze su Bmw reikia adapteriu, rasiau jau lenkas daro juos ir parduoda po 650 eu, sankaba pasilieka patrulio.o su elektronika tai reikes paciam gaminti pyne plius dar vezti bloka kad isprogramuotu immobilaizeri, egr, itd. Yra firmu kurie tai daro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad sujungti pav.deze su Bmw reikia adapteriu, rasiau jau lenkas daro juos ir parduoda po 650 eu, sankaba pasilieka patrulio.o su elektronika tai reikes paciam gaminti pyne plius dar vezti bloka kad isprogramuotu immobilaizeri, egr, itd. Yra firmu kurie tai daro.

Sita reikala as supratau (del elektros tik neaiskos darbu apimtys, pvz kuris ECU bus naudojamas ir tt..).

O kaip su tuo om606, kuom jis paprasciau, adapterio ir kompo ten nereik (speju deda mechanini siurbli, bet tada kw mazeja..)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Adapteris reikalingas bet kokiu atveju, ecu variklio naudajamas, tai geriausiai imti visa pilnoi komplektacijoj su ecu ir pyne.

Su om606 jo, deda 603 bet galima ir originala palikti, keicia plunzerine, yra tokia firma dieselmeken jie specializuojasi ant siurbliu, kaina nuo 800 iki 1600 eu viskas priklauso ko tau reikia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sita reikala as supratau (del elektros tik neaiskos darbu apimtys, pvz kuris ECU bus naudojamas ir tt..).

O kaip su tuo om606, kuom jis paprasciau, adapterio ir kompo ten nereik (speju deda mechanini siurbli, bet tada kw mazeja..)?

pakeist reik siurbli plunzerius ir suregulevus viskas ok.zinau speca,tik visas burimas nepigiai atsistoja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va atrase Ramunas T kuris jau dare om606 G klasei , tai rezultatas : 450+ Ag, siurblis is dieselmeken AB su plunziriais 7,5 mm kaina tokio 770 eu +siuntimas

turbina holset he341cw nuo 5.9 d cummins, ebay turi visokiu variantu kainos nuo 300 iki 800 $ + siuntimas, plius cooleris apie 150 $

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne tokio neturi jau klausiau , raso kad tik 3.0 ir 4.2 , netgi kai deda i Y60 tai irgi deze stato nuo 3.0 bet ten daugiau burimo su tvirtinimais.

Dedant 30 ar 4.2 deze vietoj 2.8 - tereikia deti kartu su skersiniu balkiu. Kitaip teks grezt papildomas skyles tavo balkyje, zaist. Visa kita tvarkoje. Del variklio tvirtinimo - manau nebus problemu su kronsteinu burimu is 2.8 i mersa..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu pagaliau atrašė ekspertizės ekspertas :

 

Sveiki, iš esmės, keisti variklį kito gamintojo varikliu nėra draudžiama, tačiau neleidžiama keisti transporto priemonės laikančiųjų konstrukcijų (variklio tvirtinimo vietų) ir viršyti ašių maksimalių apkrovų po perdirbimo. Ekspertizei būtinai reikės naujojo variklio įsigijimo dokumento su konkrečiu variklio numeriu, taip pat perdirbant (keičiant) transporto priemonės variklį, techninės ekspertizės užsakovas ekspertui turi sudaryti galimybę nufotografuoti variklio kodą, kol dar variklis neįrengtas, jei to padaryti nebus galimybės, kai variklis jau bus perdirbtas (pakeistas).Pažymėtina, kad po perdirbant transporto priemonę neturi sumažėti jos aktyvioji ir pasyvioji sauga, konstrukcijos sudedamųjų dalių, tvirtinimo atsparumas ir patikimumas, neturi pablogėti aplinkos apsaugos rodikliai, tad neleistina keisti variklį prastesnes emisijos normas atitinkančiu varikliu.Po perdirbimo automobilis turi atitikti jam nustatytus techninius reikalavimus, tad reikia atkreipi dėmesį į darbą visų sistemų, kurioms įtaką gali padaryti variklio keitimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na manau eksperto reikia klausti, bet 'neleidžiama keisti' manau turima uomeny ir virinima. Siaip reiktu to eksperto paklaust - ar nera jokiu isimciu, jeigu mums butina keisti.

Na ir - ar legalu keisti tvirtinimus ant naujo variklio, paliekant originalius remo laikiklius.

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.