Pereiti prie turinio

NP Y61 variklio keitimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 207
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sveiki visiems, projektas yra daromas, tik su labai letu tempu, galiu skirti 1 diena per savaite, ir per tą diena bandau kažka padaryti, kaip Rodžeris ir sako yra daug niuansu, kartais reikia perdarynėti ir po 3 kartus,bet darbai viksta, kai užbaigsiu parodisiu fotkės ir kaip važiuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškarto galiu pasakyti kad, NP 2,8 dėžė netinka, reikalinga arba 3,0 arba 4,2, skiriasi pirminio veleno diametras, yra dar variantas statyti su bmw dėžė, bet tada razdatkė turi buti kaip pas samuraju sukama nuo dėžės kardanu, plius visi kronšteinai handmade (kas reikalauja daug laiko ir pastangu, nesiulau tokio varianto nes jeigu statyti BMW variklį ir taip yra ka veikti, čia iš praktikos :) )  

Dėl ekspertu nežinau kaip labai pasikeitė situacija, bet kaip praeitais metais skambinau tai man pasakė kad toki perdejima galima iforminti, tik griežtai yra nurodymas kad negali keisti variklio kronšteinu kurie yra privirinti prie remo, jeigu ju neperdarysi ikišti BMW 3,0d nepavyks (šia tema jau diskutavome šitame poste), ir pas mane 116 kw, tai jeigu dadedu 20% gaunasi 135 kw neviršyja .

 

O dėl vairo siurblio lieka BMW .  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas nepatyre fiasko. Tiesiog projektas daromas tik atsiradus laisvo laiko nuo darbu kitu is kuriu mes duona valgome. Juk jei darytume toki projekta klientui/pardavimui jis beabejo vyktu n kartu greiciau. Pas mane biski sustojo, nes turiu problema su sankabos cilindriuku arba diskatoriumi. Pavazinejus siektiek nebeimanoma ijungti begio. Tarsi uzsiorintu sankaba. Idejus bmw varikli, dezes nebeimanoma nuimti, tad norint prieiti prie sankabos teko vel varikli istraukti. Dar kazkas klause koki vairo stiprintuvo siurbli palikome. Atrasau, kad bmw.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susidaro toks įspūdis, kad abu čia aprašyti projektai patyrė fiasko :scratch: Drakis patalpino kaip užvedė, bet kad sujungtų viską iki galo taip ir nebepatalpino...

Pabaigsime iki galo, patalpinsime nuotraukas, video ir pasiulysime atvaziuoti apziureti bei isbandyti automobilio jei tik bus noras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabaigsime iki galo, patalpinsime nuotraukas, video ir pasiulysime atvaziuoti apziureti bei isbandyti automobilio jei tik bus noras.

Puiku! Daug zmoniu seka sita tema, tad karts nuo karto prasome dalintis smulkmenomis is eigos.

O tai, kad sujungus Patrol deze su BMW varikliu prireikus keisti sankaba vel teks kelti lauk varikli - visai ne smulkmena :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek supratau, lenkai palieka patrulio deze, tvirtina per flansa. Pas lenkus lik galima ta flansa uzsisakyti, kas ekonomiskiau gaunasi, Pavizdzio turbut Lt nebus ar breziniu,kad pasigaminti.

Is lenku gauni flansha ir smagrati. Sankaba kaip ir deze lieka patrolio 3l. Gamintis pagal pavyzdi lietuvoje neverta, nes bus brangiau negu nupirkti is lenku gatava produkta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puiku! Daug zmoniu seka sita tema, tad karts nuo karto prasome dalintis smulkmenomis is eigos.

O tai, kad sujungus Patrol deze su BMW varikliu prireikus keisti sankaba vel teks kelti lauk varikli - visai ne smulkmena :)

Na siaip dabar bmw varikli turbut lengviau nuimti negu patrolio deze, kuri sveria labai daug. Na aisku prisideda visokiu slangu atjunginejimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kokius pinigus kalbam? gal nuoroda yra?

Apie 800-900eur, tiksliai nebepamenu. Gauni flansha ir vienmasi smagrati.

Buvau dar rades, zmones kurie gamina tik flansha sujungimui kazkas apie 300~400eur kainuoja, bet tada reikia naudoti nissan 300zx sankaba. Na ten yra kazkokiu subtilybiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš patirties pasakysiu, kad paskutini karta kai išiminėjau BMW varikli užtrukau apie 1,5 val. , bet nuiminėjau jau 7 karta :) nuiminėjau tiek daug kartu nes kiekviena kartą atsiranda vis nauju minčiu, tai ir kenčiu dėl savo fantazijos, ir pridėsiu kad patirtis šiuo atvėju brangus dalykas .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš patirties pasakysiu, kad paskutini karta kai išiminėjau BMW varikli užtrukau apie 1,5 val. , bet nuiminėjau jau 7 karta :) nuiminėjau tiek daug kartu nes kiekviena kartą atsiranda vis nauju minčiu, tai ir kenčiu dėl savo fantazijos, ir pridėsiu kad patirtis šiuo atvėju brangus dalykas .

Tai vat, deze patroliui per 1,5 val nenusiims

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.