Pereiti prie turinio

NP Y61 variklio keitimas


Rekomenduojami pranešimai

Kaip zinia Y61 2.8 variklis silpnas, 3.0 aplamai jokio pasitikejimo nekelia... Auto bus ruosiamas kelionems, tad kilo mintis o jei igrudus TLC 4.2 matara? Lenkuose radau apie tai rasyta, bet po polski nerazumiu... http://www.bezdroza4x4.pl/blog/nissan-patrol-y61-silniki Ka manot? Ir apie kokius variklius 4.2 cia eina kalba?

Redagavo tynta
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 207
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kaip zinia Y61 2.8 variklis silpnas, 3.0 aplamai jokio pasitikejimo nekelia... Auto bus ruosiamas kelionems, tad kilo mintis o jei igrudus TLC 4.2 matara? Lenkuose radau apie tai rasyta, bet po polski nerazumiu... http://www.bezdroza4x4.pl/blog/nissan-patrol-y61-silniki/Ka manot? Ir apie kokius variklius 4.2 cia eina kalba?

lenkai maciau youtube nuo bmw 3.0 diz. varikli inkiso

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad įkišti gali bet ką, nes patrulyje vietos yra pakankamai, bet nelengvas pajungimas kompo, bet viskas padaroma. Nesenai įkišau į tlc-70 bmw variklį tik su pravotke vargas, bet per dvi savaites padarėm ir išvažiavo į Lenkiją. :)Gal pamatysim ir off-roade žadėjo važiuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip zinia Y61 2.8 variklis silpnas, 3.0 aplamai jokio pasitikejimo nekelia... Auto bus ruosiamas kelionems, tad kilo mintis o jei igrudus TLC 4.2 matara? Lenkuose radau apie tai rasyta, bet po polski nerazumiu... http://www.bezdroza4x4.pl/blog/nissan-patrol-y61-silniki Ka manot? Ir apie kokius variklius 4.2 cia eina kalba?

Sveikas. Apie toki projektuka ir man galvoje jau sukasi mintys. Cia kalbama apie Nissan 4.2 varikli. TOkiu nemazai buvo sename Y60 kebule. Kiek suprantu cia kisamas tik variklis, ir jis puikiai draugauja su ZD3- deze (tike mechanine, tiek automatine). Nemanau kad butu problemu su pravodke - variklis tas dar seno tipo su minimaliu kiekiu elektros. Bet vat kaip su dokais butu, nemanau kad leistu perregistruot?

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NP 4.2 variklis netinka, labai jau slabnas... Reiktu deti Toyota 4.2 varikli.... Tik kaip sujungti su NP deze? Va cia man tamsus miskas, todel ir ieskau pagalbos. O elektra ir visa kita jau jokiu problemu.. Perregistruot leis, negalima tik kuro rusies keisti..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Nu kiek ieškojau internete nelabai yra tu straipsniu su konkretika bet pradėjau pats analizuoti visokiausius variantus aišku viskas kaip visada priklauso nuo norimo rezultato,ir čia jau prasideda toks reiškinis kiek žmoniu tiek nuomoniu,vienam 50ag dadejus jau yra kosmosas kitam jau reikia 100ag .

Pirmas variantas kuri nagrinėjau buvo BMW M57D30 3.0 d (1998-2002) variklis 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200  špižinis blokas (naudotas buvo : E39 530d ; E46 330d;330xd), kiek žmonės rašo gan neblogas ir patikimas variklis common railas 1 modifikacijos, aišku iš tokio variklio daug neišspausi bet saugiu 160-170 kw padaryti eina. Dar buvo toks pats variklis tik su didesniu sukimo momentu 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 (naudotas buvo : E38 730d ; E53 X5),trečias variantas tuo variklio kur daugiau Kw: 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 kiek žinau skiriasi tik programiškai (bet gal ir klistu).

Antras variantas BMW M57TUD30 3.0d (ejo nuo 2002) irgi daug modifikaciju ir du variantai bloku špižinis ir aliumininis :

204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250

218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750

272 PS (200 kW; 268 hp)@4400, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 šitas 535d, biturbo, variklis si dviem turbinom,lenkai buvo pastate toki i Y61 po modifikaciju gavosi apie 400 ag ir virš 800Nm neblogas rezultatas bet sankaba jau turi buti dviguba ir daug daug kitu niuansu.

Kad instaliuoti toki varikli i Y61 reikia perejimo nuo variklio i dėžė, smagračio (ne plaukiajončio),kronšteinu ir laidu pynė perdaryta, dar aišku aušinimas,išmetimas, kuro padavimas ir kitu mažu perdarimo. Buvau išsiuntės užklausa lenkams i extrem4x4.pl gavau atsakyma :

1) komplektas koki gali nupirkti kainuoja nuo 35000 iki 40000 pln. ~ 8300 Eu, i ta komplekta ieina viskas: variklis,smagratis,adapteriai,kronšteinai,valdymo blokas, pynės itp...

2) atsiuntė dar viena maila su price listu atskirai dalis, prisegu kad paanalizuotume.

 

Kainos aišku kandžiojasi, bet pradėjau ieškot dar giliau ir suradau žmogėli lenkijoje kuris grinai užiminėja Y61 3.0 dėžiu pritaikima prie byle kokio variklio,mačiau jo darbus turi rankas žmogus,susiekiau su juo tai adapteris variklis dėžė+smagratis pas ji  kainuoja apie 650 Eu + 50Eu atsiuntimas i Vilniu (pas extrem4x4.pl toks komp. kainuoja virš 1200Eu yra skirtumas ir nemažas) tai lieka pačiam pasidaryti variklio kronšteinus ir elektra suviedžioti kas manau gali trupučiuka užtrukti tam kuris nelabai apie tai supranta.

 

Dar yra variantas su MB varikliu om606 3.0 d nemažai turintis galios variantu ir kuris lengvai pasiduoda galios kelimui, siurblis yra paprastas eilinis(galima keisti plunžerius)+ didesnė turbo+ cooleris ir 200 kw galima iš jo gaut, varikliai gan patvarus, apie juos tik pradėjau duometis tai kai kažka daugiau sužinosiu parašysiu. Kiek žinau Ramunas T iš musu forumo buvo ta varikli bombinės, jisai gali gal kažka daugiau pakomentuoti.

Jeigu kažkur suklidau ,pataisikytė, tam ir yra forumas

 

P.S.

 

Ka pamiršau paminėti Y61 turi buti su 3.0 ar 4.2 pav. dėžė, 2.8 persilpna dėžė,nežinau kodėl, bet taip visur rašo lenkai.

Pricelist_BMW_engine_ok.pdf

Redagavo Tomzi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kiek ieškojau internete nelabai yra tu straipsniu su konkretika bet pradėjau pats analizuoti visokiausius variantus aišku viskas kaip visada priklauso nuo norimo rezultato,ir čia jau prasideda toks reiškinis kiek žmoniu tiek nuomoniu,vienam 50ag dadejus jau yra kosmosas kitam jau reikia 100ag .

Pirmas variantas kuri nagrinėjau buvo BMW M57D30 3.0 d (1998-2002) variklis 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200  špižinis blokas (naudotas buvo : E39 530d ; E46 330d;330xd), kiek žmonės rašo gan neblogas ir patikimas variklis common railas 1 modifikacijos, aišku iš tokio variklio daug neišspausi bet saugiu 160-170 kw padaryti eina. Dar buvo toks pats variklis tik su didesniu sukimo momentu 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 (naudotas buvo : E38 730d ; E53 X5),trečias variantas tuo variklio kur daugiau Kw: 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 kiek žinau skiriasi tik programiškai (bet gal ir klistu).

Antras variantas BMW M57TUD30 3.0d (ejo nuo 2002) irgi daug modifikaciju ir du variantai bloku špižinis ir aliumininis :

204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250

218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750

272 PS (200 kW; 268 hp)@4400, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 šitas 535d, biturbo, variklis si dviem turbinom,lenkai buvo pastate toki i Y61 po modifikaciju gavosi apie 400 ag ir virš 800Nm neblogas rezultatas bet sankaba jau turi buti dviguba ir daug daug kitu niuansu.

Kad instaliuoti toki varikli i Y61 reikia perejimo nuo variklio i dėžė, smagračio (ne plaukiajončio),kronšteinu ir laidu pynė perdaryta, dar aišku aušinimas,išmetimas, kuro padavimas ir kitu mažu perdarimo. Buvau išsiuntės užklausa lenkams i extrem4x4.pl gavau atsakyma :

1) komplektas koki gali nupirkti kainuoja nuo 35000 iki 40000 pln. ~ 8300 Eu, i ta komplekta ieina viskas: variklis,smagratis,adapteriai,kronšteinai,valdymo blokas, pynės itp...

2) atsiuntė dar viena maila su price listu atskirai dalis, prisegu kad paanalizuotume.

 

Kainos aišku kandžiojasi, bet pradėjau ieškot dar giliau ir suradau žmogėli lenkijoje kuris grinai užiminėja Y61 3.0 dėžiu pritaikima prie byle kokio variklio,mačiau jo darbus turi rankas žmogus,susiekiau su juo tai adapteris variklis dėžė+smagratis pas ji  kainuoja apie 650 Eu + 50Eu atsiuntimas i Vilniu (pas extrem4x4.pl toks komp. kainuoja virš 1200Eu yra skirtumas ir nemažas) tai lieka pačiam pasidaryti variklio kronšteinus ir elektra suviedžioti kas manau gali trupučiuka užtrukti tam kuris nelabai apie tai supranta.

 

Dar yra variantas su MB varikliu om606 3.0 d nemažai turintis galios variantu ir kuris lengvai pasiduoda galios kelimui, siurblis yra paprastas eilinis(galima keisti plunžerius)+ didesnė turbo+ cooleris ir 200 kw galima iš jo gaut, varikliai gan patvarus, apie juos tik pradėjau duometis tai kai kažka daugiau sužinosiu parašysiu. Kiek žinau Ramunas T iš musu forumo buvo ta varikli bombinės, jisai gali gal kažka daugiau pakomentuoti.

Jeigu kažkur suklidau ,pataisikytė, tam ir yra forumas

 

P.S.

 

Ka pamiršau paminėti Y61 turi buti su 3.0 ar 4.2 pav. dėžė, 2.8 persilpna dėžė,nežinau kodėl, bet taip visur rašo lenkai.

o kaip del audi 4.2 benzo 220kw manau butu pigiausias varijantas,visa audi gali nupirkti už maždaug 1200e. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo gal ir nieko , bet kalba eina apie dizelinius, noriu suzinoti apie variklio keitimo registravimo, zinau tik tai kad negali skirtis degalu tipas ir nevirsyti 20% galios nuo originalaus varikliobet ciuju bus daug ir kitu niuansu, rytoi noriu paskambinti ir suzinoti apie visa ekspertize ir procedura, nebent registruoti kaip traktoriu :)

Trupuciuka paskaiciau del MB om606 varikli, standarte 130Kw, tad 20% ribos nevirsyja, jau yra lengviau praeiti ekspertize, o poto bombini iki 350- 400 ag ir vsio, klausimas kaip reagos i tokia galia transmisija?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo gal ir nieko , bet kalba eina apie dizelinius, noriu suzinoti apie variklio keitimo registravimo, zinau tik tai kad negali skirtis degalu tipas ir nevirsyti 20% galios nuo originalaus varikliobet ciuju bus daug ir kitu niuansu, rytoi noriu paskambinti ir suzinoti apie visa ekspertize ir procedura, nebent registruoti kaip traktoriu :)

Trupuciuka paskaiciau del MB om606 varikli, standarte 130Kw, tad 20% ribos nevirsyja, jau yra lengviau praeiti ekspertize, o poto bombini iki 350- 400 ag ir vsio, klausimas kaip reagos i tokia galia transmisija?

Pries 5 metus Gaz69 keiciau varykli,tai teko daryti ekspertize-viskas oficialiai, padejo ekspertas Nerijus 868622475.Pabandyk paskambinti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo gal ir nieko , bet kalba eina apie dizelinius, noriu suzinoti apie variklio keitimo registravimo, zinau tik tai kad negali skirtis degalu tipas ir nevirsyti 20% galios nuo originalaus varikliobet ciuju bus daug ir kitu niuansu, rytoi noriu paskambinti ir suzinoti apie visa ekspertize ir procedura, nebent registruoti kaip traktoriu :)

Trupuciuka paskaiciau del MB om606 varikli, standarte 130Kw, tad 20% ribos nevirsyja, jau yra lengviau praeiti ekspertize, o poto bombini iki 350- 400 ag ir vsio, klausimas kaip reagos i tokia galia transmisija?

O kam tau tuos ekspertizes? - reikia tureti jau masina registruota Lietuvoje. Viskas - laiku tech. apziuras praeini ir vazineji. Nemanau kad tech. apziuroje labai gilinsis koks ten pas tave variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambinau as Nerijui ekspertui, pasake kad butinai reikia daryti nes po to gali buti problemu su TA, kainos (dar litais pasake) : dinaminiai skaiciavimai - 100 lt, pati ekspertize 400, grubiai apie 600 lt gaunasi. Isiunciau savo maila tai sianden vakare parasys ko reikes ir kokia procedura.

Vis del to apsistojau su om606 varikliu, minimum elektronikos ir nemazas potencialas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.