Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

Zmogus kalusia apie MP3, 3.2 dyzeli. Su siurbliais jie problemu tikrai turi, kainas gali suzinot pasiskambinejes per imones visokias kurios tuom uzsiima. Dar brangus dalykas tai sankabos keitimas, nes dvimasis smagratis apie 2k kainuos. Teko skaity ereziju forume apie smagracio virinima ir kitokius burtus, tai buk atsargus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

MPIII , siurblys , mechanine deze lekia sankabos silpna vieta visa kita pakankamai tvirtai laiko na jeigu dar po bekele daugiau naudoji tai plasmases, bamperiai silpni jie smugiams nepritaikyti. smile.gif pravazumas tikrai geras as asmeniskai patenkintas

 

jeigu jau nuspresi pirkti ziurek kad nebutu surudijes na ir siaip aisku bendra bukle wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MP III geras daiktas ir nereikia kalusyti legendu apie gendancius siurblius, byrancius motorus ir t.t. pats asmeniskai pabandes viskas ten normalei, siurblys uzsilenkia ne del sudilimo, o del kuro bako ir garlavinos problemu, sito motoro sankaba patiesti yra ka veikti, bet ji labai lengvai pasitaiso is dvieju masiu pasidaro viena ir net nejausti, grandines laiko tik reikia itempejus pasitikrinti pries eksplotuojant. skandinti labai giliai nepatartina nes daugybe elektronikos, o rudys nekenkia tokiu metu masina turi buti parudijus, tik patarimas nepirk be ismanacio zmogaus, ar bent jau nusivaryk i specializuota servisa :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Visureigio ekspluatacija kainuoja dvigubai brangiau, nei paprastos mašinytės, nes eini visokiais keliais vedamas pagundos. Niekada savo audi negrūstum ten, kur su visureigiu gali navažiuot, o nuvažiuot kyla noras visada. O jeigu dar intensyviaisu juo dirbi, tai ir apkrovas tris kartus didesnes jam duodi. Detalės, kad ir patvarios ,bet lūžta, o Lietuvoje parduoda daugiausia lavonus, jeigu MPIII pirktum su maža rida iš salono - garažo su garantija 3 metam, tai normalų daiktą įsisgytum ir nelabai jau jį užmušt sugebėtum. 10 metų smulkmenas pakeistum.. Viskas kainoje, jei maža kaina, tai bus daug investicijų. .... apie 70 000 km ridos kainuoja apie 10 K eurų.......;)/>/>

 

man idomu mazdaug tarp 20-23k kanors imanoma gero isigyt.plius vienas durnas klausimas,kaip zinot,kad sankaba buksuoja,tiesa neteko susidurt,kokiu budu pasireiskia?ir kam reikalingi tie du akumai,niekaip nesuprantu.

Redagavo kaukiux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane su beveik 33" penkta pavara max 3000 o siaip tai normaliai tik iki 2500 kelia apsukas, toliau kaip vezlys, atrodytu, jog ties ta riba visi kilowatai variklio dingsta, spausk nespaude.. Taip kad jei vyruciai 5 pavara mazesni sukiai, tai vapsce jis nepatrauktu saves. Na dviduris gal kitaip, bet autobusui tai 2.5 varikliuko kaip ir maza,bet yra toks koks yra..

Redagavo Plastic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane su beveik 33" penkta pavara max 3000 o siaip tai normaliai tik iki 2500 kelia apsukas, toliau kaip vezlys, atrodytu, jog ties ta riba visi kilowatai variklio dingsta, spausk nespaude.. Taip kad jei vyruciai 5 pavara mazesni sukiai, tai vapsce jis nepatrauktu saves. Na dviduris gal kitaip, bet autobusui tai 2.5 varikliuko kaip ir maza,bet yra toks koks yra..

O tai koks pas tave greitis su 33 ratais 5 pavara ir kai 3000 apsuku?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai koks pas tave greitis su 33 ratais 5 pavara ir kai 3000 apsuku?

Nu kazkaip net neatsimenu, prie 2500 spidometros rodo kazka apie 80..kiek istikro, tai net nzn, bet 90 turetu but.

 

Siaip man idomu, kaip pas kitus MPI ir MPII su ratais nuo 32", kaip pas jus su 5 pavara ir max greiciu? Kiek apsuku isvysto variklis? Nes pas mane buvo taip ganetinai juokingai, kad ir ratus ir stogo bagazine uzdejau vienu ipu ir nuo to laiko daugiau 3000aps/min 5 begiu nepakeliu, tai ir nezinau ar cia ratai pas mane ar bagaznikas kaltas.. :D

Redagavo Plastic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kazkaip net neatsimenu, prie 2500 spidometros rodo kazka apie 80..kiek istikro, tai net nzn, bet 90 turetu but.

 

Siaip man idomu, kaip pas kitus MPI ir MPII su ratais nuo 32", kaip pas jus su 5 pavara ir max greiciu? Kiek apsuku isvysto variklis? Nes pas mane buvo taip ganetinai juokingai, kad ir ratus ir stogo bagazine uzdejau vienu ipu ir nuo to laiko daugiau 3000aps/min 5 begiu nepakeliu, tai ir nezinau ar cia ratai pas mane ar bagaznikas kaltas.. :D/>

Na as su savo MP II 2.5td ir su 31 ratais nesunkai 5 pavara uzkeliu iki 4000 apsuku. bet cia tik kelis kart taip lekiau. O kai tenka autostrada vazuoti tai virs tryju stuku laikau ir tai tik 110 vos sieke. us tai galvoju deti didesnius ratus kad bent truputi sukiai variklio sumazetu :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

sveiki vyrai turiu klausimeli kurie susidure su m p 3,2 dizeliuku 121kw domina, kaip ju eksplotacija, kaip aplamai laiko tie nu 2000m gal geriau ziuret senesni, bet su 2,8 motoru patarkit kas galit nes apie tuos 121kw dyzelius girdejau nekokius atsiliepimus , kazin ar tiesa Dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki vyrai turiu klausimeli kurie susidure su m p 3,2 dizeliuku 121kw domina, kaip ju eksplotacija, kaip aplamai laiko tie nu 2000m gal geriau ziuret senesni, bet su 2,8 motoru patarkit kas galit nes apie tuos 121kw dyzelius girdejau nekokius atsiliepimus , kazin ar tiesa Dekui

 

Neseniai labai domejausi :) nu ka brangus siurblio remontas,pasakys tau sita daug zmoniu kas remontavo, kas neremeontavo siurblio sakys geras variklis. Vienintelis variklio minusas kuris yra brangokas.O visa kita turbut kaip ir kitoje masinoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.