Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kur nusižiūrėjai MP sport V6 , čia benzinas ? Koks kilometražas ? Kelintų metų ? :)

Pagal turimą info kažką patartumėm :)

Auto žiūriu tik iš Vokietijos. Variklis tik V6 benzas, rida iki 200000 ( :D žinau, kad nerealu, bet būsiu naivus). Dėžė tik mechaninė, tad metai 99 - 00. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai distanciniu būdu pirksi ar kaip ?

Jei distanciniu, tai paklausk vokiečio ar jis tampė su juo priekabas, kemperius ir t.t. .Ar šiaip smagiai važinėjosi :)

Jei tampė priekaba su kemperiais, tai sankabos keitimas ir viskas, maksimum .

Daugiau patarimų , kaip ir nebus. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai distanciniu būdu pirksi ar kaip ?

Jei distanciniu, tai paklausk vokiečio ar jis tampė su juo priekabas, kemperius ir t.t. .Ar šiaip smagiai važinėjosi :)

Jei tampė priekaba su kemperiais, tai sankabos keitimas ir viskas, maksimum .

Daugiau patarimų , kaip ir nebus. :(

Supratau, kaip ten su dugnais jų? Ar ne tapati situacija kaip su MP apie 2000 metų? Kiek mačiau tai visiem dugnai išpuvę, o išorė puiki, net nepagalvotum...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dugna pavirinti bet kada gali, tiesiog visą pervirinti. Kas čia šiais laikais tėra :) . 1 diena ir visas dugnas naujas ;)

Pervirinti tai galima, ir perdažyti galima, ir varikli perrinkti galima, bet ar verta? Kiek laiko tie virinimai laiko? Po geros žiemos, gal po kitos pradeda lysti lauk. Norint, kad nelystu reikia tepti rimtomis antikorozinėmis priemonėmis. Viskas aišku remiasi į pinigus ir laiką. Jei turi kur, su kuo ir kada tai viskas puiku. 

Perkant auto visvien visko nepatikrinsi, todėl ir įdomu į ką atkreipti dėmesį (esminiai dalykai).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tu nors ridą pasakyk kokia yra. Nes nuo ekspluatavimo laiko ir atstumo viskas keičiasi. Koks kilometražas pas tavo nužiūrėtą  arklį ?

Po 200 000 km ten prasideda keitimai. Tai neaišku, jeigu iki to kilometražo, tai nereikia į nieką atkreipti dėmesį,eina  eilinės priežiūros. O paskui , pagal situaciją

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma ziuri surudyjimo laipsni.Ziurek ar matosi VIN kodas ant remo,jei per surudijima matosi ne visi skaiciai,ar is viso nesimato,tos masinos gali nebeziureti - bus puvekas.Jei viskas matosi,tada ziuri remo stovi is vidaus,svieti su proziku pro technologines skyles,kisi pirstus kiek lenda,su plaktuku apstukseni rema.Ziuri dugno stovi,ypatingai galine dali ir tas vietas kur kebulas sukasi prie remo.Isimk slenksciu gumines zagluskes ir pro skyles pasisviesdamas su prozektorium ziurek koks ten stovis.Bagazinej pakelk kilimus,koks stovis po jais.Jei surudyjimo laipsnis tenkina,tada ziuri varikli,kaip ant karsto kuriasi,ar dumo nemeta,gali tik juodo dumo kiek ismesti davus gazo iki dugno.Toliau tikrini vaziuojant,ar nieks neuzia,netraukia masinos i sona.Na cia taip trumpai,visko neaprasysi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki, forumistai,
po truputį su šeimyna dairausi MP II 3,0 v6, 5 durų. Tiesiog reikia didesnės mašinos, nes nebetelpam į foresterį. O ir šiaip patinka man jie.
Kadangi, tai pirmas mano rimtas visureigis, gal prieš perkant galite patarti į ką atkreipt dėmesį. Taip pat norėtųs sužinot realias sąnaudas, planuoju dėt dujas. Aišku tada aktualu kaip su vožtuvų reguliavimu, kokios +- kainos ir kur tai galima Vilniuje padaryt.  
Domina ir eksploatacijos kaštai.
konkrečiai radau vieną mašiną bet ten hs suprantu kad reguliuojami amortikai?.. akivaizdu kad juos reiks kažkada keist, kiek tai kanuotų ? Be to ar automatai laikos pajerams? Prašau, patarkite.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu 3.5L benziną. Auto labai patenkintas, nusiskundimų nėra. Reguliuojami amortizatoriai yra gėris. Bet kai vienas sulūžo, tai gale įsidėjau paprastus dujinius ir vargo nematau. Originalaus reguliuojamo tiesiog negavau. Su dujom nuvažiavau jau apie 70000km. - jokių problemų, perreguliavimų, gedimų. Sąnaudos 20L/100 km miete, 17L/100km trasoj. Ratai 31". BFG AT. Prieš tai buvo mažesni, sąnaudos nežymiai mažesnės. 

 

Pats nebandžiau, bet girdėjau prastų atsiliepimų apie 3.0L motorą - neva tai silpnas, bukas etc. Bet reiktų komentaro iš turėjusių. Su 3.5L tokių minčių nekyla.

 

Su SuperSelect'u gali rodyti vidurinį pirštą visiems Part-Time'eriams, o jei gausi komplektacijoje su Rear Diff lock'u - tai faktiškai liks tik padangas geras užsidėt. Dėžė automatinė irgi jokių problemų nekelia - remiantis kitų kalbomis ir forumais - ir neturėtų kelti. Auto naudojamas kasdien, kartais lengvai bekelei.

Redagavo ViliusA
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

sveiki..siuo metu vazineju jeep..megstu naujoves..todel pradejau dometis kitom markem kuriu neturejau..uzkliuvo akis uz 4 kartos pajero..3,8 motoru..klausimas ten paprastas motoras ar ju gdi?  kiek klausiau info pas dujininkus ne i visus gdi sugeba ideti dujas..tad..koks ten motoras..niekaip neisguglinau todel cia klausiu

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=15485

Redagavo poviliukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu neklystu 3.8 yra 6G75 Mitsubishi variklis, kuris neturėjo GDI tipo "kuro įpurškimo sistemos", kaip jo vyresnis brolis 6G74. Tuo tarpu 6G74 buvo SOHC, DOHC GDI ir MIVEC DOHC, o 6G75 tik DOHC ir MIVEC DOHC. Kuro sistema turėtų būt panaši kaip ir senesniuose modeliuose esanti ECI-Multi, tik kitaip vadinasi - MPI (multi point injection) ir bent jau ECI-Multi su dujom draugavo be problemų.

Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Tiek forume, tiek 4x4 esu naujokas. Teko šiek tiek važinėti MPIII sport'u - pravažumas, valdymas ir "overall sensation" patiko, viskas pribrendo iki pirkimo.

Kaip bendra situacija su pirkimu Lietuvoje, kokios orientacinės kainos?

Į ką reikėtų atkreipti dėmesį perkant (tai, kas nepaminėta šioje temoje), kokios dažniausios "ligos" (neskaitant korozijos)?

Įkandamiausi variantai būtų su 2.5 TDI varikliu (73kW). Kokios nuomonės apie juos, kas turi tendenciją "išlėkti"?

Sudomino konkretūs variantai, pridedu nuorodas, gal galėtumėte pakomentuoti.

http://www.autogidas.lt/mitsubishi-pajero-iii-visureigis-2001-0127557971.html

http://www.autogidas.lt/mitsubishi-pajero-ii-tdi-visureigis-1999-0127422953.html

http://www.autogidas.lt/mitsubishi-pajero-iii-visureigis-2006-0127449523.html

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip ant sportų, bet ant MP 2 2,5 TDI varikliai linkę perkaisti, dažnai prapučia galvos tarpinę, kas greičiausiai irgi yra perkaitimo pasekmė. Jeigu konstrukciškai jie turėjo kokių pakitimų gal ir pavyks minėtų problemų išvengti, bet galios manau tokiam tankui mažoka, ypač su tokiais ratais kaip pirmose nuorodose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Buvau apžiūrėt kelis 1999-2000m variantus, domina jūsų nuomonės dėl trūkumų ir kiek +/- per kišenę trenktų "prikėlimas" (šrotinės/naujos dalys, tvarkyčiau pats).

Stabdžiai: stabdis "minkštas", stabdo tik prieš galą, arba papumpavus. Vamzdeliai vizualiai ok, žarnelės sausos, suportai neapibėgę. ("Užsiorinimas", pagrindinis cilindriukas, vakuumas, ar dar kažkas?)

Vairo kolonėlė: apibėgus, leidžia pro apatinį salnyką. (Keičiasi visa, restauruojasi, ar galima keist tik salnyką?)

Dėl perpuvusio rėmo ir dūmų iš po tepalo probkės viskas kaip ir aišku - į tokius, manau, išvis neverta žiūrėt.

Transmisija ir pakaba visuose, panašu, ok - pravažiavau duobėtais žvyrkeliais, purvynais. Hub'ai rakinasi gražiai, bildėjimo, laisvumo dėžėj ar razdatkėj nepastebėjau. Rida visų apie 250k, varikliai nestipriai pataškyti tepalais, daugiausiai iš po galvos dangtelio (bet kiek girdėjau, čia visų 2.5 TD liga), antifryzas švarus.

Klausimai patyrusiems gal ir pasirodys durni, bet tikiuosi atsakysit be didesnių pykčių ar lazdavonių :)

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As turiu sporta 4 metus. Atsivezes keiciau sankaba ir kaskokia traukute. Dabar keiciau variklio dangtelio gumyte ir jau laikas tvarkyt pakaba. Su varikliu jokiu problemu. Po keturiu metu korozijos minimaliai. Masina naudojama tik savaitgaliais I sodyba, pasivazinejimui ir zvejybai. Tampo priekaba, be vargo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

nu cia kaip ir bet ka perkant, viskas nuo biudzeto priklauso. arba papuves bet gyvais mazgais, arba ledinis bet uzpjautu varikliu, ir t.t.  geros ir naujos tik salonuose. tiesa, tokie kaip MP II jau ir is salonu senai ispirkti  :D

Redagavo mindeex
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

sveiki!galvoju isigyti nebrangu visureigi.reikia kad butu daug vietos gale,nes naudosiu darbui,ir veziosiuos nemazai yrankiu,plius megstu pazvejot ir ir teks nemazai vaziuot bekele.taigi  darbui ir laisvalaikiui. Ką manot apie MPIII 3.2Did. Radau va toki viena.ka manote,pliusai minusai,reikia patarimo,aciu!!!!

http://autoplius.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-3-2-l-visureigis-2001-dyzelinas-4832043.html

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki!galvoju isigyti nebrangu visureigi.reikia kad butu daug vietos gale,nes naudosiu darbui,ir veziosiuos nemazai yrankiu,plius megstu pazvejot ir ir teks nemazai vaziuot bekele.taigi  darbui ir laisvalaikiui. Ką manot apie MPIII 3.2Did. Radau va toki viena.ka manote,pliusai minusai,reikia patarimo,aciu!!!!

http://autoplius.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-3-2-l-visureigis-2001-dyzelinas-4832043.html

Jei šaltą užkūrus mes baltą dūmą, o šiltas nesikurs iš "pusė abaroto", turėsi reikalų su siurbliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dzipas irankiam vezioti, nelabai geras sprendimas. kad ir koks butu didelis, vistiek niekas normaliai netelpa, o salonas susidrozia labai greitai. zinau is asmenines patirties.  geriau ziurek busika, ar minivena, priklausomai kiek tu irankiu, su 4x4. tai bus tau ir i darba ir i soda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.