Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

intercooler tikrai ne "i". "i" tai injection, kas reiskia, kad siurblys ne mechaninis, o elektroninis, valdomas kompo

pajerai man atrodo TDi nebuvo, o tik DiD'ai jau ejo

Jei būtų Turbo Diesel Injection, tai ir rašyčiau TDI, o dabar TDi , tai ar labai kas atsitiks, pasikeis, jei aš vietoj pilno žodžio intercooler rašau i? :rolleyes:

 

 

Ir ši tema visai ne apie tai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

su turba visada eis kuleris, nes jis ne tik saldo ora, bet yra savotiskas oro akumuliatorius smarkiau uzmynus.

 

o del variklio...trumpas su 2.8 retas modelis sakyciau, daugiau 5 duriu su 2,5 yra nei kad 2.8 ir 3 durys. :rolleyes:/>/>

Klysti del to, kad su turba visada eis kuleris, nes pirmieji pajerai TD ejo be intercooler'io ir su.

Redagavo Pauliuskdb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki forumieciai,noreciau suzinoti jusu nuomone apie mitsubishi pajero 1992/1998m.kuris variklis geresnis 2.5 ar 2.8 dyz,kokios silpnos ju vietos

Geresnis tas,kuris dar neuzmustas,jei abu neuzmusti,tada geriau 2,8 ypac penkiaduriui.Jei reikes remontuoti,tada geriau 2,5,na ir kuro kiek maziau jis valgo.Jei trumpai,tai 2,8 geresnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki. Pries rasydamas nemazai varciau temas cia forume ir kitur domejausi, bet vis tik dar karta noreciau paklausti zmoniu turejusiu ar vazinejanciu dabar tokiu modeliu Pajero 1996m 2.8 dyzelis, automatine deze. I ka labiausiai atkreipti demesi ? Ar jusu nuomone yra geresne alternatyva uz tokius pinigus, ziuriu konkreciai sita modeli, an dienu galvoju varyti pas normalu meistra nuodugniau patikrinti http://auto.plius.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-2-8-l-visureigis-1996-dyzelinas-3244404.html p.s. ar nebijo siti varikliai kontrabandinio dyzelio?

Redagavo MercedesG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Pries rasydamas nemazai varciau temas cia forume ir kitur domejausi, bet vis tik dar karta noreciau paklausti zmoniu turejusiu ar vazinejanciu dabar tokiu modeliu Pajero 1996m 2.8 dyzelis, automatine deze. I ka labiausiai atkreipti demesi ? Ar jusu nuomone yra geresne alternatyva uz tokius pinigus, ziuriu konkreciai sita modeli, an dienu galvoju varyti pas normalu meistra nuodugniau patikrinti http://auto.plius.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-2-8-l-visureigis-1996-dyzelinas-3244404.html p.s. ar nebijo siti varikliai kontrabandinio dyzelio?

Dizelio kokybei nėra reiklus, tik matau neturi galinio tilto blokuotės t.y. mygtuko. Ir patikrink ar gerai vedasi pastovėjęs (žvakės ir ypač kuro siurblio pagrindinis sandariklis). Pats važinėju perdarytu anglu, nes tokio stovio auto iš vokiečių nebūna.

post-6861-13889416465332_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Pries rasydamas nemazai varciau temas cia forume ir kitur domejausi, bet vis tik dar karta noreciau paklausti zmoniu turejusiu ar vazinejanciu dabar tokiu modeliu Pajero 1996m 2.8 dyzelis, automatine deze. I ka labiausiai atkreipti demesi ? Ar jusu nuomone yra geresne alternatyva uz tokius pinigus, ziuriu konkreciai sita modeli, an dienu galvoju varyti pas normalu meistra nuodugniau patikrinti http://auto.plius.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-2-8-l-visureigis-1996-dyzelinas-3244404.html p.s. ar nebijo siti varikliai kontrabandinio dyzelio?

 

Iš tiesų, tai nieko naujo nepasakysiu, kokios būklės automobilį išsirinksi, tokį ir tūrėsi. Mašinos nenaujos, apie variklius, tai forume daug prirašyta, bet iš esmės, jei jis ir jo agregatai suvažynėti, tai nieko ir nereikia tikėtis. Svarbiausias daylykas, žiūrint Pajero, tai jo kėbulas ir rėmas, jei nesupuvęs, tai visą kitą nesunku susitvarkyt, detalių yra variklių yra, o ir detalių kainos tikrai nėra kosminės.

 

Dėl kuro, tai kontrabandinis kuras toks pat kaip ir visur, tačiau dažnai jo pardavėjai mėgsta pasukčiaut, tai yra atskiest ar dar ką padaryt, taip pat taros, kuriose laikomas kuras nėra švarios, o tai ir eksplotuojant automobilį, tad patarimas turėti patikimą tašką ir tiek.

 

Sėkmės renkantis.

 

P.s. dėl konkretaus varianto, patart nelabai galių nes anglas, o ir iš nuotruakų sunku spręst apie jo būklę, nes nėra normalių kėbulo ir rėmo nuotraukų. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dizelio kokybei nėra reiklus, tik matau neturi galinio tilto blokuotės t.y. mygtuko. Ir patikrink ar gerai vedasi pastovėjęs (žvakės ir ypač kuro siurblio pagrindinis sandariklis). Pats važinėju perdarytu anglu, nes tokio stovio auto iš vokiečių nebūna.

Tikrai sutinku, apziurejau ne viena su vairu musu puseje ir is autopliuso ir taip pas perekupus masinu, beveik visi lavonai, arba kaina auksta jeigu gerame stovyje. Tai ir susigundziau angliska paziuret, tuo labiau kad bukle bent is pirmo zvilgsnio nebloga, kad dyzeliui nera labai jautrus tai pliusas, nors as nepilu niekada bet kokio mazuto is nezinia kur, bet vis tik i tokia tai betkokiu atveju imsiu baltarusiskos salerkos :)/>/> Paiskink man nenusimananciam kokio ten blokiruotes mygtuko nera ? Ten viduje tai va taip kaip cia yra prie pavaru svirties kita mazesne svirtis blokiruotes, o koks dar mygtukas turi buti ? http://auto.plius.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-2-8-l-visureigis-1999-dyzelinas-3320789.html#

Redagavo MercedesG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dizelio kokybei nėra reiklus, tik matau neturi galinio tilto blokuotės t.y. mygtuko. Ir patikrink ar gerai vedasi pastovėjęs (žvakės ir ypač kuro siurblio pagrindinis sandariklis). Pats važinėju perdarytu anglu, nes tokio stovio auto iš vokiečių nebūna.

Automatuose galinės blokiruotės jungiklis yra prie prikurtkės.

Redagavo Pauliuskdb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Automatuose galinės blokiruotės jungiklis yra kitur, ne ten kur su mechanine.

Na ir kur yra tas blokiruotes ijungejes automatuose? :unsure: O jeigu jau pirkti MPII tai tik su galinio tilro blokiruote. Zmogus sake, kad planuoja vaziuoti toliau nuo iprastu keliu, o blokuotas tiltas tokiu atveju duoda dideli pliusa. Sakau is asmenines patirties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ir kur yra tas blokiruotes ijungejes automatuose? :unsure:/> O jeigu jau pirkti MPII tai tik su galinio tilro blokiruote. Zmogus sake, kad planuoja vaziuoti toliau nuo iprastu keliu, o blokuotas tiltas tokiu atveju duoda dideli pliusa. Sakau is asmenines patirties.

Vis dėlto dabar pasižiūrėjus nuotraukas tai tas jungiklis automatuose yra ten kur ir Pajeruose su mechanine dėže :rolleyes: . Bet kažkaip susidarė toks įspūdis, kad retas Pajero 2 automatas turi 100% blokiruotę galiniam tilte. :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

norejau paklausti 3,0l ar 3.5l kuris geriau kas pas juos grandine ar dirzas?ir apskritai ar problematiski varikliai.duju nebutu.seip savaitgaliniam pasivazinejimams dairausi

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki noriu patarimo kas geriau mb pajero sport 3.0 v6 benzas ir dujios ar jeep grand cherokee 4.0 benzas ir dujios nes turejau pajero sporta 2,5 td 73kw tai bukokas buvo .

 

Kadangi rašai Mitsubishi skiltyje tai žinoma kad už sport'ą :D , o šiaip tai reiktų pabandyti pralėkt su abiem ir bus aiškiau pačiam.

P.S. 3 litrų benzas žyyymiai smagesnis už 2.5 dyzeliuką :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.