Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!

Galvoju isigyt antros kartos Mitsubishi Pajero 2,8td 4 duru mazdaug 95 metu mazdaug uz 5000Eu. Domina kuro sanaudos ir isvis bendrai atsiliepimai. Perdarinet nezadu. Naudosiu visur, nes tai- vienintele masina. Medzioju, zvejoju. Bekele daugiausia tenka vaziuot per gilesni sniega lauko keliukais, i makalienes be proto nelendu, atsargus esu. Dabar vazineju su 91 metu VITARA, tai turiu bent minimalu supratima, kur galima pravaziuot su neperdarytu dzipu. Kaip apie atsargini varianta, be Pajero, galvoju apie antros kartos Nissan Terrano 2,7td 4 duru panasiu metu. Irgi domina kuro sanaudos ir kiti atsiliepimai. Labiau noreciau Pajero, nes yra blokavimas, tai jo pravazumas turetu but geresnis. Dekui uz rimtus atsakymus ir patarimus!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Apie blokavima (tarpasinio diferencialo) siuo atveju reikia pasakyti tai, kad privalumas greiciau yra galimybeje atblokuoti, pvz.: asfaltuotu+slidziu keliu vaziuojant abiem ijungtais tiltais(siekiant max stovejimo ant kelio) nebus bereikalingu apkrovu tiltam ir razdatkei, o ilindus i purvyna (siekiant max pravazumo) visada galima uzblokuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O siam Pajerui tik galas blokuojasi ar visi keturi ratai? Kiek skaiciau angliskai Mitsubishi enciklopedijoje internete, liktais viskas susiblokuoja. Parasykit, kas zinot, apie 2,8td kuro sanaudas mieste ir uzmiesty. Ar "strainas" sis motoras uzmiesty lenkiant? Isvis ar pakanka jo jegos kaip tokiai masinai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiu ismatavimu yra standartines antros kartos Pajero 2,8td padangos? Tenka matyt su uzdetom aukstesnem. Kokiu ismatavimu jos? Kas pasikeicia, uzdejus aukstesnes (kuro sanaudos ir visa kita)? Kokie pliusai ir minusai? Ar labai padidina pravazuma? Ir isvis ar verta det aukstesnes? Kokias vasarines arba demisezonines patartumet det, kad labiau tiktu geresniam pravazumui, bet nebutu perdaug triuksmingos ant asfalto? Dekui uz atsakymus!

P.S.: apipyliau liaudi klausimais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,8 mataro pakanka normaliam vazinejimui, norint skraidyti reiktu rinktis keterlitre TLC ar koki pajera 3,5 benza. del kaliosu tai 31 colio bus normaliai, desi didesnius - reiks liftuot auto, plius pora litru saliaros ant 100km kiek suprantu nelysi giliai, tai tau uzteks ir AT padangu (MT ant asfalto garsiai sneka) ir su vienom ir su kitom ziema reikia atsargiai nes jautiesi kaip su slikais vaziuodamas - vaziuot su protu reikia :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Planuoju isigyt lengva visureigi vazinet i sodyba, kadangi tenka pavaziuot lauku. Galvoju apie pajero apie 95-96 metus nes apie terrano, frontera, feroza ir panasius esu blogos nuomones o rimti visureigiai tokie kaip nissan patrol ir tlc per brangus. Be to ir grazus man pajero yra. Tai va, klausimas toks: koki varikli rinktis, benzinini ar dyzelini ir kokios kubaturos. Kaip zinia ziauriam offui nebus naudojamas tai galingumas nera pirmoje vietoje, greiciau jau taupumas. Kalbu apie taupuma ne tik is kuro vartojimo puses bet ir detaliu, eksloatavimo ir t.t. Noreciau isgirsti kiek galima daugiau ivairiu nuomoniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As sakyciau imk dyzeli 2,8l pakankamai dinamiskas varikliukas, 2,5 siek tiek vangokas. Benzininia 3l aisku smaugiau vaziuoja taciau benzo ims apie 17-18l o duju iki 20l (automatine pavaru deze). Jei pirksi 3 duru benzinini ir desi dujas, turesi 4 vietu automobili be bagazines arba 2vietu ir su siokia tokia bagazine atlenkus galine sedyniu eile. Auto valdomumas kaip lengvosius masinos, nepajusi jokio diskomforto, kaip tik atvirksciai, vairuotojo vieta tikrai patogi. Palyginti didele galinio tilto eiga, priklausomai nuo komplektacijos turi 100% blokiruote.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jurgis teisybe kalba, 2.8 dyzelio valgo vidutiniskai vasara 10-11, ziema 12-13, vaziuoja tikrai smagiai, o del detaliu kainu Jurgis jau minejo, kai kurias as dar pridesiu: amortizatoriai priekinis 140, galinis 120, vandens pompa 150, stabdziu kaladeles 40 lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką manot apie Pajero 3,2 l DID automatą, kokių 2003 metų  ?Na tiesiog kokie tokio visureigio su automatine dėže pliusai ir minusai?Aciū už nuomones.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, tai 4 metų mašina, ne nauja

nu gerai, tas pats modelis jau nuo berods 2000 ar 1999 metų gaminamas, negi nieks nežino, ar offroadinimui automatinė dėžė tokia, kaip pas šį Pajero, yra tinkamas dalykas? Tiesiog nereikia bėgių pirmyn atgal kas 10 sekundžių junginėt ir pan., bet gal prarandama kažkiek galios?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BEdos : Nelaiko kuro siurblys pastoviai problemos, labai jautrus soliarkai naujo kaina 5000lt deveti begarantijos kad veiks,

NElaiko ratu guoliai keiciasi kartu su stebule kaina 900 lt jai normaliam auto guolis uzia ir uzia tai sitam tik isgirdai iskart stok nes ne vienam zmogenui pasiseke suvaryt guoli per 100 km ir supirdolint ABS zieda kuris parsiduoda tik su pusasiu kaina apie 2000LT naujo aisku galim ABS zieda isdrozt pas talkova tekintoja bet... guoliai tai tikrai nelaiko zmones galvo kad ai nuo alytaus datrauks iki vilniaus op ir nedatrauke,

Pakankamai vagiamas nes teko matyt neviena atvaryta i servisa su totaliai isardytu salonu bandant pavogt,

 

Super puper protingas automatas pravazumas paliginus geras, atsimenu daug remontavo tas dezes bet konkreciai nepamenu tiksliu bedu,

gali paskambint tel 861540119 Antanas, sakyk kad nuo Kosto zmogus tikrai tures ka pasakyt apie Mitsukaki DID nes dirba autovytare nmeistru jau apie 13 metu ir tie garantiniai DIDai ejo pro jo rankas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va, skambinau Antanui, (dėkui už kontaktą), taigi, sakė, kad nei ten tie Pajerai labai genda nei ką, taip pat kaip ir visos mašinos... Sakė automatai dar geresni už mechanines dėžes, mažiau problemų su jais ir pan...

Kad priekiniai guoliai yra silpnesni už galinius ir pasitaiko kad "pareina", bet tai nėra taisyklė...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano subjektyvia nuomone (visiskai neparemta praktika), sitas naujesnis pajeras yra paprasciausias parketnikas, t.y. skirtas vazineti tik miesto salygomis, kartais (labai retai) pravaziuoti koki uzpustyta kelia. Pas ji juk visa vaziuokle nepriklausoma, todel jeigu su juo vazinesi daugiau maziau bekele, greiciausia nespesi remontuot :):):)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tiesiog kokie tokio visureigio su automatine dėže pliusai ir minusai?

 

Ačiū už nuomones

Turejau toki,buvo visai gerai.Labai patogi vairuotojo vieta,automatas veikia puikiai,dinamika patenkinama,kuro sanaudos didokos,vairuoti lengva ir malonu.Lyginant kazkur tarp tlc100 ir nissan patrol.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai ka reiskia "silpnokas" alkuninis, luzta :?: nu nezinau nesu "specas" gal ir pasitaiko kad luzta, bet nemanau, kad tai liga:) apie trilitri benza daug galeciau papasakot, o apie dyzelius tik dinamines xarakteristikas :cry: pabandyk rusu forumuose pasiskaityt ten ju nemazai vazineja ir noriai dalinasi info bet kokiais klausimais. Sekmes renkantis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo kad Trooperio problema ne alkūniniame velene o tepalo spaudime nes jis ant 2,8TD yra mažas o 2,2TD geras tai todėl ir gali pasitaikyti kad lūžta velenas

 

_________________

Isuzu Trooper 2,8 TDI 35" MT ContiTrac

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.