Vaidaspelkinis Atrašyta Kovo 19, 2008 Dalintis Atrašyta Kovo 19, 2008 kai varikli paruosi nardymam pranesk bus idomu suzinot kaip sekesi ka pakeitei Na tas mitas yramanyciau sulauzytas tik Lietuvoj kaip traktoristu kraste dauguma garbina dyzelius. Samurajai yrode kad vandens nebijo ir lekia visem dyzeliam pro sona ,o Latvijoj jau seniai dauguma bolidu yra benzininiaiVariklis tas pats pas mano pajero 3.0l murgdosi gerai nespejau kompo iskelti tai uzgeso kai kompas paskendo o seip 15min murgdziaus ir nieko, keletas foto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomaslituania Atrašyta Balandžio 8, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2008 sveiki noreciau paklausti pas tikrus zinovus siuo metu nuziurineju padzero 2000 su 3.2 dyzeliniu motoru kokie pliusai ir minusai ar ar zmones patenkinti tais varikliais? :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Balandžio 8, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2008 geras pasirinkimas neabejok Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Balandžio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2008 sveiki noreciau paklausti pas tikrus zinovus siuo metu nuziurineju padzero 2000 su 3.2 dyzeliniu motoru kokie pliusai ir minusai ar ar zmones patenkinti tais varikliais? :roll:šitas variklis gerai čipuojasi (iki 195 aj), bet jautrus nekokybiškai saliarai ypatingai reik stebėti variklio grandinę ir įtempėjus :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bendix Atrašyta Balandžio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2008 Traukia gerai,valgo daug,triuksmingas.Truksta paskirstymo grandines prie 150-200 t.km Bloga saliara-siurbliui chana,nors tai ne faktas :shock: gali ir su gera :shock: Visa kita 5 balu sistemoj silpnam 4 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vyte Atrašyta Rugpjūčio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2008 Sveiki dziporiai, Ka galetumet pasakyti keliais zodziais apie trumpa 89-90 3.0 MP. Ar sitas modeliukas butu tinkamas naujokui pradeti murkdytis balose. Ar patikima priekinio tilto konstrukcija, ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 10, 2008 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 10, 2008 Sveiki dziporiai, Ka galetumet pasakyti keliais zodziais apie trumpa 89-90 3.0 MP. Ar sitas modeliukas butu tinkamas naujokui pradeti murkdytis balose. Ar patikima priekinio tilto konstrukcija, ir t.t. Tai rimtas aparatas, pradedančiam ir nepradedačiam, reikia tik ratus didesnius užsidėt, nes ant tilto sėda, kai "tankai TR-ai" pralekia. ir gervę patartina,... šnorkelio benzinui pradžioje nereiks, nes dėdamas benzinui šnorkelį, turėsi sumąstyt, kaip apsaugot benzino variklį nuo vandens. jei pirksi neuždrožtą, tai lėksi kaip Bėris , jei kažkas atsitiks, priklausomai nuo situacijos pirksi iš donorų , detalės pigios, tvarkomas labai lengvai, aparatas geras, yra daug privalumų, :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Svieki kolegos. Ieskau dzipuko kasdieniam drozimui ir i kokia ekspedicja viena , kita nuvykt . Teko pavasari pabuvot Karptuose, buvo suer... tad ir dar ne karta noreciau Meriui palaikyt kompanija keliaujant po marga svieta . Dabar turiu MPI, Kuri 2 metus droziu po ivairias varzybas ir nieko... Zodiu siam reikalui manau gal tiktu MPII, 4duru , aisku dyzelis, mechanine deze, o gal autmatas (kaskaip nepasitikiu automatais) na ir blokiruotes butu neprosal Tai ka manot siu zveriuku turetojai ir zinovai? Ar spesiu paskui Tojotiskus "banginius" ritinetis po kalnus? Aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Labas LinaiGeras variantas ,tik manau ieskok 2,8TD intercooler. Manau butu geriausias variantas. Galios per akis. Turi tarpasini diff lock'a , galini diff lock'a. Gali ir mechanine gerve rasti nesunkiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2008 Nepirk Mišiubiški Parejo II 2,8td. Aš jį remontuoju daugiau negu jis mane vežioja. Pavasarį pakeitė galvutės tarpinę, bo varė tepalą. Rytoj vėl varysiu, bo vėl varo. Nesusipratimas kažkoks, o ne variklis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2008 Dar pamiršau pasakyt, kad netraukia jis nifiga, bent jau 4 durio - tai neveža. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2008 Tik nusipirkęs (prieš 2 metus) keičiau tarpinę po vožtuvų dangteliu ir kuro siurblio rėbokšlį, nu čia - tai niekis, pats garaže viską pasidariau, bet kai per metus 2 kartus tarpine po galva pramuša tepalas - tai jau nervina.Geriau pasiieškot Toyota. Tikrai patikimesnis transportas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Medas Atrašyta Gruodžio 5, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2008 Pries pora dienu pirkau MP II 2.8TD. Tai jau perkant jauciau kad "netraukia" masina.Na manau katalizatorius,filtrai kaip nors pasidarysiu.Sios dienos kuro filtro keitimas dave teigiama rezultata.Tik va tepalai biski bega.Itariu kad is po galvos.Negi tai silpniausia ju vieta?O kad rudyt tai visos rudyja.Ziurekit koks Patrulis 2002 m visas remas rudas.Kas is jo bus dar po 5 m?O del Toyotos, tai: pries menesi nusipirkes Prado ,1998m, 2/3 dur, 3ltr TD greit pardaviau, nes 5 pavara ismetinejo.Ir jau linguoja tai linguoja, priekin-atgal, desinen -kairen.Gal toks papuole.Ka as zinau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Atrašyta Sausio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 5, 2009 sveiki, reikia nuomenes (nuomoniu) apie Mitsu MONTERO SPORT LS 3.0 98 metu.bukit geri, parasykit ka manot - ar patvarus, ar apsimoka ji isigyt?is anksto aciu, lauksiu nuomones. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Gegužės 27, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2009 gal galit patarti kuris pajero variklis geriausias nuo 94m iki 97? ka reiskia super select 4wd? i ka reikia atkreipti demesi perkant? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Gegužės 28, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2009 Variklis 2,8 galingesnis,resursas didesnis,patvaresnis,bet remontas brangesnis.2,5 maziau galios,resursas mazesnis,maziau patvarus,bet remontas pigesnis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Gegužės 28, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2009 ieškok 2.5 TDI, iki 2000m. Dėjo į Pajero ir į L 200. traukia gerai ir taisosi pigiai ir palakstymui ir paropojimui užtenka pas jį galios, o ir kuro sąnaudos apie 10l / 100km. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SwiFty Atrašyta Spalio 18, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2009 (redaguota) Sveikiprikeliu tema Pradejau ieskotis irgi pajero II, labiausiai domina ilgas variantaseksplotacija 2.5 pigesne cia visu detaliu ar eina kalba butent apie variklio? o tai kokios kuro sanaudos butu 2.8? kazkaiptai pagal mane turetu buti tokios pat nes visgi maziau reiktu sukti ta varikli kad tokia karve judinti, o pagal paramentus rastus internete 2.5 pasirode silpnokas Redagavo Gegužės 20, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Spalio 18, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2009 Kolegos išprovokavot :Lupena - 5700 ltpadangos - 1400naujas variklis - 3500dėžė - 1000pirminis važiuoklės remontas - 1800 ( detalės)gervė su įdėjimu - 1700 sportinė važiuoklė Monroe ir naujos traukės, lingės, gumos - 3500generatorius - 200liftas poliuretaninės plokštės - 1000stabdžių magistralė - 700pravodkės atnaujinimas laidai - 500masės atjungėjo sistema , pilnas atjungimas, variklio darbo nesustabdymas - 350Pakartotinas galvos šlifavimas, variklio skyrimas , etc - 2700bako remontas - 200važiuoklės guoliai visi - 500ir dar smulkmenos - 500sankabos komplektas naujas - 350 kuro aparatūros suderinimas, kuro siurblio remontas , ant stendo dėta 3 kartus x 500 - 1500 (čia nieko, va MP III - IV kuro siurblys 14 000 lt kainuoja )turbina nauja , o gal ir ne nauja (ebay) - 700racija ir antenų krūva, kurios sulūždavo miške - 600gervės "žaislai, (skriemuliai, virvės, strapai, etc) - 600hi - liftai du - 360ir darbas žmonių viso pakeitimo - apie 4000o tepalai su filtrais per sezoną dar apie - 700dar klaidos kainuoja, kai laužai be proto per pakatuškes, klaidos - 2000 gavosi virš 30 000. Čia per 4 metus ... dabar po remonto išlaidos tepalinės Justai, 8) .. nepersekiok :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virus Atrašyta Spalio 22, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2009 , ps variklis mano paprastas , TDI 2.5, bet lenkiu Mėnulio kalne 3 benzina Nu,nu turbut tam 3 benzui po gazu buvo plyta padeta ... Kadanors vistiek susitiksim koiam tai renginuke, tai galesim padraguot Arba dujos pirmos kartos ir gerai uzsuktas varztas del ekonomijos Realiai tai ner ka lygint - teko vazinet su 3.5 benzu ir 2.8 dyzeliu, tai dyzeliukasruko kamputyje su savo dinamika, tiksliau jos nebuvimu ir tuo paciu - pravazumuten, kur neturi vietos isibeget - tas jo trumpas apsuku diapazonas kisa koja konkreciai. Repliojant per pelkynus tai viskas ok ir su dyzeliu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Spalio 22, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2009 Dariuk,Ten zmogus nemate kad tu lenktiniauji.. Nera ka lygint,jei masina daugiau kasdienai o ne skandinimui,beabejo benzas.Jei galima sau leist pora lisnu litru kuro-3,5L.LEKTUVAS :shock: 3L 12voztuvu (6TG72) siek tiek silpnesnis,bet patikimesnis ir pigesnis.Pvz-3litris su PIRMOS KARTOS dujom ir uzsuktu "kraneliu" pastoviai negailestingai dusinamas vartoja 15-20ltr gazialkos..del dinamikos,trukumo nejauciu nebent autostradoj,daugiau 18 neeina, sutka."geresnes kartos"duju irangos manau det neverta del elektroninio farso,kurio maziausiai reikia.B.U.varyklis kainuoja apie 1000lt,bet ji lb sunku uzmust..Bekelei yra pazeminta pavara.33 mt ir gerve -viskas ko reik kad pravaziot bet kur.O sportui,tokiu masinu neverta gadint ir daryt is pajero katletos,yra pigesniu ir paprastesniu modeliu.Nepriklausoma priekine pakaba galima ir sukelt ir sustiprint,bet tai kainuoja lb daug,tai paprasciau kist nedaloma tilta,kuris labiau atlaiko prievartavimus,tai cia ir prasideda"arifmetika" kaip kolega sake..Del komforto,taip pajero komfotiska masina,bet tik ne lyngine O spyrokline pakaba kaip suderinsi..arba komfortas arba dinamika.O istacius turbinta benza.... ehhh.... http://redstorm.pajero4x4.ru/all.htm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Spalio 22, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2009 Nereikia zmoniu gasdinti,yra gi teh manualai,kainos tepalu 10-15lt,motoras kaip pavzd-6ltr,deze 2,razdatke 2,tiltai pr 1,5,galas 2,5.Viso =14-15ltr tepalo viskam=200lt Pasikeist paciam sunkumu jokiu,visur priejimas geras,yra nupilimo kamsciai,ant visu stovi magnetai,renka metalo struzke,Visur topaciu metu neks nekeicia,nebent tik nupirkus.Tiltose teko keist dazniau pokol neisvedziau alsokliu,nes prisemdavo vandens su laiku,pasidarydavo balta emulsija..sarnyrai kazkur po 30lt,kryzmes 30,razdatke 200-300lt,deze panasiai,faros 30lt,amortai 100-200lt,sprkl po100,visus melacius srote po 50lt praso,jei kokia liro neturi,tada deres srote,stabd variniai vamzdeliai niekom nesiskiria nuo kitu masinu,pagal ilgi ir sriegi parenki,nusuki sena(nulauzai dazniausiai,nes japai jos kzkodel metalinius dare)ir prisuki nauja..netgi as su savo kreivom rankom pats "pod cutkim rukovodstvom" pasikeiciau :lol:Del kuro siurblio. Jei uzsakinet is mits atstovo ir mano triperiui 14000lt uzdainos,bet nah man jisai?man reik kad kura paduotu atitinkamu spaudimu,pagal sios parametrus perku uz kokius max 200lt nors jis nuo zaporo butu,svarbu savo darba atliktu.Bodyka as dar nedariau,svarstau vis..bet manau kad i 200lt tilpciau drasiai.Cia bendrai apie kainos daugmaz pajerui pirmam.Dizeliui manau tas pats daugmaz.O po to jau,priklauso kiek tu pasiroses isleist tobulindamas- diskai,padangos,snorkelis,gerve,specamortai,kompresorius,lempos,apsaugos ir kitas tiuningas,kaina nuo masinos nepriklauso,kiek gali o po to kiek nori tiek ir skiri pinigu..IMHO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Spalio 23, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 23, 2009 O sakykit antrojo dyzelinio Pajero detaliu kainos,tiek naujos,tiek naudotos,lyginant su pirmu Pajero panasios,ar zenkliai didesnes. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Spalio 23, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 23, 2009 Deni, matai Tu pats taisai saviškį, o man sąlygų nėra . Vilniaus centre nepažersiu aš jo ... bet su tepalais niekaip neįtelpu mažiau nei 550. Nes keičiu viską tuo metu ir filtrus (oro, kuro, variklio) ir tepalus (greičių dėžei , tiltam , varikliui )... nu kiek ten už tą darbą paima, draugiškai paima, apie 70 lt max. Bet pigiau nesugebu pasidaryt ..... Tadai, važiuoklės detalių kainos panašios, variklis vienodos, plastikas ir elektronika gali per kišenę kirst, plius lempos pas MP II gerokai brangesnės. O daugiau ta pati bazė, tik kėbulas kitos modifikacijos, plius blokiruotės dasidėjo ir vietoj lingių - spyruoklės, jos tai pigesnės jeigu pirkt geras linges naujas ir geras naujas spyruokles Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Spalio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 25, 2009 sveiki noreciau suzinoti Jusu nuomone apie: Mitsubishi Pajero 1992 metu 3.0l benzinas v6, mechanine greiciu deze,ilgas. Siulo uz 12000lt kokios mazdaug kuro sanaudos?dazniausiai kilancios problemos?ar verta toki aporota pirkt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar