Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jei rasi neparūdyjusį , tai ant arkų papildomas apsaugas posparnių uždėk, nedaug kainuos, bet rūdim mažiau šansų paliksi. O šiaip , lengvai virinasi, galima naują kėbulo apačią susivirinti ;).

Galvos kaista kaip kada ir kaip kam. Man vieną kartą trūko galva, aš dar dvi savaites su trūkusia galva pavažinėjau, nes nesupratau , galvojau , kad labai šalta, tai ir baltą garą iš glušako leidžia. Tada buvo dvi savaites - 25C , nepamenu užpernai ar dar vėliau, labai šaltos žiemos buvo...Tada variklį skėliau, galvą šlifavau ir papildomai aušinimo takelių prigrežiojio. Pernai, kai - 27 buvo, tai visą tą laiką pralakčiau, daviau tada apkrovų jam ir nieko , atlaikė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip patikrinti perkant ar veikia visi agregatai? juk prie medzio nepririsi kad istikrintum, ar yra koks kitas budas negasdinant pardavejo patikrinti tiltus, razdatke, blokatorius?

Nematau problemos,sedi ir vaziuoji,kad patikrint priekini tilta,razdatke ar blokiruote,nebutina lysti iki faru i buza,susirandi statoka zoleta ar smeleta kalna ir isbandai,pardavejas del to tikrai nesupyks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ikisiu ir as savo trigrasi:) kalba eina apie 3.2 DiD kuro siurbly

Kas liecia siurblio remonta tai tegu meistrai kurie remontuoja paraso,o ne tie kurie pardavineja auto su siurblio defektais arba tie kurie ale girdejo, kad kaskas remontuoja siurbly ir duoda garantija. sitoje temoje labai praverstu tokia informacija..

 

kai domejausi tai gavau tokia info - trumpai tariant sie siurbliai neremontuojami. jeigu pati pradzia gedimo, o tai paprastai buna del uzsikisusio kuro filtro - dar kaska padaro.. pasikartosiu, tegu siu siurbliu meistras paraso kaip yra istikruju...

 

Taip sitam modeliui kuro siurblys yra klizma, kas 20-30tukst. reikia keisti kuro filtra ir nepilti baltarusiskos salerkos, tada turi laikyti kuro siurblys.

Dar - kuro bakas rudija, rudys kisa kuro filtra, ko pasekoje ir genda siurblys - nelaikykite tuscio bako!

Dar - nemegsta sitie siurbliai vokisku autobanu.. 150km/h jiems pereboras..

rekomenduojama nevirsyti 120km/h keisti kuro filtra laiku ir turi buti viskas ok:) pagrysti savo zodziu del greicio negaliu, bet del rudziu tai faktas patikrintas-kuro filtre ju radau:)

 

Kai perkate ziurekite ar nemeta juodo dumo tiek vedant tiek vaziuojant uzmynus iki dugno, uzvedant salta varikly padumija pilku dumeliu, kai buna siltas motoras dumo praktiskai nematyt. jeigu juodas dumas yra vadinasi yra bedu, jeigu uzsiveda daugiau nei is "puse sukio" irgi bedu pradzia, gal akumas o gal siurblys o gal variklis..

 

O dabar linksmoji dalis:)

masinukas superinis, vasariniais asfaltiniais ratais be "pelkiu" misriu rezimu iskaitant ir medziokles 10-11litru /100km tvarkingai vazinejant ir tikrai ne pencininko rezimu, o su ALLterain goodrich standartiniais jau 12-12.5 litru tuo paciu rezimu. Karta reikejo stipriai paspausti vaziavimo stilius buvo "gazas-stabdis" apie 25km greitis buvo ~140-~150 iskarto degalineje pasitikrinau sanaudos (pries isvaziuodamas pilna pripyliau) - 13.5litro. trumpai tariant ysimylejas esu sita masinuka:P tiesa, kuro sanaudos siltuoju metu laiku, be sniego, be ledo, 99.99% laiko varant tik galiniu tiltu, su manim dar ziemos nemate:P

 

asmenine nuomone jeigu jau pradejai ziureti y 3.2DiD modeli tai jokiais budais neziurek i 2.5:) kaip diena ir naktis skiriasi standartiniu modeliu tiek pravazumas tiek vaziavimo malonumas...

 

tikiuosi kad kaskam naudinga mano rasliava:P aciu kad skaitet:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del MPII(2.5td) is savo patirties: turiu daugiau nei 3 metus, galva remontavau 2 kartus, paskutini karta varikli tiesiog iskepinau nes propeleris supyzdino radiatoriu, vaziuokle laiko nerealiai per visa ta laika remontavau tik viena karta(bekeles mates daug), pakeites viena razdatke(nes grandinei buvo chana), neperseniausiai generatorius buvo nusproges. Apie kebula liudnesne situacija: pervirinti abu slensciai, beveik visas dugnas, visi tvirtinimo taskai prie remo, galas po galimen durelem. puva kaip zaraza!(kaip opelis kazkada) :) Remas faktiskai ciki, tik sutvirtinti taskai kur kebulas tvirtinasi. Visumoj neblogas auto, variklio galia galetu but didesne(su orginaliom spulem jo tikrai uztenka) bet yra kaip yra. is 10 balu, skiriu 8!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Tadas2 dekui, bandysim ieskoti :) o kuo skiriasi part time nuo full time? kuri geresne? :)

Su part time negali vazineti asfaltu pasijunges priekini tilta,o su full time kiek nori.Konkreciai pas sporta po 2002m.yra 3 rezimai:1)varo pastoviai galiniai ratai,jiems prabuksavus automatiskai pasijungia priekis,2)4H part time(priekis ir galas sujungti kietai),3)4L paletintojas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na,cia abu truputi klystate,i sportus niekad nesistate comonrailinis variklis,comonrailinis variklis ejo su L-200 nuo 2007m.Sporte paprasciausi elektriniai siurbliai,tiek 115AG,tiek 133AG abu geri varikliai,didesnis galingumas isgautas perprogramavus kompa,daugiau jokio skirtumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Sveiki visi. Taip jau susikloste, kad planuoju pardoti savo lengvuske(volvoV70) ir pirkti MPII 2.5d trumpa, nes kroviniu kaip ir neveziuoju beto pas teva busas yra, o ir priekaba prikabinti galima. Kam man visueigis?! Nes su savo volva ir po laukus tenka pavazinet, ir darbo reikalais, ir kaime, o po tokiu pasivazinejimu tai variklio apsauga nuluzta, tai radiatoriu nuraunu. Tik va visi gazdina, kad pajero rudyja baisiai. Tai va gal tie trumpi netaip , gal patvariau padaryti, nes pazystamas jau 4 metus diena dienon vazineja ir nieko. Gal kas neseniai yra toki ieskojas, kaip su pasiula ar galima dar rasti padoriu vaiantu? Pinigu skirsiu apie 10-12k. Gal pirkti angla ir perdaineti? Lauksiu pasisakymu, ydomu viskas ka jus manot ir zinot.

P.S. isanksto dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Na ziuriu visokiu nuomoniu prirasyta dadesiu ir savo.Tas 2.5 matoras tai kogero galetu pretenduoti i blogiausiu dyz. varikliu trejetuka,nelaiko alkuninis velenas apkrovu,svaistikliu indeklai pradeda barsketi,pradega stumuokliai,kogero pagrindine visu liga 2.5 dyz. beja pasidomek srote kiek kainuoja matoras ir suprasi kodel ardo tik tokeis varikleis juos.Amortikas orginalus kainuoja apie 800 lt. jai nori ,kad veiktu nuo valdymo.Nors geriau dek reguliuojamus ir abipusio veikimo tai nebus bedu ir gerai vaziuosi.Koni kainuoja kaskur apie 400.lt 2.8 dyz puse velnio visai,gali sukt nebijo stumukliai ir velenas,kag galva laikytu tai termo mova pasiziurek,kad veiktu ir bus ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ziuriu visokiu nuomoniu prirasyta dadesiu ir savo.Tas 2.5 matoras tai kogero galetu pretenduoti i blogiausiu dyz. varikliu trejetuka,nelaiko alkuninis velenas apkrovu,svaistikliu indeklai pradeda barsketi,pradega stumuokliai,kogero pagrindine visu liga 2.5 dyz. beja pasidomek srote kiek kainuoja matoras ir suprasi kodel ardo tik tokeis varikleis juos.Amortikas orginalus kainuoja apie 800 lt. jai nori ,kad veiktu nuo valdymo.Nors geriau dek reguliuojamus ir abipusio veikimo tai nebus bedu ir gerai vaziuosi.Koni kainuoja kaskur apie 400.lt 2.8 dyz puse velnio visai,gali sukt nebijo stumukliai ir velenas,kag galva laikytu tai termo mova pasiziurek,kad veiktu ir bus ok.

O cia jau priklauso nuo to kaip ekslotuojamas variklis jei suksi kaip benza tai joks diesel nelaikys keisk laiku tepalus stebek temperatura,skysciu lygius ir viskas bus ok

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš turiu 2.8 ir galiu pasakyt tikrai kantrūs ir patvarūs varikliai.Jei pirksi keturdurį tai tikrai rekomenduočiau 2.8,nes jis 20kw galingesnis už 2.5.Remontas variklio brangesnis,bet kai per tris metus pakeičiau tik vieną salniką (35lt) tai nemanau kad baisiai brangu.Ir beje pas 2.8 eina grandinė,o pas 2.5 diržas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ziuriu visokiu nuomoniu prirasyta dadesiu ir savo.Tas 2.5 matoras tai kogero galetu pretenduoti i blogiausiu dyz. varikliu trejetuka,nelaiko alkuninis velenas apkrovu,svaistikliu indeklai pradeda barsketi,pradega stumuokliai,kogero pagrindine visu liga 2.5 dyz. beja pasidomek srote kiek kainuoja matoras ir suprasi kodel ardo tik tokeis varikleis juos.Amortikas orginalus kainuoja apie 800 lt. jai nori ,kad veiktu nuo valdymo.Nors geriau dek reguliuojamus ir abipusio veikimo tai nebus bedu ir gerai vaziuosi.Koni kainuoja kaskur apie 400.lt 2.8 dyz puse velnio visai,gali sukt nebijo stumukliai ir velenas,kag galva laikytu tai termo mova pasiziurek,kad veiktu ir bus ok.

del 2.5td tai tikrai labai klysti, 3 metai tikra ta zodzio prasme droziu, kaip laiko taip laiko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va as cia pritarciau Rolkai, kaip tik super selectas, taip ir prasideda ten belebirda, kazkas mirksi, kazkas kazko neatjungia, kazkas kazko nesujungia, slangutes, sudutes ir pan ir t.t. Del patogumo as nesiginciju, bet patvarumas ir paprastumas tai part-time'e... Na bet cia aisku skonio reikalas, vienam visureigis turi but prigrustas elektronikos, kondiskiu, abs, eps, common rail'u, xenon'u, sildomu sedyniu ir viso kito slamsto.. Kitiem (tokiem kaip as) visureigis turi but kuo paprastesnis, be elektriniu langu ir abs, ar kitokiu sudetingu sistemu, daugmaz mazas traktoriukas, kuriame butu kuo mazesne galimybe kazkam sugest..na tiesa vieno daigto reikia - vairo stiprintuvo, o daugiau tai....

 

p.s. Si mano nuomone taikoma tik visureigiams, kasdienem auto kaikurie tie "patobulinimai" labai reikalingi, iskyrus abs - turbut mirsiu nesuprasiu kas per ciudo sistema, man nafig nereikalinga, nemoku su ja vaziuot ir turbut neismoksiu...

del super selecto grieztai priestarauju ir plastic ir rolkai, tusti pliurpalai, vienas dalykas super selectas turi tarpasini difa kuo pasakoje gali vazineti 4x4 alfaltu, antras dalykas zymiai patvaresne, nes grandine gerokai platesne ir storesne(ratus gali det iki 35", part time geriausiu atveju 31), trecias dalykas apie kokia elektronika kalbat??? parodykit kur super selecte elektronika??? 3 paprasti davikliai kaip atbulinio varlytes??? kur yra slengutes ir pan.? kazka cia fantazuojat, arba tiesiog nemate super select razdatkes....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikejo be reikalo tu razdatkiu keitaliot... Reikejo viena imt ir susitvarkyt. Visiem senai zinoma, kas toje razdatkeje atsitinka - issitampo grandine, o kaip tai gyditi irgi ne vienas budas yra. Dabar tu pakeitei 3 ar 4 razdatkes, na po kokius 300lt ir nuomone apie part time pas tave nekokia. As sutrumpinau grandine uz 0lt ir kolkas laiko kaip beris (pripazystu dideliu isbandymu dar ji neragavo tiesiog siaip kasdienes situacijos miske) ir pas mane nuomone apie part time visai kitokia, nei pas tave. :)

O ant asfalto 4 varomi reikalingi tiek pat, kiek golfui dar vienas ratas..kad patogu as nesiginciju, bet pravazumas del to ant asfalto tikrai nepagereja ar su 4 ar ne vikstiek ant asfalto visi lygus.. :)

o del vaziavimo asfaltu 4x4: tarkim tempi sunkia priekaba arba kita auto jungi 4x4 ir vaziuokleje apkrovos pasidalina priekinei ir galinei asei tolygei, su part time to daryti negali, visa apkrova galiniam tiltui ir reduktoriui. vaziuojant pusiau apledejusiu keliu (tarpais asfaltas tarpais ledas) su selectu jokiu problemu, ir saugiau ir transmisija tvakingai dirba, su parttime taip pat gali vaziuoti, tik gadini padangas ir transmisijoj perkrovos ko pasakoje gali kazkas luzti... bet kokiu atveju part timas nusileidzia visais punktais selectui, ir nera cia ka daugiau diskutuot...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.