Pereiti prie turinio

Susukus vairą pasigirsta traškesys


Mive

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.Esu naujokas , todėl nepykit jei ką ne taip parašysiu .

Norėjau pasibėdavot.

Problema tame , kad susiruošus pirkt JGC 2.7 Quadra drive 2002 m. , iškilo tokia bėda . Pradėjus važiuoti ir susukus vairą , į bet kurią pusę, pasigirsta traškesys , net džipas sudreba.Drebėjimas ir braškėjimas jaučiamas važiuojant tiek palėtintai , tiek normaliai , tiek priekin , tiek atgal.

Tiesiai važiuojant braškėjimo nesijaučia.Kas per gedimas galėtų būt ? Ar tai didelis gedimas ?

Galėčiau to neklaust , bet , kad džipas gan gero stovio ir man labai ans patinka . Prašau , padėkit ,pakonsultuokit.

Iš anksto DĖKUI .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba "granata" pabyrėjusi - nors tada traškėjimas būtų priekje, vienoje pusėje, nes "granatos" paparastai miršta po vieną.

 

Arba tarpašinis diferencialas užblokuotas.

Ar yra vaistų diferencialui atblokuoti ? Ir kiek maždaug tai kainuoja ?

Gaila , kad pats vienas važinėjausi , nebuvo kam pasiklausyti iš lauko , iš kur sklido tas garsas . Bent aš jaučiau tarytum karts nuo karto lyg abu galiniai ratai sukdavosi kartu .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei girdisi traškesys tai greičiau bus arba tarptiltinis difas jau "parėjęs" , arba tilto (greičiausiai priekinio) difas.

Ar tai brangus "malonumas"?

Beje , kur Panevėžyje rasti rimtesnį servisą , kad pažiūrėtų kas per bėdos?

Redagavo MIVE
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl gi ne - niekas gi tiksliai nežino iki kiek vairas susuktas būna pakol pasigirsta tas garsas .

Atsiprašau,nesumasčiau pasakyt,kad vairas susuktas iki galo,o girdisi ne džeržgesys ,bet toks garsas lyg kas kirstusi ar prašokinėtu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka cia speliojat be reikalo, pas visus Jeep su Quadradrive tas dalykas yra - VariLock'as suveikineja, nes tarp ratu yra sukimosi skirtumas. Ar laiku (ne per anksti) suveikineja, cia jau klausimas. Kaip anksciau buvau rases - tepalai ir priedas turi labai daug itakos VariLock veikimui.

 

Jei VariLock'as visiskai tvarkingas, ir tilte teisingi tepalai, tas tampyms/sokinejimas - ratu blokavimas ant asfalto vis tiek yra jauciamas, zinoma nestipriai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka cia speliojat be reikalo, pas visus Jeep su Quadradrive tas dalykas yra - VariLock'as suveikineja, nes tarp ratu yra sukimosi skirtumas. Ar laiku (ne per anksti) suveikineja, cia jau klausimas. Kaip anksciau buvau rases - tepalai ir priedas turi labai daug itakos VariLock veikimui.

 

Jei VariLock'as visiskai tvarkingas, ir tilte teisingi tepalai, tas tampyms/sokinejimas - ratu blokavimas ant asfalto vis tiek yra jauciamas, zinoma nestipriai.

Nesu tiksliai isitikines bet ar buvo 2,7d su verilokais,gal kie sumontuoti nestandartiskai :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei automobilis yra su Quadra drive sistema, tai bus ir varilokai ( jei nieks ten neprigrybavo ir neprikochozino). Su 2.7 ir 4.7 gan dažnai sutinkama, gal kiek rečiau su 4,0 ( bent kiek esu susidūręs ir skaitęs kitose forumuose) . Jei chrenovi tepalai supilti ir be priedo, tai iš reduktoriaus tokie garsai eis, kad ten atrodo viską laužo ( ir iš tikro gadina).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei automobilis yra su Quadra drive sistema, tai bus ir varilokai ( jei nieks ten neprigrybavo ir neprikochozino). Su 2.7 ir 4.7 gan dažnai sutinkama, gal kiek rečiau su 4,0 ( bent kiek esu susidūręs ir skaitęs kitose forumuose) . Jei chrenovi tepalai supilti ir be priedo, tai iš reduktoriaus tokie garsai eis, kad ten atrodo viską laužo ( ir iš tikro gadina).

Rafai, Jeep-V8 jūs esate visiškai teisūs . Buvau servise , tai ten pasakė : pasikeisk tepalus , nes šitie jau baisūs ir žemiau normos . Dar pasakė ,kad negarantuoja ar nebus kas nors viduje netvarkoj ,nes ant nepalėtintos padėties tiek neturi blokuotis ratai . Vienu žodžiu , etik mat kainuos .Plaukai pradėjo šiauštis :( . Taigi galvoju ,gal ieškosiu kitos mašinos . Dėkui už konsultacijas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeisk alyva i tinkama ir supilk prieda, kuris gal 30Lt kainuoja. Vaziuosi ir uzmirsi beda turejes. Jei vis tiek blokuosis, nieko nesulauzysi taip greitai, ten pakankamai rimti mazgai, kad sulauzyt. Blogaiusiu atveju, jei tas blokavimas labai trumpina gyvenima, gali visada isimti VariLocko dezute ir vaziuoti kaip su paprastu tiltu be blokiruotes. Kita masina nupirkes gali daugiau bedos apturet.

 

P.S. as netgi dziaugiausi, kad per anksti rakina - baloj be problemu istempdavo priekis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeisk alyva i tinkama ir supilk prieda, kuris gal 30Lt kainuoja. Vaziuosi ir uzmirsi beda turejes. Jei vis tiek blokuosis, nieko nesulauzysi taip greitai, ten pakankamai rimti mazgai, kad sulauzyt. Blogaiusiu atveju, jei tas blokavimas labai trumpina gyvenima, gali visada isimti VariLocko dezute ir vaziuoti kaip su paprastu tiltu be blokiruotes. Kita masina nupirkes gali daugiau bedos apturet.

 

P.S. as netgi dziaugiausi, kad per anksti rakina - baloj be problemu istempdavo priekis :)/>

Pagalvosiu . Mat dar vieną turiu nužiūrėjęs. Nenoriu prisirišt prie vieno varianto . Šitas buvo 2002 m., o kitą turiu nužiūrėjęs 2003 pabaigos. Kaina mažai kuom skiriasi(1500 lt.). Naujasniam kažkur kuras bega , kai užkuri .Ryt paskers ir ieškos kame šaknys . Kai sutvarkys , padarysim bandymus , o tada rinksiuos kurį imt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai, galvojau, kad turi masina, ir keist nori i kita :)/> Ji dar tik ruosiesi pirkt, tai aisku rinkis variant be bedu. Tik ziurek, kad Quadradrive butu, kitu atveju is taves juoksis kolegos baloj :)/>

Aga , supratau. Negaliu užkurt kito grando , pro kažkur varo gazolį . Taigi laukiu kol atgrubnagiai suras pro kur bėga gasolinas . Jau keturias valandas ieško - nu niekaip neranda .Siutas ima , žiūrint kaip anys dirba . Parvariau namo pavalgyt ir nervus apramint . Jei po pietų dar nebus sutvarkyta , varysiu į rimtą servisą už savus pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi vat ką tik grįžau iš To 'servisiuko' . Surado pagaliau kas yra . Pasirodo kuro padavimo sistemoje yra toks trišakiukas . Tai ans nuo senumo buvo sutrupėjęs ir švirkštė kurą . Taigi , kadangi jie nieko neturėjo , teko nulėkti pačiam ir suradus nupirkti tą trišakį (1 lt.), plius žarnelę (3 lt.)."Meistrai",gerai neapsižiūrėję nulupo vos ne visą priekį :lol:/>/> ,o būtų užtekę tik atkelti vamzdelius ir nuėmus pakeisti visą tą kuro padavimo žarnelių sistemą.Bent jau pats taip būčiau daręs.

Tiek ,to .Ryt gal PAGALIAU užkurs .

Dar vienas klausimėlis :

Jeep V-8 rašė:Varilokus gali patikrinti pakeles masina ant keltuvo: reikia pasukti kelis apsisukimus viena bet kuri rata, turi pradeti suktis visi keturi ratai i ta pacia puse.

 

Sukau priekinį dešinį ratą į priekį , tai sukosi pagal kryptį tik abu galiniai ratai , o priekinis kairys atgal.Paskui pakartojau tą pat su kairiu ratu.Irgi taip pat sukosi. Greičių dėžė buvo ant " N " . Tai yra gerai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, nes priekiniame tilte nėra blokiruotės.

Labai ačiu už paaiškinimą. Tikiuosi rytas atneš man geras naujienas ir pagaliau įsigysiu gerą džipą.

Į ką dar reiktų atkreipti dėmesį apžiūrint mašiną?

Tiesa, dar pastebėjau , kad antras ir trečias purkštukai (daugiau trečias) "apsikakoję"(šlapi). Ar tai rimta problema ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del VariLock'o nebuvimo priekiniame tilte nesidziaugciau stipriai - nes jei yra gale turi buti ir priekyje, jei nera, reiskia kazkas jau iseme, bet greiciausiai yra, tik sulauzytas.

Kaip suprantu masina JGC 2.7CRD? Apsimyzusiais purkstukais nesidziaugciau - jei ne vozvratkese problema, gali tekti keisti saibas po purkstukais, o kadangi penkto purkstuko isemimas yra hemorojus, tai situ rankdarbiu kaina irgi pagarba kelianti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del VariLock'o nebuvimo priekiniame tilte nesidziaugciau stipriai - nes jei yra gale turi buti ir priekyje, jei nera, reiskia kazkas jau iseme, bet greiciausiai yra, tik sulauzytas.

Kaip suprantu masina JGC 2.7CRD? Apsimyzusiais purkstukais nesidziaugciau - jei ne vozvratkese problema, gali tekti keisti saibas po purkstukais, o kadangi penkto purkstuko isemimas yra hemorojus, tai situ rankdarbiu kaina irgi pagarba kelianti.

Jo , Mašina 2003.12 JCG 2.7CRD. Žinot , tikrai nesidžiaugiu , tik bandau sužinot ką nors daugiau apie varilook'ų suveikimo tikrinimą.

Skaičiau dabar rusų forume ,kad VariLook'ai turi būti abiejuos tiltuos. Kaip patikrint ,nėra aprašymo pas juos. Bent jau aš neradau.

Pirmas,ketvirtas,penktas purkštukai švarūs, sausi , tik antras truputi ,o trečias labiausiai apsikakoję .

Redagavo MIVE
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rasiau, kaip patikrinti, tikrinai.

Taip, tikrinau . Sukau priekinį dešinį ratą į priekį , tai sukosi pagal kryptį tik abu galiniai ratai , o priekinis kairys atgal (ar jis irgi turėjo suktis į priekį?).Paskui pakartojau tą pat su priekiniu kairiu ratu.Irgi taip pat analogiškai sukosi. Greičių dėžė buvo ant " N "(neural).

Redagavo MIVE
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.