Pereiti prie turinio

MPII 2.5td variklio galvos remontas


Giedzka

Rekomenduojami pranešimai

Pirmas požymis trūkusios galvos tai kad nustoja pečius ant laisvų šildyt. Toliau pasižiūrėt kas ddasi išsiplėtimo bakelį ir aplink jį - jei plna ružių spalvos tai jau kelią įtarimą kad tas variklis mažiausiai buvo gerai užviręs. Spręst pagal šlangų kietumą gan sunkoka ba japonų aušinimo sistemuose slėgis didesnis nei europiečių tai ir šlangos kietesnės. Dar galima gerai užkaitint variklį (taip iki 90 ) ir žiūrėt ar po apkrova aušinimo sistema susitvarko su aušinmu - jei procesas darosi nekontroliuojamas ir pradeda varyt vandenį lauk tai tikrai kažkas negerai su var. galva.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pozymiai,kad buvo perkaitintas variklis bus,sumazejusi kompresija,variklis valgo tepala ir dumija melynais dumais,perekupai tokiu atveju pripila ,,daktaro,, dviguba doze ir jei tai dar nemirtinas atvejis,tai padeda,taciau iki tol, kol nepakeiciamas tepalas.Jei pusiau mirtinas,tai issokus i trasa ir pravaziavus kokius 5km. ant 100km/h,prades kilti temperatura variklio,jei mirtinas,antifriza isvarys lauk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Sveiki gal kas esate tvarke MP II 2.5td galvute? nes itariu perkaito ir kaista variklis. Ausinimo slangos kietos.

tvarkymas toks-nuėmiau, patikrinau nuvezes galvą į Aleksotą ar neįtrūkusi. Pas mane buvo net keliose vietose trūkusi - pirkau naują. ir pažiūri tarpinę ar nepramušta. tarpinę keiti bet kuriuo atveju, galvą irgi virini įtrūkimus ir šlifuoji. Aš tuo pačiu susitvarkiau ir vožtuvų lizdus. Tik kai pasistačiau grandinę pagal "mietkas" tai degimo nepavyko sureguliuoti, teko permetinėt grandinę per pora dantų (čia mano paties patirtas dalykas, todėl nežinau ar visiem ta taisyklė tinka).

Šiaip pas mane 2.8td, bet iš esmės tai tas pats. remontuok kuo greičiau, nes ir šlangos sprogs ir radiatoriaus pradės trūkinėt plastmasės

Redagavo tomdzipas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tvarkymas toks-nuėmiau, patikrinau nuvezes galvą į Aleksotą ar neįtrūkusi. Pas mane buvo net keliose vietose trūkusi - pirkau naują. ir pažiūri tarpinę ar nepramušta. tarpinę keiti bet kuriuo atveju, galvą irgi virini įtrūkimus ir šlifuoji. Aš tuo pačiu susitvarkiau ir vožtuvų lizdus. Tik kai pasistačiau grandinę pagal "mietkas" tai degimo nepavyko sureguliuoti, teko permetinėt grandinę per pora dantų (čia mano paties patirtas dalykas, todėl nežinau ar visiem ta taisyklė tinka).

Šiaip pas mane 2.8td, bet iš esmės tai tas pats. remontuok kuo greičiau, nes ir šlangos sprogs ir radiatoriaus pradės trūkinėt plastmasės

O kodel jos netvarkai? tai tavo ir buvo perkaitinta? ir slangos kietos buvo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki gal kas esate tvarke MP II 2.5td galvute? nes itariu perkaito ir kaista variklis. Ausinimo slangos kietos.

Tvarkiau keletą.

Pas japonus ir taip aušinimo sistemoj slėgis didesnis nei kad pas eropietį tai gali atrodyt kad "pučia" galva. Kaitimas gali būt ir dėl termostato gedimo , ir dėl vandens pompos , ir dėl užkišto radijatoriaus ar neveikiančios termomovos. Galų gale gali būt kad nėra jokio kaitimo o tik daviklis meluoja.

 

Pirmas požymis kad yra kažkas negerai su galva ar tarpine tai kad prie laisvų sūkių nustoja šildyt pečiukas. Vandens kėlimas atsiranda kai variklis užkaista truputį daugiau nei kad darbinė temperatūra, prie viso to vandens kėlimas jau nekontroliuojamas (t.y. įjungus pečiuką nepavyksta numušt nors truputį temperatūros) . Šlangos sukietėja iki tokio lygio kad įspaust neįmanoma.

Jei nėra šitų simptomų tai visai gali būt kad variklio galva visai nei prie ko o kaitimo priežastis kažkas kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel jos netvarkai? tai tavo ir buvo perkaitinta? ir slangos kietos buvo?

pirkau ta Pajera Vilniuj. kai apziurinejau ciupinejau slangas , kietos nebuvo. Ivaziuojant i Kauna ant Muravos sankryzos apsipyle baltais dumais. Ot galvoju zjbs, pries valanda pirkau ir jau i remonta. Tai del to iskart ir pradejau nuo galvos nuemimo. o galva dejau nauja, nes taip su litais susideliojo - kinietiska galva nupirkau uz 1500 berods jau nepamenu, o uz senos suvirinima 1200 paprase. finale detales apie 4500 gavosi-galva, radiatorius naujas, grandine, dantraciu kompl, tarpines, salnikai ir tt. Gerai kad bratka mano motoristas :lol: ir kad pardavejas draugiskai 500 atidave (buna ir tokiu zmoniu ant LT)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodek ja tvarkia? ar tau pute lauk antifriza prie dideliu sukiu? ir ar kaito nariklis?

 

pute atifriza i issipletimo bakeli.nelaukiau kol bus zopa galutinai, pas mane buvo tarpine prapusta.

nes pas 2,5 variklius gale labai arti stovi ausinimo kanalai, vienas šalia kito tepalinis ir ausinimo konturas labai arti "isores".

galva nuveziau i alytu, pasilfavo pritryne voztuvus, gumeles pakeite ir t.t.

sumeciau atgal viska - gazuoju.

p.s. jeigu nukelinesi galva - butinai keisk varztus.

p.p.s. pastebejau kad daugelis pardaveju "sugadina" radiatoriaus slegio kamstelius, todel slangos skystos ir salyginai nieko nesidaro.

pakeitus kamstely (teisingai Klevas sako europai slegis 0,6/08 bar'o sistemoje o pajeras gal net visa atmosfera laiko) pradeda pusti nachren per visus galus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvarkiau keletą.

Pas japonus ir taip aušinimo sistemoj slėgis didesnis nei kad pas eropietį tai gali atrodyt kad "pučia" galva. Kaitimas gali būt ir dėl termostato gedimo , ir dėl vandens pompos , ir dėl užkišto radijatoriaus ar neveikiančios termomovos. Galų gale gali būt kad nėra jokio kaitimo o tik daviklis meluoja.

 

Pirmas požymis kad yra kažkas negerai su galva ar tarpine tai kad prie laisvų sūkių nustoja šildyt pečiukas. Vandens kėlimas atsiranda kai variklis užkaista truputį daugiau nei kad darbinė temperatūra, prie viso to vandens kėlimas jau nekontroliuojamas (t.y. įjungus pečiuką nepavyksta numušt nors truputį temperatūros) . Šlangos sukietėja iki tokio lygio kad įspaust neįmanoma.

Jei nėra šitų simptomų tai visai gali būt kad variklio galva visai nei prie ko o kaitimo priežastis kažkas kita.

Sw. man viskas prasidejo kai uzsikirto termostatas tada variklis pakaito gerokai. isemiau termostata vistiek pavazevus 10 km vistiek kaito ir antifriza pradejo varyti i isipletimo bakeli. Termo mova tikrinau kaip cia visi sake tais budais tai ji gera. Radijatorius neuzsikises. beto ir nauja termostaba buvau idejas vistiek kaista.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pute atifriza i issipletimo bakeli.nelaukiau kol bus zopa galutinai, pas mane buvo tarpine prapusta.

nes pas 2,5 variklius gale labai arti stovi ausinimo kanalai, vienas šalia kito tepalinis ir ausinimo konturas labai arti "isores".

galva nuveziau i alytu, pasilfavo pritryne voztuvus, gumeles pakeite ir t.t.

sumeciau atgal viska - gazuoju.

p.s. jeigu nukelinesi galva - butinai keisk varztus.

p.p.s. pastebejau kad daugelis pardaveju "sugadina" radiatoriaus slegio kamstelius, todel slangos skystos ir salyginai nieko nesidaro.

pakeitus kamstely (teisingai Klevas sako europai slegis 0,6/08 bar'o sistemoje o pajeras gal net visa atmosfera laiko) pradeda pusti nachren per visus galus.

Sw. O kiek tau viskas kainavo? ir ar pac tvarkaisi? Kur visas detales pirkai? Ir ko seni varstai blodai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sw. man viskas prasidejo kai uzsikirto termostatas tada variklis pakaito gerokai. isemiau termostata vistiek pavazevus 10 km vistiek kaito ir antifriza pradejo varyti i isipletimo bakeli. Termo mova tikrinau kaip cia visi sake tais budais tai ji gera. Radijatorius neuzsikises. beto ir nauja termostaba buvau idejas vistiek kaista.

Jei dar į tą visą komplektą dar ir pečiukas (varikliui dirbant laisvais sūkiais) pučia šaltą orą tai kaip ir negerumai su galva.

Tai tavo piniginę paplonins panašiai apie 1000 pinigėlių (čia jei ne pats darysi) , jei domina detalių kainos paskambėk ryt apie pietus - pažiūrėsiu darbinėj protingoj dėžėj kiek ten kas kainuoja ir ar tikrai reikia keist varžtus ba lyg tai gamintojas to nereikalauja.

 

Beje , gali būt ir ne galva ar tarpinė bet trūkus gilzė.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei dar į tą visą komplektą dar ir pečiukas (varikliui dirbant laisvais sūkiais) pučia šaltą orą tai kaip ir negerumai su galva.

Tai tavo piniginę paplonins panašiai apie 1000 pinigėlių (čia jei ne pats darysi) , jei domina detalių kainos paskambėk ryt apie pietus - pažiūrėsiu darbinėj protingoj dėžėj kiek ten kas kainuoja ir ar tikrai reikia keist varžtus ba lyg tai gamintojas to nereikalauja.

 

Beje , gali būt ir ne galva ar tarpinė bet trūkus gilzė.

o iskur zinoti apie gilzes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai -nezinau kaip gamintojas rekomenduoja, bet motoristas mans pasake butu 2,8 tinktu gal ir seni, o 2,5 jeigu sau - keisk.

p.s. dabar neprisimenu argumentu, bet prie visos epopejos, papildomi ~160 litu sazinei apraminti man kazkaip pasirode priimtini. :rolleyes:/>

Suomi kiek tu visas remontas kainavo? ir ar pac remontavai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai -nezinau kaip gamintojas rekomenduoja, bet motoristas mans pasake butu 2,8 tinktu gal ir seni, o 2,5 jeigu sau - keisk.

p.s. dabar neprisimenu argumentu, bet prie visos epopejos, papildomi ~160 litu sazinei apraminti man kazkaip pasirode priimtini. :rolleyes:/>

Gamintojas nerekomenduoja tų varžtų keist , o ir būtinybės nėra jei anie mechaniškai ar korozijos nepažeisti ba čia ne kokio golpelio variklis kur tų varžtų vos ne perpus mažiau ir plonesni.

O argumentus kodėl reikia keist varžtus galiu išvardint jei tik kyla noras juos vėl išgirst - pusė iš jų skirti apsidraudimui ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai - jeigu nesunku ir kada busi pagautas ikvepimo, tikrai noreciau suzinoti argumentus :rolleyes:

mano varikliui jau buvo daryta galva, taciau nesekmingai jeigu taip galima butu issireiksti todėl ir buvo parduotas pajeras...

gal todel ir sake meistriukas pakeisti.

 

kiek kainavo...plia bandau prisiminti, gal labai nenugrybausiu

galvutes tvarkymas alytuje gal apie 350

galvos tarpine ir dangtelio gal 120

varztai kazkodel uzsifiksavo suma 160 nors tai gal kaina "gatvei"

darbas gal 300

tai bendrai paemus i 1 kilo lita gal tilpau.

tiesa meistrai pazystami o galvute pats i alytu veziojau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai - jeigu nesunku ir kada busi pagautas ikvepimo, tikrai noreciau suzinoti argumentus :rolleyes:/>

mano varikliui jau buvo daryta galva, taciau nesekmingai jeigu taip galima butu issireiksti todėl ir buvo parduotas pajeras...

gal todel ir sake meistriukas pakeisti.

Pirmas dalykas ir bene svarbiausias tai varžto ilgis - kiekvienam variklio modeliui tai konkretus ilgis. VW duoda kokį max ilgį gali turėt varžtas tam ar kitam varikliui, MB - varžto storis tam tikroj vietoj. Likusi didžioji dalis , jei tik varžtas ilgesnis nei 10cm, keist dėl šventos ramybės ir tiek ir bene savarbiausias argumentas tokios rekomendacijos tai kad vieną kartą varžtas jau buvo priveržtas (t.y. paveiktas mechaninių apkrovų) ir yra praradęs dalį savo tvirtumo.

Kas liečia būtent MP tai 2,5 varikliui apie varžtų keitimą niekas net neužsimena , o va jau 2,8 sako kad būtinai keist ba varžtai gerais dviem cm ilgesni.

Tavo gi atveju galėjo būt ir visai ne varžtų kaltė o tai kad nebuvo teisingai paruoštas blokas galvos dėjimui - užtenka neišvalyt gerai sriegius ir jau turi paklaida (ir gan nemenką) dinamometriniam rakte ko pasiekuoje galva būna varžtas būna priveržtas kaip ir tinkama jėga o pati galva mažesne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Panasu kad pas mane panasi problema. Pucia slangas. Pres pora dienu viena slanga truko. Kaip isitikint kad galva reikia imt? Seip pagal mane nepriklausomai nuo to kodel tas spaudimas atsiranda, radiatoriaus kamstelis turetu suveikinet kaip voztuvas ir mazint spaudima. nuo ko pradet tikrint? Ar jau ner ko tikrint, reikia imt galva i fsio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panasu kad pas mane panasi problema. Pucia slangas. Pres pora dienu viena slanga truko. Kaip isitikint kad galva reikia imt? Seip pagal mane nepriklausomai nuo to kodel tas spaudimas atsiranda, radiatoriaus kamstelis turetu suveikinet kaip voztuvas ir mazint spaudima. nuo ko pradet tikrint? Ar jau ner ko tikrint, reikia imt galva i fsio?

radiatoriaus kamstis siuo atveju nepadeda,spaudimas kazkoks turi buti ausinimo sistemoj,gal slanga buvo labai sena todel sutruko,dazniausiai kai pradeda pust slangas tai pecius nelabai sildo ir variklio temperatura buna nepastovi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pucia karsta ora normaliai. O slangas pucia ipac prie dideliu apsuku. Salone po galine sedine net garai eina. Ten neatlaiko hamutai greiciausiai. Seip masinoi atsuki kamsti tai psik ir fsio o cia fontanas 3 metrus i virsu sove. Ipac pasireiskia kai ant paletintojo gazas dugnas. Temperatura normoi. Itariu kad ir balti dumai ant salto variklio is cia. Tasolo pribega i cilindrs kai pastovi. Jei nespesit per siandien atkalbet, rytoi nedarbo diena, pulsiu ardyt viska :D o veliau paaiskes kaip visada kad kaltas buvo saugiklis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.