Pereiti prie turinio

reikia protingu minciu renkantis busika


tunks

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 104
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

jo, jau kaip ir issiaiskinau kad turbut ne fiato, kaskoks opel arena dar vienas prie vieno beveik kaip tas traficas.

autodata pagal variklio koda (S8U 742/750/2)rodo kad ejo trafic'am(80-00) ir master'iam(80-98)

Tai cia realiai jei kas turejo tai zino kaip tie motorai, nes labiau nelabai isplite jie buvo tikriausiai

Redagavo tunks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ducato giminuojasi su Jumper, Boxer ir to priklauso nuo metu. Isvaizda visada vienoda, tik pagal metus skyresi varikliai, dezes. Jumper su Boxer dar maziau skirtumu. Renault su Opel, Sprinter su Lt35 - tikdavo kebulo dalys pagal metus.

O siaip pirk tu tuos vienetinius modelius. Foruma pagyvinsi :lol: dar su musu Saru pasikonsultuok, jis soumenas. :lol:

Dek ant paprasto Ducato senuosius medved, vaziuosi kol pakabinsi. Tik ju buferiai zemai nuleisti, visur kliuva ir nuplysta. O dar paprastesnis sprendimas - gerve.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir manau, blogiausiu atveju bus forumui peno :D . siaip tai bent sis reno tai nieko blatno. varo galiniais ir isijungia su ryciagu 4x4 kai reikia. kaip suv. ir ejo sitie modeliai fwd, rwd, ir 4x4. tai cia nieko labai ekskliuzyvinio neturetu buti fwd+rwd ir razdatke unikali :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada ir as dairiausi i visokius ekskliuzyvinius mikriukus. Bet kai gavau patarima ir dar susiduriau praktikoje, net nebeziuriu. Mano visi automobiliai skirti darbui, jie turi kiekviena diena vaziuoti. Manau ir tu ieskai tam paciam tikslui. Vazinejant kiekviena diena ir ne tik, kad siaip vazinejant, automobilis genda, luzta. Tokiems automobiliams turi buti detaliu siandiena, veliausiai rytoj. Vaziuokle, dezes, tiltai, varikliai, kebulos, zibintai, stiklai jie ne amzini. Ismusi zibinta ir siusies dvi savaites, tas pats su deze, pusasiu, su kuo vazinesi. Pasiieskok, kiek ju ardoma dalimis ir kiek daliu yra. Pasiskambink i Intercars, Eolta, Tanagra, AD baltic ir uzklausk, ar turiu detaliu ir kiek laiko teks laukti kol parves. O tada lengvai galesi apsispresti, tinka darbui ar netinka. Jei pirkti menesy karta isvykai, tada pofik. Subirs kas, rasi, nerasi pritaikysi. Bet pakol pritaikysi menesio prireiks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tuoj bus metai kai vazineju su VW Caravele 2,5 td sinxro, ilga. Kol kas labai patenkintas. Pirkau darbui prie biciu. Telpa daug, veza 1 tona. Irgi pirkau su baime, kad ta sinxro gali sugest ir kas tada? O tada nuo dezes nusisuku reduktoriu ir vietoj jo ilga standartini pusasi i rata. Ir vel vazuoji. Tai svarbu, nes jei antras tiltas pareis ir be dideliu investiciju negalesi judet, tai nieko gero.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik du minusai, krovininis ir vokieciuose.

Seip vokieciuose tokiu vw keleiviniu islenda su proto ribose kainom. kartais uzeinu i ta www paziuret kas gero.

Iki lt nedavaziuoja, o jei cia atsiranda tai antkainis buna vos ne dvigubas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi forume yra medziokliu, tai noriu pasidalinti info.

sendien apziurejau sita busika http://www.autogidas.lt/renault-trafic-tp-1400-d-t7b4-keleivinis-mikroautobusas-1992-0125784389.html

man netiko del 2 priezasciu, nera vairo stiprintuvo, bet cia dar puse velnio, labiausiai nepatiko kad per trumpas. nuo priekiniu sedyniu iki galo max 225cm.savininkas buvo isitikines, kad jis ilgesnis, kol nepamatavau su rulete :)

bet seip jei kas nors iesko ko nebrangaus i medziokle cia butu gazinis variantas. masina priziureta, nenudrengta.kebulas kaip tokiu metu reno tai labai geras. arkos sutvarkytos, kai kur padazytas, rudziu zidiniu kaip ir nera, teik lauke tiek viduj. variklis kuresi is karto, juodo dumo nemete, neapsisikes tepalais. as beveik linkes tiketi, kad seniokas porina teisybe, jog rida neatsukta. pasak jo, busikas priklause kokiam tai zmogeliui, kuris nelabai vazinejo, ir buvo jiems skolingas, tai uz skolas atidave busika. o dabartinis savininkas irgi sakosi tik retkarciais i miska nuvaziuoja, ir realiai paskutinius 2 metus masina stovejo.savaites pradzioj kaip skambinau, sako atvaziuok savaitgali, as kada vakare paprasta diena pabandysiu pakurti, nes jau pora men stovejo nevesta, vdrug nesikurs :) Keturi veikia, isijungia ryciago pagalba. is paziurejimo pravazumas turetu buti neblogas. padangos geros ir cipuotos. buciau medzioklis tai paimciau turbut, nes ten vietos galines sedines isemus 6 medziokliam ir dar sernui gale sociai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kad cia kazkas kazkurioje temoj seniau minejo kad dzipas nelabai medzioklej tinka, ba netelpa medziokliai ir laimikiai :) tai jiems ir taikiau. nera jis toks baisus realybej. nuotraukoj baisesnis. seip kampuotas ir tiek :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telpa tie medzioklei ir tie laimikiai, kuriu nera tiek daug. Anksciau gerdavo kai velniai, busas reikalingas nebent namo isvezioti. Dabar visos tarnybos tikrina, tuoj ginklus atima, tai linksmybes gryzus namo. Aisku, jei miskai padorus galima pasarus vezioti ir i medziokle vazineti. Bet perkant toki sena reikia gerai issiaiskinti del daliu. Kad ir su mano Rocky beda, razdatke 800lt ir reikia gerai paieskoti. Tas pats su lingemis, varikliu 74kw irgi nera. Ir nusipirk ale darbini arkli. Jei kas suges tas arklys garaze prastoves.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu as kiek issiaiskinau motorai pas juos kantrus, be turbinu, gesti nelabai yra kam, purkstukai laiko. o jei teisybe spidometras rodo tai dar ne kazkiek ir nuvaziaves. daliu srotuose irgi turi kazkiek. aisku su kokiu vw nepalyginsi, bet nera taip kad srotas tokio modelio nemates. nu as nepersu is esmes pirkti, seip tik info pasidalinau ir tiek :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu as nebuvau palindes, tai pabursiu is galvos. toks modelis ejo ir priekiu varomas, ir galu. tai speju kad ten realiai razdatke skirias. tai jei visiskai krantai gali nuo galiniais varomo modelio prisitaikyt razdatke ir kardana. arba nuo priekiu varomo atitinkamai. a deze kodel turi skirtis? negi jai nedzin 2 ar 4 ratus suka.. nu cia mano spejimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikėkit, vargo vakarienė su šitom renuškėm, draugelio tėvas turėjo, tai kai reikėdavo kokios sušiktos detalės po visą lietuvą ieškodavo, o kai sugalvojo atsikratyt, tai šrotai nelabai norėjo imt, bet kažkaip netyčia pavyko už pora štukiu su biškiu iškišt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 6 metų...

nu nepraejo nei desimtmetis, ir vel klausimas aktualus patapo. karantinas, vsio takoje, veikt nelabai yra ka, pradejau autopliuse naujo busiko ieskotis. nusiziurejau keleta modeliu, ir pasistojo klausimai del varikliu patikimumo, bet kazkaip nieko nepriguglinu normalaus, tai sakau cia uzklausiu,  gal kas turi kokia nuomone apie ford transit variklius 2.0 ir 2.2,  rezyje nuo 2006 tarkim iki 2012,  ir paskui vw crafter 2.5, nes man nei vienas is tu varikliu negirdetas, o tuo labiau ju pliusai minusai, fordai kaip tai itartinai pigus, tik nezinau del ko, ar cia varikliai musa kaina, ar busimos rudys?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau apie VW, bet žmogus, kuris prekiauja Transit detalėm, sakė, kad paskutinis geras Transitas baigėsi 2000 metais :) Nors šiaip pusbrolis dirba firmoj tiekėju, pas juos darbiniai busai vien Tranzai su įvairiais motorais, tai lyg ir pusė velnio tos mašinikės, įvertinus tai, kad dauguma auto pirktos naudotos, važinėja su jom visokie pautai ir remontuojamos tik tada, kai jau labai reikia...O rūdys juos puola neblogai, kadaise varė priekinio stiklo keist, tai paskambino iš firmos ir pasakė, kad nelabai yra į ką tą stiklą instaliuot, visas rėmelis supuvęs. Teko virint tada :)  Ir dizainas jų baisus, na bet čia gal skonio dalykas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na dizainas man realiai vos ne paskutinej vietoj, ir kad visos absoliuciai geros masinos baiges palei 2000 tai irgi faktas

man labai imponuoja ju sedynes, ten rankenele atlauzi ir lauk :)  ziurineju kazka  m1 kategorijos,praaukstinta ir prailginta,  sedynes bus idedamos kas dveji metai ir tiek :)

tai tranzitas, labai atrodo patogus butu, crafter irgi nieko atrodo, mersai kaip ir nieko, bet galu varomi tai nezinau... nu vienu zodziu,  skubet neturiu kur, tai ziurineju kas cia man tiktu prie ukio :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turim darbinį keleivinį 2011 m. transitą, 2.2td, aukščiausias, bet trumpas, buvo gal 63kw, lengvai užsičipavo iki 90 kw, pirkom su 78000 km, dabar 156000 km, jokių problemų (apart rūdžių), šiaip tikrai smagus ir ekonomiškas, tvarkingai vairuojant 7-8 l/100 km, 1t (be sėdynių) paveža be problemų😉

p.s. visi priekiu varomi busai (ford, fiat, peugeot ir citroen) neblogi, jei jų niekas neprievartavo...

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 9 minutes, tunks parašė:

o del ko cipavot? truko smarves?

tas pats 2.2td variklis turi nuo 63 iki 110 kw, 63 mazoka, kai pilnu busu važiuoji, prieš didesnį kalniuką reikia 4 pavaros. Dabar gi, 5 bėgiu nuo 70 greitėja😄 o dėl ale trumpesnio variklio resurso - reikia gerą alyvą kas 10000 km keist ir jokių bėdų

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.