Jump to content
Mikas123

Nivos tobulinimas

Recommended Posts

Mikai kada i kokes varzybas lysi?:) Atvaziuociau vien Niva pamatyt :)

Dabar savo Nivai darau apkatkę, minimum 1000 km reik ramiai prasivažiuoti, tada jau bus galima kažkur lysti ir į pelkes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagaminta Nivazui suspausto oro sistema.

Pasigaminti kronšteinai iš 3 mm metalo lakšto:

 

post-10224-0-09202400-1510769941_thumb.jpg post-10224-0-42606600-1510769998_thumb.jpg

 

Resyveris 5ltr.

 

post-10224-0-43845000-1510770146_thumb.jpg

 

Pasirinkti du kiniški automobiliniai kompresoriai: 

 

post-10224-0-96228400-1510770031_thumb.jpg

 

Integruojam kronšteinus:

Pasirinkau kompresorius montuoti viduje, vieta gale prie dujų baliono dešiniam sparne, primontuojame rėles:

 

post-10224-0-70204300-1510770228_thumb.jpg post-10224-0-37341700-1510770342_thumb.jpg

 

Integruoju ir oro sausintuvą ir sumontuojame salono apdailą, taip atrodo galutinis vidaus sprendimas

 

post-10224-0-84539500-1510770375_thumb.jpg post-10224-0-86503100-1510770608_thumb.jpg

 

Pradedame montuoti po kapotu laikiklius, resyverį, greitą jungtį ir slėgio rėlę:

 

post-10224-0-46699000-1510770744_thumb.jpg post-10224-0-07781100-1510770788_thumb.jpg post-10224-0-15571500-1510770829_thumb.jpg post-10224-0-28876300-1510770862_thumb.jpg 

 

Galutinis vaizdas:

 

post-10224-0-55638000-1510770917_thumb.jpg post-10224-0-04114400-1510770968_thumb.jpg post-10224-0-00812600-1510771108_thumb.jpg 

 

Greitai jungčiai kad nepapultu dumblo, žvyro, vandens ir kad vanduo žiemą neušaltų pritaikau silikoninį kamštį:

 

post-10224-0-00160400-1510771078_thumb.jpg

 

Ieškau sprendimų oro šlangai dėklo kad po kapotu nesimėtytų, negalutinis sprendimas:

 

post-10224-0-62771000-1510771204_thumb.jpg post-10224-0-71048600-1510771238_thumb.jpg

 

Sistema išbandyta, slėgį laiko, nė kiek nepraleidžia (neaišku kai pradėsiu važinėti, kaip vibracijos atsilieps)

 

post-10224-0-10666200-1510771371_thumb.jpg

 

Sistema dirba nuo slėgio rėlės, žemutinė riba 4 bar., viršutinė 6 bar., apsauginis vožtuvas įdėtas 8 bar. Įdėjau mechaninį atbulinį vožtuvą.

Reikia elektrinio vožtuvo kad nuimtų slėgį nuo kiniškų kompresorių, Mastau dėti salenoidinį vožtuvą, tik niekur dar negaunu. Kompresoriai 5 litrų resyverį iki 6 barų užpyldo per 1 min 20 sek. 

 

Tiek žinių, gal kam bus naudinga :)

Edited by Mikas123

Share this post


Link to post
Share on other sites

o kur kompresoriai apsigyveno? pas mane yra is paziuros tai vienas prie vieno kompresorius, bet padanga kai reikedavo pripumpuot, tai iki 1.5-2atm prigazuoja gana greit, o daugiau jau vargo vakariene, o cia net iki 6atm prifarsiruoja,aisku recyveris ne padanga, bet vistiek  labai net pavydu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o kur kompresoriai apsigyveno? pas mane yra is paziuros tai vienas prie vieno kompresorius, bet padanga kai reikedavo pripumpuot, tai iki 1.5-2atm prigazuoja gana greit, o daugiau jau vargo vakariene, o cia net iki 6atm prifarsiruoja,aisku recyveris ne padanga, bet vistiek  labai net pavydu :)

as toki naudoju traktoriuje hidro siurblio ijungimui tai 5ltr. resyveri pripompuoja net iki 8,5atm.tiesa greit pakelia iki kokiu 3atm.toliau ne taip greit kyla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveikas kolega,

Neveltui puse metų pas tave garaže sėdėjau, kaip sakoma, mokinausi iš geriausių :)

 

Kas dėl spausto oro rezervo, tikslas pagrindinis: derinuosi iš rusijos kad parvežtų pneumatinę blokiruotę į galinį tiltą, noriu blokiruotę pats valdyti, kada man įjungti, kada išjungti, o su standartine Nivos blokiruote to neišeina padaryti. Taip pat, karts nuo karto, užeina noras pneumatinį garso signalą įsidėti kad ir nuo fūros :) kvaila, bet kartais pakvailioti norisi :) galiausiai, savirealizacija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveiki kolegos,

 

Pradžiai truputis teorijos:

 

Nivos galinis tiltas yra nuo vaz 2101 (tai yra pirmuko žigulio). Vaz 2101 tuščias sveria 955 kg, na o Niva 1285 kg. 

Tad jau vien papildomas svoris (priekinis reduktorius, razdatkė, priekiniai pusašiai ir kiti komponentai) papildomai apkrauna tą patį konstruktorių suprojektuotą galinį tiltą I- žiguliui, papildoma įranga ant stogo (Hi liftas, papildomas ratas, plius bagažinė visokių reikalų) dar didesni ratai ir bekelė kurioje būna ir nemenkų šuolių, tiltui pasirodo per daug. Plius turiu pastebėti kad dabartinių dalių kokybė yra žemiau kritikos ribų. Tai ir įtakojo mano galinio tilto išlinkimą, ratai stovėjo kaip pas BMW taip /-o-\ . Ko pasekoja, pusašiai gavo perkrovas, ir sulaužė blokiruotę o paskui ir satelitų dėžutę. 

Taip pat manau kad kažkada meistrelis ne teisingai virino man kronšteinus pakelti spyruoklių lėkštes ir kažkiek patampė metalą. Žodžiu viskas į vieną.

Tai gi, imamės darbų.

 

Nusiperku kitą dėvėtą tiltą, nupjaunu spyruokių lėkštes, traukių laikiklius ir kitas smulkmenas, nuvalau nuo rudžių:

 

post-10224-0-50232100-1513440690_thumb.jpg post-10224-0-46611000-1513440730_thumb.jpg

 

Perku kvadratinį vamzdį 60x60 2 mm storio (gal per plonas, bet bandymui sueis) ir išpjaunu bei pritaikau prie tilto formų ir apvirinu, pradžiai perimetru taškais ir su pertraukomis kol atšals kad nesutampytų metalo vis po juostelė apvirinu:

 

post-10224-0-73935800-1513440842_thumb.jpg post-10224-0-59063100-1513440866_thumb.jpg post-10224-0-19599800-1513440906_thumb.jpg post-10224-0-07836600-1513440933_thumb.jpg

 

Kad ir kaip besistengiau tiltą nedaug sutampė , tada apsivertes pravirinau kelias juostas tiesiog lygioje vietoje, tiltas išsilygino kaip styga, pasitikrinau su lazeriu:

 

post-10224-0-47138000-1513441142_thumb.jpg

 

Pasigaminu traukių laikiklius iš kampuočio 60x60, 5mm storio. ir su lazeriu į vieną eilę kad sutaptų centrai, privirinu (manau kad visi matmenys pagal seną tilta paimti nereikia aprašinėti)

 

post-10224-0-64017200-1513441287_thumb.jpg post-10224-0-69779500-1513441337_thumb.jpg

 

Privirinu spyruolių lėkštes, rankinio troso laikiklius, nudažau.

 

post-10224-0-65227500-1513441485_thumb.jpg

 

Montuojame tiltą ten kur ir priklauso, viskas gavosi gerai. ratai stovi kaip ir priklauso I-o-I. 

 

post-10224-0-49388600-1513441590_thumb.jpg post-10224-0-12514500-1513441633_thumb.jpgpost-10224-0-17207500-1513441672_thumb.jpg

 

Kadangi pasikeitė viršutinių traukių kronšteinų aukštis tai pasikeitė šiek tiek ir tilto kampas, bet ne kritiškai, dabar testuoju, gali būti kad reikės ilginti apatines ir viršutines traukes šiek tiek, kad kardaną patiesinti, nes galimai "užkandinės" kryžmes, bet kaip ir minėjau, dabar testuoju.

 

Ir pabaigai, kaip atrodė mano senasis tiltas, pagal lazerio linija matosi kad tilto galai išlinkę apie 1 cm, tiek vienoje, tiek kitoje pusėje.

 

post-10224-0-27191500-1513441910_thumb.jpg post-10224-0-27464200-1513442016_thumb.jpg

 

Tikuosi kam nors tai pravers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ydomu kai i toki tilta ziures TA.............

manau kad,viek voli nevidat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikai ten kur naudojai mova razdatkei su sinchronizatoriais jos vidiniai dantys truputį siauresni negu originalios, jų užtenka, ar razdatkės nemėto?

Edited by Pasaulis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.