Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 4 savaičių...

Pagaminta Nivazui suspausto oro sistema.

Pasigaminti kronšteinai iš 3 mm metalo lakšto:

 

post-10224-0-09202400-1510769941_thumb.jpg post-10224-0-42606600-1510769998_thumb.jpg

 

Resyveris 5ltr.

 

post-10224-0-43845000-1510770146_thumb.jpg

 

Pasirinkti du kiniški automobiliniai kompresoriai: 

 

post-10224-0-96228400-1510770031_thumb.jpg

 

Integruojam kronšteinus:

Pasirinkau kompresorius montuoti viduje, vieta gale prie dujų baliono dešiniam sparne, primontuojame rėles:

 

post-10224-0-70204300-1510770228_thumb.jpg post-10224-0-37341700-1510770342_thumb.jpg

 

Integruoju ir oro sausintuvą ir sumontuojame salono apdailą, taip atrodo galutinis vidaus sprendimas

 

post-10224-0-84539500-1510770375_thumb.jpg post-10224-0-86503100-1510770608_thumb.jpg

 

Pradedame montuoti po kapotu laikiklius, resyverį, greitą jungtį ir slėgio rėlę:

 

post-10224-0-46699000-1510770744_thumb.jpg post-10224-0-07781100-1510770788_thumb.jpg post-10224-0-15571500-1510770829_thumb.jpg post-10224-0-28876300-1510770862_thumb.jpg 

 

Galutinis vaizdas:

 

post-10224-0-55638000-1510770917_thumb.jpg post-10224-0-04114400-1510770968_thumb.jpg post-10224-0-00812600-1510771108_thumb.jpg 

 

Greitai jungčiai kad nepapultu dumblo, žvyro, vandens ir kad vanduo žiemą neušaltų pritaikau silikoninį kamštį:

 

post-10224-0-00160400-1510771078_thumb.jpg

 

Ieškau sprendimų oro šlangai dėklo kad po kapotu nesimėtytų, negalutinis sprendimas:

 

post-10224-0-62771000-1510771204_thumb.jpg post-10224-0-71048600-1510771238_thumb.jpg

 

Sistema išbandyta, slėgį laiko, nė kiek nepraleidžia (neaišku kai pradėsiu važinėti, kaip vibracijos atsilieps)

 

post-10224-0-10666200-1510771371_thumb.jpg

 

Sistema dirba nuo slėgio rėlės, žemutinė riba 4 bar., viršutinė 6 bar., apsauginis vožtuvas įdėtas 8 bar. Įdėjau mechaninį atbulinį vožtuvą.

Reikia elektrinio vožtuvo kad nuimtų slėgį nuo kiniškų kompresorių, Mastau dėti salenoidinį vožtuvą, tik niekur dar negaunu. Kompresoriai 5 litrų resyverį iki 6 barų užpyldo per 1 min 20 sek. 

 

Tiek žinių, gal kam bus naudinga :)

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kur kompresoriai apsigyveno? pas mane yra is paziuros tai vienas prie vieno kompresorius, bet padanga kai reikedavo pripumpuot, tai iki 1.5-2atm prigazuoja gana greit, o daugiau jau vargo vakariene, o cia net iki 6atm prifarsiruoja,aisku recyveris ne padanga, bet vistiek  labai net pavydu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kur kompresoriai apsigyveno? pas mane yra is paziuros tai vienas prie vieno kompresorius, bet padanga kai reikedavo pripumpuot, tai iki 1.5-2atm prigazuoja gana greit, o daugiau jau vargo vakariene, o cia net iki 6atm prifarsiruoja,aisku recyveris ne padanga, bet vistiek  labai net pavydu :)

as toki naudoju traktoriuje hidro siurblio ijungimui tai 5ltr. resyveri pripompuoja net iki 8,5atm.tiesa greit pakelia iki kokiu 3atm.toliau ne taip greit kyla

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas kolega,

Neveltui puse metų pas tave garaže sėdėjau, kaip sakoma, mokinausi iš geriausių :)

 

Kas dėl spausto oro rezervo, tikslas pagrindinis: derinuosi iš rusijos kad parvežtų pneumatinę blokiruotę į galinį tiltą, noriu blokiruotę pats valdyti, kada man įjungti, kada išjungti, o su standartine Nivos blokiruote to neišeina padaryti. Taip pat, karts nuo karto, užeina noras pneumatinį garso signalą įsidėti kad ir nuo fūros :) kvaila, bet kartais pakvailioti norisi :) galiausiai, savirealizacija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Sveiki kolegos,

 

Pradžiai truputis teorijos:

 

Nivos galinis tiltas yra nuo vaz 2101 (tai yra pirmuko žigulio). Vaz 2101 tuščias sveria 955 kg, na o Niva 1285 kg. 

Tad jau vien papildomas svoris (priekinis reduktorius, razdatkė, priekiniai pusašiai ir kiti komponentai) papildomai apkrauna tą patį konstruktorių suprojektuotą galinį tiltą I- žiguliui, papildoma įranga ant stogo (Hi liftas, papildomas ratas, plius bagažinė visokių reikalų) dar didesni ratai ir bekelė kurioje būna ir nemenkų šuolių, tiltui pasirodo per daug. Plius turiu pastebėti kad dabartinių dalių kokybė yra žemiau kritikos ribų. Tai ir įtakojo mano galinio tilto išlinkimą, ratai stovėjo kaip pas BMW taip /-o-\ . Ko pasekoja, pusašiai gavo perkrovas, ir sulaužė blokiruotę o paskui ir satelitų dėžutę. 

Taip pat manau kad kažkada meistrelis ne teisingai virino man kronšteinus pakelti spyruoklių lėkštes ir kažkiek patampė metalą. Žodžiu viskas į vieną.

Tai gi, imamės darbų.

 

Nusiperku kitą dėvėtą tiltą, nupjaunu spyruokių lėkštes, traukių laikiklius ir kitas smulkmenas, nuvalau nuo rudžių:

 

post-10224-0-50232100-1513440690_thumb.jpg post-10224-0-46611000-1513440730_thumb.jpg

 

Perku kvadratinį vamzdį 60x60 2 mm storio (gal per plonas, bet bandymui sueis) ir išpjaunu bei pritaikau prie tilto formų ir apvirinu, pradžiai perimetru taškais ir su pertraukomis kol atšals kad nesutampytų metalo vis po juostelė apvirinu:

 

post-10224-0-73935800-1513440842_thumb.jpg post-10224-0-59063100-1513440866_thumb.jpg post-10224-0-19599800-1513440906_thumb.jpg post-10224-0-07836600-1513440933_thumb.jpg

 

Kad ir kaip besistengiau tiltą nedaug sutampė , tada apsivertes pravirinau kelias juostas tiesiog lygioje vietoje, tiltas išsilygino kaip styga, pasitikrinau su lazeriu:

 

post-10224-0-47138000-1513441142_thumb.jpg

 

Pasigaminu traukių laikiklius iš kampuočio 60x60, 5mm storio. ir su lazeriu į vieną eilę kad sutaptų centrai, privirinu (manau kad visi matmenys pagal seną tilta paimti nereikia aprašinėti)

 

post-10224-0-64017200-1513441287_thumb.jpg post-10224-0-69779500-1513441337_thumb.jpg

 

Privirinu spyruolių lėkštes, rankinio troso laikiklius, nudažau.

 

post-10224-0-65227500-1513441485_thumb.jpg

 

Montuojame tiltą ten kur ir priklauso, viskas gavosi gerai. ratai stovi kaip ir priklauso I-o-I. 

 

post-10224-0-49388600-1513441590_thumb.jpg post-10224-0-12514500-1513441633_thumb.jpgpost-10224-0-17207500-1513441672_thumb.jpg

 

Kadangi pasikeitė viršutinių traukių kronšteinų aukštis tai pasikeitė šiek tiek ir tilto kampas, bet ne kritiškai, dabar testuoju, gali būti kad reikės ilginti apatines ir viršutines traukes šiek tiek, kad kardaną patiesinti, nes galimai "užkandinės" kryžmes, bet kaip ir minėjau, dabar testuoju.

 

Ir pabaigai, kaip atrodė mano senasis tiltas, pagal lazerio linija matosi kad tilto galai išlinkę apie 1 cm, tiek vienoje, tiek kitoje pusėje.

 

post-10224-0-27191500-1513441910_thumb.jpg post-10224-0-27464200-1513442016_thumb.jpg

 

Tikuosi kam nors tai pravers :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 7 mėnesių...
  • po 7 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.