Pereiti prie turinio

Defender stabdžiai


VidmantasG

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

turiu tokia problema pusę metų važinėju su LR Defender 110 TD5. Per šį laikotarpį 3 kartus užsikirto stabdžai t.y. važiuojant auto pradeda lėtėti be jokios priežasties, net nenuspaudžius stabdžių pedalo, kol galiausiai visiškai sustoja ir labai užkaista tiek stabdžiu diskai tiek ratlankiai. Pajudėti neimanoma visiškai,nebent įjungus palėtintoja galima pavažiuoti kelis metrus. Po kiek laiko kai ataušta vėl važiuoju kaip nieko nebuve. Ačiū už info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

turiu tokia problema pusę metų važinėju su LR Defender 110 TD5. Per šį laikotarpį 3 kartus užsikirto stabdžai t.y. važiuojant auto pradeda lėtėti be jokios priežasties, net nenuspaudžius stabdžių pedalo, kol galiausiai visiškai sustoja ir labai užkaista tiek stabdžiu diskai tiek ratlankiai. Pajudėti neimanoma visiškai,nebent įjungus palėtintoja galima pavažiuoti kelis metrus. Po kiek laiko kai ataušta vėl važiuoju kaip nieko nebuve. Ačiū už info.

gali but kad keista pagrindinis ir nesureguliuota tarpelis pasuk ryt gal ka patarsiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pala,stringa nei is sio nei is to vaziuojant ar karts nuo karto stabdant?siaip visumoj stabdziu skystis ir yra stabdziu skystis kad nekeicia savo parametru iki uzverdant,gal saknys kame kitur?gal kokia kuinia supilta?cia tik logiskai pamastant..

..o siaip BUTINAI paskambink LAUMKELIUI,suteiksi tokia palaima zmogui-jis ipatingai nekencia LR,bet jaucia malonuma parduodamas jiems detales..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pala,stringa nei is sio nei is to vaziuojant ar karts nuo karto stabdant?siaip visumoj stabdziu skystis ir yra stabdziu skystis kad nekeicia savo parametru iki uzverdant,gal saknys kame kitur?gal kokia kuinia supilta?cia tik logiskai pamastant..

..o siaip BUTINAI paskambink LAUMKELIUI,suteiksi tokia palaima zmogui-jis ipatingai nekencia LR,bet jaucia malonuma parduodamas jiems detales..

 

Galbūt tai todėl, kad asmeniškai praėjau per tą pragarą, ir žinau tas problemas ne tik iš internetinių diskusijų :?:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/icon_question.gif">

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip visumoj stabdziu skystis ir yra stabdziu skystis kad nekeicia savo parametru iki uzverdant,gal saknys kame kitur?gal kokia kuinia supilta?cia tik logiskai pamastant..

..o siaip BUTINAI paskambink LAUMKELIUI,suteiksi tokia palaima zmogui-jis ipatingai nekencia LR,bet jaucia malonuma parduodamas jiems detales..

Esi , tamstele, abejeis atvejais neteisus .

 

Nuo temperatūros parametrai keičiasi ba nuo temperatūros visi kūnai plečiasi - elemetari fizika.

 

Kad Launkelis nemyli LR (na būna kad neišsipildžiusi spaliuko svajonė palieka nuoskauda visam gyvenimui :rolleyes: ) tai visi tai žinom, bet tai dar nereiškia kad paskambinus būsi išvadintas penktos gildijos durnium kad tokią mašiną įsigijai ir parduodamas detales pajus ekstazę.

Žmogus vienas iš pirmųjų artimai susipažino su šia marke ir tikrai žino jos silpnas vietas ir kaip jas gydyt. Prie viso to gerai žino kokio gamintojo detalės patikimos, o kokio ir nelabai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lygiai tokią pačią problemą apturėjau su savo range rover clasic. Papuoliau Varšavoje į kamštį ir be perstojo teko stabdyti. Lygiai tas pat , kas ir tau , pradėjo sunkiai riedėti mašina , na pamaniau kažkuris suportas pastrigo. Sustojau patikrinti , bet mano nuostabai visi ratai buvo lengvai pašilę. Prisiminiau panašų atvejį su Pobiedą m-20. Stabdžių pedalas buvo per daug įveržtas , stabdant skystis užkaito ir išsiplėtė. Atleidau stabžių pedalo štoką ir problemos kaip nebūta. Manau ir pas tave ir pas mane kažkas panašaus. Beje tas varžtelio atleidimas laikinas problemos sprendimas. Pabandyk atpalaiduoti pedalą , kad besiplenčiatis skystis turėtu kur dingti. Aš kai gryšiu iš kelionės , užsiimsiu savo elžbieta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Man stabdzius irgi pradejo klyniti du kart Varšuvos kamsčiuose. Viena is versiju, kad išsisluoksniavo stabdžiu šlangeles- sumažejo vidinis diametras. stabdant stiprus spaudimas suvaro skysti i cilindriukus, o atgal be spaudimo lečiau teka ir nespeja grižti. Reikia ieskoti "kakliuko" skysčiui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki.kad nekurt naujos temos paklausiu cia.iskylo problema su RR Classic stabziu nuorinimu.kiek bandau vis nepavyksta.ora kaip ir ispjaudo,pradeda teket skystys bet pedalas ispradziu kietas o paskui nueina iki galo.isardziau ir perrinkau pagrindini stadziu cilindra(originaliu mandzetu neradau bet parinkau labai panasus)vistiek tas pat.nuorint pradedu kaip visada nuo galinio desines puses.gal sitam modeli kazkokia kitokia eiles tvarka?viskas tai atsitiko kai perrinkinejau priekini tilta.teko atjungti stabziu vamzdelius.pries tai viskas buvo gerai.stabde gerai ir lygiai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.