Pereiti prie turinio

TLC 120 pravazumas?


Rekomenduojami pranešimai

Tarp kitko, as niekur nerasiau, kad turejau TLC :) Kazkur ne ten paziurejai. Jei domina ka turejau, tai Jeep Grand Cheroke, Jeep Wrangler, MP II, na ir MP IV. As visgi manau, kad jis daugiau JEEPas del savo razdatkes ir blokiruociu galimybiu...

 

P.S. Be pykcio. Jei as savo parase surasyciau visus savo Ex, patikek jis butu ilgas ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras auto tas TLC 120. Jei be hidros, viskas su juo normaliai. Man asmeniskai nepatinka tik 2 dalykai: kad visad vaziuoji su visais keturiais ir kad neturi gale blokiruotes. O siaip :liux:/>

keli klausimeliai:

-kas ta hidra?

-o i gala papildomai blokiruotes negalima ideti,ar tai labai sudetinga? :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarp kitko, as niekur nerasiau, kad turejau TLC :)/> Kazkur ne ten paziurejai. Jei domina ka turejau, tai Jeep Grand Cheroke, Jeep Wrangler, MP II, na ir MP IV. As visgi manau, kad jis daugiau JEEPas del savo razdatkes ir blokiruociu galimybiu...

 

P.S. Be pykcio. Jei as savo parase surasyciau visus savo Ex, patikek jis butu ilgas ...

 

Jeigu dar nesusivoki, tai tavo išvardinti modeliai JGC, JW, MP yra SUV, nors prieš tai teigei, kad jie ne SUV. Įdėjau nuorodą, skaityk.

 

P.S. surašyk į parašą savo ex modelius 4 eilutėmis. Jeigu nepavyks - iš tavęs butelis :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keli klausimeliai:

-kas ta hidra?

-o i gala papildomai blokiruotes negalima ideti,ar tai labai sudetinga? :huh:/>

 

Hidros (hidraulinės pakabos) TLC120 nėra.

 

Blokiruotę įdėti galima. ARB blokiruotė su kompresoriumi grubiai 4000Lt plius darbas.

 

TLC90 galinio tilto blokiruotė nėra retenybė, ar tikrai galinio tilto blokiruotė retai sutinkama TLC120?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dar nesusivoki, tai tavo išvardinti modeliai JGC, JW, MP yra SUV, nors prieš tai teigei, kad jie ne SUV. Įdėjau nuorodą, skaityk.

 

P.S. surašyk į parašą savo ex modelius 4 eilutėmis. Jeigu nepavyks - iš tavęs butelis :P/>

 

Mes skirtingai suprantam, kas yra SUVas. Tu moksliskai, as liaudiskai :D SUV ant Lietuvos zemes yra plentinis visureigis, ko nepasakyciau apie mano isvardintus modelius. Is vis nesuprantu, ko Tu pyksti. As juk ant TLC nevariau, kaip Tu ant MP (nors Tu TLC ir neturejai)

 

P.S. Del paraso.

Nematau prasmes girtis praeitimi. Bet kuris turgaus prekeivis cia toki sarasa pavarytu... :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hidros (hidraulinės pakabos) TLC120 nėra.

 

Blokiruotę įdėti galima. ARB blokiruotė su kompresoriumi grubiai 4000Lt plius darbas.

 

TLC90 galinio tilto blokiruotė nėra retenybė, ar tikrai galinio tilto blokiruotė retai sutinkama TLC120?

ar galima kaip nors vizualiai atskirti ar TLC turi gale blokiruote ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes skirtingai suprantam, kas yra SUVas. Tu moksliskai, as liaudiskai :D/>/> SUV ant Lietuvos zemes yra plentinis visureigis, ko nepasakyciau apie mano isvardintus modelius. Is vis nesuprantu, ko Tu pyksti. As juk ant TLC nevariau, kaip Tu ant MP (nors Tu TLC ir neturejai)

 

P.S. Del paraso.

Nematau prasmes girtis praeitimi. Bet kuris turgaus prekeivis cia toki sarasa pavarytu... :blink:/>/>

Tai kalbėkim faktais, o ne liaudiškai :D/> Dauguma liaudies galvoja, kad Pajero labai geras visureigis, nes jis labai gražus ir išvaizda atitinka tai, kaip liaudis nori matyti visureigį. Bet realybėje yra šiek tiek kitaip. Nesakau, turi Pajero ir pliusų - super select, maža kaina, išvaizda. Tiesa sakant, pats kažkada vos nenusipirkau Pajero 3.

 

Aš visai nepykstu ir nevarau. Tik išsakau savo nuomonę ir bandau argumentuoti.

TLC aš turiu ir važinėju su ja kasdien. Jeigu liaudyje trūksta informacijos - LX470 yra maksimalios komplektacijos TLC100, Japonijos rinkai jis buvo parduodamas pavadinimu "Land Cruiser Cygnus". Jokių ten stebūklų nėra lyginant su paprasta TLC100, bet jeigu paimti jubiliejinę 100 - salonas bus viens prie vieno kaip LX470, tik LX papildomai turi optitroninį skydelį. Optitroninį skydelį TLC100 standarte gavo nuo 2003m, atitinkamai nuo facelifto sumažėjo skirtumų tarp LX ir standartinės TLC100. Iš nematomų skirtumų LX turi kitokią pavarų dėžę, kuri bėgius junginėja švelniau. LX nuo 2003m turi VGRS (kintamas vairo pasukimo perdavimas, priklausomai nuo greičio). Jau nuo 1999 LX turi antipraslydimo ir stabilumo kontrolės sistemas. Na gal gana apie LX470. Bendram išprusimui pridėsiu apie kitus modelius: TLC80=LX450, TLC120=GX470, TLC200=LX570, TLC150=GX460.

 

P.S. esmė ne praeityje. Aš juk juokauju dėl to parašo. Pabandyk bet ką parašyti į 4 eilutes paraše ir pamatysi, kad nepavyksta išsaugoti. Neišvengiamai lieki skoloj butelį :)/>

 

P.P.S. Neaukštinu TLC, kaip kai kurie šiame forume :)/> Į balas važinėju su Samurajum. TLC kai kurie modeliai, mano supratimu, gerokai pervertinami. Vienas iš tokių minėtas TLC120. Matyt todėl, kad gražus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kalbėkim faktais, o ne liaudiškai :D/>/> Dauguma liaudies galvoja, kad Pajero labai geras visureigis, nes jis labai gražus ir išvaizda atitinka tai, kaip liaudis nori matyti visureigį. Bet realybėje yra šiek tiek kitaip. Nesakau, turi Pajero ir pliusų - super select, maža kaina, išvaizda. Tiesa sakant, pats kažkada vos nenusipirkau Pajero 3.

 

Aš visai nepykstu ir nevarau. Tik išsakau savo nuomonę ir bandau argumentuoti.

TLC aš turiu ir važinėju su ja kasdien. Jeigu liaudyje trūksta informacijos - LX470 yra maksimalios komplektacijos TLC100, Japonijos rinkai jis buvo parduodamas pavadinimu "Land Cruiser Cygnus". Jokių ten stebūklų nėra lyginant su paprasta TLC100, bet jeigu paimti jubiliejinę 100 - salonas bus viens prie vieno kaip LX470, tik LX papildomai turi optitroninį skydelį. Optitroninį skydelį TLC100 standarte gavo nuo 2003m, atitinkamai nuo facelifto sumažėjo skirtumų tarp LX ir standartinės TLC100. Iš nematomų skirtumų LX turi kitokią pavarų dėžę, kuri bėgius junginėja švelniau. LX nuo 2003m turi VGRS (kintamas vairo pasukimo perdavimas, priklausomai nuo greičio). Jau nuo 1999 LX turi antipraslydimo ir stabilumo kontrolės sistemas. Na gal gana apie LX470. Bendram išprusimui pridėsiu apie kitus modelius: TLC80=LX450, TLC120=GX470, TLC200=LX570, TLC150=GX460.

 

P.S. esmė ne praeityje. Aš juk juokauju dėl to parašo. Pabandyk bet ką parašyti į 4 eilutes paraše ir pamatysi, kad nepavyksta išsaugoti. Neišvengiamai lieki skoloj butelį :)/>/>

 

P.P.S. Neaukštinu TLC, kaip kai kurie šiame forume :)/>/> Į balas važinėju su Samurajum. TLC kai kurie modeliai, mano supratimu, gerokai pervertinami. Vienas iš tokių minėtas TLC120. Matyt todėl, kad gražus.

 

 

Va cia protingai parasei. Matau pyktis atlego, o jau maniau koks Direktorius esi :D Is tikro aciu uz info. Niekad nesidomejau Toyotomis, ir neturejau, bet nesigailiu :) Turejau ir turiu MP, kurie manes niekad nepavede

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki,

gal kas gali parašyti kokios yra TLC120 kuro sanaudos? (mazdaug apie 2006-2008m modelio)

 

domina ne teorines, bet realiai kiek ima, tiesiog kas turite - parasykite

 

dekui.

 

TLC 120,2005m 3.0D kompas rodo 9/100,realia panasiai ir bus.75% trasa,25% maliamsis miestuose(Talina,Ryga,Helsinkis,Stokholmas),kitaip tariant ne Plunge :lol:/>

Redagavo isvykes
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

vairuoju toki standarta. problemu neturiu su pneumo pakaba ir apskritai. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idealu,jei visa masina kilnotusi, bet cia tik galas, ir skirtas islaikyti masinos lygi esant pakrautam. lb patogu kai tampau priekabas, kurias pakraunu tikrai daug ir daznai, ir kai pakraunu bagazine apie 200-250 kg. vaziuojant stipriai pakrautai ar su priekaba nesijaucia nusedimas kaip su spyruoklem ir nepramusa, jei isoki i gylesne duobe. offroade pakelimas galo irgi padeda. neseniai teko 3 maisais grudu po 70-80 kg ir lyst i misko kelia, kur duobes iki kelio ir daugiau. kadangi masina nenusedo, dugnu nekabinau net tose duobese apsisukinedamas.

stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas. taciau dideliais greiciais vaziuojant nissan pathfinder ilgas ir gylias duomes sugerdavo geriau, nesijaute.

bet gyvendamas kaime, ukininkaudamas, pildamas normalu dyzelina ir priziuredamas auto, tai problemu neturiu. kaimo salygomis, specialiai lisdamas i sniegynus, plykledziais,vaziuodamas dugnais per pazliugusi zvyrkeli ir pievas, tai pravazumas palyginus yra geras ir be galiniu blokiruociu ir niekur neteko dar istrigt. istrigau karta,kai dideliu greiciau vienkiemio keliuke nesuvaldziau auto ir ilekiau i nuvalyta sniega salikely. bet tada pakibau ir vos duris atidariau. aisku, jeigu nori tikro offroado, tai pats zinai,kokiu masinu reik. cia vis gi standartas.

anksciau vairavau nissan pathfinder, su juo ir lyginu.

o cia biski 4x4 sistemos bandymas, kur pats dalyvavau:

Redagavo vezdechod
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vairuoju toki standarta. problemu neturiu su pneumo pakaba ir apskritai. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idealu,jei visa masina kilnotusi, bet cia tik galas, ir skirtas islaikyti masinos lygi esant pakrautam. lb patogu kai tampau priekabas, kurias pakraunu tikrai daug ir daznai, ir kai pakraunu bagazine apie 200-250 kg. vaziuojant stipriai pakrautai ar su priekaba nesijaucia nusedimas kaip su spyruoklem ir nepramusa, jei isoki i gylesne duobe. offroade pakelimas galo irgi padeda. neseniai teko 3 maisais grudu po 70-80 kg ir lyst i misko kelia, kur duobes iki kelio ir daugiau. kadangi masina nenusedo, dugnu nekabinau net tose duobese apsisukinedamas.

stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas. taciau dideliais greiciais vaziuojant nissan pathfinder ilgas ir gylias duomes sugerdavo geriau, nesijaute.

bet gyvendamas kaime, ukininkaudamas, pildamas normalu dyzelina ir priziuredamas auto, tai problemu neturiu. kaimo salygomis, specialiai lisdamas i sniegynus, plykledziais,vaziuodamas dugnais per pazliugusi zvyrkeli ir pievas, tai pravazumas palyginus yra geras ir be galiniu blokiruociu ir niekur neteko dar istrigt. istrigau karta,kai dideliu greiciau vienkiemio keliuke nesuvaldziau auto ir ilekiau i nuvalyta sniega salikely. bet tada pakibau ir vos duris atidariau. aisku, jeigu nori tikro offroado, tai pats zinai,kokiu masinu reik. cia vis gi standartas.

anksciau vairavau nissan pathfinder, su juo ir lyginu.

o cia biski 4x4 sistemos bandymas, kur pats dalyvavau:

geras filmukas,toyotos nepasisiukslino,gaila nebuvo pathfinderio,ar grand cherokee.beje nesupratau kam po visais ratais rolikus kisti... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesupratau kam po visais ratais rolikus kisti... :rolleyes:/>

Aš prašiau plytos po ketvirtu ratu, o jie man nematant ketvirtą roliką pakišo, vat ir gavosi toks prikolas. Čia vykęs pavyzdys, kam reikalinga gervė :P

 

Tačiau realioje situacijoje purve tie visi "traction'ai" niekaip neatstoja tikros blokiruotės. 33' priekinį ratą antipraslydimo sistema ant asfalto prasuka - jėga tikrai ne menka, bet šiuo atveju nėra purvo ant stabdžių disko. Net ir tokiomis "stendinėmis" sąlygomis priekiniu ratu nesugebėjau užvažiuoti ant plytos. Važiavau su palėtintoju, elementariai neužteko greičio antipraslydimui, kad pakankamą sukimo momentą perduotu sukimbančiam ratui, vėliau ant roliko užvažiavau, nors taip pat su palėtintoju, bet sunkiai. Su 100% blokiruote tilte kliūtis būtų įveikta su mažesnėmis apkrovomis mazgams, mažais sūkiais (tą pademosnstravo Justas su Pajero Sport galinio tilto 100% blokiruote).

 

Toyotų su A-TRAC sistema vairuotojams patariu atkreipti dėmesį į važiavimo su ta sistema ypatybėmis. Sistema pradeda veikti esant pastoviems sūkiams (grubiai 1500-2000, be palėtintojo, patikslinkite jeigu klystu). Pats ne kartą buksuodamas per anksti atleidau gazą, nesulaukęs kada sistema suveiks. Tuo tarpu jeigu tokį "triuką" (1500-2000 pastovių apsukų) bandysite atlikti su visureigiu atvirais diferencialais ir be antipraslydimo - du ratus (dažniausiai įstrižinius) pakabinsite ir liks tik kviesti pagalbą. Jeigu tai Samurajus - greičiausiai užgesite, nes tokiomis apsukomis jis išvis nevažiuoja :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.