Gintarinis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Tarp kitko, as niekur nerasiau, kad turejau TLC Kazkur ne ten paziurejai. Jei domina ka turejau, tai Jeep Grand Cheroke, Jeep Wrangler, MP II, na ir MP IV. As visgi manau, kad jis daugiau JEEPas del savo razdatkes ir blokiruociu galimybiu... P.S. Be pykcio. Jei as savo parase surasyciau visus savo Ex, patikek jis butu ilgas ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 11, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Geras auto tas TLC 120. Jei be hidros, viskas su juo normaliai. Man asmeniskai nepatinka tik 2 dalykai: kad visad vaziuoji su visais keturiais ir kad neturi gale blokiruotes. O siaip :liux:/>keli klausimeliai:-kas ta hidra?-o i gala papildomai blokiruotes negalima ideti,ar tai labai sudetinga? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Sveiki,gal kas gali parašyti kokios yra TLC120 kuro sanaudos? (mazdaug apie 2006-2008m modelio) domina ne teorines, bet realiai kiek ima, tiesiog kas turite - parasykite dekui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tynta Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 kaip vaziuosi... Mieste 11-12 , uzmiesty 10 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Reno Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 kaip vaziuosi... Mieste 11-12 , uzmiesty 10 Miestas Anyksciai? Automatas ar manualas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Tarp kitko, as niekur nerasiau, kad turejau TLC :)/> Kazkur ne ten paziurejai. Jei domina ka turejau, tai Jeep Grand Cheroke, Jeep Wrangler, MP II, na ir MP IV. As visgi manau, kad jis daugiau JEEPas del savo razdatkes ir blokiruociu galimybiu... P.S. Be pykcio. Jei as savo parase surasyciau visus savo Ex, patikek jis butu ilgas ... Jeigu dar nesusivoki, tai tavo išvardinti modeliai JGC, JW, MP yra SUV, nors prieš tai teigei, kad jie ne SUV. Įdėjau nuorodą, skaityk. P.S. surašyk į parašą savo ex modelius 4 eilutėmis. Jeigu nepavyks - iš tavęs butelis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 keli klausimeliai:-kas ta hidra?-o i gala papildomai blokiruotes negalima ideti,ar tai labai sudetinga? :huh:/> Hidros (hidraulinės pakabos) TLC120 nėra. Blokiruotę įdėti galima. ARB blokiruotė su kompresoriumi grubiai 4000Lt plius darbas. TLC90 galinio tilto blokiruotė nėra retenybė, ar tikrai galinio tilto blokiruotė retai sutinkama TLC120? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Jeigu dar nesusivoki, tai tavo išvardinti modeliai JGC, JW, MP yra SUV, nors prieš tai teigei, kad jie ne SUV. Įdėjau nuorodą, skaityk. P.S. surašyk į parašą savo ex modelius 4 eilutėmis. Jeigu nepavyks - iš tavęs butelis :P/> Mes skirtingai suprantam, kas yra SUVas. Tu moksliskai, as liaudiskai SUV ant Lietuvos zemes yra plentinis visureigis, ko nepasakyciau apie mano isvardintus modelius. Is vis nesuprantu, ko Tu pyksti. As juk ant TLC nevariau, kaip Tu ant MP (nors Tu TLC ir neturejai) P.S. Del paraso.Nematau prasmes girtis praeitimi. Bet kuris turgaus prekeivis cia toki sarasa pavarytu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 11, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Hidros (hidraulinės pakabos) TLC120 nėra. Blokiruotę įdėti galima. ARB blokiruotė su kompresoriumi grubiai 4000Lt plius darbas. TLC90 galinio tilto blokiruotė nėra retenybė, ar tikrai galinio tilto blokiruotė retai sutinkama TLC120?ar galima kaip nors vizualiai atskirti ar TLC turi gale blokiruote ar ne? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 palendi po galiniu tiltu ir matai variklio mazgą prie reduktoriaus (kur kardanas ateina) su laidais arba nematai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Mes skirtingai suprantam, kas yra SUVas. Tu moksliskai, as liaudiskai :D/>/> SUV ant Lietuvos zemes yra plentinis visureigis, ko nepasakyciau apie mano isvardintus modelius. Is vis nesuprantu, ko Tu pyksti. As juk ant TLC nevariau, kaip Tu ant MP (nors Tu TLC ir neturejai) P.S. Del paraso.Nematau prasmes girtis praeitimi. Bet kuris turgaus prekeivis cia toki sarasa pavarytu... :blink:/>/>Tai kalbėkim faktais, o ne liaudiškai :D/> Dauguma liaudies galvoja, kad Pajero labai geras visureigis, nes jis labai gražus ir išvaizda atitinka tai, kaip liaudis nori matyti visureigį. Bet realybėje yra šiek tiek kitaip. Nesakau, turi Pajero ir pliusų - super select, maža kaina, išvaizda. Tiesa sakant, pats kažkada vos nenusipirkau Pajero 3. Aš visai nepykstu ir nevarau. Tik išsakau savo nuomonę ir bandau argumentuoti.TLC aš turiu ir važinėju su ja kasdien. Jeigu liaudyje trūksta informacijos - LX470 yra maksimalios komplektacijos TLC100, Japonijos rinkai jis buvo parduodamas pavadinimu "Land Cruiser Cygnus". Jokių ten stebūklų nėra lyginant su paprasta TLC100, bet jeigu paimti jubiliejinę 100 - salonas bus viens prie vieno kaip LX470, tik LX papildomai turi optitroninį skydelį. Optitroninį skydelį TLC100 standarte gavo nuo 2003m, atitinkamai nuo facelifto sumažėjo skirtumų tarp LX ir standartinės TLC100. Iš nematomų skirtumų LX turi kitokią pavarų dėžę, kuri bėgius junginėja švelniau. LX nuo 2003m turi VGRS (kintamas vairo pasukimo perdavimas, priklausomai nuo greičio). Jau nuo 1999 LX turi antipraslydimo ir stabilumo kontrolės sistemas. Na gal gana apie LX470. Bendram išprusimui pridėsiu apie kitus modelius: TLC80=LX450, TLC120=GX470, TLC200=LX570, TLC150=GX460. P.S. esmė ne praeityje. Aš juk juokauju dėl to parašo. Pabandyk bet ką parašyti į 4 eilutes paraše ir pamatysi, kad nepavyksta išsaugoti. Neišvengiamai lieki skoloj butelį :)/> P.P.S. Neaukštinu TLC, kaip kai kurie šiame forume :)/> Į balas važinėju su Samurajum. TLC kai kurie modeliai, mano supratimu, gerokai pervertinami. Vienas iš tokių minėtas TLC120. Matyt todėl, kad gražus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Balandžio 12, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2013 Tai kalbėkim faktais, o ne liaudiškai :D/>/> Dauguma liaudies galvoja, kad Pajero labai geras visureigis, nes jis labai gražus ir išvaizda atitinka tai, kaip liaudis nori matyti visureigį. Bet realybėje yra šiek tiek kitaip. Nesakau, turi Pajero ir pliusų - super select, maža kaina, išvaizda. Tiesa sakant, pats kažkada vos nenusipirkau Pajero 3. Aš visai nepykstu ir nevarau. Tik išsakau savo nuomonę ir bandau argumentuoti.TLC aš turiu ir važinėju su ja kasdien. Jeigu liaudyje trūksta informacijos - LX470 yra maksimalios komplektacijos TLC100, Japonijos rinkai jis buvo parduodamas pavadinimu "Land Cruiser Cygnus". Jokių ten stebūklų nėra lyginant su paprasta TLC100, bet jeigu paimti jubiliejinę 100 - salonas bus viens prie vieno kaip LX470, tik LX papildomai turi optitroninį skydelį. Optitroninį skydelį TLC100 standarte gavo nuo 2003m, atitinkamai nuo facelifto sumažėjo skirtumų tarp LX ir standartinės TLC100. Iš nematomų skirtumų LX turi kitokią pavarų dėžę, kuri bėgius junginėja švelniau. LX nuo 2003m turi VGRS (kintamas vairo pasukimo perdavimas, priklausomai nuo greičio). Jau nuo 1999 LX turi antipraslydimo ir stabilumo kontrolės sistemas. Na gal gana apie LX470. Bendram išprusimui pridėsiu apie kitus modelius: TLC80=LX450, TLC120=GX470, TLC200=LX570, TLC150=GX460. P.S. esmė ne praeityje. Aš juk juokauju dėl to parašo. Pabandyk bet ką parašyti į 4 eilutes paraše ir pamatysi, kad nepavyksta išsaugoti. Neišvengiamai lieki skoloj butelį :)/>/> P.P.S. Neaukštinu TLC, kaip kai kurie šiame forume :)/>/> Į balas važinėju su Samurajum. TLC kai kurie modeliai, mano supratimu, gerokai pervertinami. Vienas iš tokių minėtas TLC120. Matyt todėl, kad gražus. Va cia protingai parasei. Matau pyktis atlego, o jau maniau koks Direktorius esi Is tikro aciu uz info. Niekad nesidomejau Toyotomis, ir neturejau, bet nesigailiu Turejau ir turiu MP, kurie manes niekad nepavede Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 12, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2013 p,s nieko gero tuose ilguose parašuose stulpeliais su EX mašinomis... norit pasigirti, kalkit jas "apie save" laukelyje, o ne paraše... tik be reikalo vietą ekrane užima ir skaitant žinutes dažniau reikia knopkes maigyt... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
isvykes Atrašyta Balandžio 20, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2013 (redaguota) Sveiki,gal kas gali parašyti kokios yra TLC120 kuro sanaudos? (mazdaug apie 2006-2008m modelio) domina ne teorines, bet realiai kiek ima, tiesiog kas turite - parasykite dekui. TLC 120,2005m 3.0D kompas rodo 9/100,realia panasiai ir bus.75% trasa,25% maliamsis miestuose(Talina,Ryga,Helsinkis,Stokholmas),kitaip tariant ne Plunge :lol:/> Redagavo Balandžio 20, 2013 isvykes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 23, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2013 (redaguota) TLC 120 labai brangus ypac geresniu metu,o ka manote apie TLC 100,automobilis prabangesnes komplektacijos,o kaip del pravazumo? Redagavo Balandžio 23, 2013 krislas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2013 nesuplakit įvairių klausimų vienoje temoje - kurkit naują temą jei su kitu modeliu klausimas susijęs ... čia gi tema apie "TLC 120 pravazumas?" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 23, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2013 nesuplakit įvairių klausimų vienoje temoje - kurkit naują temą jei su kitu modeliu klausimas susijęs ... čia gi tema apie "TLC 120 pravazumas?"Atleiskit,klausimas sioje temoje,be abejo,-nekorektiskas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vezdechod Atrašyta Gegužės 2, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 2, 2013 (redaguota) vairuoju toki standarta. problemu neturiu su pneumo pakaba ir apskritai. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idealu,jei visa masina kilnotusi, bet cia tik galas, ir skirtas islaikyti masinos lygi esant pakrautam. lb patogu kai tampau priekabas, kurias pakraunu tikrai daug ir daznai, ir kai pakraunu bagazine apie 200-250 kg. vaziuojant stipriai pakrautai ar su priekaba nesijaucia nusedimas kaip su spyruoklem ir nepramusa, jei isoki i gylesne duobe. offroade pakelimas galo irgi padeda. neseniai teko 3 maisais grudu po 70-80 kg ir lyst i misko kelia, kur duobes iki kelio ir daugiau. kadangi masina nenusedo, dugnu nekabinau net tose duobese apsisukinedamas.stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas. taciau dideliais greiciais vaziuojant nissan pathfinder ilgas ir gylias duomes sugerdavo geriau, nesijaute.bet gyvendamas kaime, ukininkaudamas, pildamas normalu dyzelina ir priziuredamas auto, tai problemu neturiu. kaimo salygomis, specialiai lisdamas i sniegynus, plykledziais,vaziuodamas dugnais per pazliugusi zvyrkeli ir pievas, tai pravazumas palyginus yra geras ir be galiniu blokiruociu ir niekur neteko dar istrigt. istrigau karta,kai dideliu greiciau vienkiemio keliuke nesuvaldziau auto ir ilekiau i nuvalyta sniega salikely. bet tada pakibau ir vos duris atidariau. aisku, jeigu nori tikro offroado, tai pats zinai,kokiu masinu reik. cia vis gi standartas.anksciau vairavau nissan pathfinder, su juo ir lyginu.o cia biski 4x4 sistemos bandymas, kur pats dalyvavau: Redagavo Gegužės 2, 2013 vezdechod Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Gegužės 2, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 2, 2013 vairuoju toki standarta. problemu neturiu su pneumo pakaba ir apskritai. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idealu,jei visa masina kilnotusi, bet cia tik galas, ir skirtas islaikyti masinos lygi esant pakrautam. lb patogu kai tampau priekabas, kurias pakraunu tikrai daug ir daznai, ir kai pakraunu bagazine apie 200-250 kg. vaziuojant stipriai pakrautai ar su priekaba nesijaucia nusedimas kaip su spyruoklem ir nepramusa, jei isoki i gylesne duobe. offroade pakelimas galo irgi padeda. neseniai teko 3 maisais grudu po 70-80 kg ir lyst i misko kelia, kur duobes iki kelio ir daugiau. kadangi masina nenusedo, dugnu nekabinau net tose duobese apsisukinedamas.stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas. taciau dideliais greiciais vaziuojant nissan pathfinder ilgas ir gylias duomes sugerdavo geriau, nesijaute.bet gyvendamas kaime, ukininkaudamas, pildamas normalu dyzelina ir priziuredamas auto, tai problemu neturiu. kaimo salygomis, specialiai lisdamas i sniegynus, plykledziais,vaziuodamas dugnais per pazliugusi zvyrkeli ir pievas, tai pravazumas palyginus yra geras ir be galiniu blokiruociu ir niekur neteko dar istrigt. istrigau karta,kai dideliu greiciau vienkiemio keliuke nesuvaldziau auto ir ilekiau i nuvalyta sniega salikely. bet tada pakibau ir vos duris atidariau. aisku, jeigu nori tikro offroado, tai pats zinai,kokiu masinu reik. cia vis gi standartas.anksciau vairavau nissan pathfinder, su juo ir lyginu.o cia biski 4x4 sistemos bandymas, kur pats dalyvavau: geras filmukas,toyotos nepasisiukslino,gaila nebuvo pathfinderio,ar grand cherokee.beje nesupratau kam po visais ratais rolikus kisti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vezdechod Atrašyta Gegužės 2, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 2, 2013 ten buvo vienetinis prikolas is tlc v8 vairuotojo:) nesuprato jis, kodel neisvaziuoja ir ka padarem:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Gegužės 2, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 2, 2013 nesupratau kam po visais ratais rolikus kisti... :rolleyes:/>Aš prašiau plytos po ketvirtu ratu, o jie man nematant ketvirtą roliką pakišo, vat ir gavosi toks prikolas. Čia vykęs pavyzdys, kam reikalinga gervė Tačiau realioje situacijoje purve tie visi "traction'ai" niekaip neatstoja tikros blokiruotės. 33' priekinį ratą antipraslydimo sistema ant asfalto prasuka - jėga tikrai ne menka, bet šiuo atveju nėra purvo ant stabdžių disko. Net ir tokiomis "stendinėmis" sąlygomis priekiniu ratu nesugebėjau užvažiuoti ant plytos. Važiavau su palėtintoju, elementariai neužteko greičio antipraslydimui, kad pakankamą sukimo momentą perduotu sukimbančiam ratui, vėliau ant roliko užvažiavau, nors taip pat su palėtintoju, bet sunkiai. Su 100% blokiruote tilte kliūtis būtų įveikta su mažesnėmis apkrovomis mazgams, mažais sūkiais (tą pademosnstravo Justas su Pajero Sport galinio tilto 100% blokiruote). Toyotų su A-TRAC sistema vairuotojams patariu atkreipti dėmesį į važiavimo su ta sistema ypatybėmis. Sistema pradeda veikti esant pastoviems sūkiams (grubiai 1500-2000, be palėtintojo, patikslinkite jeigu klystu). Pats ne kartą buksuodamas per anksti atleidau gazą, nesulaukęs kada sistema suveiks. Tuo tarpu jeigu tokį "triuką" (1500-2000 pastovių apsukų) bandysite atlikti su visureigiu atvirais diferencialais ir be antipraslydimo - du ratus (dažniausiai įstrižinius) pakabinsite ir liks tik kviesti pagalbą. Jeigu tai Samurajus - greičiausiai užgesite, nes tokiomis apsukomis jis išvis nevažiuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vezdechod Atrašyta Gegužės 3, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 3, 2013 na tas tiesa, kad tikros blokiruotės niekas neatstoja:) bet čia jau priklauso nuo nuo to, kaip rimtai ruošiesi offroadint su vienu ar kitu džipu:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar