Pereiti prie turinio

TLC 120 pravazumas?


Rekomenduojami pranešimai

Domiuosi TLC 120 3l,D-4D,taciau labai mazai informacijos apie ju 4x4 sistema.gal galite kas pakomentuoti ar duoti kokiu informatyviu nuorodu.

Retas atvejis kai yra blokiruotes gamyklines,daznas atvejis uzpuna cilindriukai priekiniu stabdziu,bekeleje daznai plisineja granatu gumos,ir pacios granatos nusisuka,automatai pabuksavus su didesniais ratukais,kad ir sniege greit perdega,keliems egzemplioriams jau keiciau razdatkes grandines.Jei purkstukai tvarkingi gan ekonimiski varikliai,beje jiems butina stebeti variklio tepalo paemejo sieteli...uzsinesa nuo nesandariu purkstuku variniu saibuciu.Gal nevisai atsakiau i tavo klausima...bet cia is technines puses.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Retas atvejis kai yra blokiruotes gamyklines,daznas atvejis uzpuna cilindriukai priekiniu stabdziu,bekeleje daznai plisineja granatu gumos,ir pacios granatos nusisuka,automatai pabuksavus su didesniais ratukais,kad ir sniege greit perdega,keliems egzemplioriams jau keiciau razdatkes grandines.Jei purkstukai tvarkingi gan ekonimiski varikliai,beje jiems butina stebeti variklio tepalo paemejo sieteli...uzsinesa nuo nesandariu purkstuku variniu saibuciu.Gal nevisai atsakiau i tavo klausima...bet cia is technines puses.

atsakiai ne visai i klausima,taciau informacija l.vertinga,tik kyla kitas klausimas:kodel juos taip vertina ,jei turi tiek rimtu trukumu>? dar norejau paklausti del blokiruociu:nelabai supratau,kaip nebuna gamykliniu,tai reikia paciam susidet?

Redagavo krislas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na šie visureigiai visų pirma ne rimtai bekelei skirti... todėl kišant juos ten reik nemažai patobulinti... vėl gi senesni iki 2004m modeliai tūrėjo daugiau bėdų su tais suportais ir dėžėm... vėliau tai pataisė... ir automatai papildomą bėgį gavo... o gerai buksuojant sniege ir TLC80 automatai verda ir saviškei HJ60 buvau sudeginęs popierinius diskų žiedus... tam reik tinkamai gazą spausti arba papildomą aušinimą įrengti...

Gumos pusašių visiems plyšta kai ant šakų pasimauni...

Šiaip kažkada gal iš saviškės dvidurės padarysiu po bekelę pasilakstymui... mačiau lenkai neblogai pasidarę ir lysdavo su ja ten, kur extrim važiuoja... ir finišuoja savo chodu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tarpašinė visuose TLC yra full 4wd... o galinė ar priekinė tai jau opcijos arba atskirai statomos... bet manu vienos galinės pakaks... HJ60 be blokiruočių desėtką metų atvažinėjau ir nelabai man jų reikėjo..

tarpasine yra torsenas,kiek girdejau,bent senesniuose taip budavo,bet gi jis savaime kietai nesiblokuoja.tai gal yra dar papildoma funkcija leidzianti uzblokuoti kietai tarpasini difa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar galinio tilto blokiruote naudinga, kai kabo vienas priekinis ir vienas galinis ratas, o priekinio eiliniam zmogui tai praktiskai nereikalinga ir nenaudojama...

galinio tilto blokiruote yra super,vazinejau su audi quattro,kur tarp asiu buvo torsen ,o gale lsd.tai pravazumas l.geras isskyrus geometrinius parametrus.o dabar vazineju su nissan x-trailu,tai ten centras lyg ir blokuojasi,bet ratai istrizai buksuoja ir viskas-reikia kasti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie 1000km teko pavažiuoti su Pajero nuo 2007 ir daugiau nenorėčiau :) Jis tik iš išorės atrodo gražiai, bet važiuoti nemalonu, kietas toks barškutis, sėdynės taip pat kietos. Su TLC120 važiuoti neteko, bet važiavau su tokio pat kėbulo Lexus GX470 - įspūdžiai labai labai teigiami.

Tavo vietoje pravažiuočiau pirmiausia su vienu ir kitu, manau greitai apsispręsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie 1000km teko pavažiuoti su Pajero nuo 2007 ir daugiau nenorėčiau :)/> Jis tik iš išorės atrodo gražiai, bet važiuoti nemalonu, kietas toks barškutis, sėdynės taip pat kietos. Su TLC120 važiuoti neteko, bet važiavau su tokio pat kėbulo Lexus GX470 - įspūdžiai labai labai teigiami.

Tavo vietoje pravažiuočiau pirmiausia su vienu ir kitu, manau greitai apsispręsi.

 

Tik nereikia nesamoniu apie MP IV rasyti, tuo labiau, jei pravaziavai tik 1000 km. Vazineju 2 metai. Prasukau apie 30000. Puikus auto. Tikrai ne kietas, o komfortiskas. Esu patenkintas. Ir barskejimo jokio nera. Nebent Tavo bandytas buvo klijuotas is 2-3 auto.

P.S. Kai rinkausi si auto, rinkausi is dvieju: TLC 120 ir MP IV. Pasirinkau MP IV vien del Super Selecto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik nereikia nesamoniu apie MP IV rasyti, tuo labiau, jei pravaziavai tik 1000 km. Vazineju 2 metai. Prasukau apie 30000. Puikus auto. Tikrai ne kietas, o komfortiskas. Esu patenkintas. Ir barskejimo jokio nera. Nebent Tavo bandytas buvo klijuotas is 2-3 auto.

Klijuotas iš 2 auto ir todėl sėdynės kietos? :D

Kažkada man ir antras Golfas atrodė komfortiškas, nes lyginau su Maskvičiumi. Pasiskambink man 8 678 31trys27, duosiu pravažiuot per asfalto nelygumus, gulinčius policininkus ar šiaip duobes su LX470 (tas pats TLC100 su hidra), galėsi palyginti, ar tikrai tavo Pajerikas komfortiškas. Be jokių pykčių ir lazdavojimų, aš rimtai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pilnai tikiu, kad jei stovi hidra, jis komfortiskesnis, minkstesnis. Bet kiek kainuoja, kai ta hidra pareina? Jei nori minkstumo, nereikia tiek daug investuoti i TLC 120, ar Lexus. Galima nusipirkti eilini Citroena. Labai minkstai vaziuoja. Patikek, auto per savo gyvenima turejau tikrai sociai. Is ju 4 visureigiai (tikri, ne SUV). MP IV su savo "salyginiu" komfortu ir manau neblogu pravazumu pilnai atitinka mano poreikius. Puikus auto ir trasoje, ir kaime, ir miske.

 

P.S. Vaziaves as su amerikonais, bet jie man netinka :huh: Juros liga susergu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras auto tas TLC 120. Jei be hidros, viskas su juo normaliai. Man asmeniskai nepatinka tik 2 dalykai: kad visad vaziuoji su visais keturiais ir kad neturi gale blokiruotes. O siaip :liux:/>

 

O apie MP savo ka galetum papasakot? Seip daugiau domina 3,2 zizelis su mechanika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su TLC120 esu vazinejas, TLC jai pirksiu tai be hidros.

 

TLC120 hidros niekada nėra buvę. Kai kuriuose modeliuose (turbūt geresnės komplektacijos) yra pneuma, bet pneuma tik galinėje dalyje (kaip ir BMW5 universaluose E39). TLC120 ir BMW5 pneumos paskirtis - išlaikyti tą patį kėbulo aukštį stipriau apkrovus mašinos galą. Be abejo kiekvienas "navarotas" prideda papildomą tikimybę kažkam sugesti. Bet galiu nuraminti, kad TLC120 tinka oro pagalvės nuo kažkurio sunkvežimio (jei labai reikia - galiu patikslinti). Jei pagalvės laiko sunkvežimiuose, tai TLC120 jos tarnaus ilgai ir nuobodžiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TLC120 hidros niekada nėra buvę. Kai kuriuose modeliuose (turbūt geresnės komplektacijos) yra pneuma, bet pneuma tik galinėje dalyje (kaip ir BMW5 universaluose E39). TLC120 ir BMW5 pneumos paskirtis - išlaikyti tą patį kėbulo aukštį stipriau apkrovus mašinos galą. Be abejo kiekvienas "navarotas" prideda papildomą tikimybę kažkam sugesti. Bet galiu nuraminti, kad TLC120 tinka oro pagalvės nuo kažkurio sunkvežimio (jei labai reikia - galiu patikslinti). Jei pagalvės laiko sunkvežimiuose, tai TLC120 jos tarnaus ilgai ir nuobodžiai.

 

 

Tiesa sakant, idomu butu suzinot jai tikrai tinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pilnai tikiu, kad jei stovi hidra, jis komfortiskesnis, minkstesnis. Bet kiek kainuoja, kai ta hidra pareina? Jei nori minkstumo, nereikia tiek daug investuoti i TLC 120, ar Lexus. Galima nusipirkti eilini Citroena. Labai minkstai vaziuoja. Patikek, auto per savo gyvenima turejau tikrai sociai. Is ju 4 visureigiai (tikri, ne SUV). MP IV su savo "salyginiu" komfortu ir manau neblogu pravazumu pilnai atitinka mano poreikius. Puikus auto ir trasoje, ir kaime, ir miske.

 

P.S. Vaziaves as su amerikonais, bet jie man netinka :huh:/> Juros liga susergu :D/>

 

Kolega, visiškai neusikalbam...

 

Iš eilės:

Ar žinai dėl ko genda hidra Toyotose? Aš žinau. O vat Tokvila pasirodo nežino iki šiol ir eksploatuoja neteisingai. Bet tema ne apie tai.

 

Dėl Citroenų. Nelabai supratau prie ko čia jie, kolega lyg ieškosi visureigio? :blink:

 

Dėl tavo turėtų visureigių. TLC100, TLC120, Pajero - jie visi SUV. Pirmi du su rėmais, o Pajero be rėmo (neskaitant I-II kartos, kur rėmas buvo). http://en.wikipedia.org/wiki/Suv

Tai kokie tie tavo turėti 4 ne SUV?

 

Prie ko kalba apie amerikonus? Ne pilnatis kartais? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.