krislas Sukurta Balandžio 8, 2013 Dalintis Sukurta Balandžio 8, 2013 (redaguota) Domiuosi TLC 120 3l,D-4D,taciau labai mazai informacijos apie ju 4x4 sistema.gal galite kas pakomentuoti ar duoti kokiu informatyviu nuorodu. Redagavo Balandžio 8, 2013 krislas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintautas Atrašyta Balandžio 8, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2013 Domiuosi TLC 120 3l,D-4D,taciau labai mazai informacijos apie ju 4x4 sistema.gal galite kas pakomentuoti ar duoti kokiu informatyviu nuorodu.Retas atvejis kai yra blokiruotes gamyklines,daznas atvejis uzpuna cilindriukai priekiniu stabdziu,bekeleje daznai plisineja granatu gumos,ir pacios granatos nusisuka,automatai pabuksavus su didesniais ratukais,kad ir sniege greit perdega,keliems egzemplioriams jau keiciau razdatkes grandines.Jei purkstukai tvarkingi gan ekonimiski varikliai,beje jiems butina stebeti variklio tepalo paemejo sieteli...uzsinesa nuo nesandariu purkstuku variniu saibuciu.Gal nevisai atsakiau i tavo klausima...bet cia is technines puses. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 8, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2013 (redaguota) Retas atvejis kai yra blokiruotes gamyklines,daznas atvejis uzpuna cilindriukai priekiniu stabdziu,bekeleje daznai plisineja granatu gumos,ir pacios granatos nusisuka,automatai pabuksavus su didesniais ratukais,kad ir sniege greit perdega,keliems egzemplioriams jau keiciau razdatkes grandines.Jei purkstukai tvarkingi gan ekonimiski varikliai,beje jiems butina stebeti variklio tepalo paemejo sieteli...uzsinesa nuo nesandariu purkstuku variniu saibuciu.Gal nevisai atsakiau i tavo klausima...bet cia is technines puses.atsakiai ne visai i klausima,taciau informacija l.vertinga,tik kyla kitas klausimas:kodel juos taip vertina ,jei turi tiek rimtu trukumu>? dar norejau paklausti del blokiruociu:nelabai supratau,kaip nebuna gamykliniu,tai reikia paciam susidet? Redagavo Balandžio 8, 2013 krislas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 na šie visureigiai visų pirma ne rimtai bekelei skirti... todėl kišant juos ten reik nemažai patobulinti... vėl gi senesni iki 2004m modeliai tūrėjo daugiau bėdų su tais suportais ir dėžėm... vėliau tai pataisė... ir automatai papildomą bėgį gavo... o gerai buksuojant sniege ir TLC80 automatai verda ir saviškei HJ60 buvau sudeginęs popierinius diskų žiedus... tam reik tinkamai gazą spausti arba papildomą aušinimą įrengti... Gumos pusašių visiems plyšta kai ant šakų pasimauni... Šiaip kažkada gal iš saviškės dvidurės padarysiu po bekelę pasilakstymui... mačiau lenkai neblogai pasidarę ir lysdavo su ja ten, kur extrim važiuoja... ir finišuoja savo chodu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 9, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 o tai kazkaip galima nusipirkti toki auto nors su tarpasine ir galinio tilto tarpratine gamykline blokiruote is antru ranku savaime suprantama.kaip atskirti perkant yra jos ar ne? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 tarpašinė visuose TLC yra full 4wd... o galinė ar priekinė tai jau opcijos arba atskirai statomos... bet manu vienos galinės pakaks... HJ60 be blokiruočių desėtką metų atvažinėjau ir nelabai man jų reikėjo.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rimuxs Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dar galinio tilto blokiruote naudinga, kai kabo vienas priekinis ir vienas galinis ratas, o priekinio eiliniam zmogui tai praktiskai nereikalinga ir nenaudojama... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 9, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 tarpašinė visuose TLC yra full 4wd... o galinė ar priekinė tai jau opcijos arba atskirai statomos... bet manu vienos galinės pakaks... HJ60 be blokiruočių desėtką metų atvažinėjau ir nelabai man jų reikėjo..tarpasine yra torsenas,kiek girdejau,bent senesniuose taip budavo,bet gi jis savaime kietai nesiblokuoja.tai gal yra dar papildoma funkcija leidzianti uzblokuoti kietai tarpasini difa Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 9, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dar galinio tilto blokiruote naudinga, kai kabo vienas priekinis ir vienas galinis ratas, o priekinio eiliniam zmogui tai praktiskai nereikalinga ir nenaudojama...galinio tilto blokiruote yra super,vazinejau su audi quattro,kur tarp asiu buvo torsen ,o gale lsd.tai pravazumas l.geras isskyrus geometrinius parametrus.o dabar vazineju su nissan x-trailu,tai ten centras lyg ir blokuojasi,bet ratai istrizai buksuoja ir viskas-reikia kasti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TomasJ Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 Priekinė blokiruotė skirta granatoms laužyt . Bet jei susidraugauji su ja - tai padeda irgi. Bet reikia atsargiai su ja - švelniai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Usaulius Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 Priekinė blokiruotė skirta granatoms laužyt :)/>. Bet jei susidraugauji su ja - tai padeda irgi. Bet reikia atsargiai su ja - švelniai :)/>...svelnuolis prabilo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Balandžio 9, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 tai gal senesnio modelio ieskoti TLC,iki 2002... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2013 kaip tik 2004-2005 imk Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Reno Atrašyta Balandžio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2013 kaip tik 2004-2005 imk :)/> O kaip ju mechanines 6 pavaru dezes laiko? Ir aplamai idomu butu 120-u trukumus suzinot, gal kas dar pasakytu kas geriau TLC120 ar MPajero nuo 2007? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2013 Apie 1000km teko pavažiuoti su Pajero nuo 2007 ir daugiau nenorėčiau Jis tik iš išorės atrodo gražiai, bet važiuoti nemalonu, kietas toks barškutis, sėdynės taip pat kietos. Su TLC120 važiuoti neteko, bet važiavau su tokio pat kėbulo Lexus GX470 - įspūdžiai labai labai teigiami. Tavo vietoje pravažiuočiau pirmiausia su vienu ir kitu, manau greitai apsispręsi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Apie 1000km teko pavažiuoti su Pajero nuo 2007 ir daugiau nenorėčiau :)/> Jis tik iš išorės atrodo gražiai, bet važiuoti nemalonu, kietas toks barškutis, sėdynės taip pat kietos. Su TLC120 važiuoti neteko, bet važiavau su tokio pat kėbulo Lexus GX470 - įspūdžiai labai labai teigiami. Tavo vietoje pravažiuočiau pirmiausia su vienu ir kitu, manau greitai apsispręsi. Tik nereikia nesamoniu apie MP IV rasyti, tuo labiau, jei pravaziavai tik 1000 km. Vazineju 2 metai. Prasukau apie 30000. Puikus auto. Tikrai ne kietas, o komfortiskas. Esu patenkintas. Ir barskejimo jokio nera. Nebent Tavo bandytas buvo klijuotas is 2-3 auto.P.S. Kai rinkausi si auto, rinkausi is dvieju: TLC 120 ir MP IV. Pasirinkau MP IV vien del Super Selecto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Tik nereikia nesamoniu apie MP IV rasyti, tuo labiau, jei pravaziavai tik 1000 km. Vazineju 2 metai. Prasukau apie 30000. Puikus auto. Tikrai ne kietas, o komfortiskas. Esu patenkintas. Ir barskejimo jokio nera. Nebent Tavo bandytas buvo klijuotas is 2-3 auto.Klijuotas iš 2 auto ir todėl sėdynės kietos? Kažkada man ir antras Golfas atrodė komfortiškas, nes lyginau su Maskvičiumi. Pasiskambink man 8 678 31trys27, duosiu pravažiuot per asfalto nelygumus, gulinčius policininkus ar šiaip duobes su LX470 (tas pats TLC100 su hidra), galėsi palyginti, ar tikrai tavo Pajerikas komfortiškas. Be jokių pykčių ir lazdavojimų, aš rimtai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Pilnai tikiu, kad jei stovi hidra, jis komfortiskesnis, minkstesnis. Bet kiek kainuoja, kai ta hidra pareina? Jei nori minkstumo, nereikia tiek daug investuoti i TLC 120, ar Lexus. Galima nusipirkti eilini Citroena. Labai minkstai vaziuoja. Patikek, auto per savo gyvenima turejau tikrai sociai. Is ju 4 visureigiai (tikri, ne SUV). MP IV su savo "salyginiu" komfortu ir manau neblogu pravazumu pilnai atitinka mano poreikius. Puikus auto ir trasoje, ir kaime, ir miske. P.S. Vaziaves as su amerikonais, bet jie man netinka Juros liga susergu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Reno Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Su TLC120 esu vazinejas, su MP IV neteko prasivaziot, TLC jai pirksiu tai be hidros. O kaip del patikimumo, pravazumo ju? Detaliu kainu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Geras auto tas TLC 120. Jei be hidros, viskas su juo normaliai. Man asmeniskai nepatinka tik 2 dalykai: kad visad vaziuoji su visais keturiais ir kad neturi gale blokiruotes. O siaip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Reno Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Geras auto tas TLC 120. Jei be hidros, viskas su juo normaliai. Man asmeniskai nepatinka tik 2 dalykai: kad visad vaziuoji su visais keturiais ir kad neturi gale blokiruotes. O siaip :liux:/> O apie MP savo ka galetum papasakot? Seip daugiau domina 3,2 zizelis su mechanika. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Kad nelabai galiu cia pasakoti. Cia TLC skiltis Parasyk i privatu, kas domina, atrasysiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Su TLC120 esu vazinejas, TLC jai pirksiu tai be hidros. TLC120 hidros niekada nėra buvę. Kai kuriuose modeliuose (turbūt geresnės komplektacijos) yra pneuma, bet pneuma tik galinėje dalyje (kaip ir BMW5 universaluose E39). TLC120 ir BMW5 pneumos paskirtis - išlaikyti tą patį kėbulo aukštį stipriau apkrovus mašinos galą. Be abejo kiekvienas "navarotas" prideda papildomą tikimybę kažkam sugesti. Bet galiu nuraminti, kad TLC120 tinka oro pagalvės nuo kažkurio sunkvežimio (jei labai reikia - galiu patikslinti). Jei pagalvės laiko sunkvežimiuose, tai TLC120 jos tarnaus ilgai ir nuobodžiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Reno Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 TLC120 hidros niekada nėra buvę. Kai kuriuose modeliuose (turbūt geresnės komplektacijos) yra pneuma, bet pneuma tik galinėje dalyje (kaip ir BMW5 universaluose E39). TLC120 ir BMW5 pneumos paskirtis - išlaikyti tą patį kėbulo aukštį stipriau apkrovus mašinos galą. Be abejo kiekvienas "navarotas" prideda papildomą tikimybę kažkam sugesti. Bet galiu nuraminti, kad TLC120 tinka oro pagalvės nuo kažkurio sunkvežimio (jei labai reikia - galiu patikslinti). Jei pagalvės laiko sunkvežimiuose, tai TLC120 jos tarnaus ilgai ir nuobodžiai. Tiesa sakant, idomu butu suzinot jai tikrai tinka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Balandžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2013 Pilnai tikiu, kad jei stovi hidra, jis komfortiskesnis, minkstesnis. Bet kiek kainuoja, kai ta hidra pareina? Jei nori minkstumo, nereikia tiek daug investuoti i TLC 120, ar Lexus. Galima nusipirkti eilini Citroena. Labai minkstai vaziuoja. Patikek, auto per savo gyvenima turejau tikrai sociai. Is ju 4 visureigiai (tikri, ne SUV). MP IV su savo "salyginiu" komfortu ir manau neblogu pravazumu pilnai atitinka mano poreikius. Puikus auto ir trasoje, ir kaime, ir miske. P.S. Vaziaves as su amerikonais, bet jie man netinka :huh:/> Juros liga susergu :D/> Kolega, visiškai neusikalbam... Iš eilės:Ar žinai dėl ko genda hidra Toyotose? Aš žinau. O vat Tokvila pasirodo nežino iki šiol ir eksploatuoja neteisingai. Bet tema ne apie tai. Dėl Citroenų. Nelabai supratau prie ko čia jie, kolega lyg ieškosi visureigio? Dėl tavo turėtų visureigių. TLC100, TLC120, Pajero - jie visi SUV. Pirmi du su rėmais, o Pajero be rėmo (neskaitant I-II kartos, kur rėmas buvo). http://en.wikipedia.org/wiki/SuvTai kokie tie tavo turėti 4 ne SUV? Prie ko kalba apie amerikonus? Ne pilnatis kartais? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar