Pereiti prie turinio

Mitsubishi L200 atsiliepimai/pirkimas


Rekomenduojami pranešimai

kokie 900, kokie mokesciai :) 4 metus vazineju su pikapu Ford Ranger, milicija stabde belenkiek kartu (paskutinis kartas pries savaite uzlekiau su 30 km/h virsijimu) ir tik viena karta bande bausti uz keliu mokescius ir kaip saka nepaslaptis ale 50 litu padejo.

O siaip yra tam tikri keliai ir jeigu jais vaziuoji tada moki, jei zmogus tik i miska vieskeliais vazines tai pofig tie mokesciai :) Beje mieste taip pat - road tax free.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsistojau ties šiuo variantu ir dabar ieškau info apie šitų auto minusus ir pliusus. Naudosiu mieste ir medžioklėje. Kas gali ką pasakyti apie L 200 blogo ar gero, detalių kainas ir t.t. ?

manau tikrai geras pasirinkimas

pats ziurinejau ir apsisprendziau kad reikia jamt :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu vienas pazystamas pirkosi nauja toki is salono grynai medzioklems tai pirma medziokle masina paliko kazkur laukuose antra medziokle traktorius islupo trecia medziokle vel tas pats. Kazkodel manau kad ji tam nelabai tinkama ir lyg sake kad silpnas variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu L200 jau tris metus ir labai laimingas.Keliu mokescio niekada nemokejau ir niekas neprase, tik tech apziura kas metus reikia varyti ir draudimas brangesnis(bet dabar draudziu kaip lengva auto):) Pridejau papildoma linges lapa gale nes gana greitai luzdavo (nuo paletes cemento):) bet dabar kraunu laisvai jau kokius 2 metus.Pravaziuoja irgi neblogai su 31 BFG All TER. ir ne tik miske, o kur pasodinu tai Warn gerve padaro savo.Dalys brangios tada kai narandi srote ir nera kinietisku,tada turi pirkti orginala o tai jau kosmosas.PVZ Galinio dangcio rankinele 400Lt ar guolis pakabinamas 450.Bet visumoj liuks auto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is tikruju manau nupirkus toki varianta kad ir 2004 manau nereiktu taupyti ir sudeti kad ir metalinio zmogaus linges ir spiruokles

 

Maniskis irgi jau atvazeves planuoju pasiimt kita savaite ir aisku yra minciu apie 32 gumas gervyte , tik uzp.... kad diskai 16 eina tai su padungem sudetingiau . Bet kai pasiimsiu manau reiks primest 15 mazu tiks?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

sveiki. Nusprendžiau pirkti mašiną ir vienas iš galimų variantų yra L 200.

jei nesunku pakomentuokite šį modelį kaip eksploataciją, kaip bekelėje... (aišku į varžybas nevažiuosiu)

na ir šiaip pasidalinkite praktika. mašinai ketinu skirti apie 30000 lt.

dėkoju... :oops:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki. Nusprendžiau pirkti mašiną ir vienas iš galimų variantų yra L 200.

jei nesunku pakomentuokite šį modelį kaip eksploataciją, kaip bekelėje... (aišku į varžybas nevažiuosiu)

na ir šiaip pasidalinkite praktika. mašinai ketinu skirti apie 30000 lt.

dėkoju... :oops:

už tokią sumą nupirksi tik senesnį su 2.5td varikliu, kuris silpnokas net ir su standartiniais ratais :) be to, bet kuriam didesniam kelyje turėsi mokėti už kelius (nuo 600 lt metams, baudos už važiavimą be mokesčio 600-2000 lt) 8) taigi, ar tau reikia pikapo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

Sveiki kolegos džipistai. Apturėjau tech.apžiūra šiam mėnesį, nes L200 kaip krovininiui reik praeidinėt kas metai, ir ten buvau nemaloniai nustebintas Šaibom išėjo galinių amortizatorių apatinės gumos, stabilizatoriaus "ūsų" gumos ir taip vadinamas "majatnikas" - nežinau kaip pavadint lietuviškai vairo kolonėlės pagalbininkas. Pasirodo galiniai amortikai keičiami iš vis - gumos jiems nekeičiamos , o jos buvo visiškai, nuo važinėjimų laukais ir miškais, susidėvėję. Stabilizatotiaus gumos taip pat "išsiplakę". Pasizvanyjau dėl detalių - bliamba amortiko kaina su visom įmanomom nuolaidom apie 80 lt, stabilizatoriaus gumų vienos kaina apie 25 lt , "majatnikas apie 270 lt.

Kadangi esu "seno kirpimo" pradejau galvoti kaip išvengti šių išlaidų ?

Reziumė - amorizatorių remontas - 4 lt, stabilizatoriaus - 6 lt ir "majatniką" teko pirkti orginalą - 180 lt

Galiniams amortikams gumas pirkau rusiškas, tipo Nivos berods, kurios susideda konusu iš 2 dalių. senas išpjoviau, o rusiškas aptekines ant "šmirgelio" ir pasidarbavęs peiliu jas pastačiau. Stabilizatoriui irgi rusiškas parinkau, pagal panašius matmenis ir skylės išmierą. biski darbo aštriu peiliu ir stabilizatorius tapo net "kietesnis" nei orginalo. Apie 1 val. darbo ir pakaba sutvarkyta. Jei būčiau pirkęs "orginalus" ir būčiau tai atlikęs servise - galit įsivaizduot kiek būtų nulupę. SUTAUPIAU sakyčiau gan nemažai.

Norėčiau su kitais L200 šeimininkais pasidalinti a/m remonto bėdom ir sėkmėm šiame skyrelyje

Sėkmės remontuojant savo "žirgus" !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Draugas turi L200(jai neklistu 2005m. 2.8dizeliuka),kiek supratau yra blokiruotes,nes kai praslysta vienos puses ratai,spaudzia mygtika ir pirmyn.Man labai patinka,kad galima nakti miegot uzvestoj masinoj ir nejaust variklio vibracijos :D:liux: Del kuro sanaudu nepatikesi...,isidejo kazkoki precendala su megnetukais ir vaziuojant leistinu greiciu telpa i 8-9 l/100km.Dar privalumas-svoris,ko is paziuros nepasakytum.Iki siol didesniu problemu nebuvo nors yra naudojamas pastoviai,kartais gana rimtame purve (buvo pirktas naujas).Tolimai kelionei netinka,perkieta galine pakaba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Explotuoju L200 jau porą metų. 2007 metų laidos. Su 275 70 16 padangom kuro sanaudos mieste iki 9 litrų, trasoje 7-7,5 litrai dyzelino važiuojant iki 100km/h. Tiesa motoras čipuotas gamintojo. Turi 175ag, ir 407 Nm. Važiuoja pakankamai smagiai.

Labai mėgsta kai į jį investuoji litus, tada važiuoja dar geriau. (turiu omenį patobulinimus) :D

Rimtesnių gedimų nepasitaikė, iš Karpatų grįžo pats :lol::lol: Ai tiesa buvo paskirstmo dėžės rankena iššokus , bet sutvarkė ir psio. Važiuoja maloniai, telpa daug.

Pravažumas tikrai neblogas, motoras ir agregatai patvrūs, yra galimybė pasistatyti mechaninę gervę (Čia jums ne Toyota :lol: )

 

beje, kažkoks L200 specialistas minėjo, kad linksta rėmai. Mano kolkas tiesus :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Sveiki visureigininkai,

reiktų patarimo dėl pikapo su dviguba kabina. Praverstų labai toks transportas prie ūkio ir ne tik. Radau pastebėjimą apie kelių mokestį - ar galima sakykim L 200 užregistruot ne kaip komercinį, nes firmos neturiu. Gal turit kokių pasiūlymų kas geriau būtų už L 200? Pirkčiau maždaug 2000m plius minus 17k lt. Gal navara būtų geresnis pasirinkimas? Ir šiaip kaip jų motorai laiko, nes bus važiuojama ne tik mišku, žvyrkeliu, bet ir autostrada. Taigi ar labai nepyktų tokie auto 130km/h laikant? ;) dėkui visiems už pasisakymus ir pagalbą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visureigininkai,

reiktų patarimo dėl pikapo su dviguba kabina. Praverstų labai toks transportas prie ūkio ir ne tik. Radau pastebėjimą apie kelių mokestį - ar galima sakykim L 200 užregistruot ne kaip komercinį, nes firmos neturiu. Gal turit kokių pasiūlymų kas geriau būtų už L 200? Pirkčiau maždaug 2000m plius minus 17k lt. Gal navara būtų geresnis pasirinkimas? Ir šiaip kaip jų motorai laiko, nes bus važiuojama ne tik mišku, žvyrkeliu, bet ir autostrada. Taigi ar labai nepyktų tokie auto 130km/h laikant? ;) dėkui visiems už pasisakymus ir pagalbą.

 

 

del registracijos nezinau, bet su L-200 (2001 metu) jau 4 metai vazineju (firmos darbine masina) nu ir i diena po200km. max greitis kai nera vejo :) 160km/h normalus komfortiskas greitis 100km/h. problemo buvo tik su galvos tarpine ir galiniu peciuku (teingiau prarudijo tosolo vamzdis). siaip keistas duslintuvas (pilnai) ir stabdziu diskai, bugnai (visas komplektas) kuro sanaudos apie 10L/100km. kraut realiai gali 600kg. teko ir apie 900kg vezt, bet jau prieki kilnoja. skyliu kebule dar ner, deze, tiltai be jokiu problemu (jau 340.000km)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet kuriam pikapui teks moket keliu mokesti ir eit t.a. kas metus , ar l 200 ar navara ir tt..

netgi subaru baja priskiriama prie komercinio transporto ...

 

šiaip kažkiek pasidomėjau tai apie klasifikavimą taip rašo:

9. Transporto priemonė nepriklauso M1 klasei, jei atitinka šias sąlygas:

 

9.1. sėdimų vietų skaičius, neskaitant vairuotojo, ne daugiau kaip 6 (sėdimų vietų skaičius transporto priemonėje priklauso nuo sėdimų vietų “tinkamų” tvirtinimo taškų skaičiaus; “tinkamas” tvirtinimo taškas - tas, kuris skirtas konkrečiai sėdimai vietai tvirtinti; “Tinkamumui” užtikrinti gamintojas privalo izoliuoti tvirtinimo vietas, pvz., užvirinti jas plokštėmis arba sutvirtinti armatūra, kurių negalima būtų pašalinti įprastiniais įrankiais);

 

9.2. atitinka formulę: P - (M + N x 68) > N x 68, kurioje:

 

P - techniškai leistina maksimali pakrautos transporto priemonės (bendroji) masė, kg;

 

M - paruoštos eksploatacijai transporto priemonės masė, kg;

 

N - sėdimų vietų skaičius, neskaitant vairuotojo.

 

Paskaičiavau formulę tai taip yra... L 200 tikrai tik krovininis.

 

Reiškias l200 man atkrenta nes tie pinigai mokesčiams vėjais... Kas dar pasiūlymų turit? kažkokio 4X4 vistiek norisi :) gal pajero sportą? ar laiko jų dyzeliai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia Navara tai pirmos kartos 2,5D variklių bieda švaistikliniai įdėklai (kažkokiu mistiniu būdu išplauna babitą ties purkštuko skylę) ir patys švaistikliai kurie sugeba plyšt. Apie 9/10 mašinų parvežamų iš vakarų su variklio gedimu tai būtent su ta bieda.

Kas liečia registraciją tai daug kas priklauso nuo kūzavo anstato formos - kiek tame tiesos negaliu pasakyt , bet taip man aiškino žmogus kuris su tuo buvo susidūręs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.