Peršokti prie turinio

Nuotrauka

Diskusija apie mechanines gerves, ju reduktorius, tepala ir kt.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 123

#1
ropojantis

ropojantis

  • Žinučių: 72
  • Reg. 2007-05-21, 09:05
  • Vilnius
Padiskutuokim:
Gervė - mechaninė ar elektrinė?

#2
Coolmen

Coolmen

  • Žinučių: 1.414
  • Reg. 2006-03-30, 07:45
  • Vilnius
mano neisprususiom akim ziurint, mechanka nesodina akumo, gali ilgiau gervintis, turistam neaktualu, sporte nezinau del greiciu, bet po pokalbiu su pabrado reidininkais vienareiksmiai mechanika geriau
kaskada skaiciau cia pasisakymus kad jei paskesi ar nusprogs variklis neissitrauksi, bet kai pagalvoji tada jau ar mechanika ar elektrine vienas bbs
tiek mano gal ir nevisai teisingu pasamprotavimu

#3
RimasK

RimasK

    GrandModerator


  • Žinučių: 3.084
  • Reg. 2006-03-05, 15:44
  • 4x4 Vilnius
Mechaninėje gervėje padariau "slieko" praliginimą ir, varikliui nedirbant, galima su renkena "gervintis". Procesas labai letas, bet galimybė yra.
Elektrinės gervės gal pagrindinis privalumas, kad galima kartu ir ratais padėti. Nors, kiek teko matyti, tuo retas moka naudotis. Paprastai jungiama gervė, plius gazas/dugnas. Taip "prapjaunamas" gruntas, džipas sėda ant pilvo ir tada prasisukantys ratai mažai padeda gervei.

#4
Dragon

Dragon

    TLC Veteranas


  • Žinučių: 11.040
  • Reg. 2006-03-06, 11:50
  • 4x4 Vilnius
mechanika privalumas - ilgai ir sunkiai gervintis gali, o elektrika tuo tarpu gali perkaist... vėl gi buzoj ar po vandeniu - dzin, o elektrika gali numirt...
Mechanikos vyniojimo greitis nerealus - nelygu kiek troso ant bugno priviniota, o el. su kiekvienu sluoksniu greitis ir jėga mažėja.... O su nusprogusiu varikliu abiem atvejais žopa, nes elektrika ir taip pasiurbus akumus, vargu ar išsitempsi iš sunkesnės vietos be generatoriaus pagalbos ar papildomo atsinešto akumo... O šiaip mechanikai gali rankeną pribumbasint ir tegu nors ir lėtai, bet gali išsitempt... :) Vėl gi stebėkit kiek kas pakeitė variklių, planetarkių, relių.... mechanikoj tokių bėdų nėr... NORS zaparkėj užmušti gali viską, be tepalo ir dantračius suėda ir korpusus skaldo....
Daugelis ekstremalų priekyje statosi abi gerves - viena mechanika sunkiai kovai ir elektrika lengviems greitiems pasitempimams...
Mechanikos paprasta priežiūra, kas ir turistui gerai, o tai užklimps kur, įsisjungs el. o ji kažko nebeveikia, ar relės oksidavosi ar dar kokis velnias... :)
Man mechanika geriausia, ypač dideliam sunkiam TLC :)

#5
skystis

skystis

  • Žinučių: 1.904
  • Reg. 2006-03-17, 22:58
  • 4x4 vilnius
mechanika yra super, isskyrus viena dalykas- kaina.
jei isvykoms i gamta gali nusipirkti senukuose uz 1000lt elektrine ir tau tikrai jos niekur neskubant issitraukt pakaks, tai mechanikai reiktu paklot minimum 4kart daugiau..
o pradzioj gerioausia ismokt vaziuot preciziskai.. naudojantis hi liftu..

#6
Dragon

Dragon

    TLC Veteranas


  • Žinučių: 11.040
  • Reg. 2006-03-06, 11:50
  • 4x4 Vilnius
mechaniką gali ne 4 kart, o 3 kart brangiau nei kitaiską už 1000lt...:)
Anksčiau jos buvo pigesnės, nes kam toks geležies šmotas ant nosiaus, kai yra kompaktiškos elektrinės.... bet tik išbandę pardėjo vertint tą patikimą geležies šmotą ir paklausa užraitė kainas...

#7
Domkratas Pelkinis

Domkratas Pelkinis

  • Žinučių: 162
  • Reg. 2006-03-18, 13:11
  • Vilniaus visureigiu klubas 4WD
Uzmirsote pamineti viena mexanines gerves minusa- ji yra linkusi i kanibalizma. Tai yra, jeigu uzmirsi isjungti, ir pradesi vaziuoti, ji pati save sulauzys. Elektroje to negali buti. Taciau as balsuociau uz mexanika.

#8
stotelius

stotelius

  • Žinučių: 3.011
  • Reg. 2006-04-24, 20:49
  • Jonava

Uzmirsote pamineti viena mexanines gerves minusa- ji yra linkusi i kanibalizma. Tai yra, jeigu uzmirsi isjungti, ir pradesi vaziuoti, ji pati save sulauzys. Elektroje to negali buti. Taciau as balsuociau uz mexanika.



saugiklis turi buti, kaipstis paprastai.

#9
Domkratas Pelkinis

Domkratas Pelkinis

  • Žinučių: 162
  • Reg. 2006-03-18, 13:11
  • Vilniaus visureigiu klubas 4WD
Pries jam nusipjaunant, pakankamai daug nemalonumu gali mechanika prisukti. Net iki korpuso sulauzymo... Maciau savo akimis. Liudna savybe.

#10
rytis777

rytis777

  • Žinučių: 1.157
  • Reg. 2006-03-18, 11:31
  • Vilnius
sutinku. mechanika geriausia, bet reikia turet kur ja pajungt (KOM) o tai imanoma sakyciau mazumai visureigiu, visiem kitiem zopa :?

#11
Dragon

Dragon

    TLC Veteranas


  • Žinučių: 11.040
  • Reg. 2006-03-06, 11:50
  • 4x4 Vilnius
norint mechaniką prie daug ko galima pasigaminti.... lenkai pvz nuo karinio transporto stato PTO ir gervės reduktorius nissan GR ir Rangerover ir ne tik...
O pastaba dėl "minuso" pamiršt išjungti - čia jau karštаkošiams... :)
Statai jungiklį ir lemputę prieš nosį, galima ir su signalke ir užuomarša nepamirš... :) esu net sumastes perspėjantį saugiklį, kai bugnas pilnas troso prie krašto... :)

#12
RimasK

RimasK

    GrandModerator


  • Žinučių: 3.084
  • Reg. 2006-03-05, 15:44
  • 4x4 Vilnius
Jei trosas 8-9 mm, tai nutrūksta ir niekas nesulūžta.
O su tvirtu trosu ir sėdint ant kokio kelmo, tai galima ir tiltą išrauti ir rėmą sulankstyti. Visame kame ir galva reikalinga :D

#13
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.215
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai
Mechanika ypac tinka turistam ar siaip nemegstanciam lempuciu gesinti-ardyti kontaktus valyti,keisti inkariukus....
Pastaciau pries 3 metus, jokios bedos nei karto. Jokios prieziuros, pastatau purvina-meslina stovi pridziuva... Veliau po menesio vaziuoji ijungi veikia be problem...
Su elektrine taip nebutu, reikia priziureti-valyti... Va cia pagrindinis privalumas nesportininkam...

#14
Alvianas

Alvianas

  • Žinučių: 118
  • Reg. 2006-04-03, 09:35
  • Kupiskis-Vilnius/35coliai
Ladogoj pamatem nauja rusu inzinerijos stebukla...mechanine gerve, pajungta nuo variklio veleno. Reikejo pamatyti musu veidu israiskas, matant, kaip ji dirba...zopinej pelkej maza masinyte, sverianti vos 1600 kg (ir tai su pridetu balastu, nes pas juos nuo svorio ratu plotis ribojamas) nerealiu greiciu stuma pries save dyyydeli kalna sudo, ir vienu momentu nuo to ziauraus greicio ir jegos, pakyla jos galas ir vos nesivercia per prieki!!!!!!!!!! Tikrai sunku nupasakoti, bet vaizdas ispudingas...

#15
Dragon

Dragon

    TLC Veteranas


  • Žinučių: 11.040
  • Reg. 2006-03-06, 11:50
  • 4x4 Vilnius
mažas kelmelis dugne ir būtų tiltus palikus...:) jėga ir greitis dar ne viskas, reik kad PTO ir gervės reduktorius būtų pakankamai tvirti... Labai patikimi sprendimai nuo karinės technikos, ten korpusai lengvo lydinio, bet reduktoriai kelių pakopų, tai laiko nerealiai...

#16
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.215
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai
Kazkada lygiai taip mano Suzukis per gala vos neapsiverte Panevezy, kai is griiovio su visu kalnu ejom... O veliau paaiskejo kad gerve dar nebuvo jau tokia kruta... Ne viskas buvo atidirbta, dar kitais metais luzo reduktorius tos pacios mechanikos... Paaiskejo kad ciudom su juo iki to vaziuodavom(matyt del Suzukio svorio) del to pacuio svorio ir galas verciasi...
O kas liecia palikti tiltus, tai nevisai taip... Yra tokios mechanines gerves su vietoje apsaugines sponkes turi tam tikra sankaba kuri praslysta prie 5000kg apkrovos. Taigi gali varyti gazas dugnas, o jei koks kelmas pykst ir prsisuka... Cai karine technika(gauti jos nerealu) teko tokia tureti, bet Rusai nugrebe is kart uz nerealius pinigus(gal ta ten ir buvo)... :D

#17
stotelius

stotelius

  • Žinučių: 3.011
  • Reg. 2006-04-24, 20:49
  • Jonava
firma dagmitya gali atvezti visokiu stiprumu frikcinio movu, visokiu konstrukciju ir tt. ir manau nereikes ypatingai dideliu pinigu...

#18
liutas

liutas

  • Žinučių: 90
  • Reg. 2006-03-19, 00:13
  • 4x4Vilnius
Nelygu kokiam dzipiu.

Nes Nissan'o mechanika ne tik linkusi "kanibalizmo" (© Domkratas) bet ir negerai paskaichiuota: pagal visus savo kardanus, "atboro" pajungimo tashkus ji skirta traukimo jegai iki... 1.2 tonos! Kas man buvo atsitike daugelis zino.
O va Toytos tokia pat yra deklaruojama kaip 4.2 tonos -- nes turi tam tikru konstrukciniu privalumu P.T.O. pajungime.

Elektrine yra geris vienu atveju: ji nepriklauso nuo variklio.

Shiuo metu mano galva geriausia butu Toyta'i -- mechanika, o Nissanui -- greitapede hidraulika, kuri turetu nepriklausoma nuo variklio siurbli, t.y. elekrini siurbli nuo statybines (tarkim) technikos.

#19
stotelius

stotelius

  • Žinučių: 3.011
  • Reg. 2006-04-24, 20:49
  • Jonava
o kas nezino kas buvo atsitike gal gali apsviesti?

#20
liutas

liutas

  • Žinučių: 90
  • Reg. 2006-03-19, 00:13
  • 4x4Vilnius

o kas nezino kas buvo atsitike gal gali apsviesti?


Nuluzo P.T.O. ('atboras') nuo dezes, pakeli nulauze sulenktais kardanais turbinos korpusa. Ir viskas acitika prie gan ramiu salygu...




Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)