Grochnutas Sukurta Balandžio 20, 2012 Dalintis Sukurta Balandžio 20, 2012 Pakeiciau saviskiam MP super selekt 92m 2.5td priekini tilta ir nesutampa perdavimas (galinis stumia priekini tilta). Gal kas pasakytu kokiu perdavimu ju buna ir ar skiriasi su super selektu ir be perdavimas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Balandžio 20, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2012 (redaguota) Katalogas rodo 3varijantus i MP2 MP2 2.5TD trumpas 4.625 arba 4.875MP2 2.5td ilgas 4.875 arba 5.285MP2 3.0i 4.875 Redagavo Gegužės 30, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Balandžio 20, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2012 Lygtais ir i trumpa ejo tiltai su perdavimu 5,285.Jei komplektacija GL arba GLX,tai gamykliskai statesi tiltai su perdavimu - dviduris 4,625,keturduris - 4,875.Jei komplektacija GLS,tai i dviduri ejo 4,625 arba 4,875,o i keturduri 4,875 arba 5,285.Bet aisku perkant srote,reikia paciam pasiskaiciuoti perdavimo skaiciu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Vasario 3, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2013 (redaguota) Idomu, kokie perdavimai eina i MPI tiltus? Kurie skaitosi leciausi? Ar imanoma kaip nors nustatyt perdavima neardant tilto? Gal is vin imanoma issifruot? Kazkaip vienareiksmiskai truksta galios pas mane. Turiu donora idomu koks ten perdavimas. Kazi HG ir MP tiltu viduriai vienodi? Nes viso tilto permest negaliu MPI linges, pas mane spiruokles. Laukiu pamastymu.. su 29" lupo kaip zveris, o su 33" nuo 3 begio dusuliukas ziaurus. Nuvaziavus nuo kelio su paletintoju aisku eina noemaliai, bet kartais ir po Vilniu reikia pasimalt.. Redagavo Vasario 7, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 Pas pirma padzera buvo tiltai su perdavimu 4,63 ;4,87;5,28.Leciausi skaitosi 5,28.Pas galoperi irgi tokie patys tiltu perdavimai.Kad nustatyt perdavima,pasikeli masinos galine dali,ant rato is vidines puses su kreida brezi bruksni,suki uz kardano kol ratas apsisuks 10 kartu,kardano apsisukimu skaiciu dalini is rato apsisukimo skaiciaus ir daugini is 2.Jei tiltas su LSD is 2 dauginti nereikia.Jei stovi pora su perdavimu 4,63 tai su 33 ir bus konkretus dusulys,geriausia butu su perdavimu 5,28.Ar eitu viduriai is pajero nezinau,bet lygtais neina ju permest.Zinau,tik kad eina pastatyt antro pajero tilta,tada islosi diskinius stabdzius vietoj bugnu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 (redaguota) Ar buvo kazkurie perdavimai montuojami su tam tikru motoru? Ar viskas buvo komplektuojama na ura? Pvz. jeigu 3.0 tai perdavimas butinai 4.87 ar nelabai? Dar tiesa butu idomu isgirst variklio sukius prie 100km/h su 5.28 perdavimu ar yra is forumieciu kas tokius letus tiltus turi?Nes trasoj vikstiek norisi vaziuot apie 100km/h daugiau man nereikia, bet maziau irgi, nes negaliu pakest, kai mane furos lenkia..galiu vaziuot jai ispaskos, bet kad tik nelenktu, matyt dar jaunas tuo klausimu. Redagavo Vasario 4, 2013 Plastic Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 Plastic,pasiskaiciuok koks pas tave tiltu perdavimas.O su reduktoriaus perdavimu 5,285 ir su 33 ratais,vaziuojant ant 100km/h variklio apsukos bus apie 2900,ant 120km/h apsukos apie 3500.Na o jeigu uzdesi kokius 235/75R15 ratus,vaziuojant 120km/h apsukos jau bus apie 4000. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Lapkričio 17, 2013 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2013 Gal kas zino ar yra antram pajere kur nors rasomas tiltu perdavimo skaicius,gal kokia lentele yra variklio skyriuj,ar pagal VIN koda galima nustatyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Lapkričio 17, 2013 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2013 Ant kapoto yra lentelė su duomenimis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Sausio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2015 (redaguota) Ar buvo kazkurie perdavimai montuojami su tam tikru motoru? Ar viskas buvo komplektuojama na ura? Pvz. jeigu 3.0 tai perdavimas butinai 4.87 ar nelabai? Atnaujinsiu tema. MP1 yra trijų skirtingų perdavimų tiltai 4,625 ;4,875;5,28. Lėčiausi skaitosi 5,28. Mastau susidėti lėtesnius tiltus, nes db pas mane tiltai stovi su perdavimu 4,625. Galoperio irgi tokie pat perdavimai tiltu. Norėtųsi daugiau galios kai sublokuoju abu tiltus.Internete pavyko rasto tokius duomenis:Axle DataMP Gen 12.6, 2.3TD, 2.5TD & 2.5TDI (some) :-front axle = 25 spline, 29mm diameter, diff = 7.25" diameter (low pinion)front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 7.25" diameter (low pinion from an L300)rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 8" diameter3.0V6 :-front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (low pinion)rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 9" diameterDiff ratio and T/case & Final Drive Ratio'sGen 12.3 TD = 4.875, 5.292.6 / 2.5 TD = 4.625, 4.8752.5 TDI = 4.625, 4.8753.0 V6 = 4.625, 4.875Kazin ar yra tekę kam matyti MP 2,3 TD ant Lietuvos? Nes suprantu, kad uos lėčiausi tiltai. Redagavo Sausio 13, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Sausio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2015 Atnaujinsiu tema. MP1 yra trijų skirtingų perdavimų tiltai 4,625 ;4,875;5,28. Lėčiausi skaitosi 5,28. Mastau susidėti lėtesnius tiltus, nes db pas mane tiltai stovi su perdavimu 4,625. Galoperio irgi tokie pat perdavimai tiltu. Norėtųsi daugiau galios kai sublokuoju abu tiltus.Internete pavyko rasto tokius duomenis:Axle DataMP Gen 12.6, 2.3TD, 2.5TD & 2.5TDI (some) :-front axle = 25 spline, 29mm diameter, diff = 7.25" diameter (low pinion)front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 7.25" diameter (low pinion from an L300)rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 8" diameter3.0V6 :-front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (low pinion)rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 9" diameterDiff ratio and T/case & Final Drive Ratio'sGen 12.3 TD = 4.875, 5.292.6 / 2.5 TD = 4.625, 4.8752.5 TDI = 4.625, 4.8753.0 V6 = 4.625, 4.875Kazin ar yra tekę kam matyti MP 2,3 TD ant Lietuvos? Nes suprantu, kad uos lėčiausi tiltai.Na pas pirmuką lėčiausi buvo ant 2.3 td, bet gal išeina kažką sulipdyti iš antros kartos pajero, ten pas 2.5 td ėjo 5.29 perdavimas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Sausio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2015 (redaguota) Yra dalis tiesos Rolandai tavo pasakyme, bet pas 2,5 TDI MPII perdavimas tiltų gali būti ir 4,875. Toks perdavimas kiek sugebėjau rasti būna su automatine pavarų dėže. T/case & Final Drive Ratio's (T/case - šiuo atveju šifruojasi kaip "transfer cas", lietuviškai tai būtų paskirstymo dėžė). SWB - Short weel base (tumpas 2/3 duru kebulas); LWB - Long weel base (ilgas 4/5 duru kebulas).Gen 1NA model Jan 83-Nov 84swb 2.6 petrol & 2.3TD 5sp (KM145) onlyHi-roof lwb introduced in May 84 with 2.6 petrol & 2.3TDNB model Nov 84-Nov 85same variants as above except 2.3TD not available with swbNC model Nov 85-Oct 86same variants as above except hi-roof lwb is replaced with low-roof versionND model Oct 86-Oct 87swb 2.6 petrol 5sp (KM145)lwb 2.6 petrol & 2.5TD 5sp (KM145)Optional non lock up 4sp auto (KM14 for 2.6 petrolNE model Oct 87-Sept 88same variants as above2.6 ***** petrol replaced with improved locally Oz made Astron 2 versionsNF model Sept 88-Sept 89same variants as above3.0 V6 introduced for lwb with 5sp (V5MT1) or 4sp auto (KM143 link coil spring rear and rear disc brakesNG model Sept 89-Apr 91same variants as above except KM148 replaced with lock up 4sp V4AW22.5TD was intercooled in 1990Gen 2NH model Apr 91-Nov 93swb 2.6 petrol 5sp (V5M21) leaf springs 3.0 V6 5sp (V5MT1) rear coilslwb 2.6 petrol 5sp (V5M21) leaf springs 2.5TD 5sp (V5M21) leaf springs 2.5TDI 5sp (V5MT1) rear coils 3.0 V6 5sp (V5MT1) or 4sp auto (V4AW2) rear coilsNJ model Nov 93-Mar 97rear leaf springs dropped everything now 3 link coilsswb 3.0 V6 5sp (V5MT1) or 4sp auto (V4AW2)lwb 2.8D 5sp (V5M21) 2.8TDI 5sp (V5M31) 3.0 V6 5sp (V5MT1) or 4 sp auto (V4AW2)Luxury Exceed model 3.5 DOHC V6 lwb 4 sp auto (V4AW3)Sep 95 3.5 DOHC V6 made standard across range (3.0 V6 dropped)NK model Mar 97-Oct 97swb 3.5 DOHC V6 5sp (V5M31) or 4sp auto (V4AW3)lwb 2.8TDI 5sp (V5M31) 3.5 DOHC V6 5sp (V5M31) or 4sp auto (V4AW3)NL model Oct 97-Jul 00 (known as Gen 2.5 in US)swb same as NKlwb same as NK except 3.5 DOHC V6 replaced with 3.5 SOHC V6Gen 3NM model Jul 00-Oct 02 (monocoque body / IRS)swb dropped from rangelwb 2.8TDI 5sp (V5M31) 3.5 SOHC V6 5sp (V5M31) or new 5sp tiptronic auto (V5A51 Invecs 2)Aug 02 3.2 DID introduced (2.8TDI dropped)NP model Oct 02-traction / stability control introducedlwb 3.5 SOHC V6 5sp (V5M31) or 5sp auto (V5A51) 3.2 DID 5sp (V5M31) or 5sp auto (V5A51)Oct 03 3.8 SOHC introduced only with 5sp auto (V5A51)Jan 05 MATT (Mitsu All Terrain Technology) introduced across model rangeEngine Power OutputsGen 12.6 ***** (4G54) = 76Kw 192Nm2.6 Oz (4G54) = 79Kw 196Nm2.3TD (4D55T) = 62Kw 188Nm3.0 V6 (6G72) = 105Kw 228Nm2.5TD (4D56T) = 62Kw 201Nm2.5TDI (4D56TI) = 70Kw 240NmGen 22.6 Oz (4G54) = 79Kw 196Nm3.0 V6 (6G72) = 109Kw 234Nm2.5TDI (4D56TI) = 73Kw 240Nm2.8D (4M40) = 71Kw 198Nm2.8TDI (4M40) = 92Kw 292Nm3.5 DOHC V6 (6G74) = 153Kw 300Nm3.5 SOHC V6 (6G74) 140Kw 303NmGen 32.8TDI (4M40) = 92Kw 292Nm3.5 SOHC V6 (6G74) = 140Kw 303Nm3.2 DID (4M41) = 121Kw 373Nm3.8 SOHC V6 (6G75) = 150Kw 314NmT/case & Final Drive Ratio'sGen 12.3TD = 4.875, 5.292.6 / 2.5TD = 4.625, 4.8752.5TDI = 4.625, 4.8753.0 V6 = 4.625, 4.875t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6Gen 22.6 = 4.8752.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.293.0 V6 = 4.625, 4.8752.8D = 4.8752.8TDI = 4.903.5 DOHC V6 = 4.636t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6Gen 32.8TDI = 4.90 5sp man3.2 DID = 3.90 5sp auto or 4.10 for 5sp man3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp autot/case = 1.90:1 for allAxle DataGen 12.6, 2.3TD, 2.5TD & 2.5TDI (some) :-front axle = 25 spline, 29mm diameter, diff = 7.25" diameter (low pinion)rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 8" diameter3.0V6 :-front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (low pinion)rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 9" diameterGen 23.0V6 :-same as Gen 1 except for NH & NJ auto has 7.25" diameter front diff (high pinion) NH & NJ 5sp man has 8" diameter front diff (high pinion)2.5TDI :-same as NH & NJ auto3.5V6 & 2.8TDI :-front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (high pinion)rear axle = 31 spline, 33.5mm diameter, diff = 9.5" diameterGen 33.5V6, 2.8TDI, 3.2DID, 3.8V6front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (high pinion)rear axle = 33 spline, 36mm diameter, diff = 9.5" diameterNote :- Mitsu factory Aisin manual hubs (found on some models - Gen 1 or Gen 2 base models & Tritons) are interchangeable and will retrofit to all Gen 2 models with super select.These will not fit to a Gen 3 model as they run solid one piece hub flanges (non-removable).Brake DataGen 1swbfront = NA-ND 255mm vented discs (20mm thick) single piston calipers (53.97mm pistons)front = NE-NG 258mm vented discs (22mm thick) single piston calipers (57.15mm pistons)rear = NA-ND 254mm drums (20.64mm wheel cylinder)rear = NE-NG 254mm drums (22.23mm wheel cylinder)lwbfront = NA-NE 275mm vented discs (20mm thick) single piston calipers (57.15mm pistons)front = NF-NG (3.0V6) 276mm vented discs (22mm thick) twin piston calipers (42.8mm pistons)rear = drums NA-ND same as swb, NE-NG same as swbrear = NF-NG (3.0V6) 315mm solid discs (18mm thick) single piston calipers (42.8mm pistons)Gen 2front = NH-NJ (3.0V6) 276mm vented discs (24mm thick) twin piston calipers (42.8mm pistons)front = NJ-NL (3.5V6) 276mm vented discs (27mm thick) twin piston calipers (42.8mm pistons)front = NK & NL GLS only 314mm vented discs (24mm thick) twin piston calipers (42.8mm pistons)rear = NH-NL 315mm solid discs (18mm thick) single piston calipers (42.8mm pistons)Note :- NH GL base models had rear drum brakes same as Gen 1 NE-NGAlso NK & NL GLS models have to run 16" rims to clear the bigger front rotors.Gen 3front = NM-NP 290mm vented discs (26mm thick) twin piston calipers (45.4mm pistons)rear = NM-NP 300mm vented discs (22mm thick) single piston calipers (44.5mm pistons) Šaltinis http://www.4x4wire.com/forums/printthread.php?Cat=0&Board=mitsudiesels&main=1095066&type=thread Redagavo Liepos 25, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FHP228 Atrašyta Vasario 3, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2017 Toks klausimas iškilo, ar turi reikšmės skaičius ant Pajero II 96 m.galinio tilto reduktoriaus išorės jų skirtumui ir perdavimų skaičiui? Po kapotu lentelėje perdavimas 4625, reduktorius su blokiruote. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar