Pereiti prie turinio

Klausimai susije su MP/Sport/L200 galinio tilto blokiruote


Rekomenduojami pranešimai

  • 3 metų...
  • Atsakymus 79
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Pajero sport 2,5 razdatke paprasta 3padeciu. Ijungus 4H galinis tiltas susiblokuoja 100%, ijungus 4L nebesiblokuoja. Neimanoma padaryt kazkaip, kad ijungus 4L jis butu susiblokaves? Papildomos knopkes jokios nera.

Kodėl manai, kad pas tave tiltas blokuojasi jeigiu nėra jokios "knopkės"? Pas visus Pajero, įskaitant ir "sport'ą", jeigu galiniame tilte yra blokiruote ji valdoma (įjungiam/išjungiama) mygtuko "R/D lock" pagalba, kuris valdo kompresorių.

post-9510-0-23033100-1484827860_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ijungus 4H netgi imant maza posuki vienas ratas tiesiog slysta asfaltu. Ko nebuna nei vien su galu vaziuojant ar 4L. Masina pastatyk kaip nori su 4H galiniai ratai sukasi vienodai. Isjunk 4H ir vienas ratas nebesisuka.

Įjungus 4H pas sportą jau įsijungia centrinis difirencialas, ko pasekoj perdavimas tarp priekio ir galo griežtai 50x50, su šita razdatkės padėtim negalima ant asfalto važinėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, suprantu. O neimanoma kazkaip padaryt, kad ijungus 4L galiniai ratai vienodai suktus, nes tada dazniausiai kaip ir reikia daugiau varanciu ratu.

Va šitas atvejis keistas, šiaip palėtintojo padėtį irgi turėtų likti sublokuotas centrinis difas, o lemputė prietaisų skydelį užsidega kokia centrinio diferencialo įjungus 4H ir 4L ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sako Klevas dėl Spor't ir Super Select'o, kad kažin ar yra tokių variantų, plius ir pats autorius sako, kad pas jį paskirstymo dėžė yra tik trijų padėčių, taigi paprasta. Kad ir kokia būtų paskirstymo dėžė ji neturi įtakos tam blokuojasi ar ne tilto (nesvarbu kurio) diferencialas. Kad pas koelgą nėra 100 proc. blokiruotės tilte esu tikras 99,99 proc.(nebent kas nors pastatė ne gamyklinę, pvz. Lokka tipo ar pan.), gal yra LSD tipo diferencialas, bet ir taip labai abejoju. Pradėti siūlau nuo to, kad pasikelti mašinos galinį tiltą, kad abu ratai būtų ore ir pasukus vieną ratą pažiūrėti ar abu ratai sukasi į tą pačią pusę ar į skirtingą. Jeigu į skirtingas, reiskia jokio tipo blokiruotės, įskaitant ir LSD, nėra. Ir priešingai, jeigu sukasi į ta pačią pusę reiškią yra kažkokia blokiruotė, bet kaip sakau, jos veikimas tikrai nepriklauso nuo paskirstymo dėžės padėties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sako Klevas dėl Spor't ir Super Select'o, kad kažin ar yra tokių variantų, plius ir pats autorius sako, kad pas jį paskirstymo dėžė yra tik trijų padėčių, taigi paprasta. Kad ir kokia būtų paskirstymo dėžė ji neturi įtakos tam blokuojasi ar ne tilto (nesvarbu kurio) diferencialas. Kad pas koelgą nėra 100 proc. blokiruotės tilte esu tikras 99,99 proc.(nebent kas nors pastatė ne gamyklinę, pvz. Lokka tipo ar pan.), gal yra LSD tipo diferencialas, bet ir taip labai abejoju. Pradėti siūlau nuo to, kad pasikelti mašinos galinį tiltą, kad abu ratai būtų ore ir pasukus vieną ratą pažiūrėti ar abu ratai sukasi į tą pačią pusę ar į skirtingą. Jeigu į skirtingas, reiskia jokio tipo blokiruotės, įskaitant ir LSD, nėra. Ir priešingai, jeigu sukasi į ta pačią pusę reiškią yra kažkokia blokiruotė, bet kaip sakau, jos veikimas tikrai nepriklauso nuo paskirstymo dėžės padėties.

Tai dėl galinės blokiruotės viskas teisinga, tik tiek kad kartais žmonės įjungę razdatkę, kur blokuojasi centrinis diferencialas, mašina dreba ant kieto pagrindo sukantis ir jau atrodo kad blokuojasi viskas ir priekinis tiltas ir galinis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kai masina dreba ir kai ratas slysta ant menkiausio posukio tai tiek gal dar zmones atskiria :)

Dreba, slysta ar kas nors darosi, visa tai labai subjektyvu ir visiems vis kitaip gali atrodyti. Aukščiau jau rašiau, kad paskirstymo dezes padėtis neturi jokios įtakos tilto reduktoriaus sublokavimui, jam jokio skirtumo ijungta 4H ar 4L padėtis. Pas tave paprasta triju padeciu paskirstymo deze, su tokia nerekomenduojama apskritai vaziuoti 4x4 pavara kietu pavirčiumi, jau nekalbant apie sukinėjimasi sujungus abu tiltus abu ant kieto pagrindo.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jis ir turi slyst - jungdamas prieki tu priekini ir galini tilta sujungi kietai , darant posuki priekinis ir galinis tiltas sukasi skirtingais greiciais (beje kaip ir visi ratai) o galimybes tai daryt sujungus juos i bendra neturi. Cia naturalu kad kazkuris ratas bandys prasisukt greiciau arba bus stabdomas , dazniausiai tai galinio tilto ratas ba galas buna maziau prispaustas nei priekis - tai kad blokiruote cia nei prie ko ba dar didelis klausimas ar isvis ji ten yra kaip po tokia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau, kad negalima vazinet, pabandymas tik buvo. Gerai, vaziuojant tiesiai ar ant pasvyrimu su 4L varo vienas ratas, o 4H varo abu ratai, nors vienas ratas ore buna ar vos kad zeme liecia. Tai cia kas?? :) suprantu, kad bent originaliu blokiruociu tai cia nera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.