Pereiti prie turinio

Klausimai susije su MP/Sport/L200 galinio tilto blokiruote


Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...
  • Atsakymus 79
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kompresoriukas yra tam, kad paduotu ora i reduktoriu, kad isijungti blokiruotę, nes ji veikia suspausto oro pagalba. Tam kad pajungti blokiruote reikia nuvesti slangute nuo tilto (ant tilto uodegos turi buti vamzdelis kur ja uzmauti) iki kompresoriaus.  Tada salono viduje idedi mygtuka, kuriuo butu valdomas kompreoriaus ijungimas/isjungimas.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiltas nuo kito L200.Pajungiau tiesei is kompresoriuko i reduktoriu kaip ir buvo aname L200.Tik nezinau kaip patikrinti garaze ar veikia blokiruote.Ar tas kompresorius turi pusti tol kol naudoji blokiruote?

 

Kur tavo aparatas randasi užsukčiau, arba pasuk man 868831381.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai negi jis visada pucia?taip neturi but

 

Netyrinėjau pačio kompresoriuko, bet tikrai jis nedirba pastoviai, pas mane kai suaižėjo į blokiruotę nuvesta šlangutė ir praleisdinėjo slėgį, tai esant įjungtai blokiruotei kompresoriukas kas 3-5 sekundes įsijungdavo kokiom 2-3 sekundėm. Kai sistema sandari tai tik įjungimo metu suburzgia ir viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lygiai toki pati redutoriu (kaip kad nuorodoje) isidejau i savo MPI. Turiu vena klausima, gal yra zinanciu ar butu galima vietoj orginalaus kompresoriaus pastatyti kazkur auto salone (pvz bagazineje) kompresoriu skirta padangos pusti, nes tokiu atveju esant reikalui ji butu galima naudoti pagal tikraja paskirti. Gal yra kas toki dalyka bandes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kaip as patikrinau, pakeles gala, blokiruote veike tik tada kaip kompresoriukas veikia,ji atjungus ta pacia sekunde blokiruote nustojo veikti,tai gal jis ir turi pusti pastoviai?

 

Pas MP II blokiruotės kompresorius turi savyje slėgio daviklį ir vožtuvą, įjungus blokiruotę kompresorius suveikia ir pats išsijungia, bet tik atjungus maitinimą nuo kompresoriaus vožtuvas atsidaro, oras išeina ir diferencialas išsiblokuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lygiai toki pati redutoriu (kaip kad nuorodoje) isidejau i savo MPI. Turiu vena klausima, gal yra zinanciu ar butu galima vietoj orginalaus kompresoriaus pastatyti kazkur auto salone (pvz bagazineje) kompresoriu skirta padangos pusti, nes tokiu atveju esant reikalui ji butu galima naudoti pagal tikraja paskirti. Gal yra kas toki dalyka bandes?

 

Manau kad galima, tik reiks susibūrti slėgio ribojimą iki blokiruotės ir slėgio išleidimą :)

 

P.S. va radau rankiniu būdu valdomą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 4 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.