Pereiti prie turinio

keli klausimai 2,8 ir 4,2 D variklius GR


Rekomenduojami pranešimai

atsiradus wariantui pasistojo keli klausimai, kas gero is 4,2 motoro kaip kuro srebe jis kaip trauka jo pagal 2,8 tiltai tie patys eina ar stipresni,kaip su detalem??rolleyes.gif ir kokia elektra gamina 12 ar24

Redagavo wiswis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atidaviau savaji 4.2 pries kelis menesius kaliningradan.kiek zinau klaipedieciai turi 4.2, ir vilniuje tik nepamneu kas.

kuo buvau patenkintas tai varikliu.

be turbinos, be paskirstymo dirzelio, nera kam sugest patikimas kaip tarybinis triratukas.Prie belekokiu salciu vesdavosi is puses o ne pilno apsisukimo, ko nepasakyciau apie dabartini 2.8. stovejo 2 tepalo filtrai, juos pirkdavau lirostoj ir visada ju budavo, kitu variklio detaliu per 6 metus neprireike, neskaitanat oro ar kuro filtru kuriu taip pat budavo ant prekystalio iskart.

ekonomiskensis nei 2.8, trauka atrode gal net blogesne nei 2.8,turbo, bet realiai labai panasi .isigazuoja taip leciau, truksta dinamiskumo..

man po 3.3td atrode kad netraukia sitas 4,2, bet dabar persedus ant 2.8 td atrodo kad visksikai vienoda trauka.

tilltai pas mane buvo nuo 2.8, o gimtojo eina truputi storesni pusasiai ir granatu "rankenos" reiskia ir guoliai didesnes skyles prasosi, ir pacios granatos tvirtesnes,storesnes bet pats savom akim nemaciau tik pagal kataloga parduotuvej taip aiskino. taip taip iseina kad ir hubai tada netiktu nuo 2.8 nes skyle ju mazesne, mhh net idomu pasidare.

na pliusai zinoma buvo del mechanines gerves, nors kitavertus jei nesportuoji ir laikas nera labai jau svarbuskartai elektrine net patogiau, gali biski ratais padet tik tiek kiek reikia,ir t.t. o mechanikoj nelabai greiciu sulyginsi, ismini sankaba ir gerve sustoja, o ratu greitis priklauso nuo ijungto begio, na bet kuriuo atveju ratai dirbdavo sau gerve sau priklausomai nuo variklio sukiu..

Labiausiai budavau ramus del tos nuolatines 2.8 patrulistu bedos kaistanciu varikliu ir besikraipnaciu galvu, o cia kadangi spizine buvau ramus.

zinoma auto sunkus ir labiau tinkamas expedicijoms nei sportuj..

sistema 12 voltu su vienu akumuliatoriumi.

del variklio detaliu, girdejau kad sie varikliai statomi i kazkokisu nisanu atokrautuvus del to ir detaliu jiems yra jei kazko prireiktu. bet mane stebino lirosta kuri turedavo net oro filtru nors niekam tubut jie daugiau netinka, o tarkim kuro filtrai unifikuoti, kaip ir 2,8 varikliuj, ir apskritai i mano nissan sunny 2.0 dyzeli eina tas pats filtras kaip ir i patruli, va cia japonams tai respektas\:)/>/>

nebezinau ka dar parasyt, klausk, jei zinosiu atsakysiu.

ai, svarbiasuias minusas asmensikai man( taciau daugeliuj didziausias pliusas, ir ypac rusu forumuose megtsamas variantas,

tai 4.2 variklis ir 2,8 tiltai,

tada ten gaunasi perdavimmas kitox,ir galima didesnisu ratus smagiai maut, nes mano 33 coliu atrode mazoka\( greicio prasme)

negaliu lekt ant 100km/h su visa dzipu kolona kelionej nes labai daug apsuku gaunasi, na gal su 35 ratais butu geriau. su 38 dar geriau, o ir granatos tos storesnes nebijos taip kaip nuo 2.8. bet bekelej zinoma tai privaluma sturet letesnisu tiltus. bet mano atveju kazkaip nepatiko tas derinys.

teko karta vaziuot su gimtais 4.2 tiltais tai kur kas maloniau stebet taxometo rodykle vaziuojant autostrada.( taip pat su 33 ratais) tai butu tiek.

Gal kazkas daugiau papildys.

Redagavo skystis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Blogai sakė. Su 31'' AT tilpau į 10L/100 km trasoj apie 80-90km/h. Su 33''MT normaliai važiuojant iki 14L/100, skubant iki 20. Dėl tiltų ir pusašių tai nežinau. Storiai lyg ir vienodi, tik pas 4.2 priekinio tilto guoliai kažkaip įdomiai su dviem veržlėm ir skardelėm veržėsi, galinis tiltas buvo su būgniniais stabdžiais ir be blokiruotės. Su perdavimais tai bala žino, reikia turbūt skaičiuoti. Dabar tiltai nuo 2.8, kažkaip jokio akivaizdaus skirtumo nejaučiu.

O du akumai ir turi stovėti.

Redagavo Virgis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blogai sakė. Su 31'' AT tilpau į 10L/100 km trasoj apie 80-90km/h. Su 33''MT normaliai važiuojant iki 14L/100, skubant iki 20. Dėl tiltų ir pusašių tai nežinau. Storiai lyg ir vienodi, tik pas 4.2 priekinio tilto guoliai kažkaip įdomiai su dviem veržlėm ir skardelėm veržėsi, galinis tiltas buvo su būgniniais stabdžiais ir be blokiruotės. Su perdavimais tai bala žino, reikia turbūt skaičiuoti. Dabar tiltai nuo 2.8, kažkaip jokio akivaizdaus skirtumo nejaučiu.

O du akumai ir turi stovėti.

 

del guoliu priekiniu priverzimo,..nzn kaip kaip pas kitus, bet mano 2.8td GR priekinis guolis verziasi lygiai taip pat-plona verzle didele prispaudi guoli,tada fiksacine skardele kad neatsisuktu ta verzle,ir is galo antra verzle priverzti tai skardai..beje, akumai pas mane irgi du..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

znacyt pas mane kazkas idomaus... tarp kitko, galinio tilto ratai pakelus subine sukasi i viena puse, o ijungus 4wd is leto sukantis vietoje abu galiniai ratai sukasi vienu metu nors blokiruotes atskiros ner kaip buna salone pajungimas.. :unsure:

Redagavo zemaituks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turi suktis y ta pacia puse LSD tada vadinasi veikia.

 

geriausias irodymas kad lsd veikai tai pakelus sikna ratai pradzioj sukasi i skirtingas puses, na kaip pas visas auto, o tada kolega palaiko kita rata o tu suki toliau, ir po keliu pasukimu jis pradeda suktis i ta pacia puse, bet kolega jam neleidzia suktis, bet kadangi tu turi jegu daugiau ir suki toliau,m kolega jau nebeislaiko kito rato ir jis sukasi kartu i ta pacia puse suu tavo sukamu ratu,

asmeniskai neteko girdet kad gr'ai kurie neturi salone diff lock 100 proc knopkes, neturetu lsd blokiruotes. bet jei zinios neapgauna tik patys pirmieji gr,ai berods 1990 metu turejo LSD o visi velesni jau 100 proc blokiruote.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

geriausias irodymas kad lsd veikai tai pakelus sikna ratai pradzioj sukasi i skirtingas puses, na kaip pas visas auto, o tada kolega palaiko kita rata o tu suki toliau, ir po keliu pasukimu jis pradeda suktis i ta pacia puse, bet kolega jam neleidzia suktis, bet kadangi tu turi jegu daugiau ir suki toliau,m kolega jau nebeislaiko kito rato ir jis sukasi kartu i ta pacia puse suu tavo sukamu ratu,

asmeniskai neteko girdet kad gr'ai kurie neturi salone diff lock 100 proc knopkes, neturetu lsd blokiruotes. bet jei zinios neapgauna tik patys pirmieji gr,ai berods 1990 metu turejo LSD o visi velesni jau 100 proc blokiruote.

Mano 96 turi lsd blokiroute

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Ant senuko kazkaip labai greit purve pas mane bugnines kalades suesdavo o diskai kazkaip svarus, ir praplaut nesunku..

o maniskis 4.2 diskus turejo, bet ten tiltai nuo 2.8 buvo.

o tiksliau pasakius variklis 4.2 idetas.

Gal zinai kas skiriasi ant remo 4.2 nuo 2.8, kiek kazka girdejau tai skiriasi ausys kazkokios

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Gal zinai kas skiriasi ant remo 4.2 nuo 2.8, kiek kazka girdejau tai skiriasi ausys kazkokios

 

 

Na jei atmintis nemeluoja, tai skiriasi tik variklio tvirtinimo pagalve ( ant 2.8 remo reikia papildomai ja privirinti) daugiau lygtai nieko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Jai kam idomu tai vakar prieš idėdamas pasvėriau varikli, taigi 4,2 variklis su dėže sveria 400 kg

 

Savas, kad konkreciai pasverei:) nes popiereliuose vienaip raso, o cia savo akim zinosi, ten kaip suprantu sausas varikls be tepalu buvo, na bet ta prasme tik su deze ar ir su razdatke kaip suprantu? nu tai tarkim ant visko dar 15 kg tepalams priomest ir bus aisku s svoris. but gerai suzinot, 2.8 svori, baigtusi tada amzina diskusija kad uoj tas 4.2 labai sunkus pelkej skesta ( tipo 2,8 tai labai lengvas ir kaip suzukis pavirsium eina) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.