Pereiti prie turinio

Klausimas dėl Islandijoje perdarytų mašinų


Rekomenduojami pranešimai

Kazkur girdejau, kad dazniausiai negyvai nuvaryti buna. Pavyzdziui nuorodoje esamo ekzemplioriaus rida jau 220 000 km. Pridek dar tuos 100 000 kuriuos atsuko tautieciai komersantai, tai jau gausis nemazai. Klausimas tik ar jau perrinktas visas (abejoju), ar tik atejo laikas viska perrinkti ir del to buvo parduotas Islandijoje, ir ta tek padaryti naujajm seimininkui artimiausiu metu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia tik nuorodoje kaip pavyzdys. Bet įdomu kokie niuansai su tokiomis perdarytomis mašinomis, kaip detalių paieška ir pan... Ar sudėtinga gauti važiuoklės detalių ar nelabai ar daug kas skiriasi su standartiniu modeliu palyginus ir pan...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera jokiu standartinio atsakymo. Tipo is Islandijos visi s arba visi geri. Viskas individualu, kas naudojo kaip naudojo kaip ir visur kitur...

Yra tik vienas skirtumas, tai kad naudojo sunkesnem salygom nei is kitu saliuu tai faktas. O kai naudoja sunkesnem salygom tai ir damusimas yra didesnis. Jei su 38 ratais pravare 200000km tai tas pats kas su normaliais 800000km. Taigi ir galvok ar reikia tokio issidevejimo visureigio? Gal apsimoka toki paimt, ir is anglo pav viska sudet... Gal taip pigiau??? Na nezinau kiekvienas atvejis unikalus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei mašina rimtai domina, visada yra geriausia nuvažiuot ir pasižiūrėt vietoj :)

Dėl įdomumo, vertėtų pasidomėt, kiek analogiškas modelis su perdarymais kainuoja Islandijoj.Manau, kad lietuviai iš ten mašinų negabentų, jei nuo jų nebūtų galima uždirbt litą kitą :) O tai reiškia, kad mašina gali turėti(ar turėjo) vienokių ar kitokių defektų, todėl ją apsimokėjo pirkti ten ir vežt Lietuvon...Nuotraukoj tai visai nešpetnai tas mašinukas atrodo.

Šiaip jau, jei mašina buvo rimtai perdarinėjama važinėt su didesniais ratais, paprastai keičiamos ir reduktorių poros, kad sumažint apkrovas varikliui ir transmisijai.Bet neišardžius to nepamatysi.

Dar klausimas, ar ta mašina buvo perdaryta nauja, ar kažkiek jau važiavusi, vėlgi nuo to priklauso, koks agregatų resurso likutis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gyvenau ten nemazai laiko. siek tiek jus cia neteisus. Didzioji dauguma masinu Isl yra perdaroma servizuose kurie tik tuom ir uzsiima, mazdaug puse ten perdarytu ir vazinejanciu yra patobulinti "artic truck". kitos firmos maziau zinomos mums. nezinau ar duoda jie kokius sertifikatus, kazkaip nepasidomejau tuom, bet seip paprastai viskas buna padaryta rimtai.

Dabar del nujojimo dideliais ratais. Islandijoj tokiu misku ir krumynu kaip musuose nera ten lavos laukai ir krumynai. Paprastai iskilnotais 4x4 jie vaziuoja ziema i kalnus, ir del to padangos tokios didziules, kad nesmuktu. organizuojama gan nemazai ekspediciju ziemos metu, ir pagrindinis kriterijus dazniausiai buan ne mazesni kaip 37" ratai. Mano subjektyvia nuomone jie ten daug maziau nujoja tuos dzipus per pusnis repliodami nei musuose su mazesniais ratais po buza nardydami.

O tas perekupas, kuris pardavineja,tuom ir uzsiima, kad varineja masinas is ten ir i ten. Su jo pusbroliu, ar koke ten giminystes rysys buvo, kartu Islandijoj dirbom kuris laikas

 

ai dar pridesiu, kad tokiu modeliu 35" ratais tai ten net neskaito rimtu perdarymu. jau nuo 36" laiko kad jau cia kazkas dzipui buvo daryta. Realiai tai su 33"-35" labai rimtai nepaoffroudinsi. aisku vasara, per nedidelius upelius kalnais parepliot jau uztenka, bet jei nori rimtai i kalnus eiti, tai vyrauja nuomone kad 36" minimumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei mašina rimtai domina, visada yra geriausia nuvažiuot ir pasižiūrėt vietoj :)

Dėl įdomumo, vertėtų pasidomėt, kiek analogiškas modelis su perdarymais kainuoja Islandijoj.Manau, kad lietuviai iš ten mašinų negabentų, jei nuo jų nebūtų galima uždirbt litą kitą :) O tai reiškia, kad mašina gali turėti(ar turėjo) vienokių ar kitokių defektų, todėl ją apsimokėjo pirkti ten ir vežt Lietuvon...Nuotraukoj tai visai nešpetnai tas mašinukas atrodo.

Šiaip jau, jei mašina buvo rimtai perdarinėjama važinėt su didesniais ratais, paprastai keičiamos ir reduktorių poros, kad sumažint apkrovas varikliui ir transmisijai.Bet neišardžius to nepamatysi.

Dar klausimas, ar ta mašina buvo perdaryta nauja, ar kažkiek jau važiavusi, vėlgi nuo to priklauso, koks agregatų resurso likutis...

Kiek zinau ten is kart naujas tiunina. Del to ir sakau kad praeitas nemazas resursas su tiek km...

Be abejo su ratais apie 33 dydzio tas resursas ne toks svarbus. Bet kai jau 38 ir daugiau tai jau geometrine progresija resursas mazeja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad tema is Garliavos prasidejo,kada atsidurem IS nepastebejau.Bet uz pinigus ir ten susitarsi,kai vietiniu tapsi.Pvz.Vokietijoje turkeliai pravarineja tech.apziuras uz 50 eur.tik reikia zinoti i ka kreiptis.

neburk. as IS 5,5 metu gyvenau, zinau kaip su technikinem yra. ir aplamai su mentu ir visu kitu papirkinejimais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isl salis maza, TA centru vos keli per visa sala. Jokiu turku is vis tokiose vietose nedirba, ir nieko ten nepritepsi. Jie aplamai pacio papirkinejimo principo esmes nesuvokia, kas su kuom valgoma. Greiciau jei kam ir "padeda" tai ne del pinigu, o is giminystes rysiu. Nesakau kad niekas niekur neprilenda, bet tokio masinio reiskinio kaip pas mus, kad tik reik surast tinkama zmogu ir viskas tikrai nera. as virs 5 metu gyvenau, zinojau ne viena lietuvi kuris ten ir apie 10m gyvena visi varo savo hodu, nepraeina remonuotja ir vel varo. Ir patys islandai taip daro.

Tik tiek kad buvo ju sistemoj spraga-kai nepraeini gauni salotine nakleike, su kuria 1 men gali vazinet. O realiai niekas nieko netikrino ir nebaude. Pats su viena lupena ir salotiniu lipduku beveik metus laiko isvazinejau nestabdytas ne karto, kol toji nusprogo. Bet daba ir ta spraga uzsidare, nes uz kiekviena paveluota men ivede apie 100eu bauda.

taip kad nereikia aiskint, kad taip nebuna, nes buna. as nesusiduriau ne su vienu, kuris butu praejes patepes, arba kad kuris menta butu papirkes. Tas pats yra su juodais darbais. ligi siol daugumai dviguba buhalterija kosmosas, bet krize vercia isisavint sita reikala, tai jau atsiranda susigaudanciu kas cia per daiktas. Cia tik musu smegenis tuoj suranda kaip apeit taisykle, a ten zmones gerai gyveno ilga laika, niekad nebuvo reikalo apiedinet kazka, ir nemoka ir net nepagalvoja, o pamokomi galvoja kad tau galvoj negerai, juk taisykle to neleidzia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labai ivairiai, as kai pirkau savo buvo prabeges 180k, masinai buvo 10m, tevas pirko terana, 97m gimimo, tuo metu buvo 13m senumo, prabegus buvo 230 berods. nekilnoti dzipai ir parketnikai paprastai nebuna daug prabege 10m senumo plius minus 200k, bet buna ir su 150k is ko rinktis. Pakilnoti paprastai buna nuo vidurkio kokis 50-70k daugiau prabege. Nera ten vietos kur issitiest ir kur daug prabegt jei i kalnus neini. o tas i kalnus ejimas, irgi ten nera labai jau extrym, mini lavos laukais ir tiek, kazkiek i ikalne kartais,kalnu aukstu ten gi nera,auksciausias ledynas ten 1km ar kazkas tokio, ir kokia kalnu upe reik pervaziuot. ir su standartu neprelipi.

O jei lengva tai is vis 10m su 100-130k paprastai

o ar pasitaiko daznai iki 200-250k, aisku pasitaiko, ypac jaunesniu metu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.