Pereiti prie turinio

maverio vairo kolonke


Rekomenduojami pranešimai

bandziau bet kai paverziau tai vairas labai kietas pasidare o klebesys liko :( .Gal kartais yra zinanciu kiek gali kolonke kainuot :huh:

Bandyk dometis restauravimu nes europine kolonele bus labai sunku rasti o anglo netinka. Ir dar ar tu esi tikras kad klibejimas butent is koloneles gal sakau majatnyko yvores pareje ir tenyra laisvumas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kai as teiravausi del koloneles restauravimo NT 1 tai jos kaina buvo 900lt tai radau deveta uz 200lt :rolleyes:

 

P.S. bet ar tikrai is kolonkes tas klibejimas? gal kokia traukes antgalai ar kas kliba? Nes kai man klibejo tai restauravau vairo traukiu antgalius tai dingo tas klibejimas.

 

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matai klebelimas pacioj kolonelei bo net pridejus ranka prie maitininko neikas nejuda o vairas sukiojasi klebant apie 2-3cm i sonus.Beje nebekuriant naujos temos ties kur laikosi maveriui temperatura kai pilnai pasyla variklis vaziujant mieste? :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matai klebelimas pacioj kolonelei bo net pridejus ranka prie maitininko neikas nejuda o vairas sukiojasi klebant apie 2-3cm i sonus.Beje nebekuriant naujos temos ties kur laikosi maveriui temperatura kai pilnai pasyla variklis vaziujant mieste? :rolleyes:

Ar mieste,ar uzmiesto,ziema - vasara,ant pirmos padalos,kaip ikasta laikos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas bandet priburt angl kolonele vairo arbent perrinkt nes maniskei ragai :angry:

Net viduriai is anglo netinka kad butu galima perrinkti nes viskas i kita puse ziuri. Kazkada cia buvo diskusija apie tai as pats tai neardziau bet pamenu kaip kazkas rase kad be sansu nuo anglo niekaip niekas nesideda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Koks skystis pilasi į NT II vairo stiprintuvą? Radau kad specialus kažkoks, o daugiau info jokios. Jei kokio Dextron II įpilsiu papildymui, nesusipjaus?

 

Dexron II (mineralinis) arba Dexron III (pusiau sintetinis), Dexron V (Multi ATF) (sintetinis). Nuo Dexrono kokybes priklauso vairo koloneles ir servo siurblio ilgaamziskumas. Dazniausiai yra pilamas mineralinis, ko pasekoje rezultatas - trumpas servo agregatu amzius. Konstrukcine siu mazgu kokybe ir taip yra prastai paskaiciuota visureigio apkrovai, vienintelis, kas dar gali prailginti siu agregatu amziu, tai - geros kokybes servo tepalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.