Darekas Sukurta Sausio 24, 2012 Dalintis Sukurta Sausio 24, 2012 Masina: OF 2,8 tdi 96m. reikia patarimo apie visa kalna vakuminiu zarneliu kur nuo vairuotojo puses eina link variklio ir ka atlieka ta sklende ant isurbimo kolektoriaus, na ir viduri dusluntuvo kazkoks stebuklas yra lygtais turetu irgi vakumu valdomas but? Toks vaizdas kad puses to s.... visai nereikia, ar as klystu? Tai kad trumpiau gal yra sio modelio zinovas, butu malonu gaut kokias koordinates del konsultacijos. Dekoju isanksto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Sausio 24, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2012 Panasu kad kalba eina apie EGR kuri reikia uzglusint.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Sausio 25, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 taip tas irgi prie tu s.... ieina ir jis pirmu numeriu bus uzglusintas bet yra dar kur nuo turbinos ateina slanga ant kolektoriaus sklende ka ji veikia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Sausio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 taip tas irgi prie tu s.... ieina ir jis pirmu numeriu bus uzglusintas bet yra dar kur nuo turbinos ateina slanga ant kolektoriaus sklende ka ji veikia? ant kolektoriaus sklende ta ir daro kad atsidarius EGR pridaro oro padavima is turbinos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Sausio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 Ir ne TDI, o TD su intercooleriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Sausio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 Gera tema , as pries savaitike is neturejimo ka veikt pasikeiciau visas tas slangutes(viso 8,5m ) nes senosios buvo pavargusios . Jei neklystu ta slangute kur nuo isiurbimo keletoriaus tai pilna vandens buvo. Ir kaip pamatuot ar su pirstu uzpaudus paziuret kokio "stiprumo" vakuma turi vakumo siurblys esantis anr generatoriaus sudaryt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Sausio 25, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 tai va tame ir reikalas kad as irgi keiciu ir galvoju nafik ju ten tiek reikia (del akiu galima palikt) jei uzglusini EGR, ta sklende taip pat tampa nereikalinga. Tai is visos tos nesamones sklende lauk, EGR galima sakyt ir gi lauk, prie siurlio tas vakumuka kiek suprantu turetu saltam varikliui apsukas siektek pakelt bet geriau mechaninis,tai irgi lauk ir kas lieka VIENA zarnele is oro isiurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korektoriu ar netaip. O del TD ir TDI tai pasakykit kas emet purkstukus ar smailus galai ar buki ir vel viskas aisku, jei smailus ir ilgesni galai tai TDI jei trumpi buki TD. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Sausio 27, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2012 na va aciu visiem padejusiem ir patarusiem o po vakar dieneles po kapotu neliko sklendes ant isurbimo koliko,EGRu,dalies tu stebuklingu zarneliu na ir is visu tu vakumo voztuvu viko tik vienas kad gaziuka but galima pagazuoti saltam variklui . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
meshkonis Atrašyta Sausio 29, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2012 na va aciu visiem padejusiem ir patarusiem o po vakar dieneles po kapotu neliko sklendes ant isurbimo koliko,EGRu,dalies tu stebuklingu zarneliu na ir is visu tu vakumo voztuvu viko tik vienas kad gaziuka but galima pagazuoti saltam variklui . Gal galima butu placiau kaip viska padarei/uzglusinai/ sujungei? Ir kokios pasekmes su uzkurimu/apsukom? O kas liecia ta sklende per duslintuvo viduri tai yra taip. Kada saltas variklis, ja nuspaudi-vedi varikli, arba uzvedus salta nuspaudi ta knopke salono viduje is kaires puses po vairu, kuri atrodo kai normali check engine knopkyte ir ta sklende ties duslintuvo viduriu kazkokio vakumo pagalba prisiveria, ko pasekoje yra stabdomas ismetimo dumu srautas. Atidirbe, silti dumai uzlaikomi, greiciau kyla temperatura, ir greiciau uzsyla variklis. Pakilus temperaturai iki tam tikro momento, sita sistema (QWS-quick warming sytem) taip atrodo ji vadinasi pagal manuala atsijungia automatiskai. Ant silto variklio sistema net neisijungia.Taigi mano manymu isemei viena navarota, tik ydomu kokios pasekmes. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Sausio 29, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2012 vienu zodziu trumpai, sklende ant kolektoriaus issiima ir susijungia tas tarpas nes flansai tinka vakumo slangele taip pat lauk, EGR eina lauk ir vietoj ju pasigamini dangtukus ir uzdengi o ant ismetimo kolektoriaus esantis vamzdis kur i EGR eina nusipjauna ir uzvirinus uzdedi ta flansiuka atgal dvi vakumo slangutes taip pat keliauja laukan. Tiesa slangele nuo isurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korekroriu pasijungia tiesiai ir likes galas kur buvo nuo jo per trisaki pajungtas taip pat isimeta, ta sklende kur ant duslintuvo atjunkta bet dar neismesta aisku jau irgi nedauk laiko liko laukti eis ir ji lauk.Tai liko viena zarniuke nuo generatoriaus vakumui palaikyt nes isemus visas nereikalingas slangeles ir tuos valdymo voztuvelius palikau viena ir ji uzjungiau tiesiai su tuo kur pagazuoja varikli prie kuro siurblio, laidus paemiau tuos kuriuose buvo srove kad atidarytu voztuveli paduot vakuma i gazo mechanizmo pompike ar kaip ten ja pavadint.Tai paspaudi ta pacia knopke su chek engine ir pasigazuoja variklis.Na o kas liecia ta navarotra tai sita kaip jis kitiems nezinau bet as ji vadinu sud......u sumanymu nes jei kas remontavo varikli ir teko plauti isurbimo kolektoriu tai tikrai zino apie ka kalba o pagal mano logika tai pavadinciau sita sistema ''pasprink savo ismatom pats'' gal nekaip skamba bet taip yra: uzkurei varikli paspaudei stebuklinga knopke ir uzdare oro sklende pridare ismetima ir atidare EGR ir kas viso to pasekoje NESAMONE o kodel ,o todel kad 1 litrui kuro sudegti reikia 14kg oro, o mes ora pridarom ismetima spridarom ir laukiam stebuklo kad variklis greiciau uzsils gal kazkiek bet netiek kiek jis kenkina tam varikliui. Cia mano nuomone galite su ja ir nesutikti bet masiniukas vedasi vaziuoja ir liksmiau zymiai, o ryte keletas minuciu ilgiau pasildai ir tas pat ant to pacio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 29, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2012 Viskas teisingai , Darekai, padaryta. Tą sklendę dar galima panaudot kaip variklinį stabdį (na čia labiau aktualu kas po kalnus važinėja) ba sunkvežimiuose to pačiu principu dirba vadinami varikliniai stabdžiai. Tarp kitko ir be padavimo į kolektorių tą sklendę uždarius variklis užšils greičiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Sausio 30, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2012 del to stadzio tai jo gudrei tu cia, tik kad jis veiktu kazkaip ne nuo vakumo tai eitu dozuot uzdarymo kieki o taip tai kogero arba uzdaryta arba atidarytas, beje snd isemiaun ir ji tik duslerkes dar nesujingiau vesoka biskiuka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 30, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2012 Šiaip tai variklinis tokio tipo stabdis taip ir dirba - kai įjungiamas tai uždaro išmetimą ir viskas. Variklis tuomet sunkiau išmetinėja dujas (o tiksliau orą pumpuoja per save) ir taip stabdo. Anas turi tik dvi padietis - atidarytas kai nereikia ir uždarytas stabdant varikliu. Bet kad išmetei tai nėr ko ir gilintis į tą reikalą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marukas Atrašyta Vasario 18, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2012 Ir ne TDI, o TD su intercooleriu Atsiprasau uz ot.TDI=turbo diesiel intercooler ARBA turbo direct injection. Seniau buvo 1 variantas, veliau vag pradejo bulkuose ir valfagenuose naudoti tdi variklius kurios irgi taip pavadino(kaip kazkas minejo su ilgais plonais purkstukais) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Vasario 20, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2012 Gal galima butu placiau kaip viska padarei/uzglusinai/ sujungei? Ir kokios pasekmes su uzkurimu/apsukom? O kas liecia ta sklende per duslintuvo viduri tai yra taip. Kada saltas variklis, ja nuspaudi-vedi varikli, arba uzvedus salta nuspaudi ta knopke salono viduje is kaires puses po vairu, kuri atrodo kai normali check engine knopkyte ir ta sklende ties duslintuvo viduriu kazkokio vakumo pagalba prisiveria, ko pasekoje yra stabdomas ismetimo dumu srautas. Atidirbe, silti dumai uzlaikomi, greiciau kyla temperatura, ir greiciau uzsyla variklis. Pakilus temperaturai iki tam tikro momento, sita sistema (QWS-quick warming sytem) taip atrodo ji vadinasi pagal manuala atsijungia automatiskai. Ant silto variklio sistema net neisijungia.Taigi mano manymu isemei viena navarota, tik ydomu kokios pasekmes. iš tiesų tai dalį išmetamųjų dujų grąžina į cilindrus... tačiau efektyvumas sistemos labai nežymus, todėl pasekmių jokių (beje, pas mane pradėjus naudoti po kurio laiko strigti pradėdavo ) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
avp Atrašyta Vasario 20, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2012 TDI - turbo direct injection Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 20, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2012 TDI - turbo direct injectionVa tai dėkui už paaiškinimą. O gal galėtumėt iššifruot ir šiuos trumpinius :CDI, CRDI, D-4D, HDI, DTI, DCI, TDCI, DID ir paaiškint kuom jie vienas nuo kito skiriasi.Dėkingas iš anksto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Vasario 21, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2012 na žiuriu tema pagavo pagreitį ne į ta pusę bet vis tiek įdomu man ne tas raidžių žaismas bet kas ten iš tiesų variklį dedasi , tai kaip atrodo tas kuro purkštukas 96m. 2,8 dyzelinio variklio aaa... ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marukas Atrašyta Vasario 23, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2012 Frontes 2.8 purkstukai ploni ilgi, panasus i vw tdi jei tai turi kokia reiksme. 2.8 variklis tiesioginio ipurskimo, nera forkameru kaip tarkim turi fronteros 2.3. Trumpai tariant 2.8 tokio pacio principo kaip ir vag'u 1.9tdi, 2.5tdi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Vasario 24, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 nu va pagaliau dekoju siam vyrukui atsake i visu laiku klausima, tai labai daug keicia nes kai kas cia aiskina kad TD o ne TDI 2.8 motoras. Tai reiskia kad siame motore nera forkameru o yra tiesioginis ipurskimas. dekoju uz paaiskinima ir gera atsakyma . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Kovo 5, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2012 vienu zodziu trumpai, sklende ant kolektoriaus issiima ir susijungia tas tarpas nes flansai tinka vakumo slangele taip pat lauk, EGR eina lauk ir vietoj ju pasigamini dangtukus ir uzdengi o ant ismetimo kolektoriaus esantis vamzdis kur i EGR eina nusipjauna ir uzvirinus uzdedi ta flansiuka atgal dvi vakumo slangutes taip pat keliauja laukan. Tiesa slangele nuo isurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korekroriu pasijungia tiesiai ir likes galas kur buvo nuo jo per trisaki pajungtas taip pat isimeta, ta sklende kur ant duslintuvo atjunkta bet dar neismesta aisku jau irgi nedauk laiko liko laukti eis ir ji lauk.Tai liko viena zarniuke nuo generatoriaus vakumui palaikyt nes isemus visas nereikalingas slangeles ir tuos valdymo voztuvelius palikau viena ir ji uzjungiau tiesiai su tuo kur pagazuoja varikli prie kuro siurblio, laidus paemiau tuos kuriuose buvo srove kad atidarytu voztuveli paduot vakuma i gazo mechanizmo pompike ar kaip ten ja pavadint.Tai paspaudi ta pacia knopke su chek engine ir pasigazuoja variklis.Na o kas liecia ta navarotra tai sita kaip jis kitiems nezinau bet as ji vadinu sud......u sumanymu nes jei kas remontavo varikli ir teko plauti isurbimo kolektoriu tai tikrai zino apie ka kalba o pagal mano logika tai pavadinciau sita sistema ''pasprink savo ismatom pats'' gal nekaip skamba bet taip yra: uzkurei varikli paspaudei stebuklinga knopke ir uzdare oro sklende pridare ismetima ir atidare EGR ir kas viso to pasekoje NESAMONE o kodel ,o todel kad 1 litrui kuro sudegti reikia 14kg oro, o mes ora pridarom ismetima spridarom ir laukiam stebuklo kad variklis greiciau uzsils gal kazkiek bet netiek kiek jis kenkina tam varikliui. Cia mano nuomone galite su ja ir nesutikti bet masiniukas vedasi vaziuoja ir liksmiau zymiai, o ryte keletas minuciu ilgiau pasildai ir tas pat ant to pacio.Okaip daba su TA del dumingumo bus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Kovo 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2012 masyniukas kovo pradzioje susipazino su naujais tech. apziuros istatymais ir labai sekmingai is pirmo karto technikine praejo, na kankino ji stipriau nei seniau bet stebulu jokiu ten nebuvo tik keletu prietaiseliu daugiau pajunge ir gazuot gazavo jau pats tikrintojas ir viskas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Kovo 7, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 7, 2012 Tai ismetimas nebuvo blogesnis negu leidzia ? tai vadinasi ir man ta EGR reiks mest lauk Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darekas Atrašyta Kovo 8, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 ne nebuvo blogesnis bet nebuvo ir didesnis, na nieko jie man nesake kad cia perdidelis dumingumas bet jis ir nepasidare didesnis gi kuro norma liko ta pati tik issimete tie visi tipo navarotai kabutese. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kiesa Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2012 sakykit jeigu mes paimame ir pakeiciame monterejaus 3,1 td galva i isuzu 2,8 tdi galva su tiesioginiu ipurskimu kas muk gautusi is to 3,1 motoro.matavau viska voztuvai tokie patis isiurbimo ir ismetimo kameros tokios pacios skiriasi tik purkstukai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar