Pereiti prie turinio

OF 2,8 TDI reikia patarimo


Rekomenduojami pranešimai

Masina: OF 2,8 tdi 96m. reikia patarimo apie visa kalna vakuminiu zarneliu kur nuo vairuotojo puses eina link variklio ir ka atlieka ta sklende ant isurbimo kolektoriaus, na ir viduri dusluntuvo kazkoks stebuklas yra lygtais turetu irgi vakumu valdomas but? Toks vaizdas kad puses to s.... visai nereikia, ar as klystu?

Tai kad trumpiau gal yra sio modelio zinovas, butu malonu gaut kokias koordinates del konsultacijos. Dekoju isanksto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip tas irgi prie tu s.... ieina ir jis pirmu numeriu bus uzglusintas bet yra dar kur nuo turbinos ateina slanga ant kolektoriaus sklende ka ji veikia? :blink:

ant kolektoriaus sklende ta ir daro kad atsidarius EGR pridaro oro padavima is turbinos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gera tema , as pries savaitike is neturejimo ka veikt pasikeiciau visas tas slangutes(viso 8,5m :blink: ) nes senosios buvo pavargusios . Jei neklystu ta slangute kur nuo isiurbimo keletoriaus tai pilna vandens buvo. Ir kaip pamatuot ar su pirstu uzpaudus paziuret kokio "stiprumo" vakuma turi vakumo siurblys esantis anr generatoriaus sudaryt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va tame ir reikalas kad as irgi keiciu ir galvoju nafik ju ten tiek reikia (del akiu galima palikt) jei uzglusini EGR, ta sklende taip pat tampa nereikalinga. Tai is visos tos nesamones sklende lauk, EGR galima sakyt ir gi lauk, prie siurlio tas vakumuka kiek suprantu turetu saltam varikliui apsukas siektek pakelt bet geriau mechaninis,tai irgi lauk ir kas lieka VIENA zarnele is oro isiurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korektoriu ar netaip.

O del TD ir TDI tai pasakykit kas emet purkstukus ar smailus galai ar buki ir vel viskas aisku, jei smailus ir ilgesni galai tai TDI jei trumpi buki TD.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va aciu visiem padejusiem ir patarusiem o po vakar dieneles po kapotu neliko sklendes ant isurbimo koliko,EGRu,dalies tu stebuklingu zarneliu na ir is visu tu vakumo voztuvu viko tik vienas kad gaziuka but galima pagazuoti saltam variklui :rolleyes: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va aciu visiem padejusiem ir patarusiem o po vakar dieneles po kapotu neliko sklendes ant isurbimo koliko,EGRu,dalies tu stebuklingu zarneliu na ir is visu tu vakumo voztuvu viko tik vienas kad gaziuka but galima pagazuoti saltam variklui :rolleyes: .

 

Gal galima butu placiau kaip viska padarei/uzglusinai/ sujungei? Ir kokios pasekmes su uzkurimu/apsukom?

O kas liecia ta sklende per duslintuvo viduri tai yra taip. Kada saltas variklis, ja nuspaudi-vedi varikli, arba uzvedus salta nuspaudi ta knopke salono viduje is kaires puses po vairu, kuri atrodo kai normali check engine knopkyte ir ta sklende ties duslintuvo viduriu kazkokio vakumo pagalba prisiveria, ko pasekoje yra stabdomas ismetimo dumu srautas. Atidirbe, silti dumai uzlaikomi, greiciau kyla temperatura, ir greiciau uzsyla variklis. Pakilus temperaturai iki tam tikro momento, sita sistema (QWS-quick warming sytem) taip atrodo ji vadinasi pagal manuala atsijungia automatiskai. Ant silto variklio sistema net neisijungia.

Taigi mano manymu isemei viena navarota, tik ydomu kokios pasekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienu zodziu trumpai, sklende ant kolektoriaus issiima ir susijungia tas tarpas nes flansai tinka vakumo slangele taip pat lauk, EGR eina lauk ir vietoj ju pasigamini dangtukus ir uzdengi o ant ismetimo kolektoriaus esantis vamzdis kur i EGR eina nusipjauna ir uzvirinus uzdedi ta flansiuka atgal dvi vakumo slangutes taip pat keliauja laukan. Tiesa slangele nuo isurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korekroriu pasijungia tiesiai ir likes galas kur buvo nuo jo per trisaki pajungtas taip pat isimeta, ta sklende kur ant duslintuvo atjunkta bet dar neismesta aisku jau irgi nedauk laiko liko laukti eis ir ji lauk.

Tai liko viena zarniuke nuo generatoriaus vakumui palaikyt nes isemus visas nereikalingas slangeles ir tuos valdymo voztuvelius palikau viena ir ji uzjungiau tiesiai su tuo kur pagazuoja varikli prie kuro siurblio, laidus paemiau tuos kuriuose buvo srove kad atidarytu voztuveli paduot vakuma i gazo mechanizmo pompike ar kaip ten ja pavadint.Tai paspaudi ta pacia knopke su chek engine ir pasigazuoja variklis.

Na o kas liecia ta navarotra tai sita kaip jis kitiems nezinau bet as ji vadinu sud......u sumanymu nes jei kas remontavo varikli ir teko plauti isurbimo kolektoriu tai tikrai zino apie ka kalba o pagal mano logika tai pavadinciau sita sistema ''pasprink savo ismatom pats'' gal nekaip skamba bet taip yra: uzkurei varikli paspaudei stebuklinga knopke ir uzdare oro sklende pridare ismetima ir atidare EGR ir kas viso to pasekoje NESAMONE o kodel ,o todel kad 1 litrui kuro sudegti reikia 14kg oro, o mes ora pridarom ismetima spridarom ir laukiam stebuklo kad variklis greiciau uzsils gal kazkiek bet netiek kiek jis kenkina tam varikliui. Cia mano nuomone galite su ja ir nesutikti bet masiniukas vedasi vaziuoja ir liksmiau zymiai, o ryte keletas minuciu ilgiau pasildai ir tas pat ant to pacio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas teisingai , Darekai, padaryta. Tą sklendę dar galima panaudot kaip variklinį stabdį (na čia labiau aktualu kas po kalnus važinėja) ba sunkvežimiuose to pačiu principu dirba vadinami varikliniai stabdžiai.

Tarp kitko ir be padavimo į kolektorių tą sklendę uždarius variklis užšils greičiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del to stadzio tai jo gudrei tu cia, tik kad jis veiktu kazkaip ne nuo vakumo tai eitu dozuot uzdarymo kieki o taip tai kogero arba uzdaryta arba atidarytas, beje snd isemiaun ir ji tik duslerkes dar nesujingiau vesoka biskiuka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai variklinis tokio tipo stabdis taip ir dirba - kai įjungiamas tai uždaro išmetimą ir viskas. Variklis tuomet sunkiau išmetinėja dujas (o tiksliau orą pumpuoja per save) ir taip stabdo. Anas turi tik dvi padietis - atidarytas kai nereikia ir uždarytas stabdant varikliu.

 

Bet kad išmetei tai nėr ko ir gilintis į tą reikalą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Ir ne TDI, o TD su intercooleriu ;)

Atsiprasau uz ot.

TDI=turbo diesiel intercooler ARBA turbo direct injection. Seniau buvo 1 variantas, veliau vag pradejo bulkuose ir valfagenuose naudoti tdi variklius kurios irgi taip pavadino(kaip kazkas minejo su ilgais plonais purkstukais)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galima butu placiau kaip viska padarei/uzglusinai/ sujungei? Ir kokios pasekmes su uzkurimu/apsukom?

O kas liecia ta sklende per duslintuvo viduri tai yra taip. Kada saltas variklis, ja nuspaudi-vedi varikli, arba uzvedus salta nuspaudi ta knopke salono viduje is kaires puses po vairu, kuri atrodo kai normali check engine knopkyte ir ta sklende ties duslintuvo viduriu kazkokio vakumo pagalba prisiveria, ko pasekoje yra stabdomas ismetimo dumu srautas. Atidirbe, silti dumai uzlaikomi, greiciau kyla temperatura, ir greiciau uzsyla variklis. Pakilus temperaturai iki tam tikro momento, sita sistema (QWS-quick warming sytem) taip atrodo ji vadinasi pagal manuala atsijungia automatiskai. Ant silto variklio sistema net neisijungia.

Taigi mano manymu isemei viena navarota, tik ydomu kokios pasekmes.

 

iš tiesų tai dalį išmetamųjų dujų grąžina į cilindrus... tačiau efektyvumas sistemos labai nežymus, todėl pasekmių jokių (beje, pas mane pradėjus naudoti po kurio laiko strigti pradėdavo :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D nu va pagaliau dekoju siam vyrukui atsake i visu laiku klausima, tai labai daug keicia nes kai kas cia aiskina kad TD o ne TDI 2.8 motoras. Tai reiskia kad siame motore nera forkameru o yra tiesioginis ipurskimas. :liux: dekoju uz paaiskinima ir gera atsakyma :salut: .
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

vienu zodziu trumpai, sklende ant kolektoriaus issiima ir susijungia tas tarpas nes flansai tinka vakumo slangele taip pat lauk, EGR eina lauk ir vietoj ju pasigamini dangtukus ir uzdengi o ant ismetimo kolektoriaus esantis vamzdis kur i EGR eina nusipjauna ir uzvirinus uzdedi ta flansiuka atgal dvi vakumo slangutes taip pat keliauja laukan. Tiesa slangele nuo isurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korekroriu pasijungia tiesiai ir likes galas kur buvo nuo jo per trisaki pajungtas taip pat isimeta, ta sklende kur ant duslintuvo atjunkta bet dar neismesta aisku jau irgi nedauk laiko liko laukti eis ir ji lauk.

Tai liko viena zarniuke nuo generatoriaus vakumui palaikyt nes isemus visas nereikalingas slangeles ir tuos valdymo voztuvelius palikau viena ir ji uzjungiau tiesiai su tuo kur pagazuoja varikli prie kuro siurblio, laidus paemiau tuos kuriuose buvo srove kad atidarytu voztuveli paduot vakuma i gazo mechanizmo pompike ar kaip ten ja pavadint.Tai paspaudi ta pacia knopke su chek engine ir pasigazuoja variklis.

Na o kas liecia ta navarotra tai sita kaip jis kitiems nezinau bet as ji vadinu sud......u sumanymu nes jei kas remontavo varikli ir teko plauti isurbimo kolektoriu tai tikrai zino apie ka kalba o pagal mano logika tai pavadinciau sita sistema ''pasprink savo ismatom pats'' gal nekaip skamba bet taip yra: uzkurei varikli paspaudei stebuklinga knopke ir uzdare oro sklende pridare ismetima ir atidare EGR ir kas viso to pasekoje NESAMONE o kodel ,o todel kad 1 litrui kuro sudegti reikia 14kg oro, o mes ora pridarom ismetima spridarom ir laukiam stebuklo kad variklis greiciau uzsils gal kazkiek bet netiek kiek jis kenkina tam varikliui. Cia mano nuomone galite su ja ir nesutikti bet masiniukas vedasi vaziuoja ir liksmiau zymiai, o ryte keletas minuciu ilgiau pasildai ir tas pat ant to pacio.

Okaip daba su TA del dumingumo bus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

masyniukas kovo pradzioje susipazino su naujais tech. apziuros istatymais ir labai sekmingai is pirmo karto technikine praejo, na kankino ji stipriau nei seniau bet stebulu jokiu ten nebuvo tik keletu prietaiseliu daugiau pajunge ir gazuot gazavo jau pats tikrintojas ir viskas :cheer:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

sakykit jeigu mes paimame ir pakeiciame monterejaus 3,1 td galva i isuzu 2,8 tdi galva su tiesioginiu ipurskimu kas muk gautusi is to 3,1 motoro.matavau viska voztuvai tokie patis isiurbimo ir ismetimo kameros tokios pacios skiriasi tik purkstukai? :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.