Pereiti prie turinio

MP II vairo laisvumas


JUSTAS81

Rekomenduojami pranešimai

O ka ziureti toje vairo koloneleje? gal ji pasiverzia? ar kazkas tokio

Taip pasiverzia,ant vairo reduktoriaus virsaus yra reguliavimo varztas,atsileidi verzle ir suki ta varzta.Tik per dauk neperverzk,kad sukant vaira nepradetu jaustis strigimas.Dar vairo koloneles kryzme paziurek,gal subyrejus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ratai , kokio pločio ? Jei ne labai platūs , tai vairo traukės mėto , Gal kokia sulenkta nedaug, truputėlį ??? :/ .... O gal majetnikas ? ..... dar patikrink, gal viršutinė šakės dalis nulinkusi ir ratai kelią gaudo ? :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas turite koki paveiksliuka kur ir kaip vairo kolonele reguliuojasi? :(

Atsidaryk kapota,pamatysi vairo reduktoriu,ant jo virsaus reguliavimo varztas,atleidi verzle ir suki ta reguliavimo varzta pagal laikrodzio rodykle,svarbiausia neperverzt,isvaziuoji i kelia,jei dar jauciasi laisvumas,dar paverzi,jei susukus vaira jauciasi kaip pradeda ,,uzkandinet,, atleidi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairo reduktorius paverztas,sumazejo zymiai laisvumas,bet plaukiojimas yra,ar gali but jog keisdamas vairo reduktoriau svytuokle nepataikiau ant slicu? ir numusiau suvedima?

Butum keites vairo traukes,tada butu galejas pabekt suvedimas,del majetniko - ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairo reduktorius paverztas,sumazejo zymiai laisvumas,bet plaukiojimas yra,ar gali but jog keisdamas vairo reduktoriau svytuokle nepataikiau ant slicu? ir numusiau suvedima?

paziurek gal kartais yra laisvumas per vairolazdes slicus,ta prasme per sujungimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paziurek gal kartais yra laisvumas per vairolazdes slicus,ta prasme per sujungimus

Tinkamai iskracius visa pakaba paaiskejo,kad kalta vairo kolonke jei ja taip galima pavadint,nors ji ir paversta,bet laisvumas ir metymas i sonus bevaziuojant yra ka tokiu atveju daryt? gal ji kazkaip ardosi ar dar kazka galima prigalvot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tinkamai iskracius visa pakaba paaiskejo,kad kalta vairo kolonke jei ja taip galima pavadint,nors ji ir paversta,bet laisvumas ir metymas i sonus bevaziuojant yra ka tokiu atveju daryt? gal ji kazkaip ardosi ar dar kazka galima prigalvot?

bandyt keisti vairo koloneles ritinelio guoli... :mellow:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Pas mane su laisvumu viskas gerai bet apturėjau nedidelę avariją ir nuo tada traukia į dešinę. Apžiūrėjo servisas nerado sulinkusių traukučių, majitnikas naujas,vairo kolonėlė šiek tiek tepaliuka leidžia, bet ji ir prieš avariją rasojo ir viskas buvo gerai.Suvedimą suvedė į nulį,sakė įdealiau net negali būt, bet vistiek traukimas liko. Įvažiavo į kairį ratą, traukia į dešinę. Visualiai nu neįžiūriu jokių sulankstymų,gal kokių minčių? jei šakė kur žiūrėt, ta prasme kuri jos vieta silpniausia? ir ar gali kairė pusė įtakoti traukimui į dešinę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane su laisvumu viskas gerai bet apturėjau nedidelę avariją ir nuo tada traukia į dešinę. Apžiūrėjo servisas nerado sulinkusių traukučių, majitnikas naujas,vairo kolonėlė šiek tiek tepaliuka leidžia, bet ji ir prieš avariją rasojo ir viskas buvo gerai.Suvedimą suvedė į nulį,sakė įdealiau net negali būt, bet vistiek traukimas liko. Įvažiavo į kairį ratą, traukia į dešinę. Visualiai nu neįžiūriu jokių sulankstymų,gal kokių minčių? jei šakė kur žiūrėt, ta prasme kuri jos vieta silpniausia? ir ar gali kairė pusė įtakoti traukimui į dešinę?

pirmiausia pabandyk patikrinti padangu slegi ratuose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirmiausia pabandyk patikrinti padangu slegi ratuose...

 

[/q tai pries darant suvedima yra tikrinamas oras ratuose, tam kad vaziuokle vienodoi padeti stovetu, toks klausimas ar buvo matuota ratu istrizaine nes suvedimas gali buti idealus o vienas ratas buna pasislinkes i prieki, musu piktiems meistrams tingisi gale darbo patikrinti ar istrizaines vienodos nes jei ne - visas ju darbas suniui ant uodegos, ir vel is naujo suvedimas o jie apsidarausdami kad nereiktu to kartot net netikrina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa paskius po to kai jau atsiėmiau ir pajutau, kad traukimas išliko nuvažiavau ir patikrinau orą, tai slėgis buvo skirtingas, bet ir suvienodinus traukimas išliko. Ir kai sutariau, kad man pakartotu suvedimą ant tipo naujo stendo,kaip zapadlo subyrėjo adatinis guolis. Teko statyt į garažą,paskui dar susirgau, o garažas nešildomas, žodiu be patogumų, teko vos ne mėnesiui atidėt kol pasveikau. Po mėnesio sako sory, jei nori mokėk.

Šnekėjau su vienu Pajero turėtoju tai dar pabandysiu patirint viršutinį šakės tvirtinimą, gal ten kažkokie sucharikai ar kaip ten jie vadinasi :unsure: nulūžo ar pagedo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tu ten pas gerus mesininkus buvai papuoles, pries darant suvedima turi nuodugniai patikrinti visa vaziuokle o oras turi buti vienodas visuose ratuose nes kitaip buna susideformavus vaziuokle. nebent darai suvedima vezimui su guminias ratais :D , pas tave ilgas ar trumpas MP

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.