Pereiti prie turinio

variklis i uaza


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 101
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jei jau tiltus bijai lauzyt, tai orginalas puikiai tinka, beje jei del galios man ir orginalo uztektu, aisku turi eit kaip jam ir priklauso, ant jokiu duju nevaziuot, susireguliuot viska ir tikrai nera jis toks tupas, tik kad uzknisa tie jo pastovus "oziukai".

 

O kaip BMW ar rokios agregatus idedi kaip su kebulu reikalai ? Tobulint kebula reikia ? Nes jau kaip ir menejau idejau merso 5 cilindru 3.0 dyzeli, tai nei kebula nei rema nepjaustem. Padarem variklio tvirtinimo laikiklius pagal uazo rema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rokio agregatai sunkus uz tat ir lauzo tiltus, bemso varyklis panasus svoris kaip ir ariginalo uz tat ir nelauzo tiltus. mersai rokis su savo varyklei nesuliginsi su bemso dau jis pranasesnis.

 

gal ne del svorio - o sukimo momento ir didesniu ratu,ir tarpines ir ekstrrym vaziavimo luzta Tiltai????????.ANIA:)- vazinek kaip zmogus standart ratais nesiblaskyk-nemink be proto tapkes ir viskas tau laikys......... Ale gi ne-........... Ko ten mes siekiam kuo giliau kuo didesnis ir kuo galingesnis ANIA?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.