Kestasxx Sukurta Lapkričio 24, 2011 Dalintis Sukurta Lapkričio 24, 2011 Sveiki,problema! Pajero II 97m. 2,8 šaltas užsikuria puikiai iš puses apsukimo,padirba minutę kitą pradeda dust,nuspaudi pedala gazo iki galo kartais dar sunkiai pagauna arba uždunsa.Ilgai pasukus sunkiai užsikuria, kol pagauna apsukas apsipila baltais dūmais.Šiltam tokios problemos nėra.Gal kas turit kokių minčių??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ryckus Atrašyta Lapkričio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2011 Pasiskaityk foruma,pilna info apie tokias bedas.pas mane taip pat buvo kai kuro sistema gaudidavo ora. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Lapkričio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2011 Pas mane tas pats buvo. Keičiau kuro siurblio rėbokšlį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2011 čia radau keletą nuotraukų kaip pakeisti siurblio riebokšlį, aš asmeniškai jo niekada nekeičiau bet pradžioj pabandyčiau pakeisti nenuėmęs siurblio Mano nuoroda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2011 čia radau keletą nuotraukų kaip pakeisti siurblio riebokšlį, aš asmeniškai jo niekada nekeičiau bet pradžioj pabandyčiau pakeisti nenuėmęs siurblio Mano nuorodaDabar pats perskaityk ką parašei. Atidžiai. Jei nieko nepastebi, keisto - tai daugiau niekada nieko ir nekomentuok techniniais kalausimais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MantsVezlys Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Gal zmogus turejo omeny neisardzius siurblio...... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Kas čia keisto, jei škyvą eina nuimti nenuėpus siurblio, tai kokio velnio nuiminėti ta siurbli, tuo labiau kad vienas varžtas ten atsisuka Jei klystu, tai nesakau, kad taip turi būti, kažkada kilo mintis pasikeisti siurblio riebokšlį(nes kūrėsi apsipylęs baltais dūmais), domėjausi, pasirodė įmanomas variantas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MantsVezlys Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Ryt bandysiu paziuret kaip ten kas atrodo........Kiek zinau 2,8 ir 2,5 siurbliai skiriasi.............. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2011 Va čia ir gali būti ta klaida per neapsižiūrėjimą 2,5 ar 2,8, pas mane 2,5. Na norėjau padėti žmogui , o gavosi, kaip visada Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kestasxx Atrašyta Lapkričio 26, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2011 Ko gero problema ne siurblio manžete nes kuras nejuodas.Pakeičiau visą padavimo žarną.Įtariu kad nurudijes kuro paėmimo vamzdelis prie pat bako ir praleidzia oro po truputį kai ilgiau pastovi.Užmaitinau iš kanistro ryt bandysiu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedzka Atrašyta Lapkričio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2011 greiciausiai kad bus kazkas su kuro sistema Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kestasxx Atrašyta Lapkričio 26, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2011 Pastovės per naktį ir ryt jei nebeges viskas aišku nes tiesiogiai iš kanistro užmaitinau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Lapkričio 29, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2011 Pastovės per naktį ir ryt jei nebeges viskas aišku nes tiesiogiai iš kanistro užmaitinau.Na ir kokie pasiekimai? Pagerėjo šalto variklio darbas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kestasxx Atrašyta Lapkričio 30, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 30, 2011 Keleta dienu kuriau atrodo lyg gerai,bet viena kart uzgeso?????Pasidariau naujus paemimo vamzdelius desiu baka bandysim...Gal mastau gryztamas dar nesandarus? Bandysiu ir ji pakeis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sapras Atrašyta Gruodžio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2011 Šių variklių 2.8 tdi t.y. 4M40 labiausiai sutinkamas kuro sistemos gedimas tai kuro siurblio sandariklio sukietėjimas, dėl ko auštant varikliui (aišku ir kuro siurbliui)iš variklio skyriaus į kuro siurblį patenka oras. Todėl net po keleto valandų pastovėjimo tenka stoti apsipylus baltais dūmais. Žinoma prieš šios įgimtos ligos diagnozavimą reikėtų patikrinti visą kuro magistralę nuo žioplų gedimų. Galiu tai patvirtinti iš savo patirties. 96m.MP 2.8 naudoju daugiausiai savo malonumui kaip pramogą, todėl galėjau leisti po stovėjimų kelti kapotą ir pumpuoti.... Per du metus perėjau purkštukus, baką, paėmimą, magistrales,pompą, dėjau įvairiose vietose atbulinius, peršviečiamas šlangeles, netgi nusipirkau elektrinį kuro siurblį papildomam užpumpavimui, bet kai pradėjo atrodyti kad mano schogun t.y. buvęs anglas, pradėjo netekti galios pribrendau KS sandariklio keitimui. Pasikeičiau pats su RU panašių nelaimėlių patirtimi[yra ankščiau buvusiose temose labai gerų nuorodų]. Po remonto dingo balti dūmai, vedasi ir dirba be jokių nesklandumų ir regis prisidėjo kibiras galios. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Gruodžio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2011 Na o įdomumo dėlei pasidalink patirtimi, ar reikėjo kuro siurblį nuimti, norint pakeisti tą riebokšlį? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sapras Atrašyta Gruodžio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2011 Na o įdomumo dėlei pasidalink patirtimi, ar reikėjo kuro siurblį nuimti, norint pakeisti tą riebokšlį? Būtinai reikia, ir radiatorių, ir vakuumo pompą, ir priekinį kardaną [nors atrodo juokinga]ir dar keletą dalių. Visko neišvardinsiu , bet siūlau ATIDŽIAI pasiskaityti RU forumuose. Kaip per neatidumą ar nežinojimą buvo dirbama [ru forume] sandariklis buvo pakeistas per vieną dieną ,tai užėmė vieną pokalbių puslapį, o kai reikėjo atstatyti KS į reikiamą darbinę padėtį reikėjo devynių puslapių pagalbos ir nežinia kiek laiko ir nervų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2011 Aš nenuiminėjau nei radiatoriaus, nei kardano, nepamenu kad ir pompą buvau nuėmęs. O dagimo kampas nusistato kažkur per gerą pusvalandį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sapras Atrašyta Gruodžio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2011 Gali būti dėl neturėjimo patirties ar patartas RU forumų [vieni patarė net ventiliatorių su termomova nusukti] nutariau geriau nusukti keletą dalių daugiau, negu bent vieną sulaužyti. Be to gal pas mano Schogun gali būti kai kas kiek kitaip nei pas Pajero. Bet gavosi komfortabilus mėgėjiškas darbas plius pašalinau pakeliui rastus gedimus [kryžmė, radiatoriaus laikikliai]. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar