Pereiti prie turinio

Gesta Pajero II


Kestasxx

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,problema! Pajero II 97m. 2,8 šaltas užsikuria puikiai iš puses apsukimo,padirba minutę kitą pradeda dust,nuspaudi pedala gazo iki galo kartais dar sunkiai pagauna arba uždunsa.Ilgai pasukus sunkiai užsikuria, kol pagauna apsukas apsipila baltais dūmais.Šiltam tokios problemos nėra.Gal kas turit kokių minčių???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia keisto, jei škyvą eina nuimti nenuėpus siurblio, tai kokio velnio nuiminėti ta siurbli, tuo labiau kad vienas varžtas ten atsisuka :wacko: Jei klystu, tai nesakau, kad taip turi būti, kažkada kilo mintis pasikeisti siurblio riebokšlį(nes kūrėsi apsipylęs baltais dūmais), domėjausi, pasirodė įmanomas variantas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šių variklių 2.8 tdi t.y. 4M40 labiausiai sutinkamas kuro sistemos gedimas tai kuro siurblio sandariklio sukietėjimas, dėl ko auštant varikliui (aišku ir kuro siurbliui)iš variklio skyriaus į kuro siurblį patenka oras. Todėl net po keleto valandų pastovėjimo tenka stoti apsipylus baltais dūmais. Žinoma prieš šios įgimtos ligos diagnozavimą reikėtų patikrinti visą kuro magistralę nuo žioplų gedimų.

Galiu tai patvirtinti iš savo patirties. 96m.MP 2.8 naudoju daugiausiai savo malonumui kaip pramogą, todėl galėjau leisti po stovėjimų kelti kapotą ir pumpuoti.... Per du metus perėjau purkštukus, baką, paėmimą, magistrales,pompą, dėjau įvairiose vietose atbulinius, peršviečiamas šlangeles, netgi nusipirkau elektrinį kuro siurblį papildomam užpumpavimui, bet kai pradėjo atrodyti kad mano schogun t.y. buvęs anglas, pradėjo netekti galios pribrendau KS sandariklio keitimui. Pasikeičiau pats su RU panašių nelaimėlių patirtimi[yra ankščiau buvusiose temose labai gerų nuorodų]. Po remonto dingo balti dūmai, vedasi ir dirba be jokių nesklandumų ir regis prisidėjo kibiras galios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na o įdomumo dėlei pasidalink patirtimi, ar reikėjo kuro siurblį nuimti, norint pakeisti tą riebokšlį?

Būtinai reikia, ir radiatorių, ir vakuumo pompą, ir priekinį kardaną [nors atrodo juokinga]ir dar keletą dalių. Visko neišvardinsiu , bet siūlau ATIDŽIAI pasiskaityti RU forumuose. Kaip per neatidumą ar nežinojimą buvo dirbama [ru forume] sandariklis buvo pakeistas per vieną dieną ,tai užėmė vieną pokalbių puslapį, o kai reikėjo atstatyti KS į reikiamą darbinę padėtį reikėjo devynių puslapių pagalbos ir nežinia kiek laiko ir nervų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būti dėl neturėjimo patirties ar patartas RU forumų [vieni patarė net ventiliatorių su termomova nusukti] nutariau geriau nusukti keletą dalių daugiau, negu bent vieną sulaužyti. Be to gal pas mano Schogun gali būti kai kas kiek kitaip nei pas Pajero. Bet gavosi komfortabilus mėgėjiškas darbas plius pašalinau pakeliui rastus gedimus [kryžmė, radiatoriaus laikikliai].

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.