Pereiti prie turinio

blokiruotes ?


6x6

Rekomenduojami pranešimai

tik neaisku man kas ja jungia?

manualo negaunu reiks bandyt po masina pgulet :D

kazkur skaiciau, kad kurdami nauja l200 gamintojai panaudojo pajero agregatus artai ju konstrukcinius sprendimus (tiltai, super select razdatke, blokiruote), todel galima pabandyti 2 arba 3 kartos pajero manuale paziuret kaip ten kas ir kodel jungiasi (kurybiniai sprendimai turetu buti tie patys) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką aš žinau. Lyg ir gerai būdavo tos blokyruotės. Uošvis unimoge sujungdavo visas kiek yra, vairą paleisdavo (bo ar taip ar taip nebesivairuodavo ten niekas), gazas- dugnas ir lipdavo jis iš betkokio š....

O unimoge kaip įtariu blokyruotė ne tik gale.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebalamutinkit zmogaus. Kas pirmas pasakys, kad blokiruote neduoda naudos, tam isdursiu aki :lol: Skaiciais gal tai ir 20 proc, kaip Deivis sake, bet tai yra laaabai daug. aisku, priekyje jos gali ir nebuti, o gale tai didelis privalumas ir jokia ten sudina LSD, pusiau veikianti, o "griezta", geriausia valdoma, o ne veikianti nuo rato prasisukimu, automatiskai susiblokuojanti ir panasiai... Jei leidzia finansai, pirk i gala ir pajusi skirtuma.

 

Prie akies durimo prisidesiu ir AS!

 

Priekine blokiruote yra naudinga ir reikalinga. Vazinejau su TLC70 isidejes ARB blokiruotes i abu tiltus. Tai yra isties nepakartojamas jausmas, kada automobilis ygauna daug didesni pravazuma deka to, kad sukasi visi 4 ratai vienu metu. Taciau DEMESIO! Jeigu nesate gerai ivaldes visureigio, tai vien tik naudojimasis galine blokiruote kardinaliai keicia valdomuma, o jeigu sujungsite abi blokiruotes valdomumas lieka minimalus. Todel (gal cia sportininkai ir nesutiks su mano kaip turisto patirtimi) as siulyciau jungti blokiruotes tik tuo atveju, kai iki sudetingos vietos yra like dar kokie 5-10 metru ir jusu visureigis turi pakankamai inercines jegos visais keturiais ratais isipjauti i ta mesla ir neprarandant judejimo testi kelia iki kietos dangos. Del Deivio teiginio apie nepatikimuma, tai man per 8 metus naudojimosi priekine blokiruote neteko keisti nei vienos granatos. Varzybose turistinese esu dalyvavaes. Taciau savo akimis esu mates du kartus kaip blokiruotes sudrasko granatas. Tai atsitikdavo ekstremaliose situacijose. ARB blokiruotes manuale yra toks sakinys: ijungiant ir isjungiant blokiruote reikia isminti sankaba. Sioje vietoje noriu paklausti Alviano: ar visada varzybu metu pavykdavo vienu metu laikant vaira, jungiant priekine blokiruote, spaudziant akseleratoriu, neuzmirsti isminti sankabos?

Bet kokiu atveju esant tarpratinemis ir tarp asinems blokiruotems visureigio pravazumas dideja. Taciau arteja nauja era. Paskaitykyte staripsni paskutiniame (2008 1 numeri) AUTOREVIEW apie BMW Paradigma . Super teisinga sistema paskyrstanti sukimo momenta i ta rata kuriam labiausiai jo reikia. Efektas toks lygtais jusu automobili po purva stumdytu milziniskas vaikas laikydamas ji is virsaus ir stumdamas ten kur reikia. Bandeme ant zvyro tokia BMW. Nerealu. Manau si sistema turi didele ateiti (citata: u etoi adziki bolsoje buduscije J.V. Stalin)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Acuroje jokio simuliavimo kaip LR Mitsubichi ir kituose nera...

Konkreciai kai reikia, kai rodo davikliai ijungiama elektromuftos pagalba kiekviena pusasi atskirai... Tai yra ne stabdo kazkuri rata, kad kitas suktusi... Bet butent ijungia ta kuri reikia, cia ryskus skirtumas... :D

Ieik i Acura.com ir pasiskaityk apie MDX...

Paciam tai turetu buti idomu...

Taikoma si technologija nuo 2001 metu... Taigi jau 8 metai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • po 3 savaičių...

TLC80 su abiem elektrinėm blokiruotėm.... Karpatuose kelis kart provėžose sėdau, tiltai išsisvėrę, tik įjungus blokiruotes pavyko toliau pajudėti , gervei kabintis būtų laaabai toli... :) Dėl manevravimo - buzoje taip, bet molyje, pliurzėj su kiek pasiekiamu dugnu - pavyko manevruoti su abiem blokiruotėm, serpantinuose mašinukas pasisukdavo ir neišlėkdavo iš trajektorijos (a būtų toli toli per medžius žemyn)... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

sveiki,

esu naujokas cia pas jumi, turiu land cruiser '89. gale stovi lsd (lipdukas ant tilto del tepalo ispejimo) ir prieky tirkai stovi blokiruote (arba lipdukas senai nudroztas, arba nera jokio ispejimo), nes susukus ratus jis nevaziuoja, tiksliau vaziuoja, bet jau gaunasi masinos lauzymas. rankom jauciu nesistumtu. ant sniego vairuojasi puikiai. pusasiai isijungia mechaniskai. beja, yra originali vieta gervei (gerve pavogta). kiek girdejau del tos gerves, tai cia vienetiniai variantai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,

esu naujokas cia pas jumi, turiu land cruiser '89. gale stovi lsd (lipdukas ant tilto del tepalo ispejimo) ir prieky tirkai stovi blokiruote (arba lipdukas senai nudroztas, arba nera jokio ispejimo), nes susukus ratus jis nevaziuoja, tiksliau vaziuoja, bet jau gaunasi masinos lauzymas. rankom jauciu nesistumtu. ant sniego vairuojasi puikiai. pusasiai isijungia mechaniskai. beja, yra originali vieta gervei (gerve pavogta). kiek girdejau del tos gerves, tai cia vienetiniai variantai.

 

LSD - padidintos trinties difėrėncialas. Vadinas galiniame tilte yra LSD blokiruotė. Priekiniame tilte LSD blokiruočių

nebūna :D

 

O susukus ratus su įjungtu priekiniu tiltu "nepastumsi" - tai dėl to kad nėra tarpašinio diferencialo :D

Tiek informacijos pradžiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.