Hellios Sukurta Balandžio 22, 2011 Dalintis Sukurta Balandžio 22, 2011 http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/14808-tolima-kelione/http://destinationbaikal.blogspot.com/ Sveiki. Taigi šitai kelionei nusipirkau Pajero 88' metų.Norėčiau paklausti, gal kas duos patarimų ką svarbiausiai keisti/patikrinti/apžiūrėti. Į ką važinėjant atkreipti dėmesį?Iškart žmogus sakė dėl priekinės dešinės granatos, kad reiktų ją pakeist. Gal guli pas ką nors garaže sena? Gal šiaip kas nors turi ko nors padovanot/pigiai parduot, ko gali man prireikt? Kelintų metų dalys jam tinka? Ko iš jo galima tikėtis? Kiek suprantu pas jį elektronikos ne per daugiausiai.Ir šiaip įdomios geros mintys : ) Su pagarba, Paulius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Balandžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2011 Turite pirmos kartos Pajero, kurie ėjo nuo 1982 iki 1991, tai detalės gal ir neturėtu skirtis, čia tiksliau pasakys savininkai pirmukų. Asmeniškai mano antros kartos Pajerui per 50 tūkst., teko keist tik sankabos diską. Aišku neskaitant tepalų, filtrų, diržų, žvakių ir visokių ten smulkių detalių, kurios ne lūžta, o tiesiog laikui bėgant susidėvi, išsimala - stabilizatoriai, traukutės visokios. Bet jeigu jos tvarkingos, tai turėtu atlaikyt šita kelionę. O šiaip ganėtinai patikimą daiktą įsigijot. Gal gali plačiau, kas per Pajeras, koks variklis t.t., nuotraukų kokių pora? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Balandžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2011 Iskart keiti variklio pagrindini dirza,balansiru dirza,itempimo guoli,tepala variklyje,oro filtra,kuro filtra,tepalus priekiniamtilte,greiciu dezej,rasdatkej,galiniam tilte,pasiziurek stabdziu kaladeles,ispurtyk pakaba kaip ten sarnyrai,vairo traukes,salenblokai,amortizatoriai ar gyvi,ar neperpuve kuro,stabdziu vamzdeliai ypac ties galiniu ratu,ar remas neperpuves,gal reikes pavirinti,kadviduri kelio neperluztu.Na ir cia vietoi pasivazinek,pamatysi kiek tepalo,saliaros variklis valgo,gal dar kas islys.Del elektronikosgalit nepergyvent,jos cia nera. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Balandžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2011 Kuro ir stabdžių vamzdelius siūlyčiau pasikeist netikrinant, nebent bus keisti, daug nekainuos, bet bus rami galva. Nes jie mėgsta tiesiog imti ir prakiurti, ypač jei važiuosit kažkiek bekele ir kur nors brūkštelsit, tai nebus malonu kai dings stabdžiai. Nes man užteko tik pajudint bekrapštan ten kažką ir iš garažo išvažiavau be stabdžių. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Balandžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2011 Mano patarimas :Palaužyk jį gerai kokiam karjere, kas lūš, tą ir keisi. Paklausyk greičių dėžės garso ant asfalto.Ar nekaukia , nes garsai pas mitsių praneša apie artėjantį lūžesį . Tadas gerai viską pasakė, ką padaryt, tik keisdamas tepalus visur, tikrink jų nuosėdas, nemaišyk į vieną indą tepalų, o kiekvieno mazgo tepalus patikrink atskirai, gal drožlių rasi, o tai jau galima nuspėt , kas laukia Tavęs. Namaste irgi teisingai patarė dėl stabdžių magistralių pakeitimo, nes pas MP I yra metalinė magistralė ir ji supuvusi . Pasikeisi į varinę, laikys 100 metų. Jei granata palūžusi, pažiūrėk į šakes, į jų viršutinę dalį, ar ji nepalinkusi, pakeisk amortikus ir patikrink linges, gal jos tiesios. Lingės kainuoja apie 350 lt. Amortikai sportiniai apie 160 vnt. su nuolaida pas Laumkelį galima gaut. Priklauso kiek nori į jį investuot, galima visą naujai persirinkt. Labai smagi mašinytė, nereikalaujanti po kap remonto išlaidų visai, kuras , tepalai, kaladėles tik keičiamos ir viskas. Detalės labai pigios. Keičiamos lauko sąlygom. Čia normalus visureigism , tikras , ne žaislas . Pats tokį kiekvieną dieną drožiu jau 5 metai. Lendu visur , kur reikia ir nereikia. Restauravau jį visą. ir pridėjau jam viršaus, kad nenuskęsčiau kokioje baloj . Ir su tokiom padangom, kur nuotraukoje, toli nenuvažiuosit. O į Sibirą tuo labiau . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Balandžio 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2011 Taigi, surašiau sąrašėlį ką Jūs man siūlėt pakeisti/patobulinti.Šiaip grįžau iš kaimo, ten ją nemenkai papurčiau, tai be granatos pastebėjau, kad sunkiai 5 bėgis mušasi. Ne sunkiai. bet sunkiau truputį nei kiti.Tai va, norėjau paprašyt dar pagalbos, ir parašyt prie sąrašo tiesiog kur ieškot, kur pigiau gauti, kas parduoda, kontaktus ar dar ką nors, kad man pigiau surinkimas dalių kainuotų. Įsidėt ir pats sugebėsiu Dalys: Sankabos diskasDiskatoriusDiržai variklioBalansiro diržasItempimo guolisvamzdeliai kuro, stabdžiųStabdžiaiStabdžių magistralė (varinė)priekinė dešinė granata Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Balandžio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2011 Kuro vamzdeliu ieskokit "Seniuiose" santechnikos skyriuj. Variniai yra 8 mm diam padavimui ir 6 mm diam abratkei. Tilpau i 80 LT, manau kad ilgam uzteks.Stabdziu vamzdelius (kelis) pirkau parduotuveje P.Luksio gatvej, Vilniuj. Adreso nepamenu tiksliai, bet ji antrame aukste tarp "Kedziu centro" ir "Pulo klubo". Yra aiski iskaba. Turi ten visokiu. Pvz. nuo gumines zarneles iki priekinio stabdziu suporto vamzdelis su antgaliaias tekainavo 5LT.Sekmes! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Balandžio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2011 Ačiū!Siaip neseniai buvau susidures su dirzu keitimais ir t.t. Parasyk i AZ jei ka. As cia netoli Medeinos sukuosi, galesiu prilekt koki vakara, gal padesiu prie auto su kokiais patarimais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Balandžio 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2011 Ir dar idek daugiau infos apie masina. Bus lengviau ka patarti. Bo neradau net ziniu ar masiniukas dizelinis 2,5 dyzeliukas. 88' 5 durų I Pajero 62kW, nežinau ką dar parašyt xD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Balandžio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 26, 2011 ...vamzdeliai kuro, stabdžiųStabdžiaiStabdžių magistralė (varinė)... Stabdžių vamzdeliai ir magistralė tai vienas ir tas pats pakeisk kaladėles, pažėk ar suportai vaikšto, ar neužklynnije, sutepk kreipiančiasias, yra spec. tepaliukas tokiam mažam tiubike, pora litų kainuoja. Dar pažėk ar neperkaitinti stabdžių diskai, ar nepamėlynavę ir nesupuvę, nes bus kaip man, staigiai ant stabdžių pamygau ir nutrupėjo disko gabalai, ko pasekoje jis pasidarė nelygus ir stabdant atsirado mušimas per ratą, o ir kaladėlės suėdė momentaliai. Siūlau pakaukšėt plaktuku, jei nutrupės stabdymo vietoj reiškia keist reik, vieno disko kaina 50 lietuviškų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintukas1976 Atrašyta Balandžio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 26, 2011 http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/14808-tolima-kelione/http://destinationbaikal.blogspot.com/ Sveiki. Taigi šitai kelionei nusipirkau Pajero 88' metų.Norėčiau paklausti, gal kas duos patarimų ką svarbiausiai keisti/patikrinti/apžiūrėti. Į ką važinėjant atkreipti dėmesį?Iškart žmogus sakė dėl priekinės dešinės granatos, kad reiktų ją pakeist. jei jo generatorius stovi taip pat kaip pas MPII MANAU NEPAMAISITU pastatit kita variklio virsui nes nes pravazeve keles gilesnes balas greit liksit be krovimo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Balandžio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 27, 2011 Teisinga pastaba dėl generatoriaus. orginalų palikit vietoje, nes bus daug parkių pakelt jį į viršų. Paimkite Honda Acordo genera apie 120 A, pakelkit į viršų , ant variklio viršaus vietos dafygą, bus du generai ir galima akumą apatiniam atskirą pastatyt, su krovimo relėm. Nes pas MP I generas apačioje pastatytas , prie jo yra tepalo pompa , tai tegu ji ten ir sukasi, atskira kontrolinį daviklį jam pastatyk, kad matytum ar krauna ar ne. Nes ten fyškė kartais užtrumpina ir krovimas dingsta. O variklio viršuje vietos daug. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Balandžio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2011 Teisinga pastaba dėl generatoriaus. orginalų palikit vietoje, nes bus daug parkių pakelt jį į viršų. Paimkite Honda Acordo genera apie 120 A, pakelkit į viršų , ant variklio viršaus vietos dafygą, bus du generai ir galima akumą apatiniam atskirą pastatyt, su krovimo relėm. Nes pas MP I generas apačioje pastatytas , prie jo yra tepalo pompa , tai tegu ji ten ir sukasi, atskira kontrolinį daviklį jam pastatyk, kad matytum ar krauna ar ne. Nes ten fyškė kartais užtrumpina ir krovimas dingsta. O variklio viršuje vietos daug. dariukai gal vakumo pompa tepama vakumu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Balandžio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2011 Idėjų apie automobilio expedicijoms paruošimą galima pasižiūrėti čia http://www.expeditionportal.com/forum/Yra mitsubishi skiltis, o bendrose temose bendro pobūdžio diskusijos. Kai kurie patobulinimai visai paprast, pigūs ir funkcionalūs, taip kad, jeigu dar nežiūrėjot to forumo, tai verta bent į nuotraukas pažiopsot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hellios Atrašyta Balandžio 29, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 29, 2011 Dėkui už patarimus, Hondos generą šiandien išlupsiu, kiek amperų pas Pajerą genere? Dar klausimas, gal kas turi aliuminio ar plieno nesunkių plokštelių/vamzdelių, kad susivirint stogo bagažinę? Atiduot pusvelčiu arba šiaip pigiai xD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Balandžio 29, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 29, 2011 dariukai gal vakumo pompa tepama vakumu?Jou, Vyti, vakuumo pompa, kažkaip tepalų pastoviai žarnos pilnos, tai ir vadinam "tepalo pompa" O-o o dabar ir galvoju, kodėl žarnos tepalų pilnos? Gal kas įariat, pasidalinkit , dėkui Sory , kad ne savo temą įšokau, manau , kad čia irgi tiks, kaip viena iš gedimų analizė . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aitras Atrašyta Rugpjūčio 31, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 31, 2011 Sveiki, Nu va ir as prisijungiu prie Jusu su savo nauju pirkiniu MP I 1988 metu 2,6 l variklis (benzinas), brezentiniu stogu.Kur būtu galima rasti visu svirciu , lempuciu, priekines paneles irengimu aprasymus? Taip pat po kapotu pilna visokiu bakelių ir neaisku kokius skyscius ten pilt? Kiek iekojau intenete tai radau tik remonto zinynus tokiu metu masinai, o tokio paprasto aprasymo kur buna tokia knygute perkant masina, neradau.Ka reikia pasitvarkyt isigijus toki daigta radau jau cia forume.Beje kokias padangas pirkti (kokio dydzio)? Kad tilptu nieko neperdarant. Diskai 7jj lygtai. Tai taip iseitu, kad padangos R15. O koks plotis padangos ir aukstis butu?Taip atrodo viskas veikia gerai, yra truputs rudelių, tik priekinių stabdziu cilindriukai matyt nebevaiksto, nes pavaziavus uzkaista ratai priekiniai.Labai nesijuokit, kad su tokia sena masinyte cia jums kvarsinu galva Į servisa nesiūlykit varyt, nes visada viska taisau pats. Aciu uz patarimus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugpjūčio 31, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 31, 2011 Parasyk is kur esi,del bakeliu,tai ten bus,vairo stiprintuvo bakelis,langu apiplovimo,stabdziu,sankabos bakeliai.Ratai 31x10,5R15.Del svirciu ir lempuciu ju ten nedaug,ka ten aiskintis,posukiai,faros,tepalo slegio lempute,genero krovimo lempute,priekinio tiltopasijungimo lempute. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aitras Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Esu is Rietavo (Žemaitija). O apie skyscius Turejau galvoje DOT 3 ar DOT 4 pilas. Tepala pilt 10w-40 ar 5w-40. Tose knygelese ten yra viskas parasyta kokius tepalus rekomenduoja gamintojas. Atsimenu 1986 m. BMW pora sykiu supyliau pilnai sintetikos tai pradejo begt tepalas kaip vanduo is recio pro visus riebokslius Del svirciu: taip viskas paprasta, bet yra tokia svirtele po vairu kurios paskirties nezinau (ant jos nupiesta /-/). O gal yra dar kokiu slaptu dalyku. Pas BMW byvo programuojami valytuvai (ten svirteliu pagalba galedavai susiprogramuot ju valymo dazni)O padangos: viskas irgi taip aisku, bet cia paskaicius forume biski subalamutijo. Toks ispudis susidare, kad kiti ir didesnius pakisa ratus nei 31 colio. Bet vieni raso kad jau reikia perdirbinet kiti kad nieko nereik perdirbt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Visu meistru galas gerai cia pasakyta. Bet jei be pokstu,ir rimtai viska taisai pats, tai turetum zinot,kad i sena masina sintetiniai tepalai nesipila. Del padangu,taip pat turetum apsisprest kur vazinesi,tada tokias ir det. Nu,del visokiu "programavimu" - tai cia ne bmw 7, ir nelabai cia ka priprogramuosi. Tas daiktas /-/ siaip liaudyje vadinamas "pacosu", reikalingas salto variklio paleidimui. Ar Dot 3 ar Dot 4 taip pat parasyta ant kamsteliu. Pilk Dot4. Jis su visais maisosi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Ne tik variklyje pasikeisk tepalus,bet ir tiltuose,greiciu dezej,rasdatkej,vairo stiprintuve,ba neaisku kada ten paskutini kartakas koki tepala supyle. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 1, 2011 Jo dar filtrus, dirzus... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aitras Atrašyta Rugsėjo 2, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 2, 2011 O ten kuro filtras ziuriu yra vienas prie remo, o kairei pusei kas ten per balvanke? su trim isvadais? Ant vieno uzrasyta a/c ant kito karbiuratorius ant trecio bakas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 2, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 2, 2011 Pagal viską tai turėtų būt kuro skyrstytuvas - kas perdaug korbui tai tą atgal į baką gražina. Toks pat daiktas ir karbiuratoriniuose forduose (siera, skorpas, tranzas) būdavo įmontuotas ba kitaip pompa gali pradėt "perpylinėt" korba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 3, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 3, 2011 Vairo stiprintuvui paprastą hidraulinį skystį naudoju, kur keltuvams tinka, 18 litų 3 litrai kainuoja, kadangi žiemą permuša šaltis riebokšlį, tai žiemą aš jį ir dapilinėju, vasara riebokšlis atsistato į savo vietą, nieko nepilu, o keist ta salniką jau nusibodo, nes kokybiškų dar niekur neradau. Pas mane stabdžiuose DOT 3 pilasi, tepalo nenaudok jokių sintetikų,pusiau sintetiką arba mineralą,sintetika tinka tik naujiems varikliams. . Variklis gali būti per silpnas didesniems ratams , nei 32 . Jei dyzelis būtų tokios kubatūros, tai jokių problemų su didesniais ratais. Tų metų auto labai geri taisymui. Ir pigūs ir nereiklūs.Taisai , kaip traktorių. Tepalus pasikeisk visuose mazguose, tiltuose ir t.t. Dėl rūdžių nesuk galvos. Kas du metus su penzeliu pereisi , o kur reiks ir pasivirinsi. Laikui bėgant prisimesi visokių pribombasų (gervių, šnorkelių, mechaninių hubų) ir važinėsi laimingas laukais ir keliais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar