Pereiti prie turinio

system too lean bank 1


Edg

Rekomenduojami pranešimai

Per kur tau trauke ora? Man kartais ta klaida ismeta. Bandyciau paziureti, gal ir pas mane ta pati beda :) Nors jokiu pozymiu, kad kazkas negerai nera - variklis dirba graziai, nesipurto, trauka tolygi, normali. Man kazkodel ta klaida meta, kai lieka mazai benzino bake :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Per kur tau trauke ora? Man kartais ta klaida ismeta. Bandyciau paziureti, gal ir pas mane ta pati beda :) Nors jokiu pozymiu, kad kazkas negerai nera - variklis dirba graziai, nesipurto, trauka tolygi, normali. Man kazkodel ta klaida meta, kai lieka mazai benzino bake :)

nzn as viena karta prijungiau ir man parode.. bet pas mane yra problemos su trauka..kai kada eina kaip zveris..o kai kada pasidaro toks bukas..ir nezinau ka daryti. daugiau toks klaidos nemeta ,,bet aisku viena kad kazkas negerai.. pas mane duslintuvas yra idetas savos gamybos. suvirinti bakeliai du .ir kiek kazkada girdejau kad tai keicia llendozondo darba..ar tai tiesa? kokie dar sensoriai ar kokie defektai gali itakoti trauka???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nzn as viena karta prijungiau ir man parode.. bet pas mane yra problemos su trauka..kai kada eina kaip zveris..o kai kada pasidaro toks bukas..ir nezinau ka daryti. daugiau toks klaidos nemeta ,,bet aisku viena kad kazkas negerai.. pas mane duslintuvas yra idetas savos gamybos. suvirinti bakeliai du .ir kiek kazkada girdejau kad tai keicia llendozondo darba..ar tai tiesa? kokie dar sensoriai ar kokie defektai gali itakoti trauka???

pas mane su įjungtu kondicionierium trauka dingsta. tai gal ir pas tave taip. Pas JGC salone bet kuri oro padavimo į priekinį stiklą pozicija įjungia ir AC.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane su įjungtu kondicionierium trauka dingsta. tai gal ir pas tave taip. Pas JGC salone bet kuri oro padavimo į priekinį stiklą pozicija įjungia ir AC.

taip gali buti? keista.. cia kazkas irgi negerai tada.. patikrinsiu nors nelabai tikiu

gal kas kokiu ideju?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas toyotas panaši klaida ir bėda būna (net ir klaidos kodas panašus). teko susidurti.

pradėjau nuo oro srauto matuoklės išplovimo, šlangelių (oro padavimo) patikrinimo. kelias įtrūkusias pakeičiau.

po to pastebėjau, jog ši klaida atsirasdavo užsipylus prasto kuro.

sekantis žingsnis - tikrinau visus purkštukus. vieną radau užmestą.

dabar kol kas viskas stabilu ir gražu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip gali buti? keista.. cia kazkas irgi negerai tada.. patikrinsiu nors nelabai tikiu

gal kas kokiu ideju?

taip yra, pas mane su passatu tas pats - su AC trauka dingsta. labai nesigilinau, bet girdėjau, kad retai naudojant AC, siurblys "uažpelyja" :) kaip jis traukai įtakoja, galėtų atsakyti specialistai. dar girdėjau, kad profilaktiškai bent kas pora savaičių reikia duot AC padirbėt. viskas gandų lygyje...nesigilinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kondicionieriaus, tai viskas yra gerai ir teisingai. Kondicionieriui isijungus trauka ir turi sumazeti, nes kondicionieriaus kompresorius sukuria dideli pasipriesinima, kaip bebutu tai yra kompresorius, o ne vandens pompa. O kad isijungia kondicionierius nustacius klimato kontrole, kad pustu i priekini stikla, tai irgi labai normalu - priekinio stiklo aprasojimas vyksta del temperaturu skirtumo salone ir lauke. Dazniausiai lauke buna salciau, salone silciau ir aprasoja stiklas is vidaus. Todel klimato kontroles kompas ir paleidzia automatiskai salta ora, kai nustatoma padetis i priekini stikla, kad suvienodinti stiklo temperatura is isores ir vidaus. Taip yra visose amerikeitiskose masinose, ir nera cia jokio gedimo, nei klaidos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kondicionieriaus, tai viskas yra gerai ir teisingai. Kondicionieriui isijungus trauka ir turi sumazeti, nes kondicionieriaus kompresorius sukuria dideli pasipriesinima, kaip bebutu tai yra kompresorius, o ne vandens pompa. O kad isijungia kondicionierius nustacius klimato kontrole, kad pustu i priekini stikla, tai irgi labai normalu - priekinio stiklo aprasojimas vyksta del temperaturu skirtumo salone ir lauke. Dazniausiai lauke buna salciau, salone silciau ir aprasoja stiklas is vidaus. Todel klimato kontroles kompas ir paleidzia automatiskai salta ora, kai nustatoma padetis i priekini stikla, kad suvienodinti stiklo temperatura is isores ir vidaus. Taip yra visose amerikeitiskose masinose, ir nera cia jokio gedimo, nei klaidos.

nu taip ta zinau kad suka kompresoriu ir galia sumazeja ..bet ne ant tiek kad kad trauktum priekaba pilna.. as pabandziau ir kai uzeina gera trauka tai junk kondicionieriu niekas labai nesikeicia .. o va kai uzeina ta netrauka tai isjunk ijunk vistiek niekas.. pas mane ne orginalus duslintuvas.. tipo sportinis bet jauciu paprastas bakelis ir vamzdis suvirintas.. girdejau lendozondui tai negerai..turi buti tirsti dumai vidui kad jis veiktu reikamai ir duotu teisinga signala i kompa..nes kitu atveju jis rodo liesa kura ir didindamas kuro padavima mazina trauka..negali taip buti/??beto pazejau pas mane 2 lendo zondai ,.:/
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

auto manuale pasiziurinek,gal rasi.

pas mane 4,7 tai pirmoje tavo foto jau stovi katalizatoriai. tada didelis bakelis pries benzo baka,ir tada vamzdis. matai pas mane amerikonas, nuo europiniu skiriasi ismetymai.

kiek zejau stovi katalizatorius ,silent box ir vamzdis iki galo ..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as klausiau pirma bet man niekas neatrase.. ar turi itakos ismetimas su kuro ryjimu...ta prasme esu girdejes kad ispjovus katalizatoriu pasikeicia lendozondo darbas,,nes jau jis kitaip jaucia ir duoda kitoki signala i kompa.. pas mane idetas savadarbis duslintuvas. kaip sakant kiauriai be jokiu koriu..

niekaip nerandu gedimo . su benzinu 7 litrais nuvaziuoju 55km ,o su dujom su 14litru tik 66km kazkokia nesamone..pakeiciau reduktoriu nauja ..nieko nesikeicia..iranga mano tiesioginio ipurskimo OMVL..

gal kas parasys ka nors?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lambda zondas (ne lendozondas), arba veikia, arba ne. Jei veikia ant benzino, ir kuro sanaudos normalios (7ltr./55km), tai veikia ir ant duju. Tada beda duju irangoje. Del sportiniu ismetimu esu kazkada viena ausimi girdejes legenda, kad zondas pradeda keistai elgtis, bet saltinis nelabai patikimas buvo, tai galim ir neuzskaityti. Be to pas tave du zondai, kompas ima duomenis is abieju ir juos sulygina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienas turi savo nuomone,teorijoj paskaityk visai kas kita rasoma. praktikoje esu mates,kaip puikiai vaziuoja ir be katalizu ir be pagrindiniu liamdu. bet cia jau kiekvieno aparato reikalas,kaip jis i tai reaguoja.

 

pirmasis liamda matuoja kuro misini (pasimegink kaip vaziuoja atjungus) asmeniskai bandziau bmw pulsuoja apsukos. audi vaziuoja puikiai.

antrasis liamda (tolimiausias nuo varikliuko) jis reguoja i ismetamuju duju kenksminguma, kuro misiniui jis itakos nesudaro. jis tik pranesa kompui,kad sudeges(neveikia) katalizatorius ir ismt. duju tarsa padidejus.

visa teorine informacija as randu googlej,praktika atlieku pats. kad kazkur kazkas kazka pasake,man tas negalioja ;)

o duju sanaudu as neskaiciuoju, nes uzsipilus skirtingoje koloneleje duju suvartojimas keiciasi. nediskutuosiu apie duju kokybe ir tu koloneles skaitliuku tiksluma,nes nesuprantu kaip duju baka istempia kaip baliona :D :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.