Pereiti prie turinio

Projektas Galloper


Plastic

Rekomenduojami pranešimai

Taigi kazkada buvo paimtas vat toks masiniukas. Na aisku ne konkreciai sitas ale labai panasus (savo foto neissaugojau).

 

hyundai_galloper_2_3.jpg

 

I auto komplektacija iejo 2.5TDI varikliukas, mechanine greiciu deze, mechaniniai habai, el.-paketas, kondicionierius, taip pat nemazas kiekis rudziu, velniai zino kam reikalingu plastmasiu ant sonu, 29" zieminiai ir tokie pat vasariniai ratukai. Vienu zodziu standartas.

 

Truputi pasivazinejus ir pasidziaugus pirkiniu, jis buvo pradetas "gyditi" nuo plastmasiu ir rudziu. Taciau vos tik kibus i darbus atejo visu mylima zema ir darbus uzsalde. Veliau pavasaris, masiniukas buvo baiges isrinkimo stadija ir pradetas remo gydimas. Jis buvo ismaudytas smelyje, suteptas visokiausiais sampunais (gruntu), kondicionieriais (dazais, dinitroliu), bei kietu laku. Deje po nelaimingo atsitikimo su kompu visos su siuo reikalu susijusios foto buvo prarastos, todel sios operacijos foto reportazo nebus.

 

Na o poto ir vel rusti ziema, darbai sastingio stadijoje. Si pavasari darbai ir vel pajudejo. Buvo imtasi kebulo, dureliu ir kitu virsutiniu detaliu manikiuru, pedikiuru ir t.t.

 

Kadangi genealieji koreieciai visa automobilio kebula apkarste plastmasemis, tai vios vietos esancios po jomis buvo smarkiai paveiktos gelezies ir deguonies junginiu. O dar del tu paciu plastmasiu buvo sukurta ir jiem daugintis palanki terpe- purvas ir dregme, kuri laikosi jame. Trumpai snekant vien tik is plastmasiu, kurios kabinasi ant slenksciu buvo iskratyti 2 kibirai zemes!!! Pabreziu 2 kibirai ir ne kiek neperdedant. Slaviau, nesiau lauk is garazo. Zinoma tai itakojo sekancius darbus.

 

20110518.jpg

Mano nuoroda

 

Taip pat is sios fotografijos matosi, kad kebului buvo amputuotos galines arkos. Toliau buvo tvarkomos ir kitos opios vietos, kurios yra iprastos visiems automobliams - kampai prie pedalu ir keleivio puseje.

 

20110518%252528001%252529.jpg

Mano nuoroda

 

Zinoma dureles ir kapotas, taip pat sulauke demesio, kadangi dureliu apaciu jau nebebuvo, o kapoto priekis buvo pradejes smarkiai koreti vietose, kuriuose dazus nudauze akmenukai.

 

20110530%252528002%252529.jpg

Mano nuoroda

 

20110530%252528001%252529.jpg

Mano nuoroda

 

20110530.jpg

Mano nuoroda

 

Paskutines foto antrame plane matosi jau paruosti dazymui sparniukai.

 

Pabaigai galiu pasakyti, kad siuo momentu daugiau foto neturiu, taciau jei kazkam bus idomus tolimesnis sio "projektelio" vystimasis bus galima parodyti ir sekancius darbelius, kurie bus atlikti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 67
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

 

 

p.s. dekui uz palikyma, tu irgi laikyk ;)

 

Turiu vieną patarimą - pabandyk pasukt galvą kaip į oro filtrą paduot orą iš tos "greičio" kišenės kur ant kapoto - nušausi du zuikiu vienu metu ba turėsi švarų orą ir jo daug .

Na jei statai šnorkelį arba tai jau yra padarę siauraakiai tai tas patarimas nesiskaito :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu vieną patarimą - pabandyk pasukt galvą kaip į oro filtrą paduot orą iš tos "greičio" kišenės kur ant kapoto - nušausi du zuikiu vienu metu ba turėsi švarų orą ir jo daug .

Na jei statai šnorkelį arba tai jau yra padarę siauraakiai tai tas patarimas nesiskaito :)

Tai kad kiek suprantu, ta "greičio kišenė" ne dėl grožio, o interkūlerį aušina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad kiek suprantu, ta "greičio kišenė" ne dėl grožio, o interkūlerį aušina.

Visiškai teisingai - ana dėl IC aušinimo ir pastatyta teisingoj vietoj tad kodėl neišnaudot jos dar ir oro paėmimui ;)

 

Dar vienas dalykas - venk tokio dalyko kaip dengimas graviteksu. Atrodo gražiai , paslepia visus visus nelygumus bet kartu yra ir "šiltnamis" rūdims. Šitą klaidą padariau prieš 5-is metus , kur tada buvo tik menki židinukai (nors ir iššveičiau tada, ir padažiau tas vietas) tai per tą laiką kiaurai praėdė. O kur tik buvo nudažyta viskas gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei būtų malonumas, 2 metus netruktų.

Zinoma, kad tiek gal ir netruktu jei tureciau galimybe ji tvarkytis Vilniuje, bet yra kaip yra. O savaitgaliais neprivazinesi, del to ir tiek laiko gaunasi. Siaip tai yra visiskas malonumas.

 

To TataKlevas:

 

Del oro dar nieko nemasciau, tiksliau masciau kaip prisidet snorkeli. :) Bet ir ten man klausimu yra. Tarkim lietus- vaziuoji ir vandens ten vikstiek pakliuna, kaip tada. Kiek ziurejau pas visus si problema turetu but. Poto oro filtras visas slapias.

 

 

Na gerai si savatgali buvau grizes prie projektelio, papasakosiu trumpai ir parodysiu keleta nuotrauku.

 

Pradesi nuo naujienu is kebulo puses. Taigi vienas sonas jau padarytas. Slenkstis ir galine arka. (Kadangi pats su metalo lankstymu nesu labai gerai susipazines, tai tuos darbus atlieka kitas zmogus.) Stai kaip atrodo amputuota arka ir suformuota nauja.

 

IMG_4118.JPG

Mano nuoroda

 

IMG_4119.JPG

Mano nuoroda

 

Buvau labai patenkintas darbu. Zmogus tikrai nagingas ir sugebejo sulipdyti arka taip, kaip buvo originale. Nors jis originalo net nemate gavo jau su ispjautom arkom. Toliau slenkstis.

 

IMG_4121.JPG

Mano nuoroda

 

Variklio skyrius.

 

IMG_4122.JPG

Mano nuoroda

 

Sparnai.

 

IMG_4127.JPG

Mano nuoroda

 

Nezinau kiek tai matosi, bet posparniai ispusti guma. Ne graviteksu ir ne gravigardu, o guma (brangi rupuze).

 

IMG_4131.JPG

Mano nuoroda

 

Tai tiek naujienu is kebulo puses. Kaip suprantate as juo neuzsiimu, daviau draugui restauratoriui, tai jis rupinasi juo, nes paprastus suvirinimo darbus kiek galejau tiek padariau pats, o tokius sudetingus, kaip galines arkos islankstimas palikau profesionalams. Be abejo dazysiu taip pat ne as. Pats daziau tik rema, kur ar biski pavarvejo ar ne nera skirtumo.

Kadangi kaip jau minejau ir anksciau po nelaimes su kompus dingo visos preitos vasaros foto, tai neturiu galimybes parodyti to, kaip atrode remas iki tvarkymo. Na bet grubiai tariant galine dalis buvo VISA pasidengusi keliu mm rudziu sluoksniu, spalvos buvo like tik ant galiniu spiruokliu. Mat dzipukas buvo pastovejes garaze, o po galu buvo "padeta" pora maisu salietros. Vat butent del sios priezasties jis pas mane ir buvo surudyjes, na tiksliau perpuves ypac galine dalis.

Na bet preita vasara buvo plusama prie remo, ko pasekoje jis dabar atrodo vat taip:

 

IMG_4138.JPG

Mano nuoroda

 

IMG_4137.JPG

Mano nuoroda

 

IMG_4139.JPG

Mano nuoroda

 

Preito savaitgalio pagrindinis planas buvo toks: uzdeti varikli, greiciu deze, bei razdatke.

 

Pradejom nuo variklio uzkelimo, buvo nupirkta pajerine variklio pagalve ir isitikinta, kad jos yra tokios pat, iskyrus, kad galoperines dar su kazkokiais "apkaustais", bet juos galima nuimti pasinaudojant bulgarke ir perdeti ant pajerines pagalves.

 

IMG_4142.JPG

Mano nuoroda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po pusvalandzio variklis jau tupejo savo vietoje. Buvo imtasi greiciu dezes. Del to, kad kazkada kazkoks auksarankis buvo idejes sankabos diska is kazkokio fordo teko iekot kito.

 

IMG_4148.JPG

Mano nuoroda

 

Na, o poto 15 min ir deze vietoj.

 

IMG_4156.JPG

Mano nuoroda

 

Na, o tada ir prasidejo.. Kadangi buvo zinoma, jog razdatkes grandine sokineja, buvo nuspresta ja "prikirpt". Atsukam razdatkes kausa bandom nuimt ir ne kriekt, tos asys, kurios stumdo razdatkes dantracius susikabinusios ir nepaleidzia dangtelio. Siaip netaip nueimus dangteli buvo netycia istrauktas galinio kardano velenas. Jis isistato i adatinius guolius, ir atgal istatyto nenusiemus razdatkes, nepavyko, taigi buvo nuimta razdate. Ir labai gerai, nes nuemus razdatke, buvo aptiktas pabires greiciu dezes guolis. Na su juo gal ir buciau dar nuvaziaves 100 km :) Tai va taip atrodo itempta grandines, tiksliau itempimo vieta, nes tempiama tik per viena nareli.

 

IMG_4168.JPG

Mano nuoroda

 

IMG_4171.JPG

Mano nuoroda

 

O cia jau nuimta razdatke su itempta grandine.

 

IMG_4173.JPG

Mano nuoroda

 

Vat sitas sudukas fiksuoja razdatkes perjunginejimo aseles viena kitos atzvilgiu ir jas galima sukisti tik esant tam tikroje pozicijoje, pats kaistis randasi tarp tu dvieju skyliu, pro kurias kisasi aseles (matosi antrame plane). Vienu zodziu pirma kart ardant su juo yra daug vargo, dabar jau turbut isardyciau ne per 3 valandas, bet per 15 min. :)

 

IMG_4174.JPG

Mano nuoroda

 

Cia jau surinkta razdatke.

 

IMG_4180.JPG

Mano nuoroda

 

Taigi savatigalio planas buvo "beveik" igyvendintas. Jei ne tas subires guolis butu viskas baigta, bet dabar dar bus malonumo skiest deze, bet gal ir gerai. Apziuresiu, gal dar ka pamatysiu. Gal poto neuzsilenks vidury keliones ir nereiks ieskot kas partempia. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Plastic - atkreipk dėmesį į sunkvežimius , šiai dienai vargiai ar rasi tokį kuris orą imtų iš apačios. Kažkodėl visų oro paėmimai iškelti kuo aukščiau nuo žemės vien dėl to kad kuo mažiau užkišinėtų oro filtrą - nu tikrai ne dėl mados tai daroma.

Kas dėl vandens kiekio ore imamam iš posparnio tai jo ten žymiai daugiau nei pusmetriu aukščiau - t.y. virš kapoto. Paprasčiausiai atkreipk dėmesį į mašinos arkas kai važiuojama lyjant lietui - ten sūkuriai vandens sukasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Na pagaliau sioks toks progresas mano kieme. ;) Kebulo dugnas paruostas, kebulas uzkeltas ant remo. Liko suvest dureliu ir sparnu siules ir bus galima purkst dazus. Pakolkas tikros spalvos nesimato, nes variklio skyrius dazytas pigesniais dazais ir laku (nebutina mest pinigu i bala, kur nereikia). Stai kaip atrodo masiniukas siai dienai (vel nebuvo normalaus fotiko).

IMG_4873.JPG

Mano nuoroda

 

IMG_4870.JPG

Mano nuoroda

 

IMG_4875.JPG

Mano nuoroda

 

Kaip ir minejau anksciau buvo planuotas ~50mm bodylift'as, realiai turejo gautis ~43-45mm, tiksliai dar neismatavau. Bet tikekimes, kad neapsirikau pirkdamas "pagalveles" :)

 

IMG_4872.JPG

Mano nuoroda

 

Na ir dar zinoma viena nuotrauka, kurioje puikiai matosi kitas galvos skausmas - kurkas permazi ratukai...ehhh...taip norisi 33", o lituokliu taip nera... :(:rolleyes: Teks kentet ir laukt geresniu laiku, gal ant kitos vasaros ar rudens..

IMG_4876.JPG

Mano nuoroda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Lengviausia? Hmm. Siaip labai is visur te nepatogu, na isimt tai dar nesunku, bet idet dar pats nezinau bus sudetingiau. Siaip turi nusiimt is po kapoto varikliukas ir atsisukt verzles kurios eina po valytuvais, tada galima visa tai istraukt. O prieit neistraukus neimanoma, na bent jau as nematau kaip tai galima butu padaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Siand deze ir razdatke pripildyta tepalo. Variklis uzvestas (po beveik 2 metu stovejimo uzsikure kaip vakar vestas, kuo buvau labai nustebes). Varikliukas pripildytas antifrizu. Pavaziuote kelis metrus. Vienu zodziu - JIS GYVAS!!! :):D Dziaugiaus kaip mazas vaikas per kaledas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia zinoma HG fanu mazuma, bet gal kam nors yra buve bedu su tachometru? Dacikas jo turetu but prie kuro siurblio, ten visos fiskes pas mane pajungtos, o tachometro rodykle ne krust. Kai buvo nupirkatas ir neardytas, kazkokius vejus tas tachometras rode, o dabar isvis nieko. Help :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tachometro datcikas randasi kuro siurblio prieki,nuo variklio galvos puses,kad iki jo daeit reikia interkuleri ir radiatoriaus

slanga nuimt.I datcika ateina du laidai,daznai buna nutrukes vienas is tu laideliu,arba paprasciausiai buna blogas kontaktas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.