Pereiti prie turinio

GR ir melyni dumai rytais


Rekomenduojami pranešimai

Situacija tokia.

Bandau su ja kariaut jau antras menuo,baiginejasi idejos-gal kas mestels sviezesniu minciu.

Kiekviena ryta po nakties uzkurus 94m GR'a 2.8td jis padirba graziai kokias 5-8 sek.,po to krenta apsukos,variklis pradeda purtytis ir mesti melsva duma.I pakaitinima nereaguoja (netgi priverstini kaitinima per knopke),duodant daugiau gazo daugiau purtosi ir daugiau dumija.Kvapas nesudegusios saliarkos.Padirbejes kokias 3 min.purtimasis dingineja,dumas irgi.Isvaziavus i gatve melsvi dumai buna kokius 300-400 metru-ir vualia-motoriukas dirba kuo puikiausiai,gali vazineti visa diena-jokiu problemu.Pastovejus gera pusdieni simptomai panasus,tik viskas vyksta zymiai trumpiau.

Purkstukai visi pakeisti naujais,kuro filtras pakeistas.Siurblys pries gera pusmeti perrinktas,plundzeris naujas.Kuriasi "s pol tyka".

Na tai kokie pasiulymai ir idejos? :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 64
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Pasimatuokit tepalo slegi saltam kai dumija.Ar nebus uzstriges redukcinis voztuvas.As asmeniskai sito variklio neciupinejau,bet kolegai tokia pat beda buvo del reduksinio voztuvo.

o tai cia prie ko tepalo slegis ir variklio netolygus darbas? pas GR voztuvai reguliuojami ar stovi hidrauliniai pakelejai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia visu patrolu liga. kad nedumintu ir nesipurtytu reik tvarkyt voztuvus. kaip man sake: "praseda" voztuvai. zodziu reik lupt laukan galva, det naujus voztuvus, pritrint juos, reguliuoit ir t.t. tada bedos baigiasi ir mataras dirba kaip bitute...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienu zodziu pas mus visus ziuriu serga taip pat masiniukai:)del keliu minuciu kad pasipurto ir meta melsva duma nesisielok. svarbiause kad pastoviai taip nera. as pergazuoju nesukeldamas itin dideliu apsuku ir fsio:) arba patsosas pasuki biski padirba aukstesnem apsukom ir nespeja ismest dumiuko:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma-pas GR voztuvai nera reguliuojami (stovi hidrokompensatoriai).

Antra-Galva kaip ir variklis buvo pilnai perrinkta,pakeisti lizdai,ivores ir t.t.

Trecia-I priverstini pakaitinima nereaguoja,gali kaitinti kad ir minute ar daugiau...

Ir paskutinis-Kodel tada kurdavosi visa ziema be problemu,o si beda islindo tik pries gera menesi?Kodel pirmas 10 sek, variklis dirba graziai,be jokiu purtymusi ir dumijimu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo tai liga matyt, as kaip ir vienas forumietis darau is ryto atsuku patsosa daugiau ir netrukcioja ir nedumyja, o del lengvai melsvo dumo pradzioj kaip ir viskas gerai , cia gi senesnes kartos variklis ;) Jeigu neteisus patasykit ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo pazaidi su patsosu ir tiek. nu bukim biedni bet teisingi kad cia ne kokios lengvuskes naujos kartos kur nesigirdi ar salerka ar benzinas. auto musu seni ir teik. jei pastoviai meta melsva tada jau tikrai blogai. jei tik kol salta nieko tokio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma-pas GR voztuvai nera reguliuojami (stovi hidrokompensatoriai).

Antra-Galva kaip ir variklis buvo pilnai perrinkta,pakeisti lizdai,ivores ir t.t.

Trecia-I priverstini pakaitinima nereaguoja,gali kaitinti kad ir minute ar daugiau...

Ir paskutinis-Kodel tada kurdavosi visa ziema be problemu,o si beda islindo tik pries gera menesi?Kodel pirmas 10 sek, variklis dirba graziai,be jokiu purtymusi ir dumijimu?

pats rasai jog pirmas 10sek dirba graziai,po po to pradeda dumit,paskui vel viskas gerai.tai turetu pati uzvest ant minties jog kazkas netvarkoj su zvakem.kolega jau rase jog zvakes veikia kol varyklis normaliai pasyla,o pas tave tik kol uzvedineji...

maniskiui NP galva perrinkta,voztuvai pritrinti,hidrokompensatoriai nauji sudeti.baigesi beda tada kai perejau pakaitinimo zvakiu provodke ir pakeiciau keleta mirusiu zvakiu.negana to nepasakyciau jog jis ledovai uzsikuria.visgi motorui tuoj dvacokas,atkreipk gerai demesi kaip mersas koks 123 su trilitriniu dyzeliu vedasi,dumu pilnas kiemas,garsas ziaurus o susilo i psio.. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane tas pats su automobiliuku. tiesa ne dzipas,o mano kasdieninis "krizius" pezukas dyzelinis. taigi,skaitau ir galvoju gal kas radot to priezasti,bet matau kad ne... mano variante, ner hidro kompensatoriu' taigi tepalas ne prie ko. nera ir to blatno pakaitinimo,kad kaitintu zvakes iki tam tikros temperaturos.. kuriasi taip pat "s pol oborota" taip pat apie 10s padirba graziai'o po to kratytis pradeda ir melsva-balta duma meta. Taip kad manyciau, jjog jusu patruliuose ne pakaitinime esme. :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuriasi taip pat "s pol oborota" taip pat apie 10s padirba graziai'o po to kratytis pradeda ir melsva-balta duma meta. Taip kad manyciau, jjog jusu patruliuose ne pakaitinime esme. :scratch:

Taigi po tiek laiko atjungia pežukui pakaitinimo žvakes ir prasideda tas bardakas :) .

Tas dūminimas pas maniškį irgi buvo prasidėjęs kai "patobulinau" pakaitinimo sistemą - dūmų kaip iš garvežio pasipylė pakol šaltas variklis. Teko atsiprašyt orginalios ir bėdos baigėsi.

Dūminimui pakol šaltas variklis daugiau įtakos turi purkštukų stovis , įpurškimo kampas nei atseit pasėdę vožtuvai ar per dideli šiluminiai tarpeliai.

P.s. Kai kurie RD28 varikliai turėjo reguliuojamus vožtuvų tarpus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,

 

skaitau ir matau, jog kai kuriems panašus pokštas kaip man terrano budavo. kol išsiaiškinau, jog kuras baisiai prastas. radau dar papildomam filtre vandens.

nesakau, kad tai galioja visiems, bet simptomai identiški. irgi užkurt užkurdavau, o paskui dūmydavau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi taip sakau kad cia ne pakaitinime esme.Bandziau kaitint ir kokia minute po uzkurimo-tas pats velnias.Zvakes sudetos naujos,variklis faktiskai visas naujas(indeklai,ziedai,stumokliai ir t.t.)Purkstukai nauji.Galva pilnai perrinkta,kompensikai nauji.Kuriasi tikrai idealiai.

Pas brolio espeisa 2.2Dti tokia pati parke.Purtosi,dumija ir t.t.

Problema vis dar nezinoma... :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saliarka nusėda - subėga atgal į baką ? Buvo tokia problema - jei rankine pompa neužpompuoji, starteris suka ilgai, bet kai užsiveda, jokių problemų.

Buvo čia forume tokių diskusijų jau daug. Dažnai buvo minima EGR sistemos problema. Ar yra Jūsų auto toks stebuklas ???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi taip sakau kad cia ne pakaitinime esme.Bandziau kaitint ir kokia minute po uzkurimo-tas pats velnias.Zvakes sudetos naujos,variklis faktiskai visas naujas(indeklai,ziedai,stumokliai ir t.t.)Purkstukai nauji.Galva pilnai perrinkta,kompensikai nauji.Kuriasi tikrai idealiai.

Pas brolio espeisa 2.2Dti tokia pati parke.Purtosi,dumija ir t.t.

Problema vis dar nezinoma... :blink:

Šiaip tai reno nebuvo tokio variklio kaip 2,2Dti , buvo 2,2td ir 2,2dci (common rail įpurškimas).

Renukai irgi turi kažką panašaus į patrulio stabilaus darbo palaikymo sistemą : 1 ir 4 cilindro žvakės dirba tik starto metu , o 2 ir 3 cilindro kaitinamos paklol variklis pašyla. Pakaitinimo relė ten stovi irgi "gudri" kuri sugeba numirt. Dažniausiai gydoma sujungiant visas žvakes į bendrą krūvą (dažniausiai gyva lieka ta dalis kur dirba tik starto metu) ba nesikuriančios mašinos neparduosi.

Pasikartosiu : žvakės kaitinamos pakol variklis pasiekia 40-50 laipsnių temperatūra (čia jums ne antras golpukas ir ne mersas agurkas), papildomai minutei paspaudus pakaitinimą nieko nepamatysi ba išmetimas pilnas nesudegusios saliarkos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.