Pereiti prie turinio

labai sunkiai kuriasi TLC 95 KZ1


Rekomenduojami pranešimai

Žvakes kaitinimo pasikeičiau, nors aiškino kad geros, tikrino elektrikai kadangi labai trumpai dega lemputė pakaitinimo nepriklausomai nuo lauko temperaturos, tai paaiškino skaičiuok iki 10 ir kur viskas bus ok, nežinau net ka daryti... Dėkui už patarimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ta pati problema prasidejio, nesuprantu kame reikalas, zvakes tvarkoj, elektrikai zejio tai ir nieko nerado, idejio ten kazkoki voztuva kad kuras negryztu nes sako kazkiek pagryzta. Ryte kuriasi normaliai, bet pavazinejus tarkim kur mietse palieki kokiai valandai pastovet ir atejus sunkiau kuriasi, seniau kuresi is puse pasukimo dba reikia birbint kokia minute kol pagauna. Vieni spiacialistai sako kad siurblys? bet nzn ar reikai pult ji keist. aciu uz ats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pas mane Avensi tokia pati problema yra. Mototoja patikrino viska su kompu, zvakes, purkstukus, siurbli ir nieko nerado blogo. Atsisedes ryte i masina ir pasukes rakteli, klausau kol reles taksejima uzgirstu po zvakiu pakaitinimo lemputes uzgesimo ir tada bandau kurti. Sunkiai labai griebia, bet po ilgo starterio sukimo pagauna.

Dedukas autobusu parke (dyzelistas)sake, kad kazkoks voztuvas nedirba ir prigaudo oro, bet toyotos specelizuoti servisai nieko nerado.

TLC 80 prie situ minusu (-25) kuriasi is puses apsisukimo - faktas!

Jeigu rasi priezasti ir man pranesk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sukti reikia, stveria po truputėlį, užsiveda kaip tankas, būna daug dūmų, detonuoja keletą sekundžių ir dirba lygiai. Na o kartais neužsiveda visiškai... Gelbsti tik eteris... Kuro filtai pakeisti, i kurą priedu pripilta ir t.t. Gal siurblys š... mala ? :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane dar be eterio kuriasi. Laukaim kitu Toyotos specu pasisakymo.

Ziema su abiem vazineju naudodamas statoilo kura.

Dar truputi paredaguosiu savaji pasisakyma.

O pas tave kai jau uzvedi ir po kiek laiko uzgesini, kuriasi jau normaliai, o palaukus ilgiau ir vel tas pats marazmas (nesikuria).

Cia manojo Avensio simptomai.

Redagavo vidulis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na marazmas pasikartoja nevedus kažkur 4-6 val, šiaip kuriasi kitais atvejais kuriasi normaliai tik būna momentai kai reikia pasukti 3-5 sek. ir užsikuria kaip staigiai ir be detonacijos, užkūrus po diržo pakeitimo dūmina juodai-pilkai, prieštai dūmindavo baltai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sukti reikia, stveria po truputėlį, užsiveda kaip tankas, būna daug dūmų, detonuoja keletą sekundžių ir dirba lygiai. Na o kartais neužsiveda visiškai... Gelbsti tik eteris... Kuro filtai pakeisti, i kurą priedu pripilta ir t.t. Gal siurblys š... mala ? :angry:

Uzvedimui turi itakos pakaitinimo zvakes(kaitina ar ne), purkstukai (ar kokybiskai ispurskia kura), auksto slegio siublys (ar duoda pakankama slegi), ipurskimo kampo nustatymas, ipurskimo kampo paankstinimas (kuro siurblio elektroninis arba mechaninis), kuro sistemos uzsiorinimas, oro padavimas.

Is minetu simptomu sprendziu, kad kuro i cilindrus pribega sociai (daug baltu dumu po uzvedimo) todel nemanau, kad nubega kuras, uzsiorina. Pradeciau aisku nuo visiems zinomos paprasciausios diagnostikos - pakaitinimo zvakiu, o po to pagal kaina. Pasitikrinciau purkstukus (bet kokiu atveju sureguliavimas niekam blogo dar nepadare) ir judeciau link siurblio nustatymu.

Paprastai siurblio plunzerines poros defektas pasireiskia esant karstam varikliui - tuomet nesiveda/sunkiai vedasi, todel siurblio is esmes kaltinti neskubeciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrino kaitinimo elektronika pilnai, del trumpo lemputes degimo salone, pasakė kad neaišku kodel bet kompas ją gesina, tačiau žvakes atseit kaitina 120 s, kažkokia nesamone... Variau kitur irgi pasake ko tu žiūri i ta lempute klausykis kai rėlė spragtels vesk, nesiveda visai, skaičiuioju iki 10-14, tada kažkaip vedasi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip jas rankiniu būdu pakaitinti ?

jeigu jos kartu tarpusavi sujunktos tai pasimi laida ir nuo akumuliatoriaus pliuso su laidu prie zvakes virsutines dalies

prijungi ir palaikai apie 10sekundziu ir bandai kurti to turetu uztekti geram kurimuisi aisku jei kompresija gera yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrino kaitinimo elektronika pilnai, del trumpo lemputes degimo salone, pasakė kad neaišku kodel bet kompas ją gesina, tačiau žvakes atseit kaitina 120 s, kažkokia nesamone... Variau kitur irgi pasake ko tu žiūri i ta lempute klausykis kai rėlė spragtels vesk, nesiveda visai, skaičiuioju iki 10-14, tada kažkaip vedasi...

 

nezynau del 120 s ,bet tikiu,kad taip gali buti.as sovo fronteroj kaitinu po 20 sekundes ir du kartus pries uzkuriant,o jos kaista dar ilgiau ir ant pabaigos jau su trumpom pertraukom.jau trecia ziema taip darau ir nieko nenutiko tom zvakem ir as ju nekeites ir nezynau kada jos isvis buvo keistos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip... Kai buvau ne tik grazus, bet ir jaunas ir man taip buvo ir... O jus pabandykit tas zvakes issisuke paziuret ar jos tikrai realiai kaista. Man ir atrode, kad jos geros, o realiai jos beveik nesilo, nors tas varzas turejo kaip ir apygeres. Tad pabandyk jas pakeist, kad ir is draugo pasimainyt pabandymui, nes pakeist tai jokiu problemu. Tada as pakeiciau i naujas ir pamirsau problema. Arba gali nepakakt akumu sroves, nes Kz 1 turi ta mada, kad atrodo dar lyg ir gerai suka, bet neuzkuria, o pajunk koki papildoma galinga sroves saltini ir is puses abaroto dirba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuo tokio laiko tokiam saltyje tikrai nesudegins o ta lentele tik informuoja kokia srove palaiko zvakese uzsikures variklis ir

kol pasila iki tam tikros temperaturos

O tu pabandyk 6V zvakes su 12V pacirskint 10 sekundziu tiesiogiai nuo 80Ah akumuliatoriaus - sekme garantuota :):):)

Mano galva - pirmas zingsnis zvakiu patikra, po to purkstuku patikra ir kompresija, po to zaidimas su siurbliu , dyzeliuose juk stebuklu nebuna...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

žvakes išsukinėjo ir žiūrėjo meistrai jau naujas, kadangi apkaltinau kad nieko nepasikeitė, akumai du po 95 ah, po 830 paleidimas, galėtų kaip ir smagiau sukti, tikrino akumus pasakė kaip nauji... Šitoje vietoja gal starteris pasinešiojęs... Ok bandysiu čia kurią dieną patikrinti kompresiją motoro visgi spido parodymai artėja prie 300 000 ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.