Pereiti prie turinio

Honda CRV dujos?


Rekomenduojami pranešimai

Hondos CRV 2.0l varikliai labai jautrus dujom. Labai greit seda voztuvu lizdai. Reikia regulioti voztuvus ka 10 t.km. Ir nesistengti labai liesinti duju misini vardan ekonomijos. Tai gal ir pratarnaus kokiu 70 t.km. Cia dar neaisku kokio jis dabar stovio, gal ir 100 atlakstis , gal ir maziau. Reiketu montoti specialu lubrikanta papildomai kad apsaugoti voztuvu lizdus. Tai variklis pratarnaus tikrai ilgiau.

 

As kadaisia turejau Honda Prelude su B20 varikliu, tai reguliavau kas 10 stuku. Kada tepalus keiciau. Atvazinejau gal 20 su virsum stuku, nes tik du kart teko regulioti. O po to pakeiciau auto. Ir tolimiasnio jos gyvenimo nezinau. Vazinejau be lubrikanto. Buvo minciu sumontoti, bet nespejau , pardaviau. O seip tai turiu tokia taisykle tikrinti kas 20 stuku varyklio voztuvu tarpelius vazinejant ant duju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hondos CRV 2.0l varikliai labai jautrus dujom. Labai greit seda voztuvu lizdai. Reikia regulioti voztuvus ka 10 t.km. Ir nesistengti labai liesinti duju misini vardan ekonomijos. Tai gal ir pratarnaus kokiu 70 t.km. Cia dar neaisku kokio jis dabar stovio, gal ir 100 atlakstis , gal ir maziau. Reiketu montoti specialu lubrikanta papildomai kad apsaugoti voztuvu lizdus. Tai variklis pratarnaus tikrai ilgiau.

 

As kadaisia turejau Honda Prelude su B20 varikliu, tai reguliavau kas 10 stuku. Kada tepalus keiciau. Atvazinejau gal 20 su virsum stuku, nes tik du kart teko regulioti. O po to pakeiciau auto. Ir tolimiasnio jos gyvenimo nezinau. Vazinejau be lubrikanto. Buvo minciu sumontoti, bet nespejau , pardaviau. O seip tai turiu tokia taisykle tikrinti kas 20 stuku varyklio voztuvu tarpelius vazinejant ant duju.

Kažkokios pasakos niekada nebuvau girdėjęs tokių nesamonių, ar girdėjai kada terminą hidrokompensatoriai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkokios pasakos niekada nebuvau girdėjęs tokių nesamonių, ar girdėjai kada terminą hidrokompensatoriai.

geras joukas :D siandien su dujininku snekejom apie hondos draugyste su LPG,tad ir man buvo naujiena jog hondoms voztuvai tikrinami ir reguliuojami kas 10-15k. km.. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkokios pasakos niekada nebuvau girdėjęs tokių nesamonių, ar girdėjai kada terminą hidrokompensatoriai.

 

Na kad negirdejai tai nereiskia kad taip nera. Daugelis japonisku masinu kaip pavyzdys yra su reguliuojamais voztuvais. O tai reiskia kad juos reikia reguliariai priziureti. Tam yra gamintojo duoti aptarnavimo laikotakpiai ir atejus laikuui aptarnavima reikia atlikineti. Bet kas pas mus tai daro... gal vienietai. Kurie tikrai myli savo masinas arba megsta patys pakrapstiti su jomis. O daugumoj masinas mes perkam padevetas, ir vaziuojam kol nesugendam ir nesustojam galutinai. Vat po to ir keikia tas dujas visi...

 

Tiesa ir kompemsatoriai irgi turi savo darbo ribas. Atejus laikui , prie dideles ridos ir jie nesugebes valdyti voztuvus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hondos CRV 2.0l varikliai labai jautrus dujom. Labai greit seda voztuvu lizdai. Reikia regulioti voztuvus ka 10 t.km. Ir nesistengti labai liesinti duju misini vardan ekonomijos. Tai gal ir pratarnaus kokiu 70 t.km. Cia dar neaisku kokio jis dabar stovio, gal ir 100 atlakstis , gal ir maziau. Reiketu montoti specialu lubrikanta papildomai kad apsaugoti voztuvu lizdus. Tai variklis pratarnaus tikrai ilgiau.

 

As kadaisia turejau Honda Prelude su B20 varikliu, tai reguliavau kas 10 stuku. Kada tepalus keiciau. Atvazinejau gal 20 su virsum stuku, nes tik du kart teko regulioti. O po to pakeiciau auto. Ir tolimiasnio jos gyvenimo nezinau. Vazinejau be lubrikanto. Buvo minciu sumontoti, bet nespejau , pardaviau. O seip tai turiu tokia taisykle tikrinti kas 20 stuku varyklio voztuvu tarpelius vazinejant ant duju.

 

Pritariu siam teiginiui, tikrai taip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Seip pagalvojus kad varyklis gali atitarnauti apie kokiu 100 stuku prie gero aptarnavymo. Tai yra visai normalu . Mazai kas daugiau pravazioja , dazniausiai masina yra keiciama i kita. Tai viska apsvarscius galima statiti tas dujas ir vazinetis . Nepatiks pardosi , jeigu po 100 stuku dar neatsibos auto, sutaisisi galva ir toliau minsi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

H-CRV kas 30 t.km reguliuojami vožtuvai... nebent anksčiau pasijus blogesnis važiavimas...

dujų NEMĖGSTA.... domėjausi daug ir intensyviai... visų pirma kompas valdantis degimą labai priburtas - 3D matrica :) su dujom neišgauna reikiamų rodyklių ir kompas grybą pjauna...

prieš keletą metų jau buvau nuvaręs statyti dujas... pasirodo pas mus bando pritaikyti tai ką turi... o crv to labai nemėgsta.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • po 11 mėnesių...

H-CRV kas 30 t.km reguliuojami vožtuvai... nebent anksčiau pasijus blogesnis važiavimas...

dujų NEMĖGSTA.... domėjausi daug ir intensyviai... visų pirma kompas valdantis degimą labai priburtas - 3D matrica :) su dujom neišgauna reikiamų rodyklių ir kompas grybą pjauna...

prieš keletą metų jau buvau nuvaręs statyti dujas... pasirodo pas mus bando pritaikyti tai ką turi... o crv to labai nemėgsta.. :)

 

Briedas...

 

Pats vazineju su CR-V su tiesioginiu ipurskimu, jau numyniau virs 10tkm. Nepastebejau jokiu trukumu. Dirba puikiai, plius ant dideliu apsuku automatiskai perjungia i benza.

 

p.s.is Italijos atveza CR-V su paprasta iranga, sumontuota pries 10+ metu, veikia puikiai. Pats ciupinejau kai rinkausi auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Briedas...

 

Pats vazineju su CR-V su tiesioginiu ipurskimu, jau numyniau virs 10tkm. Nepastebejau jokiu trukumu. Dirba puikiai, plius ant dideliu apsuku automatiskai perjungia i benza.

 

p.s.is Italijos atveza CR-V su paprasta iranga, sumontuota pries 10+ metu, veikia puikiai. Pats ciupinejau kai rinkausi auto.

 

Pritariu. Esu sumontaves i ne viena CRV ir veikia jos be problemu. Reiketu tik lasaline statyti kad voztuvai ne sestu. Bet turejau viena klienta kuris nenorejo jokios lasalines, tai jis pramine jo zodziais 120000 km kol voztuvai visai susedo. O masina jis priziuredavo tik kada ji sustodavo. Kaip pasirode tai tos hondos labai kantrios. Ir dar neaisku ar ne pamelavo apie kilometraza, nes kiek viena diena pjove ta masina kokiu trejeta metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

kad tai "briedas" , galit kitiems pasakoti... nes tai jūsų darbas... o prieš 5 metus kai norėjau dėti, tai nė viena firma negarantavo, kad nebus nesklandumų.... kiekvienas savo giesmę giedojo apie "tobulą" įrangą... svarbu įprūdyti, o paskui nuolatinis klientas reguliavimams... biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad tu forume tik prieš keturis metus užsiregistravai :) o tada aplink Vilnių visokias firmas lankiau, nei BRC nei kiti negarantavo...

 

informacijos pilna... http://www.ab-engine.ru/abs/10_03_honda.html

 

p.s. visai NEblogai, kad nedėjau dujų - atvažinėjo 13m ir nė karto nesikaprizino kelyje (išskyrus ABS sistemą)... ir servisuose su reguliavimais nereikėjo papildomai lankytis... ir bagažinėje vietos neužima...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

Hondos CRV 2.0l varikliai labai jautrus dujom. Labai greit seda voztuvu lizdai. Reikia regulioti voztuvus ka 10 t.km. Ir nesistengti labai liesinti duju misini vardan ekonomijos. Tai gal ir pratarnaus kokiu 70 t.km. Cia dar neaisku kokio jis dabar stovio, gal ir 100 atlakstis , gal ir maziau. Reiketu montoti specialu lubrikanta papildomai kad apsaugoti voztuvu lizdus. Tai variklis pratarnaus tikrai ilgiau.

 

As kadaisia turejau Honda Prelude su B20 varikliu, tai reguliavau kas 10 stuku. Kada tepalus keiciau. Atvazinejau gal 20 su virsum stuku, nes tik du kart teko regulioti. O po to pakeiciau auto. Ir tolimiasnio jos gyvenimo nezinau. Vazinejau be lubrikanto. Buvo minciu sumontoti, bet nespejau , pardaviau. O seip tai turiu tokia taisykle tikrinti kas 20 stuku varyklio voztuvu tarpelius vazinejant ant duju.

turejau prelude f20 paskuj isidejau h22a motora tai tik po kapitalinio remonto susireguliavau voztuvus h22a varikliuj ir tai ten juokas bet kas gali susireguliuot, ir is klubu visi vazinejo 2.0 2.3 2.2 motorais su dujom ir niekas nesiskunde kad voztuvai sestu ar dar kazkuom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai tas vožtuvų "sėdimas" ir kitos biedos prasideda tada kai žmonės pradeda taupyt ne ten kur reikia - jau taip palyginus taupiai važiuoja tai dar nori taupiau ir prisuka dujas. Rezultatas - liesas mišinys , o tai tas pats kas "rėzaką" į variklį įkišti savom rankom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.