Peršokti prie turinio

Nuotrauka

MP 2.5 ar 2.8 variklis, ką rinktis?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 44

#41
raimisss

raimisss

  • Žinučių: 399
  • Reg. 2010-02-16, 14:14
  • Kaunas-Raudondvaris

Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras.

kad jis smagus as tau nepriestarauju, zmogus klause pliusus minusus as juos ir isvardinau, ne siaip sau is lempos o is patirties ir ne tik savo, i autoalijansa uzsuk, jei pazistamu turi papasakos atvirai kaip yra. o prie ko cia 3.2 DID? visai kitoks motoras visu pirma comon rail sistema, suspausdimo laipsniai visai kitokie, stumoklio svaistiklio konstrukcija visai kitokia, daug lengvesne ir pan. radai ka palyginti...

#42
MantsVezlys

MantsVezlys

  • Žinučių: 100
  • Reg. 2007-09-19, 14:24
  • Kaišiadorys/ TURBOVĖŽLIAI
Kas ka turi tas ta giria......
Droziu negailedamas gazas dugnas 2,8 kolkas nieko nepasidare......

#43
raimisss

raimisss

  • Žinučių: 399
  • Reg. 2010-02-16, 14:14
  • Kaunas-Raudondvaris

Ačiū už patarimą , bet kad nelabai anas ir reikalingas - truputį paugsit dar ir pats suprasit kad "DRAUGAS" nuo "DRAUGELIO" labaaaai skiriasi :rolleyes:

Kas liečia nuomonės išsakymą tai aš labiau vertinu tą nuomonę kuri yra pagrįsta praktika ir praktinėm žiniom nei ta kuri yra pagrįsta tik teorija (prie viso to dar ir skysta), todėl ir nesišvaistau į kairę ir dešinę teorinėm žiniom ar komentuoju tai ko pats neišmanau :rolleyes:

P.S. atsirašau visų kad ne į temą :blush:

neatsiprasinek, vistiek sitam poste nei vienos tavo citatos nera i tema, o kas liecia tuos motorus bet kokiu atveju 2.5 daug pigiau remontuojmas ir pan. o del 2.8 pats gamintojas teigia buvo eksperimentas kuris nelabai pasiseke...

#44
namaste

namaste

  • Žinučių: 539
  • Reg. 2010-01-27, 23:27
  • Vilnius
2.8 labai nusisekes motoras, nors kaip tu ir sakai buvo tik eksperimentas, tiesiog 2.5 pigesne eksploatacija, o 2.8 pranasumas kW.

#45
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 4.983
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna
Greičiau 2,5 variklio ne eksplotacija o gamyba pigesnė , 2,8 žymiai sudėtingesnis variklis kas lemia gamybos kaštus. Kas liečia atarnavimus tai dar reiktų gerai paskaičiuot kuris iš šių dvieju variklių per kokius taip 200 000 km daugiau pareikalaus investicijų.




Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)