opman Atrašyta Sausio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2010 Na salerkos gal ir mazeu bet kaitimo bijo labjeu 2.8 nei senasis2.5td,galvos jiems nelaiko! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Idaho Atrašyta Sausio 25, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2010 grandinė manau neprivalumas prieš diržą, nes 2,5td nutrūkus diržui vožtuvų nelanksto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 O 2,5 td nutrukus dirzui voztuvu nepasiekia stumoklis ar lauzo karomyslus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 Trukus dirzui paprastai lauzo rokerius,retas atvejis,kad lenktu voztuvus ar dar kokiu bedu pridarytu,nors imanoma.Pakeitus rokeriusdel sventos ramybes reiktu pasimatuot kompresija. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aldas Atrašyta Vasario 22, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2010 As turiu 2.8 turbointerkuleris jau 2 metai!! Jokiu problemu su varikliu! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Vasario 13, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 13, 2011 sveiki gal kas galetumet patarti kuris variklis yra patikimesnis ir labiau vertinamas. kaip su elektonikom su jeis, siurblais? forume nerandu nieko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MantsVezlys Atrašyta Vasario 13, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 13, 2011 2,8 tiktaiGyvas matoras Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Vasario 14, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 14, 2011 Labai gyvas ir 2.5. Tu 73kw jam pakanka. Dar jei biski siurbli "pacipint" tai liuks eina. Nu,turiu omeny dviduri. Pas mane buvo paprastas motoriukas,su interkuleriu. Mechaninis siurblys,jokios elektronikos. Manau tai sioki toki pliusai dzipui. O jei but blogas 2.5 variklis,tai ar japonas ji butu tiek metu is eiles dejes i visus modelius? Na,sakau,tuo motoriuku tikrai nesiskundziau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Vasario 14, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 14, 2011 2,5 mažiau valgo ir pigiau eksploatacija kainuoja, kai užsilenkia pigiau taisosi , abu vienodi, tik pas 2,8 kompas jau sėdi... kartais jis (kompas) miršta...2,5 TDI labai pakanka viskam. Virš to , jau brangu, efektas tas pats. Pas mane subalansuotas ir suderintas 4D56... traukia jotaraika ir sąnaudos max 12 D. Čia toks mitso eksperimentas su 2,8 buvo... Iki pirmo kapitalinio... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
medzioklinis Atrašyta Vasario 15, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 15, 2011 2.8 tiktai. pas mane dviduriuke stovi tai eina kaip zveris. ir visur i 10 litru telpu. mieste ir uzmiesty. miske ar lauke neskaiciuoja turbut niekas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintukas1976 Atrašyta Vasario 16, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 16, 2011 2,5 mažiau valgo ir pigiau eksploatacija kainuoja, kai užsilenkia pigiau taisosi , abu vienodi, tik pas 2,8 kompas jau sėdi... kartais jis (kompas) miršta...2,5 TDI labai pakanka viskam. Virš to , jau brangu, efektas tas pats. Pas mane subalansuotas ir suderintas 4D56... traukia jotaraika ir sąnaudos max 12 D. Čia toks mitso eksperimentas su 2,8 buvo... Iki pirmo kapitalinio...o vat sankaba kazi skiresi 2.5 ir 2.8 ar ne? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Vasario 16, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 16, 2011 o vat sankaba kazi skiresi 2.5 ir 2.8 ar ne?Skiriasi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Kovo 31, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2011 sveiki gal kas galetumet patarti kuris variklis yra patikimesnis ir labiau vertinamas. kaip su elektonikom su jeis, siurblais? forume nerandu niekotiktai 2.5, galia ir nm tikrai neperdaugiausiai skiriasi, bet eksploatacija tai ziauriai. ir is patirties 2.5 tikrai patvaresnis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Kovo 31, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2011 tiktai 2.5, galia ir nm tikrai neperdaugiausiai skiriasi, bet eksploatacija tai ziauriai. ir is patirties 2.5 tikrai patvaresnis...ir dar pamirsau pridurti, siaip 2.8 turetu buti 6cil. motoras, nes gaunasi per didelis svoris svaistiklio-stumoklio grupeje ko pasakoje gaunasi dideles inercines jegos ir variklis labai nemegsta dideliu sukiu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Balandžio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2011 Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Balandžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2011 Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras.kad jis smagus as tau nepriestarauju, zmogus klause pliusus minusus as juos ir isvardinau, ne siaip sau is lempos o is patirties ir ne tik savo, i autoalijansa uzsuk, jei pazistamu turi papasakos atvirai kaip yra. o prie ko cia 3.2 DID? visai kitoks motoras visu pirma comon rail sistema, suspausdimo laipsniai visai kitokie, stumoklio svaistiklio konstrukcija visai kitokia, daug lengvesne ir pan. radai ka palyginti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MantsVezlys Atrašyta Balandžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2011 Kas ka turi tas ta giria......Droziu negailedamas gazas dugnas 2,8 kolkas nieko nepasidare...... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Balandžio 15, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 15, 2011 Ačiū už patarimą , bet kad nelabai anas ir reikalingas - truputį paugsit dar ir pats suprasit kad "DRAUGAS" nuo "DRAUGELIO" labaaaai skiriasi Kas liečia nuomonės išsakymą tai aš labiau vertinu tą nuomonę kuri yra pagrįsta praktika ir praktinėm žiniom nei ta kuri yra pagrįsta tik teorija (prie viso to dar ir skysta), todėl ir nesišvaistau į kairę ir dešinę teorinėm žiniom ar komentuoju tai ko pats neišmanau P.S. atsirašau visų kad ne į temą neatsiprasinek, vistiek sitam poste nei vienos tavo citatos nera i tema, o kas liecia tuos motorus bet kokiu atveju 2.5 daug pigiau remontuojmas ir pan. o del 2.8 pats gamintojas teigia buvo eksperimentas kuris nelabai pasiseke... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Balandžio 15, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 15, 2011 2.8 labai nusisekes motoras, nors kaip tu ir sakai buvo tik eksperimentas, tiesiog 2.5 pigesne eksploatacija, o 2.8 pranasumas kW. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 15, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 15, 2011 Greičiau 2,5 variklio ne eksplotacija o gamyba pigesnė , 2,8 žymiai sudėtingesnis variklis kas lemia gamybos kaštus. Kas liečia atarnavimus tai dar reiktų gerai paskaičiuot kuris iš šių dvieju variklių per kokius taip 200 000 km daugiau pareikalaus investicijų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar