Pereiti prie turinio

MP 2.5 ar 2.8 variklis, ką rinktis?


Rekomenduojami pranešimai

2.5 ne visada su turbina, 2.5 paskirstymo dirzas, o 2,8 grandine (bet ji irgi truksta :cry: ) , kaip sako rusai, 2.5 labiau "remontoprigoden", ir skiriasi kW 2.5 "nivalit" :wink: , taciau ryja siek tiek maziau kuro. o siaip siulyciau cia: http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewforum.php?f=3 infos kibiru semk :wink:

 

Nu zinok pries pirkdamas kur tik neklausinejau del tos trukstancios grandines - visi kaip i ufonauta ziurejo ir nieks apie toki atveji nebuvo girdejes :D Gal vistik pas tave koks brokas pasitaike?

Del kuro sanaudu, tai kol kas galiu tiek pasakyt - 2.8TD man ~10 litru saliarkos srebia, praktiskai dzin kur vaziuoji - mieste, uzmiestyje, ar laukais/miskais. Nu Xbrade 'biski' daugiau susrebe, bet ten gavosi 7km/h vidutinis greitis ir nemazai buksavimo :lol:

Detaliu kainos su 2.5 varikliu draugiskesnes, kiek teko susidurt. Keletas skaiciu palyginimui 2.5 vs 2.8:

sankabos komplektas 560lt ir 1150lt (Lucas)

serrvise nuimt/uzdet greiciu deze - 400lt ir 650lt

pakaitinimo zvakes 29lt ir 45lt

Daugiau nieko nekeiciau, tai dar nezinau :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos.

 

maniskis MP I variklis 96 m. 2.5 turbo, interkooler'is - 3500 aps. = 120km/h = 12l/100km, 3000 aps. = 110km/h = ... 9-10l/100 km ir valit ir jei valyt, tai ryja, o jei "ropineji" po balas tai kaip beropinetum tai nenustatysi, kiek ryja, nes tada dirba variklis rezimu - "valandos", o kokios aparatu valandines sanaudos, tai cia nuo "ropinejimo" priklauso. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Chipuoti Lietuvoje nerizikuociau...nera pakankamai patyrusiu meistru apart Vimotos Kaune, o ir tie vargu ar apsiimtu su tokiu metu Pajerikais zaisti. Perrasoma standartine programine iranga, didinamas sukimo momentas, siek tiek pakeliama galia o po to prasideda bedos, ar tai turbinos neatlaiko, ar kuro siurbliai. Smagraciai pradeda lekti saibom. Ne viena mashina jau buvo grizusi atgal prie "stock" programu po situ tiuningu. Manau verta tik tuo atveju kai pratestavus isitikinsi jog visi tavo auto mazgai veikia puikiai ir zinosi kur galima panaudoti auto resursus nepakenkiant atskiriems mazgams.

Geriau keisti laiku visus skysciu bei tepalus su filtrais (negailint pinigeliu originaliom markem) ir nereikes tos galios didinimo :pirat:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... :);) . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... :);) . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:

Dariuk,o tu nieko nemaisai,lygtai mechanika ejo iki 97m :roll: As kalbu apie kuro siurbly.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Tai kad pas Dariu MP I kartos pajerikas :wink: Kiek girdejau, tai Darius ji absoliuciai visa perrinko iki smulkmenu. O kad vaziuoja sis 'baltas autobusiukas" :lol: tai galiu paliudyti. I Menulio kalna kazkada vos pasivijome su dviduriu 3.0 V6 24V 130kw MP II motoriuku :mrgreen:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano tik rėmas su kėbulu liko :D , labai pamilau "safari" klasikinį kėbulą :). Dabar nužudžiau savo 98 metų variklio galvą :(. Nieko, pasilaižom žaizdas ir važiojam toliau. Visa 2.5 D esmė yra kuro sistemos sureguliuotame bendrame su varikliu darbe. Variklis yra "tupas ", kuro padavimas Jame yra esmė ;) .

Pas mane MP I - o bazė, o toliau lipdau ant jos visus "navarotus" ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip Mitsubishi dyzeliai kuo toliau tuo prastesni buvo gaminami, patikimumo ir kokybės atžvilgiu, pradedant 2.5td (geras), 2.8td (pusė bėdos), 3.2td (vargas) :(

O,kuom 2,8 prastesnis negu 2,5 gal galima placiau,nes pradejau dairytis i Pajero butent su 2,8 varikliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.