Pereiti prie turinio

Patarkit del SUV pirkimo


Rekomenduojami pranešimai

Beje, su Sorento važinėti du kartus per savaitę į KLP - ne pats geriausias pasirinkimas. Gamykliniai amortikai prastai parinkti, supasi panašiai kaip dviduriai džipukai. Keturis kartus pigesnis Voyageris trasoje važiuoja daug maloniau... Su Santafe neteko susidurti, bet kažkodėl manau, kad ten bus viskas tas pats. Bent stabdžių trinkeles Sorentui tikrai dėjau nuo Santafe, o kas ten dar daugiau bendro nesigilinau.

Pagal autoriaus poreikį tilpti į 10L ir du kartus į Klaipėdą per savaitę, mano supratimu užtektų lengvosios su 4x4 pavara, apie jokius Patrulius negali būti nei kalbos ir nesvarbu ką sakys patrulių fanai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

sveiki,

 

reikia jūsų patarimų. Planuoju pirkti SUV ir niekaip neišsirenku. Didžiąją dalį važinėju po miestą, dažnai klp-vln, bet tuo pačiu, kad iki namų dasigauti, reikia įveikti neitin kokybiško 1,5 km. žvyrkelio, o žiemą su lengvąją dar didesnės problemos :) Taipogi patinka į kelią žiūrėti iš aukščiau :)

Noriu patvaraus, patikimo, ekonomiško (tilpti į 10 ltr/100km mišriu režimu), dyzelio automato ir kad atrodytų bent kiek vyriškai :)

Įdėmiai žvalgaus į Hyundai Santa Fe 06-08 metų. Kas dabar turi labai patenkinti, bet kaip vėliau bus su tuo korijiečiu kai baigsis 5 metų garantija? Kaip j7 detali7 kainos? Dar žvalgaus į Volvo XC90. X3 ir X5 iškart atmetu.

Ką rekomenduotumėt už panašią kainą į ką aš taikau?

P.S. pats labiausiai linkęs į TLC 120, bet čia jau ne SUV - gal toks monstras man nėra būtinas, plius ir kaina dar nelabai įkandama.

 

Ačiū už jūsų patarimus!

jo Subaru pagal tavo norus nera šiai dienai. Na nėra dyzeliu su automatu.

Na tai RAV, CRV, outlander

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

"Troike" - ne masina :D

 

Oi patikėk, vokiška kokybė, ypač ant asfalto su 3.0TD (400nm), suteikia kokybės, galios ir malonumo jausmą, lyginant su lygiaverčiais konkurentais. Apie salono kokybę, garso izoliaciją

ir t.t net nekalbu. Kuro sąnaudos irgi gana kuklios: mieste 7-8ltr., užmiestyje 4,5-5ltr.

Prieš tai turėjau Lexus IS200, nežiūrint į mano simpatijas "Toyota" markei, "BMW" kokybe ir

t.t žymiai lenkia Toyota, lenvųjų automobilių segmente. Apie valdomumą žiemą šių 2 modelių net nesinori kalbėti, nes abu išbandžiau žiemą su tom pačiom padangom. Vienas kaip karvė ant ledo, o kitas prognuozojamas į priekį, kaip tikras reicho kareivis. Ir pasakyk tada, kad vokiška kokybė nieko neverta :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu matai 3er, lexus IS .... vadinas tau patinka mazos masinos, o man ne, tai tik ta aspekta ir turėjau galvoje. medziagu kokybe salone gal ir kokybiska lyginant su nezinau kuo... bet vien 3er ir 5er/7er palygini ir jau treciukas pigiena atsiduoda ir dar ta kieta plastmase :wacko: Na bet gincytis neverta, nes bmw praktiskai neturi gerbeju... vien tik fanatikai :D

 

 

p.s pas bmw TD ? :D gerai kad ne tdi dar:)

 

Nusipirk E65 va ir paaiškės tai visa "vokiška kokybė". Atsikandom jau jos... Senesni tikrai kokybiski, kaip ir visu gamintoju auto seniau buvo kazko verti, siandiena tai tik gryna komercija, kur vartotojas idomus tiek kiek jis sumoka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu matai 3er, lexus IS .... vadinas tau patinka mazos masinos, o man ne, tai tik ta aspekta ir turėjau galvoje. medziagu kokybe salone gal ir kokybiska lyginant su nezinau kuo... bet vien 3er ir 5er/7er palygini ir jau treciukas pigiena atsiduoda ir dar ta kieta plastmase :wacko: Na bet gincytis neverta, nes bmw praktiskai neturi gerbeju... vien tik fanatikai :D

 

 

p.s pas bmw TD ? :D gerai kad ne tdi dar:)

 

Nusipirk E65 va ir paaiškės tai visa "vokiška kokybė". Atsikandom jau jos... Senesni tikrai kokybiski, kaip ir visu gamintoju auto seniau buvo kazko verti, siandiena tai tik gryna komercija, kur vartotojas idomus tiek kiek jis sumoka

 

AČIŪ krizei - ji išmokė mane mąstyti. Aš supratau, kad kiekvienas automobilis turi būti naudojamas griežtai pagal paskirtį. Iki krizės buvau įpratęs vežioti orą mieste, kiekvieną dieną su TLC J80,net nesusimastydamas ar tikrai mieste to reikia. Kai supratau tai, tada miestui įsigyjau lengvajį automobilį, o po laukus palakstyti - Samurai. Ir džiaugiuosi savo mažais ir ekonomiškais automobiliais, naudojamais tik pagal paskirtį, nevežiojant juose oro kaip autobuse su vienu ar dviem keleiviais.

Va tuo ir baigiasi dyzelinių BMW gerbėjų fanatizmas - galios ir ekonomiškumo aukso viduriu.

Kai, prieš 4 metus, buvau Ferrari gamykloje savo akim mačiau iš kokių medžiagų rankomis siūna salonus brangiems arabų šeichų užsakytiems modeliams. Bet ir kaina tada skiriasi 5 kartus nuo standartinio varianto. Bet kiekvienas

renkasi pagal savo kišenę bei poreikius, tad skirtinga klasė - skirtingas lygis. Kaip sakoma "u bagatych svoji zamaški". :D

p.s Ar toks didelis skirtumas, kad pasakiau ne CRDi o TD,

ar labai kažką suklaidinau ?

O tie kas perka naujas E65 lygio mašinas, jas renkasi dėl prestižo ir įvaizdžio, žinodami iš anksto apie didelius aptarnavimo kaštus, bei dažnus vizitus servise. O tiems kam tampa per brangus jų išlaikymas, renkasi žemesnę nors ir netokią prestižinę, bet patikimesnę klasę. :rolleyes:

p.s Tarp kitko Kia Sorento niekada nepasižymėjo nei salono kokybe, nei patikimumu, nei prestižu, nei pravažumu. Ką tu radai toj "korėjietiškoj kokybėj", po tų tavo išbandytų prestižinių automobilių ?

Manau, kad daugelis dabartinių gamintojų ritasi į Land Rover lygį

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

AČIŪ krizei - ji išmokė mane mąstyti. Aš supratau, kad kiekvienas automobilis turi būti naudojamas griežtai pagal paskirtį. Iki krizės buvau įpratęs vežioti orą mieste, kiekvieną dieną su TLC J80,net nesusimastydamas ar tikrai mieste to reikia. Kai supratau tai, tada miestui įsigyjau lengvajį automobilį, o po laukus palakstyti - Samurai. Ir džiaugiuosi savo mažais ir ekonomiškais automobiliais, naudojamais tik pagal paskirtį, nevežiojant juose oro kaip autobuse su vienu ar dviem keleiviais.

Va tuo ir baigiasi dyzelinių BMW gerbėjų fanatizmas - galios ir ekonomiškumo aukso viduriu.

Kai, prieš 4 metus, buvau Ferrari gamykloje savo akim mačiau iš kokių medžiagų rankomis siūna salonus brangiems arabų šeichų užsakytiems modeliams. Bet ir kaina tada skiriasi 5 kartus nuo standartinio varianto. Bet kiekvienas

renkasi pagal savo kišenę bei poreikius, tad skirtinga klasė - skirtingas lygis. Kaip sakoma "u bagatych svoji zamaški". :D

p.s Ar toks didelis skirtumas, kad pasakiau ne CRDi o TD,

ar labai kažką suklaidinau ?

O tie kas perka naujas E65 lygio mašinas, jas renkasi dėl prestižo ir įvaizdžio, žinodami iš anksto apie didelius aptarnavimo kaštus, bei dažnus vizitus servise. O tiems kam tampa per brangus jų išlaikymas, renkasi žemesnę nors ir netokią prestižinę, bet patikimesnę klasę. :rolleyes:

p.s Tarp kitko Kia Sorento niekada nepasižymėjo nei salono kokybe, nei patikimumu, nei prestižu, nei pravažumu. Ką tu radai toj "korėjietiškoj kokybėj", po tų tavo išbandytų prestižinių automobilių ?

Manau, kad daugelis dabartinių gamintojų ritasi į Land Rover lygį

 

Kia Sorento jei atvirai tai zmonai jis labai patiko tai realiai ji su juos ir makaluosis o ir siaip savo vaiko(4mėn) su "taburetėm" nelinkes važiot, sau turiu volvo. Kas dėl E65 galimybės leido tokį įsigyt plius megau kažkada bmw automobilius tai kodėl gi ne, bet tai nereiskai kad man nereikia aptikimumo ir kad man teks tarnaut masinai, o ne ji man. Esmė tame kad dabar geriau rinkciaus 2 metų azijieti ir po oiros metu vel keisciau nei nauja pseudo prestizini audi/bmw ir t.t. Na o jei automobilio marke formuoja kazkoki tai ivazdi apie savininka ar pan, vadinas ir taip galvojantis savininkas yra tuscia vieta... prestixas kuriamas nuveiktais darbais ir pasiekimais, o ne automobiliu pramones "perliukais"... kuriu 95 proc lizingianiai :D

 

P.s Keista, bet Sorentui realiai jokiu priekaistu neturiu, nes žinojau ką perku ir kodėl. O salono kokybe praktiskai visu tu krastu visureigiu prasta, kaip ir atsparumas korozijai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

miestui įsigyjau lengvajį automobilį, o po laukus palakstyti - Samurai. Ir džiaugiuosi savo mažais ir ekonomiškais automobiliais, naudojamais tik pagal paskirtį, nevežiojant juose oro kaip autobuse su vienu ar dviem keleiviais.

p.s Tarp kitko Kia Sorento niekada nepasižymėjo nei salono kokybe, nei patikimumu, nei prestižu, nei pravažumu. Ką tu radai toj "korėjietiškoj kokybėj", po tų tavo išbandytų prestižinių automobilių ?

Manau, kad daugelis dabartinių gamintojų ritasi į Land Rover lygį

O kuo jau tas Sorento prastas, vertinant kainos ir kokybės santykį, kai dar svarbu ir mašinos amžius? Ką geresnio nupirksi už tuos pinigus? Apie Samurai ir kitas taburetes aš nekalbu, o vat normalaus dydžio japonas jau bus 5-10 metų vyresnis už tuos pačius pinigus, o dar jeigu apsisprendimui įtakos turės moterys - kampuotos japoniškos dėžutės taip ir liks svajonėse :D

O dėl oro vežiojimo mieste - kiekvienas renkasi pagal kišenę ir pagal tai, kiek ilgai ruošiasi gyventi :D Kažkas važiuoja su dviračiu, kažkas su golfu, trečias su Hummeriu - nėra vienareikšmiškai teisingo pasirinkimo, yra tik prioritetai gyvenimo malonumams ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, reta tokių ekspertų, kad galėtų objektyviai palyginti daug automobilių. Suprantama, daugiausia nusimanome apie tuos, kuriuos turėjome. Kalbėti blogai apie dabartinį savo auto - nesiverčia liežuvis, nes nesinori pripažinti, kad apsižioplinai pasirinkdamas :D Apie anksčiau turėtus kalbėti lengviau.

Apie Sorento manau atsiliepiau objektyviai, nes turėjau ir nebeturiu. Reziumuojant - neblogas auto, bet tolimoms kelionėms jis netinkamas (kas buvo aktualu autoriui) ir Sorento daugiau niekada nepirkčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuo jau tas Sorento prastas, vertinant kainos ir kokybės santykį, kai dar svarbu ir mašinos amžius? Ką geresnio nupirksi už tuos pinigus? Apie Samurai ir kitas taburetes aš nekalbu, o vat normalaus dydžio japonas jau bus 5-10 metų vyresnis už tuos pačius pinigus, o dar jeigu apsisprendimui įtakos turės moterys - kampuotos japoniškos dėžutės taip ir liks svajonėse :D

O dėl oro vežiojimo mieste - kiekvienas renkasi pagal kišenę ir pagal tai, kiek ilgai ruošiasi gyventi :D Kažkas važiuoja su dviračiu, kažkas su golfu, trečias su Hummeriu - nėra vienareikšmiškai teisingo pasirinkimo, yra tik prioritetai gyvenimo malonumams ;)

 

 

Kiek ilgai būtų pratempęs tavo Sorento, jei būtum kasdieną naudojęs jį pagal paskirtį, ir kiek toli tu su juo būtum nuvažiavęs nuo asfalto, jeigu ir būtum važiavęs, lyginant su tikrais visureigiais ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, reta tokių ekspertų, kad galėtų objektyviai palyginti daug automobilių. Suprantama, daugiausia nusimanome apie tuos, kuriuos turėjome. Kalbėti blogai apie dabartinį savo auto - nesiverčia liežuvis, nes nesinori pripažinti, kad apsižioplinai pasirinkdamas :D Apie anksčiau turėtus kalbėti lengviau.

Apie Sorento manau atsiliepiau objektyviai, nes turėjau ir nebeturiu. Reziumuojant - neblogas auto, bet tolimoms kelionėms jis netinkamas (kas buvo aktualu autoriui) ir Sorento daugiau niekada nepirkčiau.

 

Jei jis toks geras, kodėl nesirinktum jo dar kartą ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek ilgai būtų pratempęs tavo Sorento, jei būtum kasdieną naudojęs jį pagal paskirtį, ir kiek toli tu su juo būtum nuvažiavęs nuo asfalto, jeigu ir būtum važiavęs, lyginant su tikrais visureigiais ?

Ką turi mintyje "pagal paskirtį"? Važinėjau kasdien į darbą Vilniuje bei karts nuo karto į medžioklę - tokia buvo jo paskirtis :)

Ir kuom jis ne tikras visureigis? Ko trūksta? Kad kėbulo dizainas ne kirviu darytas? Ar tikri visuriaigiai yra tik NP, MP, TLC ir SS? :lol:

Jei jis toks geras, kodėl nesirinktum jo dar kartą ? :)

Kad labai geras nesakau, sakiau daugiau mažiau atitinka kainą, ypač jeigu reikia gerų metų. Daugiau nepirkčiau nes viskas šiek tiek nedadaryta, nepramastyta, trūksta komforto ir nuvertėja palyginus greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką turi mintyje "pagal paskirtį"? Važinėjau kasdien į darbą Vilniuje bei karts nuo karto į medžioklę - tokia buvo jo paskirtis :)

Ir kuom jis ne tikras visureigis? Ko trūksta? Kad kėbulo dizainas ne kirviu darytas? Ar tikri visuriaigiai yra tik NP, MP, TLC ir SS? :lol:

 

Kad labai geras nesakau, sakiau daugiau mažiau atitinka kainą, ypač jeigu reikia gerų metų. Daugiau nepirkčiau nes viskas šiek tiek nedadaryta, nepramastyta, trūksta komforto ir nuvertėja palyginus greitai.

 

Visureigio paskirtis - bekelė. Jei būtum naudojęs jį pagal paskirtį, būtum supratęs kodėl jo niekas neperka antrą kartą :D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Prikeliu temą. Uošvis prisižiūrėjo į mano džipus, pardavė BMW ir daba turiu išrinkti jam parkietnika :P

Tarp kandidatų Rav4, CRV, Forester, Xtrail. Net neturiu supratimo ar verta ir kokį Outlanderį įtraukt - to labiausiai bijau, nes lyg su prancūzais kurtas.

Sunkiais keliais nevažiuos, bet iki sodybos nevalomu keliuku keletą šimtų metrų tenka pravažioti porą kartų per savaitę.

Iš savo patirties imčiau benzą amerikoną ir dėčiau dujas, bet dujos šiuo atveju netinka, nes dėl sveikatos reikalų dujų jam negalime dėti. Lieka benzas be dujų arba dyzelis.

Bukai užsidėjau filtrą autogide, išmetė va tokius variantus

RAV4 gal visai nieko, bet matau pagal kainą tik vienas variantas uz 23000, o kitas jau uz 29000Lt ir tai skelbime kabo nuo gegužės. Darau išvadą, kad arba vidutinė kaina jų aukštesnė arba tiesiog pasirinkimo nėra geresnių metų.

Ar nesivaikyt Toyotų ir bandyt kitus variantus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai tojotų D4-D varikliukai ne Dievo dovana, pagal patikimumą su senąją karta nėr ir ko pradėt lygint. prie viso to dar ir variklio elektronika nuo drėgmės mėgsta pastreikuot.

Bent aš tokiu atveju tai geriau jau jamčiau hundai santa-fe - už tuos pačius pinigus bent žymiai naujesnę pasiimi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kad naujos kartos dyzeliukai su elektroniniais purkštukais yra labiau kaprizingi, tai čia visiems aišku, bet laikas vietoje nestovi ir deja nebėra naujasnių mašinų su senos kartos varikliais.

Ar norite pasakyti, kad Toyotos D4D yra kaprizingesnis nei tų pačių metų dyzeliukai Xtraile ar kad ir SantaFe? Ar SantaFe dar kažkoks senos kartos variklis stovi, kad jį rekomenduoji, TataKlevai?

Beje, turėjau gi tos pačios motininės kompanijos Sorento (KIA-Hyunday), ten man pasirodė pakankamai nemažai neišbaigtų dalykų ir nemanau, kad SantaFe bus kažkuom pranašesnis, tada geriau jau rinkčiausi vėl Sorento, nes tas gražesnis ir viską žinau apie jų komplektacijas. Be to, uošvis nori truputi mažesnės mašinos...

Xtrailą dyzeliuką tai įkastume, jie dar pigesni, nei RAV4, bet vat noriu nuomones išgirsti, kurie iš jų vertesni tų pinigų.

Pagal patikimumą tai turbūt Foresteriai čia geriausi, tik ten jau vien benzas... Apie CRV pirmos kartos irgi lyg neblogi atsiliepimai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei negąsdina benzinas, tai su foriku mažiausiai problemų, praktiškai negenda. Ojei sugenda, tai detales pigios. Beja mano tėvukas, 78 senjoras, su mano jam pripirštu turbininiu foriku važinėja ir vargo nemato. Kadangi jo koja jau nebe tokia sunki kaip jaunystėj, tai kuro vidurkis 10 ltr. neviršija, o remonto per tris metus ir 60 t.km. iš vis jokio nebuvo. Be to vairavimas visiškai nesiskiria nuo lengvosios, o su lengva bekele, ar sniego pusnim susitvarko puikiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CRV keturiais varomas retas paukstis rinkoje. Taip pat ir srotuose. Skirsis vaziuokle, gali buti reikalu.

 

Vitara gal neblogas daiktas? Dar Mitsubishi Pininfarina lygtai buvo kazkoks :)

 

Del ivairoves, atsiminiau tokius Mazda Tribute/Ford Fusion :)

 

 

CR-V su 4x4 tikrai neretas mus krastuose, sakyciau retesnis variantas 2WD.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar norite pasakyti, kad Toyotos D4D yra kaprizingesnis nei tų pačių metų dyzeliukai Xtraile ar kad ir SantaFe? Ar SantaFe dar kažkoks senos kartos variklis stovi, kad jį rekomenduoji, TataKlevai?

Tiek tojotos D4D , tiek Hunday 2,0 CRDi varikliai jau naujos kartos.

 

D4D silpna vieta tapimo sistema (užkalę velenai , užsilenkusios turbinos) ir kažkas negerai su stūmokliais ar jų aušinimu ba stūmokliai linkę ištirpt. Remonto atžvilgiu gan technologiškai sudėtingas (kartu ir remonto kaštai dideli) variklis. Tai liečia ir tą patį diržų keitimą - priėjimas gan sunkus jau nekalbant apie kiekį ir kainas keičiamų detalių.

 

2,0 CRDi didžioji dalis patekusių į mano rankas buvo su galvos remontu - laiku nepakeisto diržo pasėkmės. Žymiai retesni tokie gedimai kaip užkalęs volas ar turbina, bet buvo pakliuvę ir tokių kur švaistiklis per bloką išlindęs. Kartais pasitaiko vienas kitas su kuro sistemos gedimais bet čia kaltint būtent Hundai negalima ba kuro sistema tai Boscho. Remonto atžvilgiu gan paprastas , detalės ne iš brangiųjų, o ir tokio kiekio nereikia. Priėjimai prie mazgų lengvesni, tuo pačiu ir remonto kaštai mažesni nes mažiau laiko tai ar kitai operacijai reikia.

 

Kas lečia Nissan , Subaru ar Honda tai nebuvo pakliuvę tiek daug tokių pat variklių kad galėčiau susidaryt pilną vaizdą apie jų gerasias ir blogasias puses.

 

Ir pabaigai - kiek teko girdėt atsiliepimų apie Mazda Tributę tai kaip ir niekas dideliu džiaugsmu netryško turėdami tą aparatą.

 

P.s. Šiaip tai Hundai-Kia yra Mitsubishi Motors dukterinė įmonė - čia tiems kurie nežinojo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.